Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ισχυει ομως κατι τετοιο; Οτι φθειρει την μηχανη μακροπροθεσμα; Δλδ αν ειναι να κρατησει 30 χρονια, μπορει να κρατησει 28 πχ..

Ανάλογα το αυτοκίνητο, σε transit μας εκαιγε κάθε μήνα αντλία βενζίνης αξίας 700 ευρώ, φίλος σε corolla το έχει 5 χρόνια και τίποτα κανένα πρόβλημα, μάλιστα είχε βάλει το ιταλικό φθηνό δουλειά.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ισχυει ομως κατι τετοιο; Οτι φθειρει την μηχανη μακροπροθεσμα; Δλδ αν ειναι να κρατησει 30 χρονια, μπορει να κρατησει 28 πχ..

 

Για τοσα πολλα χρονια δεν υπαρχει εμπειρια .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To συνηθες προβλημα ειναι στις βαλβιδες εξαγωγης και στις εδρες λογω το μεταλλων που χρησιμοποιει η καθε εταιρεια, οπως ειπαν και παραπανω αν ο εγκατασταστης ειναι καλος και γινει σωστη ρυθμιση δεν υπαρχει προβλημα.Δυστυχως αυτοι που ξερουν απο υγραεριο δεν ειναι πολλοί ο. Επισης αλλη ευαισθησια υπαρχει στις αντλιες βενζινης λογω οτι στελνουν βενζινη μονο κατα την εκκινηση και οταν γυρισει σε υγραεριο γινεται ανακυκλωση της βενζινης με αποτελεσμα να ζεστενονται και  να παθαινουν βλαβη, αυτο βεβαια ξεπερναται με το κρατας το επιπεδο της βενζινης στο τεποζιτο  πανω απο 1/4 (καλο ειναι στο 1/2) ωστε να ψυχεται. Στα νεα συστηματα που υπαρχει και παραλληλος ψεκασμος βενζινης οποτε το συστημα λειτουργει συνεχεια δεν υπαρχει προβλημα,  φυσικα κρατας τον κανονα τεποζιτο>1/4 γεματο βενζινη.Επισης θεμα υπαρχει και σε καποια συγκεκριμενα μοντελα στον καταλυτη λογω της θεσης του ή του υλικου του.  Στα αλλα μηχανικα μερη του κινητηρα και οτιδηποτε αλλο την ιδια φθορα που εχεις με την βενζινη εχεις και με το υγρεαεριο.


Ισχυει ομως κατι τετοιο; Οτι φθειρει την μηχανη μακροπροθεσμα; Δλδ αν ειναι να κρατησει 30 χρονια, μπορει να κρατησει 28 πχ..

Γιατι εισαι σιγουρος οτι και να μην κανεις την αλλαηγ θα κρατησει τοσα χρονια ο κινητηρας; Επειδη το υγραεριο ειναι σχετικα νεο στην ελλαδα οπως ειπαν δεν υπαρχει εμπειρια αλλα παρα πολλοι εχουν ξεπερασει τα 100.000 χλμ με υγραεριο και σε συνολο τα 200-300,00 με κανενα ιδιαιτερο θέμα και με συστηματα υγραεριου παλαιοτερης τεχνολογιας.

Το αυτοκινητο σημερα ειναι καταναλωτικο αγαθό οποτε και οι εταιρειες δεν θελουν να το κρατας παρα πολλα χρονια. Για το κρατησεις πολλα χρονια  καταρχην δεν τηρεις το κανονα που λενε αλλαγη λαδια καθε 30.000 χλμ. καθαρα θεμα μαρκετινγκ για να υπολογιζεις χαμηλα κοστη συντηρησης. Ο στοχος των εταιρειων ειναι να σου κρατησει ο κινητηρας 100.000 χλμ ή 5 χρονια οσο δηλαδη ειναι και η εγγυηση. Αν θες να κρατησει ο κινητηρας αλλαγη λαδια στα μισα χλμ που προτεινουν οι κατασκευστες, το λαδι ειναι το αιμα του αυτοκινητου.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι , ναι τα βιβλιαρακια και τα μαστορια που λενε τα ιδια και για αυτους στην βορεια ευρωπη και Νοτια ευρωπη με εντελως διαφορετικες κλιματολογικες συνθηκες. Οσο πιο ακρεες οι κλιματολογικες συνθηκες τοσο μεγαλυτερη καταπονηση. Βαζουν λαδι 0W-X λες και εχουμε θερμοκρασιες βορειου πολου -40 κελσιου και δεν λαμβανουν υποψη τους 40-45+ που χτυπαει το καλοκαιρι. Αλλα τι να γινει? τα συνεργεια και κυρίως οι αντιπροσωπειες κλεφτες θα γινουν? τα φραγκα τα βγαζουν απο τις επιδιορθωσεις και οχι απο τις αλλαγες λαδιων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη θελω στο καινουριο/μεταχειρισμενο αμαξι που θα παρω να βαλω υγραεριο, τι επιπλεον φορους θα εχω να πληρωσω; Ακουγεται κατι για το 2017; Παιζει να αυξηθει η τιμη αρκετα, ωστε να μην μπορεσω να κανω αποσβεση το κοστος του kit;

