Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

Fiat Bravo 2008.

Κοίτα, αν είναι συμβατός ο εγκέφαλος πρέπει να βρεις να δοκιμάσεις.

 

Έχω παράδειγμα, Saxo 2001 λειτουργεί μια χαρά, αλλά Astra 2002 δεν λειτουργεί, γιατί φόραγε τον ίδιο εγκέφαλο με το 1999 που δεν ήταν υποχρεωτικό το OBDII (ή τέλος πάντων μπορεί να έχει τη θύρα, αλλά να μην παίζει με κάποιο από τα κοινά OBDII πρωτόκολλα).

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 4,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εχω την εντυπωση οτι με το αεριο λειτουργεί καλυτερα ο κινητηρας, απ οτι με βενζινη(σα να κομπιαζει)....

Ειναι ιδεα μου?

Δημοσ.

Εχω την εντυπωση οτι με το αεριο λειτουργεί καλυτερα ο κινητηρας, απ οτι με βενζινη(σα να κομπιαζει)....

Ειναι ιδεα μου?

Ναι, είναι ιδέα σου

  • Like 4
  • Moderators
Δημοσ.

Βασικά, έχει.

Από μη αντιληπτή έως οριακά αντιληπτή (ένα 10% max).

"Τραβάει" ελάχιστα λιγότερο με αέριο. Πρέπει να το έχεις δουλέψει πολύ το αμάξι όμως με βενζίνη για να βρεις διαφορές, και αν.

  • Like 1
Δημοσ.

Πιο πολύ με αεριο το δουλεύω.

Ομως τώρα το γύρισα σε βενζίνη (θελω να ψιλοαδειασει για να βαλω 100αρα) και καταλαβα(?) κάποια διαφορά...

Περίεργο

Δημοσ.

Βασικά, έχει.

Από μη αντιληπτή έως οριακά αντιληπτή (ένα 10% max).

"Τραβάει" ελάχιστα λιγότερο με αέριο. Πρέπει να το έχεις δουλέψει πολύ το αμάξι όμως με βενζίνη για να βρεις διαφορές, και αν.

 

 

Ο φιλος πιο πανω λεει το αντιθετο.

Δημοσ.

Εχω την εντυπωση οτι με το αεριο λειτουργεί καλυτερα ο κινητηρας, απ οτι με βενζινη(σα να κομπιαζει)....

Ειναι ιδεα μου?

Τοτε εχει θεμα το συστημα τροφοδοσιας του κινητηρα σου (με βενζινη) απο μπεκ αντλια δεν ξερω εγω τι. Με αεριο θα επρεπε να εχεις λιγότερο ζωηρότερες επιδοσεις. Αν το αμαξι με βενζινη παει χειροτερα τοτε εχεις θεμα.

Δημοσ.

Τα οκτανια αγαπητέ δεν έχουν σχέση με το τραβηγμα/ροπή /ταχύτητα κτλ. Είναι αριθμός αντικρουστικης ικανότητας στο κυλίνδρο. Όσο περισσότερα τόσο ομαλότερη έκρηξη/δεν βαράει πυρακια. Είναι δεδομένο με αέριο να πας πιο αργά

 

Από κει και πέρα μην ξεχνάς ότι τα αυτοκίνητα κατασκευαζονται με γνώμονα την βενζίνη. Και με ότι αυτό επιπλέον σημαίνει... Άλλες θερμοκρασίες για υγραέριο, πιο στεγνό καύσιμο κτλ

  • Like 1
Δημοσ.

παντως θυμαμε οταν μου εκαναν ρυθμιση το αεριο(BRC kit) και μου διαβαζαν τον εγκεφαλο της βενζινης , στις πρωτες μερες που το δουλευα ειχε περισσοτερο γκαζι απο βενζινη, βεβαια ειχα θεμα με το ρελαντι το οποιο το ξαναπηγα μου ξαναεκανε τον εγκεφαλο ενα προγραμματισμο και οταν εστρωσε το ρελαντι η αποδοση επεσε ενα κλικ κατω απο την βενζινη. 

