Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εχεις pm για να μην λεμε ονοματα εδω.

 

Καλησπέρα σε όλους. Θα σας πω την κακή εμπειρία μου με το υγραέριο ελπίζοντας να βοηθήσω όσους μπορώ να πάρουν τη σωστή απόφαση. Έχω ένα mercedes  w203 C200 K με τα 163 άλογα, 1800 κυβικά μοντέλο 2002. Το σύστημα που διάλεξα ήταν το ολλανδικό prins silverline μετά από ανάγνωση αναρτήσεων σε εξειδικευμένο ελληνικό forum για την υγραεριοκίνηση. Μόνο δυο τοποθετούν αυτή τη μάρκα στην Αθήνα. Ο ένας είναι στα νότια προάστια και ο άλλος είναι μια επιχείρηση που έχει ρίξει πολύ χρήμα σε διαφημίσεις στην TV (δεν λέμε ονόματα για να μην λένε ότι προσπαθούμε να δυσφημίσουμε). Διάλεξα τον πρώτο, στα νότια προάστια. Μέχρι να τοποθετηθεί το σύστημα και να πληρώσω υπήρχε ευγένεια και διάθεση συνεργασίας από τον εγκαταστάτη που το τοποθέτησε. Περίπου έναν μήνα μετά την τοποθέτηση και ενώ μέχρι τότε το σύστημα δούλευε κανονικά, κάηκε η αντλία της βενζίνης. 300 ευρώ λογαριασμός. Ο μηχανικός μου μού είπε ότι μεγάλο ρόλο στο να παραδώσει πνεύμα η αντλία  έπαιξε το γεγονός ότι τοποθετήθηκε σύστημα υγραερίου καθώς η αντλία καταπονείται. Μετά από αυτό άρχισε να ανάβει λαμπάκι μηχανής με ένδειξη φτωχού μείγματος. Άρχισα να επισκέπτομαι τον εγκαταστάτη, αφού μου είχε πει ότι σε περίπτωση που υπάρχει λαμπάκι μηχανής να πηγαίνω σε αυτόν χωρίς ραντεβού. Άρχισα να διακρίνω στον έναν από τους δυο συναιτέρους  (είναι δυο συναίτεροι στο κατάστημα) μια λανθάνουσα μαγκιά, υπεροψία, και δυσφορία κατά τη δεύτερη ή τρίτη επίσκεψή μου. Δεν έδωσα σημασία. Το μεγάλο πρόβλημα ξεκίνησε πριν από δυο μήνες όταν το αυτοκίνητο άρχισε σε στάση να ρετάρει καθώς δυο κύλινδροι έβγαιναν εκτός λειτουργίας. Άρχισαν πάλι οι επισκέψεις στον εγκαταστάτη. Αν και η εγκατάσταση ήταν ακόμη στην εγγύηση άρχισε να μου παίρνει 30άρια και 50αρια. Τη μια έβαλε ένα καθαριστικό μπέκ της prins. Την άλλη άλλαξε τα φίλτρα. Η λανθάνουσα μαγκιά έγινε προκλητική αγένεια με ύφος και φωνές του στύλ "όποιος δεν έχει ραντεβού να σηκωθεί να φύγει τώρα!". Και πάλι δεν έδωσα συνέχεια γιατί είχα καταλάβει ότι έχω μπλέξει. Πήρε το αυτοκίνητο και χωρίς να μου πει που πηγαίνει, επέστρεψε μετά από μια ώρα (επιεικώς απαράδεκτο καθώς θα έπρεπε να με ενημερώσει και να πάω μαζί του) και μου είπε μετά από έλεγχο από δικό του μηχανικό ότι το αυτοκίνητο είχε κάψει δυο βαλβίδες εξαγωγής και έχανε τη συμπίεση επειδή είχε  πρόβλημα το αυτοκίνητο και ότι δεν έφταιγε το υγραέριο. Στην δικαιολογημένη στενάχωρια μου, του είπα ότι αν ήξερα ότι θα έμλεκα σε περιπέτειες -καθώς με είχε διαβεβαιώσει ότι το αυτοκίνητο δεν θα είχε προβλήματα-  του είπα με ευγένεια ότι θα αναγκαστώ να κινηθώ νομικά για τη ζημιά που έγινε στο οχημά μου. Η απάντηση; Με ύφος υποκόσμου: "Κάνε και κολοτούμπες"!!! Αποχώρησα χωρίς να δημιουργήσω άλλα προβλήματα. Το αυτοκίνητο επισκευάστηκε σε δικό μου μηχανικό ο οποίος μου είπε ότι το συγκεκριμένο μοντέλο είχε πράγματι μια ευπάθεια στο καπάκι αλλά είναι πολύ πιθανό να έχει προκαλέσει τη βλάβη το υγραέριο. Το όχημα είχε κάνει 142.000 χιλιόμετρα (τα 30.000 με το υγραέριο) και συνήθως το πρόβλημα χωρίς το υγραέριο αν παρουσιαζόταν, παρουσιαζόταν, όπως μου είπε ο μηχανισκός μου, στις 70.000 έως 80.000. Η περιπέτεια συνεχίζεται. Έναν μήνα μετά την επισκευή που κόστισε πάνω από 1.000 ευρώ άρχισε το σύστημα του υγραερίου να κλείνει και να με πετά ξαφνικά σε βενζίνη. Όπως καταλαβαίνετε δεν πήγα πάλι στον εγκαταστάτη λόγω της προηγούμενης συμπεριφοράς του. Και πλέον εξετάζω το ενδεχόμενο να κινηθώ νομικά αλλά και βρίσκομαι σε αναζήτηση λύσης για το σύστημα (αν θα πρέπει δηλαδή να το ξηλώσω ή να συνεχίσω να ξοδεύω).

 

Μερικά διδάγματα από έναν παθόντα:

 

-Αποφύγετε συμβουλές από ελληνικά εξειδικευμένα φορουμ υγραεριοκίνησης, τα οποία αναφέρονται και στο συγκεκριμενο topic. Αυτό το οποίο εγώ εμπιστεύθηκα προέκυψε απολύτως ελεγχόμενο από τον εγκαταστάτη. Θα σας πω μόνο ένα παράδειγμα. Πριν από μήνες μπήκε κάποιος και έγραψε μια αρνητική κριτική για τον δικό μου εγκαταστάτη. Η κριτική του βγήκε μόνο για λίγα λεπτά "στον αέρα" και μετά μυστηριωδώς εξαφανίστηκε. Μάλιστα αν δείτε στο φορουμ τις κριτικές για το συγκεκριμένο εγκαταστάση είναι όλες θετικές. Ειναι δυνατόν;

 

-Υπάρχουν συγκεκριμένα προφίλ μελών σε διάφορα φόρουμ (και στο insomnia, και στα εξειδικευμένα φορουμ για τις μάρκες αυτοκινήτων, όπως mercedes, BMW, Audi, και γενικά σε ολα) που συστηματικά και ΕΠΙΤΗΔΕΥΜΕΝΑ γράφουν καλά λόγια για συγκεκριμένους εγκαταστάτες και συστήματα υγρεριοκίνησης, όπως για το δικό μου το ολλανδικό σύστημα και τον δικό μου εγκαταστάτη. Χρειάζεται μεγάλη προσοχή και επιφύλαξη. Νομίζω ότι το σύστημα (επειδή συμβουλεύτηκα και ξένα φόρουμ) είναι αξιόπιστο. Αλλά υπάρχει θέμα με τον εγκαταστάτη.

 

-Αναζητήστε συμβουλές από ξένα φόρουμ υγρεριοκίνησης (π.χ. γερμανικά) διότι μου φαντάζουν πιο αξιόπιστα.

 

Αυτά από έναν παθόντα

Καλέ μου άνθρωπε πόσο σε καταλαβαίνω. Volvo s40, αγορασμένο καινούριο με κόπο και ιδρώτα, του πατέρα μου. Εγκατάσταση στα βόρεια προάστια πριν από περίπου δύο χρόνια. Μπήκα στο forum σήμερα με αγανάκτηση, θυμό και στεναχώρια για να σας μεταφέρω την εμπειρία μας.

Το αμάξι -αν και σε άριστη κατάσταση- μετά την εγκατάσταση άρχισε να παρουσιάζει προβλήματα.. Ταλαιπωρία, κάθε τρεις και λίγο στον εγκαταστάτη, του οποίου η αντιμετώπιση ήταν ανάλογη με τη δική σου. Αυτή τη στιγμή έχουμε φτάσει στο αποκορύφωμα... όπου σβήνει κάθε τρεις και λίγο. Κάποιοι μηχανικοί είπαν ότι μάλλον έχει πάθει ζημιά ο κινητήρας. Ακόμη το ψάχνουμε και κανένας δεν μπορεί να καταλάβει τι έχει. O τύπος που έκανε την εγκατάσταση  από τα βπ, υποτίθεται πως μεταφέρθηκε, τώρα μάλλον έκλεισε και άντε βρες τον. Να σημειωθεί εδώ ότι δεν το πήγαμε όπου να ναι, αν πω όνομα και τοποθεσία θα καταλάβετε.. Αλλά ας μην θεωρηθεί ότι γράφω για να δυσφημίσω.

Σήμερα λοιπόν πηγαίνοντας σε έναν άλλον έμπειρο τεχνικό...ψάχνοντας... ανακαλύφθηκε ότι αντί για zavoli (που είχαμε μοσχοπληρώσει) έχει τοποθετηθεί μόνο πνεύμονας zavoli και τα υπόλοιπα είναι μούφα. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στο αυτοκίνητο φίλου (audi A4), το οποίο επίσης παρουσιάζει προβλήματα -είχαμε τον ίδιο εγκαταστάτη-. Ειλικρινά δεν το χωράει το μυαλό μου...  Σκέφτομαι να κινηθώ νομικά αλλά και πάλι δεν ξέρω αν έχει νόημα και αν θα βρούμε το δίκιο μας. Πάντως σίγουρα δεν είμαστε οι μόνοι -είχε απίστευτη δουλειά-.Θα συμβούλευα όποιου του θυμίζει κάτι αυτή η εμπειρία να τσεκάρει αν το αμάξι του έχει επάνω αυτό που συμφωνήθηκε και γράφουν τα χαρτιά.

 

...και από που βγαίνει το συμπέρασμα ότι φταίει το υγραέριο; Δηλαδή τι έκανε το υγραέριο στον κινητήρα και αυτός "χάλασε";

 

 

το συγκεκριμένο όχημα εχει βγαλει κάποιες βλάβες με το σύστημα αεριου 

 

Να σου πω την αλήθεια τεχνικός δεν είμαι για να το εξηγήσω.  Πάντως και στο δικό μας volvo s40 2 τεχνικοί είπαν ότι ΜΑΛΛΟΝ έχει πάθει ζημιά ο κινητήρας, κάτι που προφανώς απευχόμαστε. (Μετά από ένα χρόνο άλλων θεμάτων του υγραερίου, κάθε 2 μήνες στον εγκαταστάτη κτλ κτλ). Ακόμη το ψάχνουμε... (εδώ και καιρό ψάχνουμε και άκρη δε βρίσκουμε). Έχουμε και peugeot 206 που δουλεύει μια χαρά.  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

καθε χρονο πρεπει να γινεται ετησιο σερβις στο αεριο?

τι αλλαζει? και τι κοστος εχει περιπου?

 

θεσσαλονικη που να το παω? εστω πμ

 

 

Αλλαγη φιλτρων καπου στα 30 ευρω .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μονο αυτο; :mellow:

 

ειναι κατι που μπροω να κανω μονος ή μονο σε συνεργειο;

 

 

Μπορεις απο οτι ειδα μια φορα αν πιανουν τα χερια σου αλλα  ισως εχεις προβλημα με την εγγυηση  με διαφορες προφασεις ...Ξερουμε απο τετοια στην Ελλαδα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγγυηση δεν υπαρχει πλεον (φανταζομαι)

χρονια ειναι πανω στο αμαξι το κιτ. :)

 

 

Αν ειναι ετσι σιγουρα .Ολα δυο χρονια εχουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Καλησπέρα, ας γράψω και εγω την γνώμη  περί υγραερίου αφού πρόσφατα εγκατέστησα σε Honda Accord 03.

Πρώτα απο όλα  το σημαντικό είναι να βρεθεί σωστός εγκαταστάτης και να προγραμματιστεί σωστά (μείγμα κ.λ.π)

Με το αμάξι ετησίως κάνω 25.000 μέχρι και 30.000 χλμ.

Τοποθέτησα Lovato την καλή έκδοση, ο εγκέφαλος έχει μεταλλική πλάτη και ψεκάζει απο μόνο του βενζίνη.Να συμπληρώσω οτι συνδέθηκε και με θύρα obd2 καθώς είναι μοντέλο 2001 και μετα.Κόστος εγκατάστασης μαζί με κτέο 880ευρω.

Προσωπικά το ρυθμίσαμε να ρίχνει 1 λίτρο βενζίνη στα 100 χλμ.Στο σύστημα δεν τοποθετήθηκε καθόλου λαδιέρα.,

Η δεξαμενή είναι ονομαστική χωρητικότητα 48 λίτρα.

Με 25 ευρώ αέριο και τιμή ανα λίτρο 0,68 μου έβγαλε 510 χλμ.Είναι οι πρώτες δοκιμές και δεν έχω ακριβής μετρήσεις.

Το αμάξι ξανα πήγε για ρύθμιση και έλεγχο των σωληνώσεων.Μέχρι στιγμής με το αέριο έχω διανύσει 1350 χλμ.

Το μετανιώνω που τόσο καιρό δεν είχα βάλει γιατί άκουγα πέρι βλάβεων κινητήρα.

Ο κινητήρας έχει 310.000 χλμ (βέβαια μετρήθηκε συμπίεση πρωτού την τοποθέτηση συστήματος να μην ρίχνουμε άσκοπα χρήματα σε ταλαιπωρήμένο μοτέρ).

Τις βαλβίδες θα τις ελέγχω κάθε 20.000 χλμ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Το μετανιώνω που τόσο καιρό δεν είχα βάλει γιατί άκουγα πέρι βλάβεων κινητήρα.

 

 

Ετσι ειναι φιλε μου .Κι εγω με σχεδον ιδιο αμαξι Honda CRV αλλα μολις 70.000 χλμ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ετσι ειναι φιλε μου .Κι εγω με σχεδον ιδιο αμαξι Honda CRV αλλα μολις 70.000 χλμ

70.000 χλμ έχετε κάνει με υγραέριο ή έχει ο κινητήρας σας?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...