Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δέν έχει να κάνει τόσο με το Turbo (αν και εγώ για ψυχολογικούς λόγους θα απέφευγα να βάλω υγραέριο σε turbo) όσο με το γεγονός οτι οι κινητήρες που κυκλοφόρησαν απο εκείνη την εποχή και μετά ήταν στην πλειοψηφία τους, άμεσου ψεκασμού.

Στους παλιότερους έκανες τρύπες στην εισαγωγή, κότσαρες τις ηλεκτροβαλβίδες (ή τα μπεκ) επάνω και ξεμπέρδευες. Τώρα (γιατί υπάρχουν λύσεις για τα περισσότερα σύγχρονα μοτέρ - turbo και μη-) αναγκαστικά πας σε περισσότερο "ψαγμένες" λύσεις, οι οποίες και γατόνια μηχανικούς χρειάζονται, τόσο για να τοποθετηθούν όσο και για να ρυθμιστούν, και θα στοιχήσουν και κάτι παραπάνω.

 

Ετσι..Εγω σε δυο παλια Audi TT Turbo εχω βαλει χωρις κανενα προβλημα 3 χρονια τωρα.Κανουν 10-15 χιλιαδες χλμ τον χρονο το καθενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δέν έχει να κάνει τόσο με το Turbo (αν και εγώ για ψυχολογικούς λόγους θα απέφευγα να βάλω υγραέριο σε turbo) όσο με το γεγονός οτι οι κινητήρες που κυκλοφόρησαν απο εκείνη την εποχή και μετά ήταν στην πλειοψηφία τους, άμεσου ψεκασμού.

Στους παλιότερους έκανες τρύπες στην εισαγωγή, κότσαρες τις ηλεκτροβαλβίδες (ή τα μπεκ) επάνω και ξεμπέρδευες. Τώρα (γιατί υπάρχουν λύσεις για τα περισσότερα σύγχρονα μοτέρ - turbo και μη-) αναγκαστικά πας σε περισσότερο "ψαγμένες" λύσεις, οι οποίες και γατόνια μηχανικούς χρειάζονται, τόσο για να τοποθετηθούν όσο και για να ρυθμιστούν, και θα στοιχήσουν και κάτι παραπάνω.

Ακριβώς εάν θές βάζεις και αντάπτορες και δέν κάνεις τρύπες στην εισαγωγή.Μηδαμινό κόστος επιπλέον

 

 

 

 

Καλησπέρα.Τελευταία επισκευάσαμε το A/C.Μόνο στο άεριο και όταν δουλεύει μου κάνει μικροδιακοπές στην επιτάχυνση.Όταν δουλεύει με Βενζίνη δέν παρατηρείς τίποτα. Το A/C το είχε απο την μάνα του. Πέρασα 2 φορές απο τον εγκαταστάτη ο χάρτης του LPG βρέθηκε μια χαρά , το ρυθμίσαμε και μετά απο μια εβδομάδα το ξαναπαρουσιάζει.

Του έχουμε κουμπώσει το διαγνωστικό 2 φορές και κάναμε μια διαδρομή 10 χιλιομέτρων

Ωστόσο μόνο κατά τη λειτουργία του A/C φέρνει μυρωδιά αερίου στην καμπίνα.

Σκέφτηκα μήπως έχει χαλάσει η πολυβαλβίδα στην δεξαμενή.Πάς στο βενζινάδικο, και το αφήνουν να κάνει "τικ-τακ" στο γέμισμα.Σέ "γράφουν" κυριολεκτικά πλέον γεμίζω μέχρι 30 ευρώ και όχι 31.50ευρώ.

Γιατί τις σωληνώσεις τις είδαμε 3-4 φορές χθές μεσημέρι.

Έγινε και γενικό Service : λάδια, φίλτρα, μπουζί ιμάντες , αντλιά νερού

Έχει κάνει μόνο 26.000χλμ απο τον Ιανουάριο του 2016.