 

ερωτηση : αν η βενζινη καθεται 3-4 μηνες στο αμαξι(μιας και δεν την καιει) θα εχω θεμα ; Βεβαια αρκετες φορες το ξεμπουκωνω με βενζινη σε ανοιχτο δρομο. 

Δημοσ.

Όσο καιρό μένει η βενζίνη στο ντεπόζιτο, πέφτουν και τα οκτάνια της.

 

3-4 μήνες δεν είναι και πάαααρα πολύ. Εγώ προσωπικά, έβαζα ένα 20αρικο βενζίνη για την γεμίζω πιο τακτικά και να μην μένει πολύ καιρό στο ντεπόζιτο.

  • Like 2
Δημοσ.

παντως θυμαμε οταν μου εκαναν ρυθμιση το αεριο(BRC kit) και μου διαβαζαν τον εγκεφαλο της βενζινης , στις πρωτες μερες που το δουλευα ειχε περισσοτερο γκαζι απο βενζινη, βεβαια ειχα θεμα με το ρελαντι το οποιο το ξαναπηγα μου ξαναεκανε τον εγκεφαλο ενα προγραμματισμο και οταν εστρωσε το ρελαντι η αποδοση επεσε ενα κλικ κατω απο την βενζινη. 

 

ερωτηση : αν η βενζινη καθεται 3-4 μηνες στο αμαξι(μιας και δεν την καιει) θα εχω θεμα ; Βεβαια αρκετες φορες το ξεμπουκωνω με βενζινη σε ανοιχτο δρομο. 

 

Δεν γινεται να μην την καιει, εκτος αν το αμαξι δεν το πολυ χρησιμοποιεις. Με καθε ξεκινημα το αμαξι καιει βενζινη, μεχρι το νερο να φτασει 40 βαθμους και να γινει η μεταβαση στο αεριο. Πολλα συστηματα επισης οταν στροφαρεις πολυ ψηλα, κανουν μικροψεκασμους βενζινης. 

 

Για ενα οχημα με μεση καταναλωση 10λτ/100χλμ θες περιπου 7 με 8 λτ βενιζινη ανα δυο γεμισματα αεριου. σε μερικους παει και παραπανω.

 

Καλο ειναι να εχουμε παντα βενζινη μεχρι τα 2/4 και ανω στο ρεζερβουαρ για την προστασια της αντλιας βενζινης. Τελος οι περισσοτεροι κατασκευαστες προτεινουν ανα διαστηματα να οδηγουμε και με βενζινη καποια χλμ.

  • Like 3
Δημοσ.

Δεν γινεται να μην την καιει, εκτος αν το αμαξι δεν το πολυ χρησιμοποιεις. Με καθε ξεκινημα το αμαξι καιει βενζινη, μεχρι το νερο να φτασει 40 βαθμους και να γινει η μεταβαση στο αεριο. Πολλα συστηματα επισης οταν στροφαρεις πολυ ψηλα, κανουν μικροψεκασμους βενζινης. 

 

Για ενα οχημα με μεση καταναλωση 10λτ/100χλμ θες περιπου 7 με 8 λτ βενιζινη ανα δυο γεμισματα αεριου. σε μερικους παει και παραπανω.

 

Καλο ειναι να εχουμε παντα βενζινη μεχρι τα 2/4 και ανω στο ρεζερβουαρ για την προστασια της αντλιας βενζινης. Τελος οι περισσοτεροι κατασκευαστες προτεινουν ανα διαστηματα να οδηγουμε και με βενζινη καποια χλμ.

 

Αλλιως το εννοουσα οκ.

0.8lit/100km βενζινη μου καιει και αυτο ειναι καθαρα απο το ξεκινημα που κανει με βενζινη οπως αναφερες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...