Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

φιλε steliosan,

εχω και εγω το ιδιο αυτοκινιτο FORD και εβαλα lpg τον ιουνιο του 2010.

δεν εχω προβληματα στο αυτοκινητο, μονο μικρη αλλαγη στον ηχο του κινητηρα..

καποιες φορες....μαλλον απο βαλβιδες...

..το περασα ιδιωτικο κτεο πριν κανα δυο μηνες...παλι κανενα προβλημα..

..εχω και την καινουργια αδεια...

εχω ρωτησει αρκετα για την καταπονηση του αυτοκινητου με τη χρηση lpg..

..εχω ακουσει διαφορα και στην τελικη αυτο που κανω εγω, ειναι χρησιμοποιω βενζινη σε κινηση

ενω σε ανοιχτους δρομους παταω lpg...εδωσα 1950 και δεν με ενδιαφερει αν κανω αποσβεση και

σε δυο χρονια..

..ο κινητηρας μου ειναι πιο σημαντικος...μιας και το αυτοκινητο αυτο το "παντρευτηκα"...

αν χρειαστεις παραπανω πληροφοριες...πες το..

καλα ταξιδια...

  • Απαντ. 4,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

φιλε steliosan,

εχω και εγω το ιδιο αυτοκινιτο FORD και εβαλα lpg τον ιουνιο του 2010.

δεν εχω προβληματα στο αυτοκινητο, μονο μικρη αλλαγη στον ηχο του κινητηρα..

καποιες φορες....μαλλον απο βαλβιδες...

..το περασα ιδιωτικο κτεο πριν κανα δυο μηνες...παλι κανενα προβλημα..

..εχω και την καινουργια αδεια...

εχω ρωτησει αρκετα για την καταπονηση του αυτοκινητου με τη χρηση lpg..

..εχω ακουσει διαφορα και στην τελικη αυτο που κανω εγω, ειναι χρησιμοποιω βενζινη σε κινηση

ενω σε ανοιχτους δρομους παταω lpg...εδωσα 1950 και δεν με ενδιαφερει αν κανω αποσβεση και

σε δυο χρονια..

..ο κινητηρας μου ειναι πιο σημαντικος...μιας και το αυτοκινητο αυτο το "παντρευτηκα"...

αν χρειαστεις παραπανω πληροφοριες...πες το..

καλα ταξιδια...

Γεια σου και χρόνια πολλά μια παρέμβαση σχετικά με το αυτοκίνητο σοθ και το σύστημα LPG που έχεις βάλει για να αλλάζει ο θόρυβος τις μηχανής μάλλον αρρύθμιστο είναι .. και ένα επίσης ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θέλει όπως δίπατε συσκευή πτύξη βαλβίδων όσο για την τιμή τι να σου πω 6κυλινδρο είναι μαλών για να είναι τόσο τσιμπημένη να ξέρετε όλα τα αυτοκίνητα θέλουν το δικό τους σύστημα άλλης μάρκας που να τα ταιριάζουν

 

 

Φιλικά autogazkremis.webs.com

Δημοσ.

Χαιρετώ την παρέα σας,

θέλω να ρωτήσω το εξής και απευθύνομαι κυρίως σε εγκαταστάτες ή σε κάποιους με ίδια πείρα,

έχω ενα octavia 1,8t βελτιωμενο γύρω στα 250 αλογα. Στο δικο μου αμάξι μπαίνει υγραέριο και μπορει να μου εγγυηθεί κανεις οτι θα δουλευει σωστα?

Δημοσ.

Χαιρετώ την παρέα σας,

θέλω να ρωτήσω το εξής και απευθύνομαι κυρίως σε εγκαταστάτες ή σε κάποιους με ίδια πείρα,

έχω ενα octavia 1,8t βελτιωμενο γύρω στα 250 αλογα. Στο δικο μου αμάξι μπαίνει υγραέριο και μπορει να μου εγγυηθεί κανεις οτι θα δουλευει σωστα?

Κανονικά μπενη υγραέριο και 300 άλογα να είχες απλός αν είσαι γκαζακιας και θέλεις να το πατάς το αυτοκίνητο και με το υγραέριο εκεί μπορώ να σου συστήσω μια πολύ καλή ηλεκτρονική συσκευή πτύξης για να μην αντιμετωπίσεις καμιά φορά πρόβλημα

 

Φιλικά autogazkremis.webs.com

Δημοσ.