 

Και επισης θα μου συστηνατε να εβαζα υγραεριο σε ford focus, και αν ναι, ποιο μοντελο ειναι το καλυτερο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη θελω στο καινουριο/μεταχειρισμενο αμαξι που θα παρω να βαλω υγραεριο, τι επιπλεον φορους θα εχω να πληρωσω; Ακουγεται κατι για το 2017; Παιζει να αυξηθει η τιμη αρκετα, ωστε να μην μπορεσω να κανω αποσβεση το κοστος του kit;

 

Και επισης θα μου συστηνατε να εβαζα υγραεριο σε ford focus, και αν ναι, ποιο μοντελο ειναι το καλυτερο;

Δεν υπαρχει καποιος φορος για υγρεαριο  θα υπαρξει μια αυξηση μονο στα καυσιμα γυρω στα 7-8 λεπτα ενω στη βενζινη 2-3 λεπτα δηλαδη η διαφορα στην αυξηση γυρω στα 5 λεπτα οποτε δεν τιθεται θεμα αποσβεσης.

Για τα φοκους και γενικα για τα φορντ λενε οτι εχουν λιγο θεμα με το υγραεριο.

Γνωστος παντως με 10ετιας φορντ φοκους και γυρω στα 40.000 δεν εχει θεμα.

Αλλα και σε οτι συστημα να βαλεις αν δεν γινει καλη εγκατασταση υπαρχει θεμα, παντως αν το αποφασεις κοιτα για καποιο συστημα με με παράλληλο ψεκασμο βενζίνης.... αλλα οπως ειπα τα φοκους με φοβιζουν προσωπικα λιγακι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη θελω στο καινουριο/μεταχειρισμενο αμαξι που θα παρω να βαλω υγραεριο, τι επιπλεον φορους θα εχω να πληρωσω; Ακουγεται κατι για το 2017; Παιζει να αυξηθει η τιμη αρκετα, ωστε να μην μπορεσω να κανω αποσβεση το κοστος του kit;

 

Και επισης θα μου συστηνατε να εβαζα υγραεριο σε ford focus, και αν ναι, ποιο μοντελο ειναι το καλυτερο;

 

Οτι αυξηση γινει θα γινει και στην βενζινη οποτε δεν θα υπαρξει διαφορα . Οταν η βενζινη ειχε 1,80 το υγραεριο  ειχε φτασει κοντα στο ευρω πριν 3 χρονια .

 

Βρες ενα εγκαταστατη που θα εχεις εμπιστοσυνη ή αν δεν ξερεις καπιον και προχωρα . Εχει μεγαλη σημασια η σωστη εγκατασταση . Αυτος θα σου προτεινει πιο να βαλεις αλλα να υπολογιζεις 800-1000 ευρω για ενα αξιοπιστο.

Δεν υπαρχει καποιος φορος για υγρεαριο  θα υπαρξει μια αυξηση μονο στα καυσιμα γυρω στα 7-8 λεπτα ενω στη βενζινη 2-3 λεπτα δηλαδη η διαφορα στην αυξηση γυρω στα 5 λεπτα οποτε δεν τιθεται θεμα αποσβεσης.

Για τα φοκους και γενικα για τα φορντ λενε οτι εχουν λιγο θεμα με το υγραεριο.

Γνωστος παντως με 10ετιας φορντ φοκους και γυρω στα 40.000 δεν εχει θεμα.

Αλλα και σε οτι συστημα να βαλεις αν δεν γινει καλη εγκατασταση υπαρχει θεμα, παντως αν το αποφασεις κοιτα για καποιο συστημα με με παράλληλο ψεκασμο βενζίνης.... αλλα οπως ειπα τα φοκους με φοβιζουν προσωπικα λιγακι

 

Πως λες οτι σε φοβιζουν αφου αν καταλαβα καλα δεν εχεις focus ? Οπως ειπες ειναι θεμα εγκατασταστη η σωστη λειτουργια . Αυτοι που λενε οτι ειχαν προβλημα ειναι σιγουροι οτι δεν φταιει ο εγκαταστατηςς  ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι δεν έχω focus απλα μεταφερω μια γενική άποψη που κυκλοφορεί για αυτό το αυτοκίνητο και έχω διαβάσει σε πιο εξειδικευμένα φόρουμ. Αν ενα αυτοκίνητο παρουσιάζει ευπάθεια δεν το σώζει μια καλη εγκατάσταση απλα μεταθέτει την βλάβη για πιο μετα. Βέβαια ο ενδιαφερόμενος θα πρεπει να το ψάξει σε πιο βάθοςκαι απευθυνθεί σε πιο εξειδικευμένους

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι δεν έχω focus απλα μεταφερω μια γενική άποψη που κυκλοφορεί για αυτό το αυτοκίνητο και έχω διαβάσει σε πιο εξειδικευμένα φόρουμ. Αν ενα αυτοκίνητο παρουσιάζει ευπάθεια δεν το σώζει μια καλη εγκατάσταση απλα μεταθέτει την βλάβη για πιο μετα. Βέβαια ο ενδιαφερόμενος θα πρεπει να το ψάξει σε πιο βάθοςκαι απευθυνθεί σε πιο εξειδικευμένους

 

Συμφωνω απολυτα .Το εξιδεικευενα site μερικες  φορες δεν μου λεει κατι ....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Καλησπέρα παιδιά,

 

Ενδιαφέρομαι να βάλω και εγώ υγραεριοκίνηση...και θα ήθελα τη γνώμη σας γιατί είμαι παντελώς noob επί του θέματος.

 

Έχω ένα Ford Focus 1.6 του 2008 και κάνω περίπου 70χλμ / μέρα...δηλαδή περίπου 1500-1600χλμ το μήνα.

 

Καταρχήν με συμφέρει να βάλω υγραέριο?

 

Επίσης αν ναι, υπάρχουν τίποτα αναστολές για το μοντέλο αυτοκινήτου που έχω?

 

Και επίσης τι μάρκες / τεχνολογίες θα προτείνατε...

 

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά,

 

Ενδιαφέρομαι να βάλω και εγώ υγραεριοκίνηση...και θα ήθελα τη γνώμη σας γιατί είμαι παντελώς noob επί του θέματος.

 

Έχω ένα Ford Focus 1.6 του 2008 και κάνω περίπου 70χλμ / μέρα...δηλαδή περίπου 1500-1600χλμ το μήνα.

 

Καταρχήν με συμφέρει να βάλω υγραέριο?

 

Επίσης αν ναι, υπάρχουν τίποτα αναστολές για το μοντέλο αυτοκινήτου που έχω?

 

Και επίσης τι μάρκες / τεχνολογίες θα προτείνατε...

 

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Kαλησπέρα, ετησίως κάνεις δηλαδή 17.000-18.000χλμ, πιστευω και πάλι συμφέρει με τη σημερινη τιμη υγραεριου 0.80/Lt, έχεις μια οικονομια τής ταξης του 45% (Τα Service του υγραεριου δέν ξεπερνουν τα 60-70 ευρώ ανά 25.000χλμ, βέβαια παράγοντας ειναι και το σύστημα για τα κόστη συντήρησης)

Εγω εχω τοποθετήσει σε Honda Accord και σε 1 χρόνο χρήσης έκανα 45.000χλμ με αέριο, δίχως κανένα πρόβλημα.

Επειδή το έχω ψάξει για γνωστό μου με Ford Maverick μοντέλο 2004-2005, τα Ford με το αέριο θέλουν αρκετη προσοχή( έχουν ευαισθητες έδρες-βαλβίδες).Το Ford εμάς έχει αρ. κινητηρα GZ και έχει μη αυτορυθμιζόμενες βαλβιδες, θέλει οπωσδήποτε και λίπανση στις βαλβιδες.

Εάν βάλεις επώνυμο κιτ υγραεριου (AEB,PRINS,BRC,LOVATO), και γίνει λεπτομερή και σωστή ρύθμιση του συστήματος με ακρίβεια , πιστεύω δεν θα έχεις πρόβλημα. Να βρείς σωστό εγκαταστάση είναι η ουσία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικα και σε συμφερει αν κρατησεις το αμαξι πανω απο 3-4 χρονια .Εχει  πολυ μεγαλη  σημασια η σωστη εγκατασταση για αυτο να επιγεξεις εγκατασταστη .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τωρα με τις παγωνιες και τα προβλήματα του φυσικου αεριου στα σπιτια, εχουμε βα φοβόμαστε κατι σχετικά με τις έγκαταστασεις στα αυτοκίνητα?

 

Ουτε στο σπιτι εχω προβλημα με το φυσικο αεριο ουτε στο αυτοκινητο με υγραεριο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...