Θα ενημερώσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αξιζει η μετατροπη σε υγραεριο ενος ακριβου αμαξιου; Χαλαει το "prestige" του;

 

Πχ θα βαζατε υγραεριο σε ενα Volvo s40; Σε ενα Mercedes A Class;

 

Το συστημα αμεσου ψεκασμου ειναι στα αγγλικα " fuel injection system " ;

 

Το παλιο συστημα πως λεγεται;

Επεξ/σία από Luxx
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) Αξιζει η μετατροπη σε υγραεριο ενος ακριβου αμαξιου; Χαλαει το "prestige" του;

Εξαρτάται μόνο από τα χιλιόμετρα που κάνεις. Το πρεστίζ δε πάει με το καύσιμο, τελευταία φορά που κοίταξα.:P
 
2) Πχ θα βαζατε υγραεριο σε ενα Volvo s40; Σε ενα Mercedes A Class;

Εάν συμφέρει (οικονομικά) φυσικά. Btw το A-Class δεν είναι και το πιο "πρεστιζάτο" αμάξι. Δεν είναι και καμιά Jag.:P
 
3) Το συστημα αμεσου ψεκασμου ειναι στα αγγλικα " fuel injection system " ;

Gasoline direct injection. Ή σκέτο direct injection.
 
4) Το παλιο συστημα πως λεγεται;

Indirect injection. Ή σκέτο injection.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω που ζηταω οικονομια πρεπει να κοιταξω τα καινουρια μοντελα αμεσου ψεκασμου ή να προτιμησω προηγουμενα μοντελα και μετατροπη σε υγραεριο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω που ζηταω οικονομια πρεπει να κοιταξω τα καινουρια μοντελα αμεσου ψεκασμου ή να προτιμησω προηγουμενα μοντελα και μετατροπη σε υγραεριο;

Ποιό ακριβώς μοντέλο έχεις? Κυβικά εκαστοτά, καθώς και πόσους κυλίνδρους.

Το κυριότερο είναι η σωστή ρύθμιση του συστήματος.

Εχω κάνει απροβλήματιστα και οικονομικά 25.000χλμ απο τον Ιανουάριο του 2016.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιό ακριβώς μοντέλο έχεις? Κυβικά εκαστοτά, καθώς και πόσους κυλίνδρους.

Το κυριότερο είναι η σωστή ρύθμιση του συστήματος.

Εχω κάνει απροβλήματιστα και οικονομικά 25.000χλμ απο τον Ιανουάριο του 2016.

 

100000% σωστα !!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφερομαι σε μοντελο αμαξιου και οχι μοντελο υγραεριου :P

 

Ακομα δεν εχω αγορασει αυτοκινητο και δε ξερω που πρεπει να κοιταξω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφερομαι σε μοντελο αμαξιου και οχι μοντελο υγραεριου :P

 

Ακομα δεν εχω αγορασει αυτοκινητο και δε ξερω που πρεπει να κοιταξω.

Το κατάλαβα , ωστόσο υπάρχουν πολλοί παραγοντες.

Χρήματα που διαθέτεις, χρήση-οικογένεια, ετήσια χιλιόμετρα,

Ανέφερε μας ποιά μοντέλα έχεις σκεφτείς ώστε να γίνει μια συζήτηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σκεφτομαι για Ford Focus, Toyota Auris, Bmw 116, ισως και Nissan Qashqai. Βεβαια δεν ειναι σιγουρο οτι θα βαλω υγραεριο, αφου μπορει να διαλεξω καποιο καινουριας τεχνολογιας κινητηρα αμεσου ψεκασμου.. Ακομα το μελεταω..

 

Χρηματα μεχρι 15.000 μαζι με κοστος υγραεριου..

 

Απλα σκεφτομαι εαν αξιζει να δωσω λεφτα για αμαξι 5ετιας+.. Στο autogas που μπηκα ελαχιστοι ειχαν υγραεριο σε αμαξι 2007 και πιο προσφατα και μου εκανε εντυπωση.. Τα περισσοτερα αμαξια ηταν 10ετιας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σκέψου το κάπως έτσι, τα αυτοκίνητα δημιουργούνται από το κατασκευαστή ώστε να χρησιμοποιούν βενζίνη σαν καύσιμο, όσο και αν έχει προχωρήσει η τεχνολογία υγραεριο δεν παύει να είναι μετατροπή πατέντα,έχω δει οχήματα να βγάζουν περισσότερο από 100.000 κάνοντας απόσβεση τριπλασια και άνω, αντίστοιχα έχω δει και οχήματα σε μήνες να βγάζουν πρόβλημα στις βαλβιδες η στο καταλυτη η στα μπεκ η κάτι άλλο, λόγω στεγνοτητας υγραεριου- διαφορετικών θερμοκρασιών,μετά είναι και αρκετά ψυχολογικό το θέμα φοβάται λίγο κάποιος που έχει καινούριο αυτοκίνητο να κάνει μετατροπή, επιπλέον τα νέα αυτοκίνητα λόγω άλλης τεχνολογίας είναι ήδη αρκετά οικονομικοτερα.

Κυρίως τοποθετούν κιτ όσοι έχουν παλαιότερα αυτοκίνητα με την λογική όσο πάει όσο αντέξει.

 

Στην περίπτωση σου το έχω ξαναπεί, δεν βλέπω λόγω να μην αγοράσεις πετρέλαιο από την στιγμή που έχει γίνει νόμιμο Αθηνα/Θεσσαλονίκη, και σε ενδιαφέρει η κατανάλωση αφού κάνεις πολλά χιλιόμετρα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πετρελαιο δεν υπαρχει περιπτωση να αγορασω πλεον. Οχι μετα απο αυτα που εχω διαβασει.. Η Ελλαδα εχει καταντησει να γινει ενας πετρελαιοσκουπιδοτοπος, η Ευρωπη εξελισσεται, και πολυ φοβαμαι οτι σε λιγο καιρο θα πεσουν τσουχτερα προστικα για τους κατοχους.. Περα απο τον καρκινο που προκαλουν. Ευχαριστω, δε θα παρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δικαίωμα σου, δεν θα μπω στην διαδικασία να σου πω τα οφέλη του πετρελαίου, δεν είναι άλλωστε και το σωστό τοπικ, σίγουρα υπάρχουν αναφορές για πιθανά προβλήματα πομπα-μπεκ από κακής ποιότητας καύσιμο κυρίως,αλλά οποίος προσέχει ξέρει σε ποιο πρατήριο να πάει, πάντως το θεωρώ λίγο άτοπο να πάρεις καινούργιο αυτοκίνητο"η μάλλον καινούργιο μεταχειρισμένο " και να το κάνεις μετατροπή σε υγραεριο.

 

Μία μικρή λίγο σπάνια προς εύρεση εναλλακτική είναι να αγοράσεις έτοιμο από το κατασκευαστή υγραεριοκινητο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειπα και παραπανω, οτι εαν διαλεξω αμαξι καινουριας τεχνολογιας με κινητηρα αμεσου ψεκασμου, δε θα βαλω υγραεριο. Ακομα ομως το σκεφτομαι.

 

Ενα καλο συστημα υγραεριου ποσο θα μου κοστισει; Ωστε να εχω το κεφαλι μου ησυχο. Δινω και 1500 ευρω, δεν εχω θεμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμεις βαλαμε αεριο εδω και 5 χρονια σε ενα αγροτικο Isuzu 2300 κυβικα που δουλευε με super και επειτα με αμολυβδη και θελαμε 150 ευρω τη βδομαδα για ενα γεμισμα.Μπηκε 60αρι ντεποζιτο εκει που ηταν η ρεζερβα.Το αεριο εκανε αποσβεση τον πρωτο χρονο κιολας.800 ευρω το βαλαμε απο Θεσσαλονικη σε εναν στον Λαγκαδα.

 

Με 40 ευρω αεριο γεματο ντεποζιτο βγαζει περιπου 350 χιλιομετρα σε πορεια και 210 σε χωματοδρομο με ανηφορα κατηφορα που εκει τρωει και το πολυ ζορι.Το αεριο αυτη τη στιγμη παιζει στα 67λεπτα εδω που ειμαι και η βενζινη 1.45.Πανω απο διπλασια τιμη.Το καλοκαιρι δουλευετε συνεχεια με αεριο μιας και εχει πολλες ζεστες και δεν εχει θεμα το πρωι και το χειμωνα το γυρναμε στη βενζινη γιατι τα πρωινα με το κρυο που εχει δυσκολα περνει μπρος.Δεν εχει βγαλει κανενα προβλημα μεχρι στιγμης το αμαξι εχει 170000 χιλιομετρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...