Ntinaras Δημοσ. 20 Μαρτίου 2011 Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2011 εχει δοκιμασει κανεις να κανει τη μετατροπη σε ford transit 2.3 μοντελο 2007? αν ναι με ποιας γενιας? παρουσιαζει προβληματα? και μια ενδεικτικη τιμη για το τελικο κοστος μετατροπης. http://autogasforum.gr/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
G-kolt Δημοσ. 20 Μαρτίου 2011 Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2011 Χωρις να εχω προλαβει να διαβασω ολο το θεμα και χωρις να ειμια ειδικος σε τετοιες εγκαταστασεις εχω μια ενσταση ... στο θεμα υγραεριο ... η καυση του γινεται στους 480 βαθμους κελισιου σε σχεση με την βενζινη που ειναι στους 257 βαθμους !!! ισος αυτη η αυξηση στην θερμοκρασια καυσης δημιουργησει προβληματα στο χωρο καυσης ?? (κυριος για ατμοσφιαρες διοτι τα τουρμπο ειναι πιο ενισχυμενα) και δημιουργηθουν προβληματα τα οποια για να επισκευαστουν θελουν 2πλασια τιμη με την τοποθετηση του... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 20 Μαρτίου 2011 Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2011 Πιστεψε με το αυτοκινητο μου καιει αρκετα. ειναι η 4κινητη εκδοση και καιω μεσο ορο 13-14λιτρα/100χλμ. Δινω περιπου 400 ευρω το μηνα για βενζινες. Ντιναρας για υδρογονο υπαρχει μαγαζι που το κανει στην Ηλια Ηλιου στο νεο κοσμο,λιγο μετα το μετρο. νατο... http://www.wfs.gr/ υδρογονο που θα βρισκεις ομως?δε ξερω κατα ποσο συμφερει τετοια μετατροπη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 20 Μαρτίου 2011 Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2011 υδρογονο που θα βρισκεις ομως?δε ξερω κατα ποσο συμφερει τετοια μετατροπη. Υποτίθεται με ηλεκτρόλυση του νερού. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 20 Μαρτίου 2011 Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2011 δηλαδη θα καις ρευμα για να παραγεις υδρογονο και μετα να καις το υδρογονο για να κινεις το αμαξι και να ξαναπαραγεις υδρογονο? ωραιο ακουγεται,αλλα στη πραγματικοτητα δε γινεται. γιατι η ενεργεια που χρειαζεσαι για να κανεις ηλεκτρολυση στο υδρογονο ειναι κατα πολυ μεγαλυτερη απο αυτην που θα παραχθει αν το καψεις Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Hamurabi Δημοσ. 21 Μαρτίου 2011 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2011 Aπιονισμενο νερο χρησιμοποιεις... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 21 Μαρτίου 2011 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2011 ναι και το απιονισμενο νερο το κανεις ηλεκτρολυση. μονο που ισχυουν αυτα που σου γραψα πιο πανω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dti Δημοσ. 25 Μαρτίου 2011 Share Δημοσ. 25 Μαρτίου 2011 Νομίζω το θέμα έχει αναλυθεί περισσότερο εδώ: http://www.autogasforum.gr/viewtopic.php?f=8&t=46 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
yanis66 Δημοσ. 9 Απριλίου 2011 Share Δημοσ. 9 Απριλίου 2011 Παιδιά όποιος βάλει υγραέριο σε αυτοκίνητο νέας τεχνολογίας, θα τα πάρει όλα στο χέρι. Μου κατέστρεψε κινητήρα και καταλύτη σε 15.000 χιλιόμετρα. Το κόστος επισκευής ανήλθε σε 8.500 €. Τώρα τρέχω να δικαιωθώ δικαστικώς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 9 Απριλίου 2011 Share Δημοσ. 9 Απριλίου 2011 Ποιος το λέει αυτό; Ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες βγάζουν και μοντέλα με LPG, που μηχανικά δεν διαφέρουν σε τίποτα από τα κανονικά. Προφανώς ο εγκαταστάτης σου έκανε σκάρτη δουλειά και καλά κάνεις και τον κυνηγάς δικαστικά -- αλλά μην αφορίζουμε τα πάντα λόγω ενός γεγονότος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 10 Απριλίου 2011 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2011 Μείγμα Δ.Ν.Τ μυρίζομαι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Hamurabi Δημοσ. 10 Απριλίου 2011 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2011 Η ΟPEL βγαζει το insignia kai to corsα απο το καλοκαιρι ετοιμα με υγραεριο!! Τα μοντελα θα λεγονται insignia LPG & corsa LPG. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chiderboy Δημοσ. 10 Απριλίου 2011 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2011 Ρε παίδες κάνα ηλεκτρικό δεν έρχεται Ελλάδα; Κοιτάξτε το i-MiEV http://www.spritmonitor.de/en/overview/31-Mitsubishi/0-All_models.html?fueltype=5&vehicletype=1&powerunit=2 1,5 €/100km. Μπροστά του τα παπιά είναι ρουφήχτρες.... Το παρατάς όλη νύχτα στην αυλή με τη μπαλαντέζα και φορτίζει. Τι να το κάνεις το βενζινάδικο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 10 Απριλίου 2011 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2011 Δυστυχώς τα ηλεκτρικά έχουν απίστευτα μικρή αυτονομία. Κάνουν μόνο για όσους θέλουν να κινούνται αποκλειστικά μέσα στην πόλη, καθώς ένα ταξίδι (έστω και σε μικρή απόσταση) με τέτοιο απλά είναι αδύνατο να γίνει. Το i-MiEV συγκεκριμένα έχει αυτονομία κάτω από 150 χιλιόμετρα... στο χωριό μου για παράδειγμα, που απέχει 170 χιλιόμετρα από το σπίτι μου πολύ απλά δεν μπορώ να πάω. Να δώσεις τώρα 40,000€ για ένα αυτοκίνητο (τιμή του i-MiEV στην Ιαπωνία) και να είσαι αναγκασμένος να πάρεις και δεύτερο για όταν θες να κάνεις κάτι παραπάνω από το σπίτι-δουλειά-supermarket-σπίτι; Δε λέει... παίρνεις ένα VW Polo BlueMotion (του οποίου η κατανάλωση άμα είσαι συντηρητικός στο γκάζι μπορείς να αγγίξει τα... 3.5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα) και με τα ρέστα (που θα είναι περίπου 23,000€) βάζεις καύσιμα και κάνεις service για πόσα χρόνια. Βέβαια είμαστε offtopic με τα ηλεκτρικά στο παρών thread, οπότε ας μη το συνεχίσουμε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Hamurabi Δημοσ. 10 Απριλίου 2011 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2011 Ηλεκτρικο φυσικα και ερχεται. Το ΟPEL Ampera. Ηaldol, οσον αφορα την αυτονομια σου κανω copy/paste απτο σαιτ της ΟΡΕΛ. "Με το Opel Ampera, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε μήπως «μείνετε» από ηλεκτρική ενέργεια και ακινητοποιηθείτε στην ερημιά. Δεν υπάρχει κανένα άγχος για την αυτονομία. Τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα που βασίζονται 100% στην ισχύ των μπαταριών θα πάσχουν πάντα από την περιορισμένη ποσότητα ενέργειας που μπορεί να αποθηκευτεί στη μπαταρία. Η περιορισμένη αυτονομία που συνεπάγεται το γεγονός αυτό σημαίνει ότι περιορίζεται και ο τρόπος με τον οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Για τους περισσότερους από μας αυτό δεν είναι αρκετό. Γι’ αυτό κατασκευάσαμε το Ampera έτσι, ώστε η ηλεκτρική ενέργεια να διαρκεί περισσότερο. Για μια διαδρομή μεγαλύτερη από 40-80 χιλιόμετρα, όταν η μπαταρία εξαντληθεί, η ηλεκτρογεννήτρια παράγει ηλεκτρική ενέργεια για την τροφοδοσία του αυτοκινήτου για εκατοντάδες επιπρόσθετα χιλιόμετρα." Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα