Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχω ένακορσακι παλιο, 2001 με 135000 κοντερ,κανω πολλά χιλιόμετρα λόγω δουλειάς καθημερινά πλέον εδώ και 4μηνες, αξίζει να το βάλω υγραεριο? Είδα αναφορές για το αμάξιμου να βάλω μόνο Brc, μπορείτε να μου προτείνετεκάποιο καλό εγκατασταστη Θεσσαλονίκη η να πάωαντιπροσωπία? Βλέπω πολλάσχόλια ότι όληη υπόθεση είναιποιος θα το τοποθετήσει.

 

Κάτι άλλο να προσέξω?

  • Απαντ. 4,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αν κανεις πανω από 10-15 χιλιαδες χλμ τον χρονο φυσικα και αξιζει .

 

Δεν εχει σημασια τοσο το συστημα οσο ο εγκαταστάτης .

 

Δεν εχει ιδιαιτερότητες το corsa από οσα εχω διαβασει

 

Πιο πολλα εδώ κι εδώ

Δημοσ.

Το δικό μου καεί μέση κατανάλωση 13lt/100xlm

Έχω mazda 6 2000cc του 2006 μοντέλο με 18αρες ζάντες και μηχανικά βελτιωμένο.

 

Αν βάλω αέριο θα γλυτωνω τίποτα από βενζινες ή δεν αξίζει τον κόπο;(έχω ακούσει γ άπειρα προβλήματα μετά από καιρό) μην την πάθουμε από το αέριο,γιατι σαν αμάξι το συγκεκριμένο δεν ζητάει το παραμικρό ποτέ και τίποτα.δεν βγάζει ποτέ ζημιά.

 

(Τον μήνα κανω περίπου 300-400xlm)

αν θα το κρατησεις,βαλε αεριο.δεν ειναι τα χλμ που κανεις πολλα,αλλα η καταναλωση ειναι αρκετη.οντως,τα 6αρια ακομη και σε λιγοτερα κυβικα,καινε πολλα.τα 13 που γραφεις,ειναι με συντηρητικη  οδηγηση.αν το πατας,εχει φυγει στα υψη η καταναλωση.βεβαια ,θα ανεβουν και τα χλμτρα που θα κανεις μετα την εγκατασταση,μιας και δεν θα υπολογιζεις καθολου το καυσιμο.εκει που με βενζινη θελεις 35 ευρω για 200 χλμτρα,με αεριο θα γλυτωνεις το 10ευρω,αλλα θα το χανεις παλι,διοτι θα κανεις πλεον 300 χλμ αντι για 200.....η εγκατασταση εχει φτασει στα 400 για τετρακυλινδρο,και μαλιστα,αυτον τον μηνα διαφημιζει ο αλλος εγκατασταση 500 ευρω και δωρο 300 ευρω σε καυσιμα.σαλονικα παντα....

  • Like 1
Δημοσ.

αν θα το κρατησεις,βαλε αεριο.δεν ειναι τα χλμ που κανεις πολλα,αλλα η καταναλωση ειναι αρκετη.οντως,τα 6αρια ακομη και σε λιγοτερα κυβικα,καινε πολλα.τα 13 που γραφεις,ειναι με συντηρητικη  οδηγηση.αν το πατας,εχει φυγει στα υψη η καταναλωση.βεβαια ,θα ανεβουν και τα χλμτρα που θα κανεις μετα την εγκατασταση,μιας και δεν θα υπολογιζεις καθολου το καυσιμο.εκει που με βενζινη θελεις 35 ευρω για 200 χλμτρα,με αεριο θα γλυτωνεις το 10ευρω,αλλα θα το χανεις παλι,διοτι θα κανεις πλεον 300 χλμ αντι για 200.....η εγκατασταση εχει φτασει στα 400 για τετρακυλινδρο,και μαλιστα,αυτον τον μηνα διαφημιζει ο αλλος εγκατασταση 500 ευρω και δωρο 300 ευρω σε καυσιμα.σαλονικα παντα....

 

Μια σωστη εγκατασταση δεν νομιζω να κανει τοσα λιγα . Κι εγω δεν κανω πολλα χλμ γυρω στα 10.000 τον χρονο και εχω βαλει σε 2λιτρο CRV που μου εκειγε βεβαια 15 λιτρα / 100 χλμ

Με 3500-4800 χλμ τον χρονο και καταναλωση σαν του φιλου μας δεν θα εβαζα

Δημοσ.

αν το κρατησει,και ειναι τετρακυλινδρο,με 400-500 κανει μια χαρα εγκατασταση,και το αποσβενει σε 2-3 χρονια.αν δεν το κανει,στα 3 χρονια που θα το εχει,θα εχει χασει το 600ευρω.αν του περισευουν,ας μην κανει την εγκατασταση.

Δημοσ.

Έχω ένακορσακι παλιο, 2001 με 135000 κοντερ,κανω πολλά χιλιόμετρα λόγω δουλειάς καθημερινά πλέον εδώ και 4μηνες, αξίζει να το βάλω υγραεριο? Είδα αναφορές για το αμάξιμου να βάλω μόνο Brc, μπορείτε να μου προτείνετεκάποιο καλό εγκατασταστη Θεσσαλονίκη η να πάωαντιπροσωπία? Βλέπω πολλάσχόλια ότι όληη υπόθεση είναιποιος θα το τοποθετήσει.

 

Κάτι άλλο να προσέξω?

Καλησπέρα ώς πρώην κάτοχος του Corsa C , εμένα ήταν μοντέλο 2003  και το έδωσα στις 280.000χλμ+.

Να γνωρίζεις οτι είτε βενζίνη είναι ή LPG , το συγκεκριμένο μοντέλο είναι ευπαθείς στην αντλία βενζίνης.2 φορές μου τήν είχε κάψει.Κόστος 100 ευρώ μή γνήσια.Γράψε και τον κωδικό κινητήρα το γράφει στην άδεια είναι το Twinport?

Εγω δέν του είχα LPG.Το κυριότερο είναι η σωστή ρύθμιση του συστήματος.

Βάλαμε στο 2ο αμάξι Honda και έχω διανύσει 23.000 χλμ απο τον Ιανουάριο του 2016.

Εάν γίνεται η σωστή συντήρηση στο σύστημα αλλά και στο αμάξι δέν έχεις θέμα.

Δημοσ.

Καλησπέρα ώς πρώην κάτοχος του Corsa C , εμένα ήταν μοντέλο 2003  και το έδωσα στις 280.000χλμ+.

Να γνωρίζεις οτι είτε βενζίνη είναι ή LPG , το συγκεκριμένο μοντέλο είναι ευπαθείς στην αντλία βενζίνης.2 φορές μου τήν είχε κάψει.Κόστος 100 ευρώ μή γνήσια.Γράψε και τον κωδικό κινητήρα το γράφει στην άδεια είναι το Twinport?

Εγω δέν του είχα LPG.Το κυριότερο είναι η σωστή ρύθμιση του συστήματος.

Βάλαμε στο 2ο αμάξι Honda και έχω διανύσει 23.000 χλμ απο τον Ιανουάριο του 2016.

Εάν γίνεται η σωστή συντήρηση στο σύστημα αλλά και στο αμάξι δέν έχεις θέμα.

 

Twinport δεν αναφέρει πουθενά στην άδεια , γράφει μόνο κορσα B Joy και κάτικωδικους , στο κινητήρα πάνω λέει ecoboost, και από ότι μου είπε ο μηχανικός ο είναι δεκαεξαβαλβιδος και είναι ο κινητήρας που φοράνε και μεταγενεστερα μοντέλα.

πάντως εχω παρατηρήσει όταν το ρεζερβουαρ είναι κοντά να αδειάσει απόβενζίνη μου σβήνει εύκολα όταν πάω να στριψω με λίγα χιλιόμετρα δεν ξέρω αν αυτό παίζει ρόλο με αυτό που λες για την αντλια

 

Η κατανάλωση πάντως με μια πρόχειρη μέτρηση που έκαναείναι μικτή κοντά στα 7 στα 100.Και κάνω γύρωστα 500χιλιομετρα ανά βδομάδα .

Δημοσ.

  στο κινητήρα πάνω λέει ecoboost,

 

Ecoboost κομματάκι δύσκολο, αν δεν έχει σηματάκι της Ford μπροστά. Ecotec γράφει, και με τα χλμ που κάνεις, βάζεις υγραέριο ΧΤΕΣ!

Δημοσ.

πειτε ρε παιδια καμια προταση για υγραεριο στην θεσσαλονικη,διαβαζω οτι ολη η υποθεση ειναι ποιος θα το περασει.Να παω σε αυτους που διαφημιζουν στο ραδιο πχ gas θεοδωρου κτλ η πληρωνω το ονομα??

 

ενα φιλαρακι μου ειπε εχει για ενα  καλο μηχανικο στην μοναστηριου εκει στην παλια adidas κοντα,ονομα δεν θυμαται,εκανα μια περατζαδα αλλα δεν ειδα,και στο νετ επισης δεν τον βρισκω

 

καμια εναλλακτικη??

 

πμ νισσαν αλμερα 2003

Δημοσ.

Εγω σε corsaki 1.4 twinport ειχα βαλει πριν 4 χρονια στον θεοδωρου.συστημα zavoli και δεν εχω κανενα θεμα απο τοτε.εχω διανυσει 82.000 χιλιομετρα με το αεριο.τωρα δεν ξερω τι συστηματα περναει ο συγκεκριμενος.για brc επειδη κυκλοφορουν μαιμου brc βουλγαρικα θα παρεις τηλεφωνο στα κεντρικα και θα ρωτησεις για θεσσαλονικη σε ποιον επισημο αντιπροσωπο σας προτεινετε να παω

Δημοσ.

γνωστοί που βαλαν στον θεοδωρου εμειναν ικανοποιημενοι.

κοστος 980 για kia ceed, πρόσφατο παραδειγμα. ακριβο αλλα αξιοπιστο

Δημοσ.

γνωστοί που βαλαν στον θεοδωρου εμειναν ικανοποιημενοι.

κοστος 980 για kia ceed, πρόσφατο παραδειγμα. ακριβο αλλα αξιοπιστο

ο θεοδωρου απλα εχει φτιαξει δικο του κιτ τωρα που το ονομαζει θεοδωρου και δεν ξερω τι εξαρτηματα χρησιμοποιει και αν εμπορευεται ακομα το zavoli.στο προσφατο service που πηγα για αλλαγη φιλτρων δεν μου βαλε φιλτρο της zavoli οπως την προηγουμενη φορα αλλα φιλτρο που γραφει gas θεοδωρου πανω.παντως απο θεμα ρυθμισης κτλ ηταν κομπλε το αμαξι απο την πρωτη μερα χωρις ρεταρισματα κτλ και δεν χρειαστηκε να παω ξανα για επαναπρογραμματισμο

Δημοσ.

Μπορει μου εξηγησει γιατι πλεον σχεδον ολοι οι καινουριοι βενζινοκινητηρες  που βγαινουν δεν συνεργαζονται καλα με το υγραεριο; Ολοι ειναι turbo. Και το υπολοιπο μισο των αμαξιων ειναι diesel.

 

Μονο στα παλαιοτερα μοντελα μπορει να μπει υγραεριο χωρις να υπαρχει θεμα.. Γιατι ομως;

 

Ψαχνω να αγοραω καινουριο αμαξι ( απο το 2012 και μετα ) και δε βρισκω ενα φυσιολογικο κινητηρα για να του βαλω και υγραεριο απο πανω.

 

Ενδιαφερομαι για ford focus και bmw 116, αλλα μου ειπαν να αποφυγω να βαλω υγραεριο στα τελευταια μοντελα τους.. Το ιδιο λογικα θα συμβαινει και με τις υπολοιπες εταιριες.

Δημοσ.

Μπορει μου εξηγησει γιατι πλεον σχεδον ολοι οι καινουριοι βενζινοκινητηρες  που βγαινουν δεν συνεργαζονται καλα με το υγραεριο; Ολοι ειναι turbo. Και το υπολοιπο μισο των αμαξιων ειναι diesel.

 

Δέν έχει να κάνει τόσο με το Turbo (αν και εγώ για ψυχολογικούς λόγους θα απέφευγα να βάλω υγραέριο σε turbo) όσο με το γεγονός οτι οι κινητήρες που κυκλοφόρησαν απο εκείνη την εποχή και μετά ήταν στην πλειοψηφία τους, άμεσου ψεκασμού.

Στους παλιότερους έκανες τρύπες στην εισαγωγή, κότσαρες τις ηλεκτροβαλβίδες (ή τα μπεκ) επάνω και ξεμπέρδευες. Τώρα (γιατί υπάρχουν λύσεις για τα περισσότερα σύγχρονα μοτέρ - turbo και μη-) αναγκαστικά πας σε περισσότερο "ψαγμένες" λύσεις, οι οποίες και γατόνια μηχανικούς χρειάζονται, τόσο για να τοποθετηθούν όσο και για να ρυθμιστούν, και θα στοιχήσουν και κάτι παραπάνω.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...