meletis_m Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Τωρα με τις παγωνιες και τα προβλήματα του φυσικου αεριου στα σπιτια, εχουμε βα φοβόμαστε κατι σχετικά με τις έγκαταστασεις στα αυτοκίνητα? Δέν υπάρχει απολύτως κανένα πρόβλημα , απλώς θα καταναλώσεις λίγο παραπάνω βενζίνη μεχρί να ζεσταθούν τα νερά στους 38-40 βαθμούς και να γυρίσει στο αέριο. Σημέρα ξεκίνησα με -6 εξωτερική θερμοκρασία, γύρισε αυτόματα στο υγραέριο όταν έπιασε την επιθυμητη θερμοκρασία. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
glouk7 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Kαλησπέρα, ετησίως κάνεις δηλαδή 17.000-18.000χλμ, πιστευω και πάλι συμφέρει με τη σημερινη τιμη υγραεριου 0.80/Lt, έχεις μια οικονομια τής ταξης του 45% (Τα Service του υγραεριου δέν ξεπερνουν τα 60-70 ευρώ ανά 25.000χλμ, βέβαια παράγοντας ειναι και το σύστημα για τα κόστη συντήρησης) Εγω εχω τοποθετήσει σε Honda Accord και σε 1 χρόνο χρήσης έκανα 45.000χλμ με αέριο, δίχως κανένα πρόβλημα. Επειδή το έχω ψάξει για γνωστό μου με Ford Maverick μοντέλο 2004-2005, τα Ford με το αέριο θέλουν αρκετη προσοχή( έχουν ευαισθητες έδρες-βαλβίδες).Το Ford εμάς έχει αρ. κινητηρα GZ και έχει μη αυτορυθμιζόμενες βαλβιδες, θέλει οπωσδήποτε και λίπανση στις βαλβιδες. Εάν βάλεις επώνυμο κιτ υγραεριου (AEB,PRINS,BRC,LOVATO), και γίνει λεπτομερή και σωστή ρύθμιση του συστήματος με ακρίβεια , πιστεύω δεν θα έχεις πρόβλημα. Να βρείς σωστό εγκαταστάση είναι η ουσία. Ίσως να κάνω και λίγο παραπάνω από το νούμερο που λέμε σε χλμ... Σχετικά με τις εταιρείες μου έχουν προτίνει Zivoli και Stag...αλλά πραγματικά "πάω" εντελώς στα τυφλά...δεν ξέρω ποιες ειναι οι πιο καλές η τα πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα της καθεμίας... Αν υπάρχει μια γνώμη και εδώ θα ήθελα να την ακούσω...σχετικά με τις μάρκες... Και απ'ότι έχω καταλάβει παίζει ρόλο και το ποιός θα στο βάλει...σκέφτομαι να πάω στον σύνθετο "γνωστό" που "γιόρταζε" κι'όλας προχθέ και διαφημίζεται παντού... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Ίσως να κάνω και λίγο παραπάνω από το νούμερο που λέμε σε χλμ... Σχετικά με τις εταιρείες μου έχουν προτίνει Zivoli και Stag...αλλά πραγματικά "πάω" εντελώς στα τυφλά...δεν ξέρω ποιες ειναι οι πιο καλές η τα πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα της καθεμίας... Αν υπάρχει μια γνώμη και εδώ θα ήθελα να την ακούσω...σχετικά με τις μάρκες... Και απ'ότι έχω καταλάβει παίζει ρόλο και το ποιός θα στο βάλει...σκέφτομαι να πάω στον σύνθετο "γνωστό" που "γιόρταζε" κι'όλας προχθέ και διαφημίζεται παντού... Σχετικα με αυτο εχεις pm .Να βρεις εγκατασταστη και αυτος να σου προτεινει συστημα .Υπαρχουν αρκετα καλα . 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
VasKag Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Kαλησπέρα, ετησίως κάνεις δηλαδή 17.000-18.000χλμ, πιστευω και πάλι συμφέρει με τη σημερινη τιμη υγραεριου 0.80/Lt, έχεις μια οικονομια τής ταξης του 45% (Τα Service του υγραεριου δέν ξεπερνουν τα 60-70 ευρώ ανά 25.000χλμ, βέβαια παράγοντας ειναι και το σύστημα για τα κόστη συντήρησης) Εγω εχω τοποθετήσει σε Honda Accord και σε 1 χρόνο χρήσης έκανα 45.000χλμ με αέριο, δίχως κανένα πρόβλημα. Επειδή το έχω ψάξει για γνωστό μου με Ford Maverick μοντέλο 2004-2005, τα Ford με το αέριο θέλουν αρκετη προσοχή( έχουν ευαισθητες έδρες-βαλβίδες).Το Ford εμάς έχει αρ. κινητηρα GZ και έχει μη αυτορυθμιζόμενες βαλβιδες, θέλει οπωσδήποτε και λίπανση στις βαλβιδες. Εάν βάλεις επώνυμο κιτ υγραεριου (AEB,PRINS,BRC,LOVATO), και γίνει λεπτομερή και σωστή ρύθμιση του συστήματος με ακρίβεια , πιστεύω δεν θα έχεις πρόβλημα. Να βρείς σωστό εγκαταστάση είναι η ουσία. Κατοχος ford transit με αρ κινητηρα GZFA. Θελω να βαλω αεριο αλλα δυστυχως οσους συναδελφους/φιλους εχω ρωτησει σχετικα με το συνδυασμο ford-αεριο, οι γνωμες γερνουν προς το οχι. Εγγυηση για τον κινητηρα δινει κανενας οτι δεν θα παθει κατι? Θελω να ρωτησω και την επισημη ford. Προτεινει καποιο συγκεκριμενο? Επειδη το αμαξι ειναι εργαλειο δουλειας, δεν με παιρνει για πειραματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Κατοχος ford transit με αρ κινητηρα GZFA. Θελω να βαλω αεριο αλλα δυστυχως οσους συναδελφους/φιλους εχω ρωτησει σχετικα με το συνδυασμο ford-αεριο, οι γνωμες γερνουν προς το οχι. Εγγυηση για τον κινητηρα δινει κανενας οτι δεν θα παθει κατι? Θελω να ρωτησω και την επισημη ford. Προτεινει καποιο συγκεκριμενο? Επειδη το αμαξι ειναι εργαλειο δουλειας, δεν με παιρνει για πειραματα. Ρωτα την αντιπροσωπεια και αν σου πουν ναι ρωτα ποιο βαζουν και ψαξε στην αγορα . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Καλησπέρα παιδιά, Ενδιαφέρομαι να βάλω και εγώ υγραεριοκίνηση...και θα ήθελα τη γνώμη σας γιατί είμαι παντελώς noob επί του θέματος. Έχω ένα Ford Focus 1.6 του 2008 και κάνω περίπου 70χλμ / μέρα...δηλαδή περίπου 1500-1600χλμ το μήνα. Καταρχήν με συμφέρει να βάλω υγραέριο? Επίσης αν ναι, υπάρχουν τίποτα αναστολές για το μοντέλο αυτοκινήτου που έχω? Και επίσης τι μάρκες / τεχνολογίες θα προτείνατε... Ευχαριστώ εκ των προτέρων Δεν περιμένεις λίγο μήπως βάλουνε κανένα φόρο πάλι και το φτάσουνε 1.50€; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2017 Δεν περιμένεις λίγο μήπως βάλουνε κανένα φόρο πάλι και το φτάσουνε 1.50€; Αν γινει αυτο η βενζινη θα παει στα 3+ ευρω . 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2017 Κατοχος ford transit με αρ κινητηρα GZFA. Θελω να βαλω αεριο αλλα δυστυχως οσους συναδελφους/φιλους εχω ρωτησει σχετικα με το συνδυασμο ford-αεριο, οι γνωμες γερνουν προς το οχι. Εγγυηση για τον κινητηρα δινει κανενας οτι δεν θα παθει κατι? Θελω να ρωτησω και την επισημη ford. Προτεινει καποιο συγκεκριμενο? Επειδη το αμαξι ειναι εργαλειο δουλειας, δεν με παιρνει για πειραματα. Καλημέρα, και εμείς υπο σκέψη είμαστε για τον γνωστό, απο την επίσημη αντιπροσωπεια & συνεργειο πήρε αρνητική απάντηση, με αιτιολογία όπως έγραψα παραπάνω:έχουν ευαισθητες έδρες-βαλβίδες. Εάν έκανε ετήσιως πολλά χιλιόμετρα θα το είχε βάλει ήδη. Που ψάξαμε σε ξένες κοινότητες σχετικα με το Maverick πολλοί κάτοχοι έχουν τοποθετησει το σύστημα prins vci 2 μαζί ψηφιακή λιπανση valve care. Όπως γράφουνε προβλήματα δεν τους έχει βγάλει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2017 Ριξτε μια ματια εδώ που τα λενε αναλυτικα ανα μαρκα κλπ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2017 Ριξτε μια ματια εδώ που τα λενε αναλυτικα ανα μαρκα κλπ Καλημέρα, σχετικά με το Ford Maverick έχουμε δεί ήδη τη σχετική ενότητα. Ωστόσο έχουμε 1 δισταγμό ως πρός την τοποθέτηση. Το καλύτερο θα ήταν να επικοινωνούσαμε με κατόχους που ήδη έχουν τοποθετησει, για να δούμε εάν έχουν προβλήματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Luxx Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2017 Το υγραεριο θυμαμαι ειχε 50 λεπτα το καλοκαιρι και τωρα το βλεπεις στα 70-82, τρελη αυξηση! Ακομα συμφερει σε καποιον να βαλει υγραεριο;; Στην περιπτωση που αγορασω το ford focus eco boost, αξιζει να μπει υγραεριο; Μαστορας μου εγγυηθηκε οτι μπαινει αφοβα. Ειναι πολυ γνωστος στο Λαγκαδα Χρυσαυγης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2017 Το υγραεριο θυμαμαι ειχε 50 λεπτα το καλοκαιρι και τωρα το βλεπεις στα 70-82, τρελη αυξηση! Ακομα συμφερει σε καποιον να βαλει υγραεριο;; Στην περιπτωση που αγορασω το ford focus eco boost, αξιζει να μπει υγραεριο; Μαστορας μου εγγυηθηκε οτι μπαινει αφοβα. Ειναι πολυ γνωστος στο Λαγκαδα Χρυσαυγης. Παντα η τιμη του υγραεριου εχει σχεση με της βενζινης . Το ξεκινησα πριν 4+ χρονια αμε 0,85 κοντεψε να φτασει το ευρω αλλα και η βενζινη το 1,90 Φυικα και να βαλεις αν ο μαστοας ειναι καλος και κανεις 10.000 τον χρονο τουλαχιστον με σκοπο να κρατησεις το αμαξι . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2017 (επεξεργασμένο) Το υγραεριο θυμαμαι ειχε 50 λεπτα το καλοκαιρι και τωρα το βλεπεις στα 70-82, τρελη αυξηση! Ακομα συμφερει σε καποιον να βαλει υγραεριο;; Στην περιπτωση που αγορασω το ford focus eco boost, αξιζει να μπει υγραεριο; Μαστορας μου εγγυηθηκε οτι μπαινει αφοβα. Ειναι πολυ γνωστος στο Λαγκαδα Χρυσαυγης. Πιστεύω εάν κάνεις >15.000 χλμ ετησίως συμφέρει να τοποθετήσεις κιτ υγραεριοκίνησης. Προσωπικά εγω τοποθέτησα ακριβώς πρίν 1 χρόνο (9/1/2016) , λόγω και καθημερινής εργασίας , έκανα 45.000χλμ. Έχω μία μείωση των εξόδων της τάξης του 40-45%, επειδή εχω και παράλληλο ψεκασμό βενζίνης Επεξ/σία 12 Ιανουαρίου 2017 από meletis_m Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dollyyy19 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 45% δεν είναι.υπό ιδανικές συνθήκες,το πολύ 40%.σε όλες τις άλλες,30-35%. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Uberalles_gr Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Προφανώς και η μείωση των εξόδων ΔΕΝ είναι στο 30% αλλά κοντά στο 45% Είναι απλά μαθηματικά, κάντε τους υπολογισμούς σας και δείτε το 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα