Haldol Δημοσ. 18 Μαΐου 2011 Δημοσ. 18 Μαΐου 2011 Ισχύει αυτό. Εάν υπάρξει διαροή το αέριο απλά θα φύγει στην ατμόσφαιρα... εάν υπάρξει διαροή και φλόγα θα πάρει φωτιά και θ' αρχίσει να καίγεται στο σημείο από το οποίο διαφεύγει, όπως ακριβώς δουλεύει ένα γκαζάκι. Για να προκληθεί έκρηξη θα πρέπει να σπάσει η φιάλη (να γίνει κομματάκια, να κοπεί στα δύο, κλπ). Εάν τρακάρεις με τόσο μεγάλη δύναμη ώστε να προκαλέσεις κάτι τέτοιο... μην ανησυχείς για την έκρηξη. Θα είσαι νεκρός πολύ πιο πριν από τη στιγμή που θα γίνει.
Ntinaras Δημοσ. 18 Μαΐου 2011 Δημοσ. 18 Μαΐου 2011 τη φιαλη ακομα και στη φωτια να τη ριξεις δε τρεχει τιποτα
yannis27gr Δημοσ. 6 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2011 Έβαλα υγραέριο 5ης γενιάς σε 2 αμάξια που έχω, ένα Nissan Serena του 1999 κι ενα Hyundai i10 του 2008, μόλις πριν 3 βδομάδες. Πριν λίγο ένας φίλος μου είπε ότι το υγραέριο κάνει ζημιά στον κινητήρα, και συγκεκριμένα στο δικό του αμάξι, ένα Nissan Almera το οποίο του χάλασε μετά από 25.000 χιλιόμετρα. Να σημειωθεί ότι είχε ήδη καμιά 250.000 χιλιόμετρα αλλά ο ίδιος υποστηρίζει ότι ο κινητήρας ήταν άψογος και δε φταίει η φυσιολογική φθορά. Επίσης να σημειωθεί ότι έχει 1-2 χρόνια που το έβαλε, οπότε πρέπει να ήταν 4ης γενιάς. Τελικά, να ανησυχώ ότι θα έχω πρόβλημα με τον κινητήρα ή όχι;
panos2171 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2011 Σε μοτερ τοσων χιλιαδων χιλιομετρων δεν μπορεις να εισαι σιγουρος οτι φταιει το υγραεριο οποτε δεν υπαρχει λογος να ανησυχεις.
Aplostra Δημοσ. 6 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2011 οταν κανετε εγκατάσταση υγραερίου να δίνετε λίγα λεφτά παραπάνω για να βάζει ο εγκαταστατης και ενα λιπαντήρα στον κινητήρα,τα περισσότερα χτυπάνε λογω αυτού.
yannis27gr Δημοσ. 6 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2011 οταν κανετε εγκατάσταση υγραερίου να δίνετε λίγα λεφτά παραπάνω για να βάζει ο εγκαταστατης και ενα λιπαντήρα στον κινητήρα,τα περισσότερα χτυπάνε λογω αυτού. To συγκεκριμένο αμάξι είχε, το δικό μου δεν έχει. Αυτό σημαίνει ότι ψεκάζει κάπου-κάπου μονο του βενζίνη για να λιπαίνει τον κινητήρα; @ΝΤ: Δεν έχω ιδέα φίλε, πιο άσχετος από μένα δεν υπάρχει
Aplostra Δημοσ. 7 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2011 To συγκεκριμένο αμάξι είχε, το δικό μου δεν έχει. Αυτό σημαίνει ότι ψεκάζει κάπου-κάπου μονο του βενζίνη για να λιπαίνει τον κινητήρα; @ΝΤ: Δεν έχω ιδέα φίλε, πιο άσχετος από μένα δεν υπάρχει Απο τα λιγα που ξέρω(αλλα πράματα κοιτάμε),δεν ψεκάζει καθόλου και κάποια στιγμή θα το πάρεις στο χέρι. Πήγαινε και βάλε του,τώρα αν έχεις κανα αυτοκίνητο 20 χρονών ξερω'γω,ε εντάξει δεν αξίζει.
NT1G Δημοσ. 7 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2011 Η λαδιέρα ψεκάζει κάποιου είδους λάδι με σκοπό να προστατεύσει τις βαλβίδες από πρόωρη φθορά λόγω του LPG. Κάποια οχήματα την χρειάζονται κάποια όχι.
VeRDe Δημοσ. 6 Απριλίου 2012 Δημοσ. 6 Απριλίου 2012 ξέρει κανείς πως λειτουργεί η 7η γενιά; Μας είπαν ότι ανά κάποιους κύκλους καίγεται βενζίνη αντί για υγραέριο. Η αλήθεια είναι πως ο πατέρας μου ενθουσιάστηκε με την ιδέα αλλά εγώ είμαι πολύ επιφυλακτικός ως προς την αξιοπιστία σε βάθος χρόνου. Το αυτοκίνητο είναι Citroen C5 1.8
NT1G Δημοσ. 6 Απριλίου 2012 Δημοσ. 6 Απριλίου 2012 Ποίος λέει για 7η γενιά. Τόσο καιρό ο υγρός ψεκασμός αναφέρεται σαν 5η, πότε φτάσαμε στην 7η.
VeRDe Δημοσ. 6 Απριλίου 2012 Δημοσ. 6 Απριλίου 2012 έλα ντε! το λένε και άλλοι απ'οτι φαίνεται: http://www.youtube.com/watch?v=wWn4Scv1N7I
NT1G Δημοσ. 6 Απριλίου 2012 Δημοσ. 6 Απριλίου 2012 Από οτι έχω καταλάβεί από τα διάφορα φόρουμς που συζητάνε για υγραέριο, πιο πολύ σημασία έχει ο εγκαταστάτης, για λειτουργεί σωστά, παρά το σύστημα.
Ntinaras Δημοσ. 6 Απριλίου 2012 Δημοσ. 6 Απριλίου 2012 Ποίος λέει για 7η γενιά. Τόσο καιρό ο υγρός ψεκασμός αναφέρεται σαν 5η, πότε φτάσαμε στην 7η. νομιζω η γενια δηλωνει συμβατοτητα με την κλασση καυσαεριων euro X
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα