Γιάννης Platano Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Προφανώς και η μείωση των εξόδων ΔΕΝ είναι στο 30% αλλά κοντά στο 45% Είναι απλά μαθηματικά, κάντε τους υπολογισμούς σας και δείτε το Εξαρταται αν το αυτοκινητο ψεκαζει και βενζινη . Αν ναι δεν είναι 45% αλλα κοντα στο 40% το πολύ. 1
Uberalles_gr Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Ας μιλήσουμε για τιμές Αθήνας. Η πιο χαμηλή τιμή για βενζίνη είναι 1,45 ευρώ και η πιο χαμηλή τιμή για υγραέριο είναι 0,72 ευρώ (από εδώ τα βρήκα) Ας υποθέσουμε ότι έχουμε ένα αυτοκίνητο που καίει 10 λίτρα / 100 χιλιόμετρα και τον χρόνο κάνουμε 10.000 χιλιόμετρα. Με την βενζίνη θέλουμε 1.000 λίτρα => 1450 ευρώ τον χρόνο Με το υγραέριο, έχουμε μια αύξηση στην κατανάλωση 15% (και δεν είναι παραπάνω. Εάν είναι παραπάνω να το δείτε με τον μηχανικό σας) Με το υγραέριο καίμε 11.5 λίτρα / 100 χιλιόμετρα, έτσι χρειαζόμαστε 1.150 λίτρα => 830 ευρώ Επομένως, η μείωση είναι της τάξεως του 43%.
Γιάννης Platano Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Θα συμφωνησω με τους υπολογισμούς σου ΑΛΛΑ : Δεν ελάβες υπ οψιν σου την περιπτωση που το αυτοκινητο ψεκαζει εστω λιγο και βενζινη (αναλογα το συστημα ) και σε κάθε περιπτωση αναλογα με την εξωτερικη θερμοκρασια καιει μονο βενζινη στο ξεκίνημα μεχρι να γυρισει σε υγραεριο . Το δικο μου Honda CRV με συστημα NIGS το καλοκαιρι θελει 700-800 μετρα αλλα τις προηγουμενες μερες με το κρυο 2-3 χιλιόμετρα για να γυρισει σε υγραεριο . Οποτε μια οικονομια της ταξης του 40% είναι πιο αληθινη.Ισως και λιιιγο πιο κατω αν σκεφτουμε την συντηριση του kit και τυχον βλαβες 1
glouk7 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Νομίζω είτε 40 είτε 43% η οικονομία είναι αρκετή... Κάτι άσχετο, έχει κανείς γνώμη για τα συστήματα Zavoli ?
Γιάννης Platano Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Νομίζω είτε 40 είτε 43% η οικονομία είναι αρκετή... Κάτι άσχετο, έχει κανείς γνώμη για τα συστήματα Zavoli ? Συμφωνω . Εχω ακουσει καλα λογια λλα εχω NIGS και Aeb στα τρια αυτοκίνητα . Μεγαλη σημασια εχει ο εγκατασταστης !!!
glouk7 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Συμφωνω . Εχω ακουσει καλα λογια λλα εχω NIGS και Aeb στα τρια αυτοκίνητα . Μεγαλη σημασια εχει ο εγκατασταστης !!! Όλοι αυτό λένε, αλλά πως μπορείς να ξέρεις τι δουλειά θα κάνει....
Γιάννης Platano Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Όλοι αυτό λένε, αλλά πως μπορείς να ξέρεις τι δουλειά θα κάνει.... Μπορεις μονο αν καποιος εχει βαλει σε καποιν 2-3 χρονια και δεν εχει πρόβλημα και τον ξερεις .Δυσκολο μεν αλλα σημαντικο . Εκτος το Honda που εβαλα σε εξουσιοδοτημενο λογω εγγυησης του αμαξιου σε δυο Audi TT το εψαξα. Δεν μπορω να πω πιο πολλα εδώ για να μην θεωρηθεί διαφημιση .
Uberalles_gr Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Θα συμφωνησω με τους υπολογισμούς σου ΑΛΛΑ : Δεν ελάβες υπ οψιν σου την περιπτωση που το αυτοκινητο ψεκαζει εστω λιγο και βενζινη (αναλογα το συστημα ) και σε κάθε περιπτωση αναλογα με την εξωτερικη θερμοκρασια καιει μονο βενζινη στο ξεκίνημα μεχρι να γυρισει σε υγραεριο . Το δικο μου Honda CRV με συστημα NIGS το καλοκαιρι θελει 700-800 μετρα αλλα τις προηγουμενες μερες με το κρυο 2-3 χιλιόμετρα για να γυρισει σε υγραεριο . Οποτε μια οικονομια της ταξης του 40% είναι πιο αληθινη.Ισως και λιιιγο πιο κατω αν σκεφτουμε την συντηριση του kit και τυχον βλαβες Μισό γιατί με μπέρδεψες. Μέχρι να γυρίσει το αυτοκίνητο σε υγραέριο (τον χειμώνα θέλει περισσότερη ώρα) ΔΕΝ καίει υγραέριο αλλά βενζίνη. Τι σχέση έχει αυτό που λες με τους υπολογισμούς που κάνουμε; Με αυτή την λογική θα πει και ένας άλλος, ναι βρε παιδιά αλλά δεν υπολογίσατε και την απόσταση από την στιγμή που μου τελείωνει τελείως το υγραέριο, μέχρι να πάω στο βενζινάδικο να φουλάρω. Η συντήρηση του κιτ είναι πράγματι ένα κόστος της τάξεως των 30 ευρώ στα 15.000 χιλιόμετρα (τουλάχιστον τόσο εμένα ήταν), όπως επίσης και ότι κάποια ανταλλακτικά θα αλλαχτούν αργότερα λόγω μη χρησιμοποιήσης βενζίνης. Μην μπούμε σε αυτή την διαδικασία όμως γιατί θα γυρίσω να σου πω, ποτέ εγώ δεν έβαζα την πιο φτηνή βενζίνη επομένως έχω περισσότερο κέρδος. Πάντως δεν είναι σίγουρα στο 30% που είπε προηγουμένως ένας φίλος.
glouk7 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Μισό γιατί με μπέρδεψες. Μέχρι να γυρίσει το αυτοκίνητο σε υγραέριο (τον χειμώνα θέλει περισσότερη ώρα) ΔΕΝ καίει υγραέριο αλλά βενζίνη. Τι σχέση έχει αυτό που λες με τους υπολογισμούς που κάνουμε; Με αυτή την λογική θα πει και ένας άλλος, ναι βρε παιδιά αλλά δεν υπολογίσατε και την απόσταση από την στιγμή που μου τελείωνει τελείως το υγραέριο, μέχρι να πάω στο βενζινάδικο να φουλάρω. Η συντήρηση του κιτ είναι πράγματι ένα κόστος της τάξεως των 30 ευρώ στα 15.000 χιλιόμετρα (τουλάχιστον τόσο εμένα ήταν), όπως επίσης και ότι κάποια ανταλλακτικά θα αλλαχτούν αργότερα λόγω μη χρησιμοποιήσης βενζίνης. Μην μπούμε σε αυτή την διαδικασία όμως γιατί θα γυρίσω να σου πω, ποτέ εγώ δεν έβαζα την πιο φτηνή βενζίνη επομένως έχω περισσότερο κέρδος. Πάντως δεν είναι σίγουρα στο 30% που είπε προηγουμένως ένας φίλος. Πιο κιτ εχεις βαλει εσυ φιλε? και ποιο/ποια θα προτεινες σα μαρκες? Ψαχνω να βρω περισσοτερες πληροφοριες για το Zavoli βασικα...γιατι μου το προτεινανε ως πολυ καλο!
Γιάννης Platano Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Μισό γιατί με μπέρδεψες. Μέχρι να γυρίσει το αυτοκίνητο σε υγραέριο (τον χειμώνα θέλει περισσότερη ώρα) ΔΕΝ καίει υγραέριο αλλά βενζίνη. Τι σχέση έχει αυτό που λες με τους υπολογισμούς που κάνουμε; Με αυτή την λογική θα πει και ένας άλλος, ναι βρε παιδιά αλλά δεν υπολογίσατε και την απόσταση από την στιγμή που μου τελείωνει τελείως το υγραέριο, μέχρι να πάω στο βενζινάδικο να φουλάρω. Η συντήρηση του κιτ είναι πράγματι ένα κόστος της τάξεως των 30 ευρώ στα 15.000 χιλιόμετρα (τουλάχιστον τόσο εμένα ήταν), όπως επίσης και ότι κάποια ανταλλακτικά θα αλλαχτούν αργότερα λόγω μη χρησιμοποιήσης βενζίνης. Μην μπούμε σε αυτή την διαδικασία όμως γιατί θα γυρίσω να σου πω, ποτέ εγώ δεν έβαζα την πιο φτηνή βενζίνη επομένως έχω περισσότερο κέρδος. Πάντως δεν είναι σίγουρα στο 30% που είπε προηγουμένως ένας φίλος. Το να μην σου τελειωσει το υγραεριο και καις βενζινη πορει να προβλεφετει αντίθετα με το πρωινο ξεκίνημα που δεν μπορει να αλλαξει ή με τον ψεκασμο με βενζινη κατά την διαδρομή . Συμφωνω απολυτα ότι δεν είναι μονο 30% η οικονομια αλλα πολύ κοντα στο 40% Εχει σημασια και οι διαδρομες που κανει καποιος . Αλλον να πας μια διαδρομη 20-30 χλμ καθημερινα (όπως τα παιδια μου) και να καψεις στην αρχη βενζινη και άλλο μια διαδρομή 5-10 χλμ και να καψεις την ιδια βενζινη (όπως εγω).
Uberalles_gr Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Μα με το πρωινό ξεκίνημα ΔΕΝ ΚΑΙΣ υγραέριο μέχρι να ζεσταθεί το αυτοκίνητο και να γυρίσει σε υγραέριο. Τεσπα σταματάω εδώ. @glouk7 το Α και το Ω είναι αυτός που θα σου βάλει το kit. Να στο βάλει σωστά και όχι προχειροδουλειές. Βέβαια έχει σημασία και πιο kit θα σου βάλει. Εγώ είχα βάλει υγράεριο πριν 5-6 χρόνια και τότε οι επικίνδυνοι "μάστορες" ήταν περισσότεροι. Τώρα δεν έχω πια αλλά εάν θυμάμαι καλά είχα brc (που είναι ιταλικό) Δεν έχω να σου προτείνω κάτι μιας και από τότε σίγουρα έχουν αλλάξει κατά πολύ τα πράγματα και πιστεύω ότι έχει βελτιωθεί το κομμάτι της υγραεριοκίνησης. Εάν έχεις κάποιον γνωστό σου που να έχει βάλει, θα βοηθούσε κάτι τέτοιο. Ίσως ο μάστορας που πας το αυτοκίνητό σου και του έχεις μια Χ εμπιστοσύνη έχει να σου προτείνει κάποιον;Πάντως σημασία έχει να κάνεις χιλιόμετρα, γιατί εάν κάνεις 5.000 και 6.000 χιλιόμετρα τον χρόνο θα αργήσεις να κάνεις απόσβεση.
glouk7 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Μα με το πρωινό ξεκίνημα ΔΕΝ ΚΑΙΣ υγραέριο μέχρι να ζεσταθεί το αυτοκίνητο και να γυρίσει σε υγραέριο. Τεσπα σταματάω εδώ. @glouk7 το Α και το Ω είναι αυτός που θα σου βάλει το kit. Να στο βάλει σωστά και όχι προχειροδουλειές. Βέβαια έχει σημασία και πιο kit θα σου βάλει. Εγώ είχα βάλει υγράεριο πριν 5-6 χρόνια και τότε οι επικίνδυνοι "μάστορες" ήταν περισσότεροι. Τώρα δεν έχω πια αλλά εάν θυμάμαι καλά είχα brc (που είναι ιταλικό) Δεν έχω να σου προτείνω κάτι μιας και από τότε σίγουρα έχουν αλλάξει κατά πολύ τα πράγματα και πιστεύω ότι έχει βελτιωθεί το κομμάτι της υγραεριοκίνησης. Εάν έχεις κάποιον γνωστό σου που να έχει βάλει, θα βοηθούσε κάτι τέτοιο. Ίσως ο μάστορας που πας το αυτοκίνητό σου και του έχεις μια Χ εμπιστοσύνη έχει να σου προτείνει κάποιον; Πάντως σημασία έχει να κάνεις χιλιόμετρα, γιατί εάν κάνεις 5.000 και 6.000 χιλιόμετρα τον χρόνο θα αργήσεις να κάνεις απόσβεση. Απο χιλιόμετρα καλά πάμε...κάνω περίπου 70 τη μέρα...οπότε με συμφέρει.. 1
Luxx Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Μαγκες εχω δυο επιλογες. ΕΙτε παιρνω ford focus 1600 και του βαζω υγραεριο, ειτε παιρνω 1000αρι ecoboost και ειμαι οπως εχει. Με ποιο θα εχω καλυτερη οικονομια; Τωρα ecoboost και υγραεριο ειναι πλεονασμος πιστευω. Ασε που θα ξοδεψω και τα περισσοτερα λεφτα ετσι.
zio10 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Μαγκες εχω δυο επιλογες. ΕΙτε παιρνω ford focus 1600 και του βαζω υγραεριο, ειτε παιρνω 1000αρι ecoboost και ειμαι οπως εχει. Με ποιο θα εχω καλυτερη οικονομια; Τωρα ecoboost και υγραεριο ειναι πλεονασμος πιστευω. Ασε που θα ξοδεψω και τα περισσοτερα λεφτα ετσι. Για καινούργια μιλάς; 1
Luxx Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Μεταχειρισμενα και διαθετω μεχρι 13.000 το πολυ. Βασικα δε ξερω αν αξιζει να δωσω τοσα λεφτα για ford focus.. Υπαρχει και η BMW 116, αλλα παλαιοτερης χρονολογιας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα