Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχει ένα μέσα στην πόλη (κοντά στην ΕΛΠΑ νομίζω) και ένα πάνω στην εθνική (Νταϊλιάνης). Το συνεργείο που κάνει τη εργασία μου είπανε ότι είναι και αυτό εκεί κοντά στην ΕΛΠΑ αλλά ακόμα δεν πρόλαβα να πάω.

 

Ευχαριστω για τις πληροφοριες, κρατα μας ενημερους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

για τους φιλους απο θεσσαλονικη που ενδιαφερονται για υγραεριο ξεκινησε να κανει εγκαταστασεις και ο κατσαμπερης (bosch) που ειναι στην νεαπολη λιγο πριν το τερμα του 25.

προς το παρον αναμονη περιπου 10 μερες και τιμη μεχρι 15 ιουνιου 1100ε.

μολις βαλω στο δικο μου θα πω και εντυπωσεις. το συστημα που βαζει ειναι το aldesa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για τους φιλους απο θεσσαλονικη που ενδιαφερονται για υγραεριο ξεκινησε να κανει εγκαταστασεις και ο κατσαμπερης (bosch) που ειναι στην νεαπολη λιγο πριν το τερμα του 25.

προς το παρον αναμονη περιπου 10 μερες και τιμη μεχρι 15 ιουνιου 1100ε.

μολις βαλω στο δικο μου θα πω και εντυπωσεις. το συστημα που βαζει ειναι το aldesa

 

πολύ καλή τιμή, αν και δυστυχώς δεν βάζει σε tsi ακόμη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρει κανείς αν υπάρχει βενζινάδικο με υγραέριο στις Σέρρες ?Διαβάζω στο ίντερνετ ότι υπάρχουν 2 αλλά κανείς βενζινάς δε μου είπε πως έχει .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρει κανείς αν υπάρχει βενζινάδικο με υγραέριο στις Σέρρες ?Διαβάζω στο ίντερνετ ότι υπάρχουν 2 αλλά κανείς βενζινάς δε μου είπε πως έχει .

 

Το έχω διαβάσει και εγώ για τα 2 βενζινάδικα αλλά φαίνεται ότι δεν υπάρχουνε πουθενά τελικά..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν το ψαξεις αρκετα θα δεις οτι και οι δυο πλευρες εχουν δικιο! δηλαδη και αυτοι που λενε οτι κανει κακο στον κινητηρα αλλα και αυτοι που λενε οτι ειναι καλυτερο για τον κινητηρα!!

ο λογος ειναι πολυ απλος , το συστημα της υγραεριοκινησης δημιουργει προβληματα σε μοτερ τα οποια καινε σουπερ (παλια αυτοκινητα δλδ) επειδη το υγραεριο ειναι ξηρο καυσιμο (υπηρχαν καποιες πατεντες για να διορθωνεται το προβλημα,λαδιερες κτλ, αλλα πατεντες...)

στα αυτοκινητα με injectioν ομως δεν υπαρχει αυτο το προβλημα και λογω της καθαροτητας του υγραεριου γινεται πολυ καλυτερη καυση που σημαινει μεγαλυτερη διαρκεια ζωης σε μοτερ και καταλυτη.

 

Είσαι σίγουρος για αυτό γιατί και εγώ έχω μπερδευτεί πολύ με το συγκεκριμένο θέμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για τους φιλους απο θεσσαλονικη που ενδιαφερονται για υγραεριο ξεκινησε να κανει εγκαταστασεις και ο κατσαμπερης (bosch) που ειναι στην νεαπολη λιγο πριν το τερμα του 25.

προς το παρον αναμονη περιπου 10 μερες και τιμη μεχρι 15 ιουνιου 1100ε.

μολις βαλω στο δικο μου θα πω και εντυπωσεις. το συστημα που βαζει ειναι το aldesa

 

ποσα κυβικα ειναι το αυτοκινητο σου?

1100 ειναι πολυ καλα αντι 1600 που ζητανε περιπου ολοι!

θελω για BMW 316 1998!

αη συχτιρ με τους φορους τους!αγοραζουμε αυτοκινητο και δεν μπορουμε να το χαρουμε το κοτετσι τους μεσα...:P

τοσα πληρωνουμε εμμέσως χαρη στο αυτοκινητο και μας κυνηγανε λες και ειμαστε μεγαλοεπιχερηματιες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ποσα κυβικα ειναι το αυτοκινητο σου?

1100 ειναι πολυ καλα αντι 1600 που ζητανε περιπου ολοι!

θελω για BMW 316 1998!

αη συχτιρ με τους φορους τους!αγοραζουμε αυτοκινητο και δεν μπορουμε να το χαρουμε το κοτετσι τους μεσα...:P

τοσα πληρωνουμε εμμέσως χαρη στο αυτοκινητο και μας κυνηγανε λες και ειμαστε μεγαλοεπιχερηματιες!

 

το δικο μου ειναι 1600 κυβικα αλλα η τιμη ειναι ιδια και για μεγαλα τζιπ αλλα μεχρι τις 15 ιουνιου (το εχει προσφορα γιατι τωρα αρχισε να περναει υγραεριο) μετα τις 15 μπορει να το ανεβασει κ αυτος πολυ οποτε οποιος ενδιαφερεται ας κλεισει ραντεβου μεχρι τα μεσα του μηνα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

η τιμη ειναι 1100ε και όχι 1600ε.για αυτό που παράγονται στην Τουρκία.http://www.aldesa.com.tr/tr/

Επεξ/σία από lazat
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αααααα μαλιστα....

 

---------- Προσθήκη στις 20:21 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 20:21 ----------

 

το δικο μου ειναι 1600 κυβικα αλλα η τιμη ειναι ιδια και για μεγαλα τζιπ αλλα μεχρι τις 15 ιουνιου (το εχει προσφορα γιατι τωρα αρχισε να περναει υγραεριο) μετα τις 15 μπορει να το ανεβασει κ αυτος πολυ οποτε οποιος ενδιαφερεται ας κλεισει ραντεβου μεχρι τα μεσα του μηνα

 

το εχεις περασει?

ποιες ειναι οι πρωτες σου εντυπωσεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παίδες,

 

4 μέρες που πέρασα υγραέριο στο αυτοκίνητο μου (Hyundai Getz 1,3). Το πέρασα στη Δράμα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο με κόστος 1400 ευρώ. Ακούγονται πολλά, αλλά ήταν το συνεργείο που άνοιξε πρώτο στην περιοχή εδώ και μήνες και είχε περάσει ήδη σε αρκετά αυτοκίνητα. Ένας άλλος λόγος που το διάλεξα και δε πήγα σε άλλα καινούργια με πιο φτηνή εγκατάσταση ήταν το ότι είχε περάσει ξανά σε Getz. Οπότε πήγα με κλειστά τα μάτια και έμεινα πολύ ευχαριστημένος παρά την τσιμπημένη τιμή.

Θέλω να διευκρινίσω όμως ότι το σύστημα που πέρασα είναι ιταλικό (e-gas) και ο μάστορας μου έδειξε ένα προς ένα τα εξαρτήματα του kit για να δω και μόνος μου ότι δεν είναι βουλγάρικης ή τούρκικης προέλευσης. Τα πιο φτηνά kits είναι αυτής της προέλευσης, ενώ τα ιταλικά είναι τα πιο ακριβά. Η δεξαμενή είναι τουρκική αφού οι περισσότερες φτιάχνονται εκεί απ' όσο μου έχουν πει.

Έχω κάνει ήδη 950χλμ και έχω παρατηρήσει τα εξής:

  • Η συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι ίδια σε σχέση με αυτή της βενζινοκίνησης,
    • Το αυτοκίνητο "αρπάζει" κάπως καλύτερα στην αλλαγή των ταχυτήτων,
    • Η αυτονομία είναι ελαφρώς μικρότερη (έχω 41lt δεξαμενή, δηλαδή 35lt καθαρή χωρητικότητα - 20% της δεξαμενής μένει άδειο για λόγους ασφαλείας). Συγκεκριμένα με 35lt μου βγάζει περίπου 450χλμ με οικονομική οδήγηση. Αλλά στο συνεργείο με διαβεβαίωσαν ότι μετά τα πρώτα 1500Km που θα γίνουν οι απαραίτητες ρυθμίσεις στον εγκέφαλο, θα αυξηθεί αισθητά και η αυτονομία. Είδωμεν!
    • Η βενζίνη που καίει το αυτοκίνητο κατά την εκκίνηση είναι ελάχιστη και θα αργήσετε να δείτε τον ενδείκτη της βενζίνης να κατεβαίνει,
    • Οι ενδείξεις στάθμης υγραερίου με τα 4 λαμπάκια στο οργανάκι του ταμπλώ δεν είναι αξιόπιστες. Το καλύτερο είναι, μια στο τόσο να κοιτάτε τη βελόνα στο οργανάκι της δεξαμενής για την ακριβή ποσότητα υγραερίου που έχει το αυτοκίνητο.

     

    Το ζήτημα είναι :

    • Το οικονομικό: γεμίζω με 24 ευρώ (τιμή στη Δράμα 0,67/lt) :confused:
    • Το ψυχολογικό: Βλέπω τις τιμές στα πρατήρια βενζίνης και Γ Ε Λ Α Ω ! :-D

     

    Υγραέριο και πάλι υγραέριο παιδιά. Αλλά μια συμβουλή: μη πάτε σε όποιο συνεργείο είναι πιο φτηνό. Ρωτήστε και μάθετε γι' αυτό. Το ότι είναι καλός μάστορας στα αυτοκίνητα δε παίζει εδώ ρόλο. Είναι τελείως καινούργιο σύστημα και δεν έχει ακόμα εμπειρία όπως στα απλά service. Και επίσης καλό θα ήταν να έχει περάσει υγραέριο σε ίδιο αυτοκίνητο με το δικό σας, προκειμένου να μη πειραματιστεί :shock:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
αααααα μαλιστα....

 

---------- Προσθήκη στις 20:21 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 20:21 ----------

 

 

το εχεις περασει?

ποιες ειναι οι πρωτες σου εντυπωσεις?

 

Την τεταρτη που ερχεται εχω ραντεβου για εγκατασταση.

θα γραψω εντυπωσεις μολις το βαλω..

 

καλα τα λεει ο φιλος b_chris αλλα περα απο το οικονομικο θεμα για την επιλογη συνεργειου ειναι κ το θεμα της αναμονης δηλαδη στον θεοδωρου μου ειχε πει 1600ε και πανω απο 3 μηνες αναμονη ενω αντιθετα ο κατσαμπερης μου ειπε 1100 και 15 μερες αναμονη οποτε υπαρχει μεγαλη διαφορα.. οσο για το συστημα και τα περι τουρκιας κτλ απο την στιγμη που υπαρχουν τα καταλληα iso , χαρτια πιστοποιησεις κτλ δεν με χαλαει καθολου

 

επισης κατι αλλο που δεν μου αρεσε στον θεοδωρου ειναι οτι μου προτεινε να μου βαλει την δεξαμενη στο χωρο της ρεζερβας αλλα στο δικο μου αυτοκινητο η ρεζερβα ειναι εξωτερικη (πατωμα) και το αυτοκινητο ειναι πολυ χαμηλο (σε παρκαρισμα με κωλο στο πεζοδρομιο το κατω μερος του προφυλακτηρα βρισκει) το εψαξα με ιδια μοντελα στο εξωτερικο που εχουν κανει παρομοιες εγκαταστασεις και καννενας δεν εχει εκει δεξαμενη γιατι ειναι επικινδυνο

Επεξ/σία από elvisjedi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παίδες,

 

4 μέρες που πέρασα υγραέριο στο αυτοκίνητο μου (Hyundai Getz 1,3). Το πέρασα στη Δράμα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο με κόστος 1400 ευρώ. Ακούγονται πολλά, αλλά ήταν το συνεργείο που άνοιξε πρώτο στην περιοχή εδώ και μήνες και είχε περάσει ήδη σε αρκετά αυτοκίνητα. Ένας άλλος λόγος που το διάλεξα και δε πήγα σε άλλα καινούργια με πιο φτηνή εγκατάσταση ήταν το ότι είχε περάσει ξανά σε Getz. Οπότε πήγα με κλειστά τα μάτια και έμεινα πολύ ευχαριστημένος παρά την τσιμπημένη τιμή.

Θέλω να διευκρινίσω όμως ότι το σύστημα που πέρασα είναι ιταλικό (e-gas) και ο μάστορας μου έδειξε ένα προς ένα τα εξαρτήματα του kit για να δω και μόνος μου ότι δεν είναι βουλγάρικης ή τούρκικης προέλευσης. Τα πιο φτηνά kits είναι αυτής της προέλευσης, ενώ τα ιταλικά είναι τα πιο ακριβά. Η δεξαμενή είναι τουρκική αφού οι περισσότερες φτιάχνονται εκεί απ' όσο μου έχουν πει.

Έχω κάνει ήδη 950χλμ και έχω παρατηρήσει τα εξής:

  • Η συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι ίδια σε σχέση με αυτή της βενζινοκίνησης,
    • Το αυτοκίνητο "αρπάζει" κάπως καλύτερα στην αλλαγή των ταχυτήτων,
    • Η αυτονομία είναι ελαφρώς μικρότερη (έχω 41lt δεξαμενή, δηλαδή 35lt καθαρή χωρητικότητα - 20% της δεξαμενής μένει άδειο για λόγους ασφαλείας). Συγκεκριμένα με 35lt μου βγάζει περίπου 450χλμ με οικονομική οδήγηση. Αλλά στο συνεργείο με διαβεβαίωσαν ότι μετά τα πρώτα 1500Km που θα γίνουν οι απαραίτητες ρυθμίσεις στον εγκέφαλο, θα αυξηθεί αισθητά και η αυτονομία. Είδωμεν!
    • Η βενζίνη που καίει το αυτοκίνητο κατά την εκκίνηση είναι ελάχιστη και θα αργήσετε να δείτε τον ενδείκτη της βενζίνης να κατεβαίνει,
    • Οι ενδείξεις στάθμης υγραερίου με τα 4 λαμπάκια στο οργανάκι του ταμπλώ δεν είναι αξιόπιστες. Το καλύτερο είναι, μια στο τόσο να κοιτάτε τη βελόνα στο οργανάκι της δεξαμενής για την ακριβή ποσότητα υγραερίου που έχει το αυτοκίνητο.

     

    Το ζήτημα είναι :

    • Το οικονομικό: γεμίζω με 24 ευρώ (τιμή στη Δράμα 0,67/lt) :confused:
    • Το ψυχολογικό: Βλέπω τις τιμές στα πρατήρια βενζίνης και Γ Ε Λ Α Ω ! :-D

     

    Υγραέριο και πάλι υγραέριο παιδιά. Αλλά μια συμβουλή: μη πάτε σε όποιο συνεργείο είναι πιο φτηνό. Ρωτήστε και μάθετε γι' αυτό. Το ότι είναι καλός μάστορας στα αυτοκίνητα δε παίζει εδώ ρόλο. Είναι τελείως καινούργιο σύστημα και δεν έχει ακόμα εμπειρία όπως στα απλά service. Και επίσης καλό θα ήταν να έχει περάσει υγραέριο σε ίδιο αυτοκίνητο με το δικό σας, προκειμένου να μη πειραματιστεί :shock:

 

φιλε μου, κατ΄αρχην να σε συγχαρω που τολμησες ενα τετοιο βημα, ασχετα με το αν εγω διαφωνω εν μερει!

 

και οταν λεω οτι διαφωνω, δεν εννοω οτι διαφωνω στο να ψαχτουμε εμεις οι καταναλωτες-χρηστες αυτοκινητου σε σχεση με εναλλακτικες μορφες κινησης! ισα- ισα χαιρομαι να ακουω οταν ενας οδηγος ψαχνει το υγραεριο, την ηλεκτροκινηση, τα υβριδικα. δυστυχως, ομως, στην ελλαδα δεν υπαρχουν οι υποδομες για αυτες τις εναλλακτικες μορφες ενεργειας. στην περιοχη σου για παραδειγμα, τι ποσοστο πρατηριων εχουν υγραεριο?

 

εγω προσωπικα, προτρεπω φιλους και γνωστους μου, που θελουν να αλλαξουν αυτοκινητο, να δοκιμασουν και - γιατι οχι να αγορασουν diesel. πιστευω οτι, ειδικα για τη χωρα μας ειναι ιδανικη λυση! μικρη καταναλωση-λιγοτερη συντηρηση- βρισκεις πετρελαιο σε ολα τα πρατηρια, μακροβιοτεροι κινητηρες, πιο ευκολοοδηγητα λογω ροπης, κλπ..!

οταν με 45 λιτρα πετρελαιο βγαζεις περιπου 900χλμ, το κοστος καυσιμου ανα χλμ, με μεση τιμη 1,25€/λτρ, ειναι €0,0625/χλμ. ο φιλος με το υγραεριο βγαζει €0,0533/χλμ δεν νομιζω οτι ειναι η τρομερη διαφορα, αν συνυπολογισετε την συντηρηση που θελει το πετρελαιο σε σχεση με το υγραεριο- βενζινα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φιλε μου, κατ΄αρχην να σε συγχαρω που τολμησες ενα τετοιο βημα, ασχετα με το αν εγω διαφωνω εν μερει!

 

και οταν λεω οτι διαφωνω, δεν εννοω οτι διαφωνω στο να ψαχτουμε εμεις οι καταναλωτες-χρηστες αυτοκινητου σε σχεση με εναλλακτικες μορφες κινησης! ισα- ισα χαιρομαι να ακουω οταν ενας οδηγος ψαχνει το υγραεριο, την ηλεκτροκινηση, τα υβριδικα. δυστυχως, ομως, στην ελλαδα δεν υπαρχουν οι υποδομες για αυτες τις εναλλακτικες μορφες ενεργειας. στην περιοχη σου για παραδειγμα, τι ποσοστο πρατηριων εχουν υγραεριο?

 

εγω προσωπικα, προτρεπω φιλους και γνωστους μου, που θελουν να αλλαξουν αυτοκινητο, να δοκιμασουν και - γιατι οχι να αγορασουν diesel. πιστευω οτι, ειδικα για τη χωρα μας ειναι ιδανικη λυση! μικρη καταναλωση-λιγοτερη συντηρηση- βρισκεις πετρελαιο σε ολα τα πρατηρια, μακροβιοτεροι κινητηρες, πιο ευκολοοδηγητα λογω ροπης, κλπ..!

οταν με 45 λιτρα πετρελαιο βγαζεις περιπου 900χλμ, το κοστος καυσιμου ανα χλμ, με μεση τιμη 1,25€/λτρ, ειναι €0,0625/χλμ. ο φιλος με το υγραεριο βγαζει €0,0533/χλμ δεν νομιζω οτι ειναι η τρομερη διαφορα, αν συνυπολογισετε την συντηρηση που θελει το πετρελαιο σε σχεση με το υγραεριο- βενζινα!

 

σωστος για το πετρελαιο και κανεις που εχει γνωσεις επι του θεματος δεν νομιζω να διαφωνισει μαζι σου αλλα δυστηχως για εμας που μενουμε θεσσαλονικη και αθηνα δεν υπαρχει η δυνατοτητα για diesel (και να ειμαστε 100% νομιμοι) ασχετα αν ειναι τελειως παραλογο (ε δεν ειναι λογικο να κυκλοφορουν τζιπ 3500cc κυβικα μεσα στο κεντρο της πολης και να απαγορευεται το smart το ντιζελ!!!)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...