Κανονικά μπενη υγραέριο και 300 άλογα να είχες απλός αν είσαι γκαζακιας και θέλεις να το πατάς το αυτοκίνητο και με το υγραέριο εκεί μπορώ να σου συστήσω μια πολύ καλή ηλεκτρονική συσκευή πτύξης για να μην αντιμετωπίσεις καμιά φορά πρόβλημα

 

Φιλικά autogazkremis.webs.com

τι ακριβως κανει αυτη η συσκευη?

Δημοσ.

Χαιρετώ την παρέα σας,

θέλω να ρωτήσω το εξής και απευθύνομαι κυρίως σε εγκαταστάτες ή σε κάποιους με ίδια πείρα,

έχω ενα octavia 1,8t βελτιωμενο γύρω στα 250 αλογα. Στο δικο μου αμάξι μπαίνει υγραέριο και μπορει να μου εγγυηθεί κανεις οτι θα δουλευει σωστα?

 

Υπάρχουν αρκετές πληροφορίες για τέτοιου είδους θέματα εδώ: http://www.lpgforum.gr/viewforum.php?f=14

Δημοσ.

Γνωριζει κανεις αν κανουμε την εγκατασταση στη βουλγαρια αν περνάμε κανονικά κτεο στην ελλάδα?

 

Δεν περνάς από οτι έχουν γράψει πιο παλιά.

 

Τελικά, με τα σωστά χαρτιά, ανεξάρτητα αν η εγκατάσταση δεν έγινε στην Ελλάδα (αλλά σε άλλη χώρα της Ε.Ε., π.χ. Ιταλία) μια χαρά περνάς ΚΤΕΟ και παίρνεις νέα άδεια κυκλοφορίας που αναγράφει ως καύσιμο και το υγραέριο. Και χωρίς λαδώματα, γρηγορόσημα, "γνωστούς", κλπ.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

για καθε μοντελο αυτοκινητου υπαρχουν τα δικα του εξαρτηματα εγκαταστασης υγραεριου? γνωριζει καποιος γιατη θελω να βαλω ?

Επεξ/σία από sarm1
Δημοσ.

Τελικά, με τα σωστά χαρτιά, ανεξάρτητα αν η εγκατάσταση δεν έγινε στην Ελλάδα (αλλά σε άλλη χώρα της Ε.Ε., π.χ. Ιταλία) μια χαρά περνάς ΚΤΕΟ και παίρνεις νέα άδεια κυκλοφορίας που αναγράφει ως καύσιμο και το υγραέριο. Και χωρίς λαδώματα, γρηγορόσημα, "γνωστούς", κλπ.

οταν λες""σωστα χαρτια"τι εννοεις?γιατι εβαλα σε βουλγαρια και δεν το δεχοντε.οχι οτι εχω προβλημα............

Δημοσ.

Mε ενδιαφέρει και μένα αυτο περι σωστών χαρτιων. Για να εχω μια ιδεα.

 

Παντως κι εγω βουλγαρια σκεφτομαι να παω.

 

Φιλε loulatrnas ποσο πλήρωσες και που το εβαλες επακριβώς?

Δημοσ.

οταν λες""σωστα χαρτια"τι εννοεις?γιατι εβαλα σε βουλγαρια και δεν το δεχοντε.οχι οτι εχω προβλημα............

 

Τα κατάλληλα έγγραφα:

1) Υπεύθυνη δήλωση του εγκαταστάτη. Το κείμενο μπορεί να είναι αυτό που αναφέρεται στο σχετικό ΦΕΚ, ή κάποιο παρόμοιο (που ισχύει στη χώρα που έγινε η εγκατάσταση). Μη ξεχάσετε τους αριθμούς πιστοποίησης κάθε εξαρτήματος (που πρέπει να περιλαμβάνεται στη λίστα των εγκεκριμένων από το Υπουργείο εξαρτημάτων) και το serial number, χωρητικότητα, ημερομηνία κατασκευής της δεξαμενής. Αυτή η Υπεύθυνη Δήλωση ήταν μεταφρασμένη από το Μεταφραστικό Τμήμα του Υπουργείου Εξωτερικών, οπότε κανείς δεν μπορούσε να την αμφισβητήσει ως προς το περιεχόμενό της.

2) Δήλωση Συμμόρφωσης του συστήματος από τον κατασκευαστή: Ίσως το πιο σημαντικό χαρτί! Το κείμενο (οτι το σύστημα είναι συμβατό με τις προδιαγραφές Euro1,2,3,4 κλπ.) είναι λίγο πολύ τυποποιημένο (αλλά δεν περιλαμβάνεται στο ΦΕΚ με τη σχετική Υπουργική Απόφαση). Ευτυχώς, εμένα μου έστειλε ένα τέτοιο υπόδειγμα κάποιος γνωστός, ζήτησα το αντίστοιχο από τη Vialle στην Ολλανδία, η οποία με παρέπεμψε στον εδώ αντιπρόσωπο, ο οποίος μου το χορήγησε (καταβάλλοντάς του το σχετικό κόστος εξόδων). Το χαρτί αυτό περιλαμβάνει μία δήλωση του εργοστασίου κατασκευής με επίσημη θεώρηση Apostile, την επίσημη μετάφρασή της από δικηγόρο και επικύρωση από ΚΕΠ οτι το όλο σετ είναι γνήσιο αντίγραφο πρωτοτύπου. Στη δήλωση αυτή επισυνάπτεται το ηλεκτρολογικό διάγραμμα του συστήματος, πάνω στο οποίο φαίνονται όλες οι συνδέσεις των επιμέρους εξαρτημάτων.

3) Αντίγραφο της άδειας εξασκήσεως επαγγέλματος του εγκαταστάτη με τη σχετική πιστοποίηση από τη χώρα του. Εγώ είχα φωτοτυπία αθεώρητη και μη μεταφρασμένη (έπρεπε να έχω θεώρηση Apostile για να αναλάβει τη μετάφραση το Υπουργείο). Αυτό όμως δεν δημιούργησε κανένα πρόβλημα στη διαδικασία.

4) Ο έλεγχος του ΚΤΕΟ (ιδιωτικού στην περίπτωσή μου).

 

Δεν χρειάστηκαν, αλλά είχα πρόχειρα επίσης:

- Δήλωση του εγκαταστάτη οτι μετά την εγκατάσταση οι εκπομπές ρύπων με υγραέριο είναι χαμηλότερες από εκείνες με βενζίνη

- Τα αποτελέσματα των σχετικών μετρήσεων με βενζίνη και με LPG.

 

Περισσότερα εδώ.

Δημοσ.

Δεν γνωριζω εαν εχουν ξαναγραφτει αλλα πριν λιγο καιρο εβαλες φιλος αεριο και καναμε λιγο πριν μια συζυτηση.

 

Λοιπον η καταναλωση εχει αυξηθει περιπου 20% (τοσο περίπου ειναι απ'οτι ακουω).

Και σε τεποζιτο των 45 λιτρων παιρνει συνηθως 35-36λιτρα γιατι μου ανεφερε πως γεμιζουν τη δεξαμενη στο 80% και οχι στο 100%.

 

Αυτά.

 

Αυτό που με καιει εμένα ειναι το εξής.Μπορει αν διαβάζει καποιος εγκαταστάτης, να μου απαντησει σε καποιες αποριες?

 

α) μπορώ να βαλω το τεποζιτο κατω απτο το αυτ/το,στη θεση της ρεζερβας?

β) προφανως μπαινει καποιος παραλληλος εγκεφαλος για να διαχειρίζεται το αεριο.Πως ρυθμιζεται αυτος? μπαινει καποιος wideband στην εξατμιση ωστε να ρυθμιστει λεπτομερώς το μείγμα ή γινεται στο περιπου?

Εχουν ακουστει κατα καιρούς τρυπια πιστονια σε μοτερ, που σημαινει φτωχο μειγμα στη πλειονοτητα των περιπτωσεων.

Δημοσ.

α) μπορώ να βαλω το τεποζιτο κατω απτο το αυτ/το,στη θεση της ρεζερβας?

 

Εγκαταστάτης δεν είμαι, αλλά επειδή το έχω ψάξει το θέμα αρκετά, πριν κάνω τη μετατροπή, θα σου πω 2-3 πράγματα που πρέπει να προσέξεις:

Μπαίνει σε αρκετά αυτοκίνητα η δεξαμενή κάτω από το χώρο του πορτμπαγκάζ, αλλά πρέπει να υπάρχει επαρκής απόσταση από το έδαφος υπό συνθήκες πλήρους φορτίου (σε γενικές γραμμές, τουλάχιστον 20 εκατοστά), έτσι ώστε σε καμία (κανονική) περίπτωση να μη "βρει" η δεξαμενή και έχουμε διαρροή... Έχε υπόψη σου οτι ακόμη και τα 20 εκατοστά μπορεί να είναι λίγα σε κάποιες πολύ απότομες "ράμπες", υπόγεια parking, υπόγεια deck πλοίων, ή off-road διαδρομές.

Επιπλέον, πρέπει να υπάρχει επαρκής απόσταση από την εξάτμιση (τουλάχιστον 10 εκατοστά), εκτός κι αν υπάρχει κάποιο θερμομονωτικό χώρισμα.

Καλό είναι σε κάθε περίπτωση να συμβουλευθείς και τη σχετική Υπουργική Απόφαση (που προβλέπει σχολαστικά κάποια πράγματα, ώστε να μπορείς να περάσεις ΚΤΕΟ χωρίς πρόβλημα) αλλά και τον εγκαταστάτη σου για να δεις τί διαθέσιμες επιλογές έχεις σε χωρητικότητα δεξαμενής, κάτω από αυτές τις συνθήκες, γιατί έχω την εντύπωση οτι αυτή θα είναι αρκετά περιορισμένη. Πολύ δύσκολα θα καταφέρεις να έχεις και το σκύλο χορτάτο και την πίττα ολόκληρη (δηλαδή και ρεζέρβα και δεξαμενή κάτω από αυτήν).

Για μένα είναι προτιμότερο να βάλεις τη δεξαμενή μέσα στο χώρο της ρεζέρβας (εφόσον υπάρχει τέτοιος) και μετά να κοιτάξεις αν υπάρχει περίπτωση να κρεμάσεις κάποια ρεζέρβα τύπου ανάγκης κάτω από το αυτοκίνητο.

Δημοσ.

Στα σαξο η ρεζερβα ειναι εξω απο το αυτ/το,απο κατω.Εχει αρκετό χώρο πάντως.

 

Δε με ενδιαφέρει να εχω ρεζερβα στο αυτ/το.Ξηλωμενη την εχω ουτως ή αλλως.

Θα το ψάξω πάντως...

Δημοσ.

Δεν γνωριζω εαν εχουν ξαναγραφτει αλλα πριν λιγο καιρο εβαλες φιλος αεριο και καναμε λιγο πριν μια συζυτηση.

 

Λοιπον η καταναλωση εχει αυξηθει περιπου 20% (τοσο περίπου ειναι απ'οτι ακουω).

Και σε τεποζιτο των 45 λιτρων παιρνει συνηθως 35-36λιτρα γιατι μου ανεφερε πως γεμιζουν τη δεξαμενη στο 80% και οχι στο 100%.

 

Αυτά.

 

Αυτό που με καιει εμένα ειναι το εξής.Μπορει αν διαβάζει καποιος εγκαταστάτης, να μου απαντησει σε καποιες αποριες?

 

α) μπορώ να βαλω το τεποζιτο κατω απτο το αυτ/το,στη θεση της ρεζερβας?

β) προφανως μπαινει καποιος παραλληλος εγκεφαλος για να διαχειρίζεται το αεριο.Πως ρυθμιζεται αυτος? μπαινει καποιος wideband στην εξατμιση ωστε να ρυθμιστει λεπτομερώς το μείγμα ή γινεται στο περιπου?

 

 

 

α)Ναι.

β)Ο εγκαταστάτης ρυθμίζει το μίγμα. Κατόπιν ο παράλληλος διαβάζει στου αυτοκινήτου ,σαν ενα obd scaner, τους "λ" και είναι σε θέση να μικροδιορθώνει το μίγμα με max +-5% όποτε και αν χρειαστεί!

 

Εχουν ακουστει κατα καιρούς τρυπια πιστονια σε μοτερ, που σημαινει φτωχο μειγμα στη πλειονοτητα των περιπτωσεων.

 

Υπάρχουν εγκαταστάτες με @@ και @@ εγκαταστάτες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...