41ex Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 ΟΚ να ρωτήσω τότε αν ξέρει κανείς καλό μάστορα που να έχει βάλει στο συγκεκριμένο μοτερ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Να ρωτήσω κι εγώ, έχω ένα opel corsa c 1.4 twinport 2005. Απ’ ότι διάβασα λίγο κάποιοι λένε ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι σε μαύρη λίστα, βγάζει πρόβλημα στις βαλβίδες κτλ. Άλλοι λένε προχώρα το αρκεί να βρεις καλό μάστορα. Έχει κανείς εμπειρία με το συγκεκριμένο μοντέλο; Το αμάξι έχει ήδη 130.000 χλμ αλλά φέτος θα κάνει >500 την εβδομάδα οπότε το σκέφτομαι σοβαρά. Καλησπέρα, είχα το Corsa c 1200cc 2003, ωστόσο δεν είχα υγραέριο.Του έκανα 280.000χλμ Έχω υγραέριο σε Ιαπωνικο (Honda). Τώρα σχετικά με το Corsa , μου είχε βγάλει 3 φορές ζημια την αντλία βενζίνης.Οποτε θα σου πρότεινα να έχεις βενζίνη πάνω απο την 1/2.Τωρα για τις βαλβίδες κανείς δέν μπορεί να σου εγγυηθεί πότε θα βγάλει ζημιά.Εμένα ο Z12xe είχε υδραυλικά ωστηρια, αρά υδραυλικες βαλβίδες. Να επιλέξεις σύστημα με παράλληλο ψεκασμό και το κυριοτερο ειναι ο εγκαταστάτης και η ρυθμιση του συστηματος έχει μεγάλη σημασία. Ψάξε και στην κοινότητα τής μάρκας, όλο και κάποιος κάτοχος θα έχει τοποθετήσει υγραέριο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sakks80 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2017 ΟΚ να ρωτήσω τότε αν ξέρει κανείς καλό μάστορα που να έχει βάλει στο συγκεκριμένο μοτερ. εγω εχω corsa c 1,4 twinport. το εχω το αεριο 5 χρονια περιπου. εχω κανει 70.000+ χιλιομετρα με αεριο. γενικα στην λειτουργια του αυτοκινητου δεν ειχα κανενα θεμα και το δουλευω αναγκαστικα και ψηλα γιατι ειναι η εκδοση sport με το κοντο σασμαν και σε ταξιδι που θα πας 140 σταθερα δουελευει σχεδον στις 4500 στροφες το αμαξι. εχω αλλαξει 2 φορες αντλια βενζινης απο αβλεψια στο να εχω το ντεποζιτο μισογεματο.θα πρεπει να εχεις το ντεπιζοτο βενζινης καπου στη μεση παντα για να ψυχεται ολοκληρη η αντλια αλλιως ανα 15-20.000 χιλιομετρα θα σου καιγετε.επισης να μην αφηνεις για πολυ καιρο την ιδια βενζινη μεσα μια φορα το μηνα να την καις και να βαζει φρεσκια γιατι ξεθυμαινει και μπορει να μην σου κανει καλη αναφλεξη οταν το βαζεις μπρος το πρωι. εγω ειχα βαλει το συστημα zavoli στον θεοδωρου τοτε.τωρα δεν ξερω τι περναει ο συκγκεκριμενος. θα σου προτινα να πας σε εναν επισημο εγκαταστατη brc και να περασεις το συγκεκριμενο κιτ που επισης ειναι αξιοπιστο και καλο. το εχει φιλος σε ιδιο αμαξι και επισης εχει κανει πολλα χιλιομετρα περισσοτερα απο εμενα χωρις κανενα θεμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2017 Έπειτα απο 70,000 με υγραέριο και συνολικά 400,000χλμ , με άφησε η αντλία βενζίνης. Άλλαζα φίλτρο καυσιμου ανα 20,000 και πάντα το καύσιμο ήταν >1/4 , το οποίο θα εξακολουθω να εφαρμόζω. Το σύστημα έχει παράλληλο ψεκασμό βενζίνης. Όπως και να έχει ήταν 14 χρόνια η αντλία. Δεν το θεωρω ζημιά , γιατί η αντικατάσταση της μου κοστισε 100 ευρω σε σχέση με αυτά που εχω κερδίσει με υγραέριο σε 1.5 χρόνο χρήσης του. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
d_gkal Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2017 Ντεπόζιτο 100-0 βγαζει 400+ χλμ σε διαστημα 15-20 ημερων Το ιδιο ντεποζιτο 100-0 βγαζει 300-330 χλμ σε διάστημα 30+ ημερων Γιατι αυτη η διαφορα; (Ιδια χρηση, απο τον ιδιο οδηγο, ιδιες διαδρομες) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2017 Ντεπόζιτο 100-0 βγαζει 400+ χλμ σε διαστημα 15-20 ημερων Το ιδιο ντεποζιτο 100-0 βγαζει 300-330 χλμ σε διάστημα 30+ ημερων Γιατι αυτη η διαφορα; (Ιδια χρηση, απο τον ιδιο οδηγο, ιδιες διαδρομες) Με το ιδιο αμαξι ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papoys1 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2017 Η μέτρηση στο υγραέριο δεν γίνεται με τεπόζιτα ή δεξαμενές αλλά με λίτρα. Αφήνεις να αδειάσει τελείως σφυρίζοντας και γυρίζοντας σε βενζίνη. Γεμίζεις και μόλις αδειάσει τελείως και πάλι τότε βλέπεις χιλιόμετρα και βγάζεις συμπέρασμα. Ποτέ δεν είναι ασφαλής η μέτρηση εάν φουλάρεις χωρίς να έχει αδειάσει τελείως. Οποιοαδήποτε άλλη μέτρηση με υγραέριο είναι λάθος και θα οδηγήσει σε λάθος μετρήσεις και λάθος συμπεράσματα γιατί και στο ίδιο πρατήριο στην ίδια αντλία τη μία φορά μία τελείως άδεια δεξαμενή μπορεί να πάρει 36 λίτρα και την άλλη 43 λίτρα υγραέριο. Έχει τύχει σε μένα αρκετές φορές. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
d_gkal Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2017 Με το ιδιο αμάξι Ετσι κανω μέτρηση. Αδειάζει τελειως και επειτα φουλαρω. Το παραπάνω συμπέρασμα το εβγαλα μετα απο σρκετες μετρήσεις....... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2017 Με το ιδιο αμάξι Ετσι κανω μέτρηση. Αδειάζει τελειως και επειτα φουλαρω. Το παραπάνω συμπέρασμα το εβγαλα μετα απο σρκετες μετρήσεις....... Τι μεση καταναλωση ανα 100 χλμ σου βγαζει κάθε φορα ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
d_gkal Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2017 ~45 λιτρα γεμίζει απο 0-100 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2017 ~45 λιτρα γεμίζει απο 0-100 Δεν μπορω να καταλαβω...Καιει 45 λιτρα ανα 100 χλμ ? Δεν είναι δυνατον . Το δικο μου για παράδειγμα CRV καιει εντος πολης 15 λιτρα ανα 100 χλμ και εκτος πολης 12 λιτρα ανα 100 χλμ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kalogeros Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2017 Δεν μπορω να καταλαβω...Καιει 45 λιτρα ανα 100 χλμ ? Δεν είναι δυνατον . Το δικο μου για παράδειγμα CRV καιει εντος πολης 15 λιτρα ανα 100 χλμ και εκτος πολης 12 λιτρα ανα 100 χλμ Μάλλον κάτι δεν κατάλαβες καλά. Με 45 λίτρα γεμίζει το ρεζερβουάρ, με τα οποία κάνει 400+ χιλιόμετρα στην πρώτη περίπτωση και 300-330 στη δεύτερη και ψάχνει να βρει γιατί υπάρχει αυτή η διαφορά στα χιλιόμετρα. Η κατανάλωσή του είναι κάπου μεταξύ 11-15 λίτρα/100 χλμ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
d_gkal Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2017 Μάλλον κάτι δεν κατάλαβες καλά. Με 45 λίτρα γεμίζει το ρεζερβουάρ, με τα οποία κάνει 400+ χιλιόμετρα στην πρώτη περίπτωση και 300-330 στη δεύτερη και ψάχνει να βρει γιατί υπάρχει αυτή η διαφορά στα χιλιόμετρα. Η κατανάλωσή του είναι κάπου μεταξύ 11-15 λίτρα/100 χλμΑυτό ακριβώς Ειναι αρκετη η διαφορα στην κατανάλωση. Δε μπορω να καταλαβω τι συμβαινει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dollyyy19 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2017 καπου εχεις διαρροη.καμια βαλβιδα δεξαμενης,καμια ηλεκτροβανα.....ή το δουλευεις για πολλες μικρες διαδρομες,και δεν γυρναει σε αεριο γρηγορα,καις βενζινη στην ουσια,και μετρας καταναλωση αεριου.αν κανεις μεγαλη διαδρομη,καιει αεριο και βλεπεις αυξημενη καταναλωση αεριου.μέτρα και βενζινες......... το 100-0 τι σημαινει?μετρηση φρεναρισματος ειναι?ή αγωνας μπασκετ αρη μπαοκ? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2017 Μάλλον κάτι δεν κατάλαβες καλά. Με 45 λίτρα γεμίζει το ρεζερβουάρ, με τα οποία κάνει 400+ χιλιόμετρα στην πρώτη περίπτωση και 300-330 στη δεύτερη και ψάχνει να βρει γιατί υπάρχει αυτή η διαφορά στα χιλιόμετρα. Η κατανάλωσή του είναι κάπου μεταξύ 11-15 λίτρα/100 χλμ Δικιο εχεις ....Κατι δεν παει καλα παντως ...Τοση μεγαλη διαφορα με ιδιες συνθηκες , διαδρομες και οδηγο δεν ειναι φυσιολογικη. Να πας στον εγκαταστατη να το δει . 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα