teddy71 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2017 Εγω γεμιζω βενζινη εδω και κανα 2 χρονια μία φορα το εξαμηνο και δεν εχω αντιμετωπισει καποιο προβλημα ή να παρατηρηρω καποια διαφορα επειδη ειναι πιο "μπαγιατικη". Πριν εβαζα v-power 95 αλλα σε καπιοα συζητηση σε φορουμ διαβασα οπου καποιοι λεγανε οτι καλο ειναι να αποφευγονται οι βελτιωμενες βενζινες λογω των παραπανω βελτιωτικων που εχουν και καθως δεν καιγεται η βενζινη σε συντομο χρονικο διαστημα δημιουργει ιζημα στην δεξαμενη. Εκτοτε το γυρισα σε απλη αμολυβδη, βεβαια δεν ξερω κατα ποσο ισχυει αυτο . 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2017 Εγω γεμιζω βενζινη εδω και κανα 2 χρονια μία φορα το εξαμηνο και δεν εχω αντιμετωπισει καποιο προβλημα ή να παρατηρηρω καποια διαφορα επειδη ειναι πιο "μπαγιατικη". Πριν εβαζα v-power 95 αλλα σε καπιοα συζητηση σε φορουμ διαβασα οπου καποιοι λεγανε οτι καλο ειναι να αποφευγονται οι βελτιωμενες βενζινες λογω των παραπανω βελτιωτικων που εχουν και καθως δεν καιγεται η βενζινη σε συντομο χρονικο διαστημα δημιουργει ιζημα στην δεξαμενη. Εκτοτε το γυρισα σε απλη αμολυβδη, βεβαια δεν ξερω κατα ποσο ισχυει αυτο . Κι εγω το εχω διαβασει ...Φροντιζω να εχω παντα μισο ντεποζιτο και το αναπληρωνω.
Luxx Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 To nissan qashqai δεχεται το υγραεριο χωρις καποιο προβλημα;
Γιάννης Platano Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 To nissan qashqai δεχεται το υγραεριο χωρις καποιο προβλημα; Το εχω ρωτησει για φιλο .Ναι αλλα πρωτα αλλαγη καταλυτηη γιατι ειναι κεραμικος .Κοστος 300-400 ευρω επι πλεον.
Luxx Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Αξιζει η μετατροπη; Νομιζω φημιζεται για τον πετρελαιοκινητηρα του;
Γιάννης Platano Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Αξιζει η μετατροπη; Νομιζω φημιζεται για τον πετρελαιοκινητηρα του; Σε ΙΧ 2000 κυβικα φυσικα και αξιζει .
d_gkal Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Σε αυτοκίνητα με πολλα αλογα/κυβικα συνίσταται η χρηση αεριου? Πχ subaru impreza sti 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Σε αυτοκίνητα με πολλα αλογα/κυβικα συνίσταται η χρηση αεριου? Πχ subaru impreza sti Επειδη ειναι ενα "ειδικο" αυτοκινητο θελει καλο και εμπιστο εγκατασταστη αφου τον ρωτησεις πρωτα .
d_gkal Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Ολοι οι εγκαταστατες θα πουν οτι ειναι οκ. Οι μηχανικοί παλι θα πουν το αντίθετο. Απορια το χω τι ισχυει... Παντως εχω δει σε audi (κουρσα) με κυβικα λογικά 2000 και περισσοτερα αλογα απ τα εργοστασιακα.
Γιάννης Platano Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Ολοι οι εγκαταστατες θα πουν οτι ειναι οκ. Οι μηχανικοί παλι θα πουν το αντίθετο. Απορια το χω τι ισχυει... Παντως εχω δει σε audi (κουρσα) με κυβικα λογικά 2000 και περισσοτερα αλογα απ τα εργοστασιακα. Τα παιδια μου εχουν βαλει χωρις κανενα προβλημα σε δυο Audi TT Turbo 1800αρια με 180 ιππους . 2
meletis_m Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Σε αυτοκίνητα με πολλα αλογα/κυβικα συνίσταται η χρηση αεριου? Πχ subaru impreza sti Δέν υπάρχει πρόβλημα , ο εγκαταστάτης που πήγα το δικό μου Honda Accord για Service , εβαζε υγραέριο σε 1 Land Rover(Discovery)μοντέλο 2000 με τον κινητήρα V8 . Κυβικα ήταν 4000cc Τωρα το αμαξι που μπηκα συνοδηγος πήγαινε μια χαρα όπως πήγαινε και στην βενζίνη Μου φαινεται έρχεται η ωρα της αντλίας βενζίνης στο Honda Accord. Δέν έχω αλλάξει ποτε στα 13 χρόνια και εχει 360.000χλμ, 50.000χλμ με υγραέριο και το ντεπόζιτο πάντα πάνω απο το 1/4. Μου το έχει παρουσιάσει 2 φορές το πρωί, δίνεις μίζα και δεν παίρνει το αμάξι. Σαν να μην πρεσάρει το καύσιμο. Πάντως εαν με αφήσει θα κατεβάσω και το ρεζερβουαρ για καθάρισμα.Μπορεί να ειναι και το ρελέ της αντλίας. Σε Opel Corsa C , που είχα και δεν ηταν υγράεριο 3 φορές άλλαξα αντλία βενζίνης.Και δέν μου είχε δώσει οποιαδήποτε προειδοποιηση
d_gkal Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Δοκίμασε να δωσεις μιση μιζια. Μετα απο λιγα δευτερολεπτα κανονικη. Λογικα θα παρει αμέσως
Luxx Δημοσ. 2 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2017 Σε ΙΧ 2000 κυβικα φυσικα και αξιζει . Κοιταω για αμαξι μεχρι 1600 κυβικα.
Γιάννης Platano Δημοσ. 2 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2017 Κοιταω για αμαξι μεχρι 1600 κυβικα. Αν κανεις από 10.000 χλμ τον χρονο και πανω και δεν εχεις σκοπο να πουλήσεις το αμαξι τα προσεχη 2-3 χρονια φυσικα και συμφερει όχι μονο σε 1600 αλλα και λιγοτερα κυβικα . Να υπολογιζεις χρηματικο κερδος 40-45% http://www.cargate.gr/%CF%85%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BF%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7/%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%83%CE%B2%CE%B5%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%85%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%85.html
Ntinaras Δημοσ. 2 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2017 Μα το αέριο έχει περισσότερα οκτανια λένε Γιατί να πάει χειρότερα; γιατι εχει 30% λιγοτερη ενεργεια ανα λιτρο απο την βενζινη τα οκτανια δεν ειναι ενεργεια, ειναι μοναδα μετρησης αντικροτηκοτητας. ειναι ακριβως το ιδιο με ενα καλο τροφοδοτικο αν εχεις λιγοτερα οκτανια η watt τροφοδοτικου απ οσο απαιτει το συστημα θα εχεις προβληματα, αν εχεις περισσοτερα δεν κερδιζεις απολυτως τιποτα στο θεμα επιδοσεων
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα