Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν κανεις από 10.000 χλμ τον χρονο και πανω και δεν εχεις σκοπο να πουλήσεις το αμαξι τα προσεχη 2-3 χρονια φυσικα και συμφερει όχι μονο σε 1600 αλλα και λιγοτερα κυβικα .

 

Να υπολογιζεις χρηματικο κερδος 40-45%

 

http://www.cargate.gr/%CF%85%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BF%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7/%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%83%CE%B2%CE%B5%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%85%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%85.html

.To οφελος κατα τη γνωμη μου ειναι μικροτερο. Γυρω στο 45% βγαινει απο τι διαφορα τιμης μεταξυ βενζινης και υγραεριου (1.50 & 0,85) αν ομως υπολογιζεις οτι στο υγραεριο εχεις 15-20% καταναλωση παραπανω απο οτι στης βενζινη καθως επισης αν βαλεις τα κοστη για το σερβις του συστηματος υγραεριου και τον κοστος για το ελεγχο για να παρεις το χαρτι για το ΚΤΕΟ τοτε το πραγματικο οφελος παει γύρω στο 30-35%.

 

Για την αποσβεση της εγκαταταστασης με κοστος γύρω στα 1000€ θες γυρω στα 20-25.000χλμ αυτο βεβαια εξαρταται απο το κοστος εγκαταστασης και την καταναλωση που εχει το αυτοκινητο σε βενζινη. Οσο πιο μικρη ειναι η καταναλωση του τοσο περισσοτερα χλμ θες για την αποσβεση και το αντιστροφο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

.To οφελος κατα τη γνωμη μου ειναι μικροτερο. Γυρω στο 45% βγαινει απο τι διαφορα τιμης μεταξυ βενζινης και υγραεριου (1.50 & 0,85) αν ομως υπολογιζεις οτι στο υγραεριο εχεις 15-20% καταναλωση παραπανω απο οτι στης βενζινη καθως επισης αν βαλεις τα κοστη για το σερβις του συστηματος υγραεριου και τον κοστος για το ελεγχο για να παρεις το χαρτι για το ΚΤΕΟ τοτε το πραγματικο οφελος παει γύρω στο 30-35%.

 

Για την αποσβεση της εγκαταταστασης με κοστος γύρω στα 1000€ θες γυρω στα 20-25.000χλμ αυτο βεβαια εξαρταται απο το κοστος εγκαταστασης και την καταναλωση που εχει το αυτοκινητο σε βενζινη. Οσο πιο μικρη ειναι η καταναλωση του τοσο περισσοτερα χλμ θες για την αποσβεση και το αντιστροφο.

 

 

 

Σε αυτο συμφωνω . Αλλο ενα 1000αρακι και αλλο ενα 2000 κυβικα σαν το δικο μου .  

Στην παραπανω καταναλωση σε υγραεριο διαφωνω . 15 λιτρα ανα 100 χλμ ηθελα και τοσα θελω και τωρα .

Sercice οχι πανω απο 50 ευρω καθε 15.000 χλμ και το χαρτι για το ΚΤΕΟ 20-30 ευρω ανα διετια .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε αυτο συμφωνω . Αλλο ενα 1000αρακι και αλλο ενα 2000 κυβικα σαν το δικο μου .  

Στην παραπανω καταναλωση σε υγραεριο διαφωνω . 15 λιτρα ανα 100 χλμ ηθελα και τοσα θελω και τωρα .

Sercice οχι πανω απο 50 ευρω καθε 15.000 χλμ και το χαρτι για το ΚΤΕΟ 20-30 ευρω ανα διετια .

Με διλιτρο και με καταναλωση 15λτ/100 πολυ καλο οικονομικο οφελος εχεις.

Μου φαινεται περιεργο με βενζινη μονο να ειχες 15λ/100χλμ και με το υγραεριο να εχει παραμεινει το ιδιο. Και αυτο το ποσοστο 15-20% επιπλεον καταναλωση δεν το εβγαλα απο το μυαλο μου, το λενε και οι ιδιοι εγκαταστατες και ολοι οι χρηστες που ξερω με εξαιρεση τωρα εσενα :-D .

Και το εχω επιβεβαιωσει και εγω οχι  μεσω τριπ κομπιουτερ αλλα υπολογιζοντας απο γεμισμα σε γεμισμα και αυτο λενε οτι ειναι και το φυσιολογικο γιατι παρακατω απο αυτα τα ποσοστα το μειγμα  μαλλον θα ειναι φτωχο. Για την ακριβεια αν υπολογισω και την βενζινη που καταναλωνεται μεχρι να γυρισει σε υγραεριο εχω 16% παραπανω καταναλώση. Ισως τωρα με το υγραεριο δεν το πατας τοσο οσο παλαιοτερα οποτε και μειωθηκε η καταναλωση  σου ή μηπως το συστημα ψεκαζει παραλληλα και βενζινη οποτε να εχεις καταναλωση 15λ/100 υγραεριου αλλα καποια καταναλωση βενζινης για τους μικροψεκασμους και την εκκινηση ή ισως το συστημα που χεις ..δεν ξερω τι αλλο να υποθεσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με διλιτρο και με καταναλωση 15λτ/100 πολυ καλο οικονομικο οφελος εχεις.

Μου φαινεται περιεργο με βενζινη μονο να ειχες 15λ/100χλμ και με το υγραεριο να εχει παραμεινει το ιδιο. Και αυτο το ποσοστο 15-20% επιπλεον καταναλωση δεν το εβγαλα απο το μυαλο μου, το λενε και οι ιδιοι εγκαταστατες και ολοι οι χρηστες που ξερω με εξαιρεση τωρα εσενα :-D .

Και το εχω επιβεβαιωσει και εγω οχι  μεσω τριπ κομπιουτερ αλλα υπολογιζοντας απο γεμισμα σε γεμισμα και αυτο λενε οτι ειναι και το φυσιολογικο γιατι παρακατω απο αυτα τα ποσοστα το μειγμα  μαλλον θα ειναι φτωχο. Για την ακριβεια αν υπολογισω και την βενζινη που καταναλωνεται μεχρι να γυρισει σε υγραεριο εχω 16% παραπανω καταναλώση. Ισως τωρα με το υγραεριο δεν το πατας τοσο οσο παλαιοτερα οποτε και μειωθηκε η καταναλωση  σου ή μηπως το συστημα ψεκαζει παραλληλα και βενζινη οποτε να εχεις καταναλωση 15λ/100 υγραεριου αλλα καποια καταναλωση βενζινης για τους μικροψεκασμους και την εκκινηση ή ισως το συστημα που χεις ..δεν ξερω τι αλλο να υποθεσω.

 

 

Η αληθεια ειναι  οτι εχω πολυ μαλακο ποδι και αν εχει σημασια εχει και αυτοματο κιβωτιο . Εχω το Honda CRV του 2008

 

Το trip compter της ειναι εντελως αναξιοπιστο για υγραεριο ουτε υπαρχει οργανο αξιοπιστο μετρησης κατανλωσης ....Ειναι σαν να μην υπαρχει ...Ειναι συνδεδεμενο με την βενζινη .

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αληθεια ειναι  οτι εχω πολυ μαλακο ποδι και αν εχει σημασια εχει και αυτοματο κιβωτιο . Εχω το Honda CRV του 2008

Μπορει, δεν ξερω τι να πω... Οπως και να εχει παντως καλοταξιδος και οικονομικος

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@teddy71

πολυ μου φαινεται το 15-20% παραπανω καταναλωση.

 

Στο δικο μου celica 92' απο 8 που εκαιγε εχει ανεβει στα 9. Και σκεψου οτι εχει παρει αρκετα κιλακια το ποδι μου μετα το υγραεριο.. :P

Στις οικογενειας το station wagon απο 9 πηγε στα 10 λιτρα ανα 100. 

ολα μετρημενα με γεμισματα. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ακομη και 30% αυξηση καταναλωσης ειναι αποδεκτη,για τα παλαιοτερα συστηματα .αλλα το λαθος που κανουν οι περισοτεροι κατοχοι,ειναι να μην προσμετρανε και την βενζινη που καταναλωνει το οχημα,και ΟΤΑΝ το κανουν,κανουν μετρησεις τυπου "απο λαμπακι σε λαμπακι",.συν του οτι αν για καποιο λογο εχει αυξημενη καταναλωση,το κανουν γαργαρα για να μην φανουν και γω δεν ξερω τι.για να βρεθει ατομο που να κατηγορει καποια αγορα-επενδυση του,θα πρεπει να ψαχνουμε με φαναρι αλα διογενης......ο αλλος δε,εβαλε  αεριο,και βαρυνε το ποδι του(αφηνοντας να εννοηθει οτι το παταει)....αν το παρει παραμασχαλα βεβαια,θα φταιει το αεριο και οχι το κεφαλι του............

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ακομη και 30% αυξηση καταναλωσης ειναι αποδεκτη,για τα παλαιοτερα συστηματα .αλλα το λαθος που κανουν οι περισοτεροι κατοχοι,ειναι να μην προσμετρανε και την βενζινη που καταναλωνει το οχημα,και ΟΤΑΝ το κανουν,κανουν μετρησεις τυπου "απο λαμπακι σε λαμπακι",.συν του οτι αν για καποιο λογο εχει αυξημενη καταναλωση,το κανουν γαργαρα για να μην φανουν και γω δεν ξερω τι.για να βρεθει ατομο που να κατηγορει καποια αγορα-επενδυση του,θα πρεπει να ψαχνουμε με φαναρι αλα διογενης......ο αλλος δε,εβαλε  αεριο,και βαρυνε το ποδι του(αφηνοντας να εννοηθει οτι το παταει)....αν το παρει παραμασχαλα βεβαια,θα φταιει το αεριο και οχι το κεφαλι του............

 

 

Επειδη παντα το αμαξι  καει αλλο λιγο αλλο πολυ και βενζινη για αυτο ειπα οτι μια μειωση κοστους 40% ειναι η πιο κοντα στην πραγματικοτητα και δεν εχω κανενα λογο "να φανω κατι"

 

Οποιος βαζει υγραεριο και ξερει οτι θα εχει 30% αυξηση καταναλωσης ...καλα να παθει  αλλα δεν νομιζω να φτανει τοσο πολυ σε καμμια περιπτωση .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ακομη και 30% αυξηση καταναλωσης ειναι αποδεκτη,για τα παλαιοτερα συστηματα .αλλα το λαθος που κανουν οι περισοτεροι κατοχοι,ειναι να μην προσμετρανε και την βενζινη που καταναλωνει το οχημα,και ΟΤΑΝ το κανουν,κανουν μετρησεις τυπου "απο λαμπακι σε λαμπακι",.συν του οτι αν για καποιο λογο εχει αυξημενη καταναλωση,το κανουν γαργαρα για να μην φανουν και γω δεν ξερω τι.για να βρεθει ατομο που να κατηγορει καποια αγορα-επενδυση του,θα πρεπει να ψαχνουμε με φαναρι αλα διογενης......ο αλλος δε,εβαλε  αεριο,και βαρυνε το ποδι του(αφηνοντας να εννοηθει οτι το παταει)....αν το παρει παραμασχαλα βεβαια,θα φταιει το αεριο και οχι το κεφαλι του............

 

εγω παλι απορω αν εχεις υγραεριο...  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οταν έβαλα το 2001 με 2000 ευρώ,εσύ τι έκανες;όταν το 2005 εγκατέστησα σε άλλο όχημα μου,εσυ τι;πέρσι έβαλα και σε άλλο ένα.εσυ;περί καταναλώσεων,να μην τα ξαναγράφω Γιάννη.απο λαμπάκι σε λαμπάκι,δεν.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχοντας διανύσει 50.000 με υγραέριο (σε Honda Accord) , ναι συμφωνω έχεις αυξημένη κατανάλωση σε Lt αλλά οχι και 30% επιπλέον όπως γράφει ο φίλος μας στο προηγούμενο μήνυμα.

Εάν έχει γινει σωστή ρύθμιση δεν έχει πρόβλημα.

Άντε στις 100.000 να πάρεις και βαλβίδα εξαγωγής , όμως εαν τα έχεις βάλεις κάτω θα έχει κερδίσει αρκετά χρήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οταν έβαλα το 2001 με 2000 ευρώ,εσύ τι έκανες;όταν το 2005 εγκατέστησα σε άλλο όχημα μου,εσυ τι;πέρσι έβαλα και σε άλλο ένα.εσυ;περί καταναλώσεων,να μην τα ξαναγράφω Γιάννη.απο λαμπάκι σε λαμπάκι,δεν.....

 

εκεινη την περιοδο με απασχολουσαν οι βαθμοι του δημοτικου... 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...