Moderators GeorgeMan Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Moderators Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Fiat Bravo 2008. Κοίτα, αν είναι συμβατός ο εγκέφαλος πρέπει να βρεις να δοκιμάσεις. Έχω παράδειγμα, Saxo 2001 λειτουργεί μια χαρά, αλλά Astra 2002 δεν λειτουργεί, γιατί φόραγε τον ίδιο εγκέφαλο με το 1999 που δεν ήταν υποχρεωτικό το OBDII (ή τέλος πάντων μπορεί να έχει τη θύρα, αλλά να μην παίζει με κάποιο από τα κοινά OBDII πρωτόκολλα). 1
d_gkal Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2017 Εχω την εντυπωση οτι με το αεριο λειτουργεί καλυτερα ο κινητηρας, απ οτι με βενζινη(σα να κομπιαζει).... Ειναι ιδεα μου?
Uberalles_gr Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2017 Εχω την εντυπωση οτι με το αεριο λειτουργεί καλυτερα ο κινητηρας, απ οτι με βενζινη(σα να κομπιαζει).... Ειναι ιδεα μου? Ναι, είναι ιδέα σου 4
Γιάννης Platano Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2017 Εχω την εντυπωση οτι με το αεριο λειτουργεί καλυτερα ο κινητηρας, απ οτι με βενζινη(σα να κομπιαζει).... Ειναι ιδεα μου? Δεν εχω καμμια διαφορα !
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2017 Moderators Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2017 Βασικά, έχει. Από μη αντιληπτή έως οριακά αντιληπτή (ένα 10% max). "Τραβάει" ελάχιστα λιγότερο με αέριο. Πρέπει να το έχεις δουλέψει πολύ το αμάξι όμως με βενζίνη για να βρεις διαφορές, και αν. 1
d_gkal Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2017 Πιο πολύ με αεριο το δουλεύω. Ομως τώρα το γύρισα σε βενζίνη (θελω να ψιλοαδειασει για να βαλω 100αρα) και καταλαβα(?) κάποια διαφορά... Περίεργο
Γιάννης Platano Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2017 Βασικά, έχει. Από μη αντιληπτή έως οριακά αντιληπτή (ένα 10% max). "Τραβάει" ελάχιστα λιγότερο με αέριο. Πρέπει να το έχεις δουλέψει πολύ το αμάξι όμως με βενζίνη για να βρεις διαφορές, και αν. Ο φιλος πιο πανω λεει το αντιθετο.
graphist83 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2017 Εχω την εντυπωση οτι με το αεριο λειτουργεί καλυτερα ο κινητηρας, απ οτι με βενζινη(σα να κομπιαζει).... Ειναι ιδεα μου? Τοτε εχει θεμα το συστημα τροφοδοσιας του κινητηρα σου (με βενζινη) απο μπεκ αντλια δεν ξερω εγω τι. Με αεριο θα επρεπε να εχεις λιγότερο ζωηρότερες επιδοσεις. Αν το αμαξι με βενζινη παει χειροτερα τοτε εχεις θεμα.
d_gkal Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2017 Ισως κανω και λαθος. Θα προσπαθήσω να βγαλω ασφαλη συμπέρασμα
fakiris31 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Μα το αέριο έχει περισσότερα οκτανια λένε Γιατί να πάει χειρότερα;
costacurta Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Τα οκτανια αγαπητέ δεν έχουν σχέση με το τραβηγμα/ροπή /ταχύτητα κτλ. Είναι αριθμός αντικρουστικης ικανότητας στο κυλίνδρο. Όσο περισσότερα τόσο ομαλότερη έκρηξη/δεν βαράει πυρακια. Είναι δεδομένο με αέριο να πας πιο αργά Από κει και πέρα μην ξεχνάς ότι τα αυτοκίνητα κατασκευαζονται με γνώμονα την βενζίνη. Και με ότι αυτό επιπλέον σημαίνει... Άλλες θερμοκρασίες για υγραέριο, πιο στεγνό καύσιμο κτλ 1
futureshock Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 παντως θυμαμε οταν μου εκαναν ρυθμιση το αεριο(BRC kit) και μου διαβαζαν τον εγκεφαλο της βενζινης , στις πρωτες μερες που το δουλευα ειχε περισσοτερο γκαζι απο βενζινη, βεβαια ειχα θεμα με το ρελαντι το οποιο το ξαναπηγα μου ξαναεκανε τον εγκεφαλο ενα προγραμματισμο και οταν εστρωσε το ρελαντι η αποδοση επεσε ενα κλικ κατω απο την βενζινη. ερωτηση : αν η βενζινη καθεται 3-4 μηνες στο αμαξι(μιας και δεν την καιει) θα εχω θεμα ; Βεβαια αρκετες φορες το ξεμπουκωνω με βενζινη σε ανοιχτο δρομο.
Uberalles_gr Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Όσο καιρό μένει η βενζίνη στο ντεπόζιτο, πέφτουν και τα οκτάνια της. 3-4 μήνες δεν είναι και πάαααρα πολύ. Εγώ προσωπικά, έβαζα ένα 20αρικο βενζίνη για την γεμίζω πιο τακτικά και να μην μένει πολύ καιρό στο ντεπόζιτο. 2
graphist83 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2017 παντως θυμαμε οταν μου εκαναν ρυθμιση το αεριο(BRC kit) και μου διαβαζαν τον εγκεφαλο της βενζινης , στις πρωτες μερες που το δουλευα ειχε περισσοτερο γκαζι απο βενζινη, βεβαια ειχα θεμα με το ρελαντι το οποιο το ξαναπηγα μου ξαναεκανε τον εγκεφαλο ενα προγραμματισμο και οταν εστρωσε το ρελαντι η αποδοση επεσε ενα κλικ κατω απο την βενζινη. ερωτηση : αν η βενζινη καθεται 3-4 μηνες στο αμαξι(μιας και δεν την καιει) θα εχω θεμα ; Βεβαια αρκετες φορες το ξεμπουκωνω με βενζινη σε ανοιχτο δρομο. Δεν γινεται να μην την καιει, εκτος αν το αμαξι δεν το πολυ χρησιμοποιεις. Με καθε ξεκινημα το αμαξι καιει βενζινη, μεχρι το νερο να φτασει 40 βαθμους και να γινει η μεταβαση στο αεριο. Πολλα συστηματα επισης οταν στροφαρεις πολυ ψηλα, κανουν μικροψεκασμους βενζινης. Για ενα οχημα με μεση καταναλωση 10λτ/100χλμ θες περιπου 7 με 8 λτ βενιζινη ανα δυο γεμισματα αεριου. σε μερικους παει και παραπανω. Καλο ειναι να εχουμε παντα βενζινη μεχρι τα 2/4 και ανω στο ρεζερβουαρ για την προστασια της αντλιας βενζινης. Τελος οι περισσοτεροι κατασκευαστες προτεινουν ανα διαστηματα να οδηγουμε και με βενζινη καποια χλμ. 3
futureshock Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2017 Δεν γινεται να μην την καιει, εκτος αν το αμαξι δεν το πολυ χρησιμοποιεις. Με καθε ξεκινημα το αμαξι καιει βενζινη, μεχρι το νερο να φτασει 40 βαθμους και να γινει η μεταβαση στο αεριο. Πολλα συστηματα επισης οταν στροφαρεις πολυ ψηλα, κανουν μικροψεκασμους βενζινης. Για ενα οχημα με μεση καταναλωση 10λτ/100χλμ θες περιπου 7 με 8 λτ βενιζινη ανα δυο γεμισματα αεριου. σε μερικους παει και παραπανω. Καλο ειναι να εχουμε παντα βενζινη μεχρι τα 2/4 και ανω στο ρεζερβουαρ για την προστασια της αντλιας βενζινης. Τελος οι περισσοτεροι κατασκευαστες προτεινουν ανα διαστηματα να οδηγουμε και με βενζινη καποια χλμ. Αλλιως το εννοουσα οκ. 0.8lit/100km βενζινη μου καιει και αυτο ειναι καθαρα απο το ξεκινημα που κανει με βενζινη οπως αναφερες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα