Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 4,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μετατρέψτε το αυτοκίνητο σας να κινείται με υγραέριο. Η εγκατάσταση κυμαίνεται από 300 ευρώ έως 1000 ευρώ για 4 κυλίνδρους και 350-1300 ευρώ για 6 κυλίνδρους.Η LΑΖΑΤ ΑuΤΟ σαs προσφερει επαγγελματικη εξυπηρετηση για την ενκατασταση συστηματων υγραεριου κινησηs, αριστα εκπαιδευμενο προσωπικο με μακροχρονια εμπειρια στον τομεα και εμφαση στην ποιοτικη εξυπηρετηση του πελατη.

Βρισκόμαστε στη Βουλγαρία, 120 χλμ. από την Θεσσαλονίκη (5 χλμ. από τα συνορα του Προμαχώνα).

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω των τηλεφώνων +359 885229877 η e-mail [email protected],

Δημοσ.
Χρειάζεται κάποια δήλωση στο μηχανολογικό μετά την αλλαγή; Με το ΚΤΕΟ τι γίνεται;

Θα πάω για ΚΤΕΟ την άλλη εβδομάδα. Εχω εγκατεστημένο το υγραέριο περίπου 9 μήνες και είμαι ικανοποιημένος!

όταν γυρίσω από ΚΤΕΟ θα σου πώ τί θέλουν και πόσο κοστίζει!

Δημοσ.
Θα πάω για ΚΤΕΟ την άλλη εβδομάδα. Εχω εγκατεστημένο το υγραέριο περίπου 9 μήνες και είμαι ικανοποιημένος!

όταν γυρίσω από ΚΤΕΟ θα σου πώ τί θέλουν και πόσο κοστίζει!

 

ΟΚ θα περιμένω.

Δημοσ.

Μιας και είναι διαδεδομένο εδώ Αγγλία θα αναφέρω την εμπειρία μου από πρώην συνάδελφο.

 

Το 2008 που ανέβηκε η τιμή της βενζίνης στα ύψη εδώ, (στα ίδια λεφτά με σήμερα βασικά) ο V6 που είχε στην Mustang 2006 δεν έβγαινε πέρα λόγω κόστους. Ήταν κρίμα να πουλήσει το αμάξι μιας και το ήθελε χρόνια.

 

Οπότε έσκασε 2Κ και έβαλε LPG, το οποίο ακόμα και σήμερα είναι στα μισά λεφτά από την βενζίνη.

Αποτέλεσμα; Ο τύπος είναι ευχαριστημένος, δεν είδε καμία διαφορά στην απόδοση του αυτοκινήτου (ούτε στον ήχο...) και είναι υπερβολικά οικονομικότερο. Αν σκεφτεί κανείς ότι αργότερα το 2008 η τιμές βενζίνης έπεσαν και συνέχισε με το LPG δείχνει κάτι.

 

Ο χώρος που έχασε ήταν αυτός της ρεζέρβας, αλλά εδώ Αγγλία στους περισσότερους δρόμους είναι παράνομο να αλλάζεις λάστιχα στον δρόμο. Οπότε δεν έχει σημασία μια και η οδική βοήθεια είναι must.

 

Βέβαια δεν είναι οικονομικότερο ενός σύγχρονου diesel (λόγω κατανάλωσης), αλλά δεν έχει σημασία. Όλα είναι θέμα γούστου. :)

Δημοσ.
Θα πάω για ΚΤΕΟ την άλλη εβδομάδα. Εχω εγκατεστημένο το υγραέριο περίπου 9 μήνες και είμαι ικανοποιημένος!

όταν γυρίσω από ΚΤΕΟ θα σου πώ τί θέλουν και πόσο κοστίζει!

 

Πήγα σήμερα (14/02/2010) στο ΚΤΕΟ.........

 

Λοιπόν, στις 9:00 το πρωί πήγα από τον εγκαταστάτη μου (υγραεριοκίνηση.γρ) και πήρα όλα τα χαρτιά για να περάσω από δημόσιο ΚΤΕΟ το αυτοκίνητο μου. (***) Δεν πλήρωσα τίποτα στην εγκαταστάτη για τα χαρτιά και μου έδωσε όλα εκείνα που θα χρειαζόμουν για να περάσω ΚΤΕΟ. Ο εγκαταστάτης μου τα έδωσε μέσα σε 20 λεπτά....

Έτσι στις 9:30 έφυγα από το συνεργείο και πήγα στο ΚΤΕΟ Ελληνικού όπου εκεί πέρασα την πύλη λέγοντας ότι είναι έλεγχος υγραερίου χωρίς ραντεβού. Δεν χρειάζεται ραντεβού όταν περνάς για έλεγχο εγκατάστασης υγραερίου..!!!! Μπήκα στο χώρο του ΚΤΕΟ και εκεί ρωτώντας στην γραμματεία και από εκεί στο γραφείο για τις ειδικές εγκαταστάσεις - τροποποιήσεις οχημάτων, οι άνθρωποι με καθοδήγησαν και μου είπαν όλα τα στάδια που πρέπει να ακολουθήσω για να περάσω ΚΤΕΟ.

Η όλη διαδικασία μου πήρα χρονικά 1 ώρα & 20 λεπτά και 80 ευρώ παράβολο όπου πλήρωσα μέσα στο ΚΤΕΟ. Δεν χρειάστηκε να δώσω κανένα "φακελάκι". Στο τέλος μου είπαν ότι είχα την επιλογή είτε να περάσω την επόμενη ημέρα και να πάρω τα χαρτιά ή να μου τα στείλουν ταχυδρομικά χωρίς έξτρα κόστος. Εγώ επέλεξα το δεύτερο γιατί μένω στα βόρεια προάστια.

Έτσι τελείωσε η διαδικασία του ΚΤΕΟ. Με 1 ώρα & 20 λεπτά και 80 ευρώ.

 

Με ενημέρωσαν βέβαια πως έχω να κάνω άλλη μια διαδικασία : να περάσω από το υπουργείο για να αλλάξω την άδεια του αυτοκινήτου και να γράφει στο καύσιμο : Βενζίνη - Υγραέριο με τα χαρτιά που θα μου στείλουν από το ΚΤΕΟ. Βέβαια δεν ξέρω αν θέλω να την κάνω αυτήν την διαδικασία. Θα την κάνω μόνο αν δω ότι έχω έκπτωση στα τέλη κυκλοφορίας ή κάποια άλλη ωφέλεια.. Ένας άλλος λόγος που δεν ξέρω αν θα περάσω από το υπουργείο είναι ότι αν θα γράφει Βενζίνη - Υγραέριο στο καύσιμο θα έχω πρόβλημα με την πώληση του αυτοκινήτου (οι Έλληνες είναι λίγο κολλημένοι ακόμα στο θέμα Υγραερίου!!!!)

 

ΥΓ (***) : Σημειωτέον ότι το αυτοκίνητο δεν περνάει κανονικά ΚΤΕΟ σήμερα (14/04/2010) αλλά σε ένα χρόνο (ημερομηνία 1ης κυκλοφορίας 2007, οπότε κανονικά περνάει το 2011). Ο λόγος που το περνάω είναι γιατί ούτως ή αλλιώς κάποια στιγμή πρέπει να περάσει από δημόσιο ΚΤΕΟ και μιας και κάνεις την μετατροπή πρέπει να περάσεις την πρώτη φορά από δημόσιο ΚΤΕΟ. Μετά τις άλλες φορές που θα περάσεις ΚΤΕΟ δεν χρειάζεται να είναι δημόσιο αλλά μπορείς και σε ιδιωτικό αρκεί να έχεις μια δήλωση του νόμου "105" ότι έχει γίνει έλεγχος από τον εγκαταστάτη και το κύκλωμα υγραερίου είναι σε καλή κατάσταση. Έτσι περνάς και από το ιδιωτικό ΚΤΕΟ.

Δημοσ.
Πήγα σήμερα (14/02/2010) στο ΚΤΕΟ.........

 

Λοιπόν, στις 9:00 το πρωί πήγα από τον εγκαταστάτη μου (υγραεριοκίνηση.γρ) και πήρα όλα τα χαρτιά για να περάσω από δημόσιο ΚΤΕΟ το αυτοκίνητο μου. (***) Δεν πλήρωσα τίποτα στην εγκαταστάτη για τα χαρτιά και μου έδωσε όλα εκείνα που θα χρειαζόμουν για να περάσω ΚΤΕΟ. Ο εγκαταστάτης μου τα έδωσε μέσα σε 20 λεπτά....

Έτσι στις 9:30 έφυγα από το συνεργείο και πήγα στο ΚΤΕΟ Ελληνικού όπου εκεί πέρασα την πύλη λέγοντας ότι είναι έλεγχος υγραερίου χωρίς ραντεβού. Δεν χρειάζεται ραντεβού όταν περνάς για έλεγχο εγκατάστασης υγραερίου..!!!! Μπήκα στο χώρο του ΚΤΕΟ και εκεί ρωτώντας στην γραμματεία και από εκεί στο γραφείο για τις ειδικές εγκαταστάσεις - τροποποιήσεις οχημάτων, οι άνθρωποι με καθοδήγησαν και μου είπαν όλα τα στάδια που πρέπει να ακολουθήσω για να περάσω ΚΤΕΟ.

Η όλη διαδικασία μου πήρα χρονικά 1 ώρα & 20 λεπτά και 80 ευρώ παράβολο όπου πλήρωσα μέσα στο ΚΤΕΟ. Δεν χρειάστηκε να δώσω κανένα "φακελάκι". Στο τέλος μου είπαν ότι είχα την επιλογή είτε να περάσω την επόμενη ημέρα και να πάρω τα χαρτιά ή να μου τα στείλουν ταχυδρομικά χωρίς έξτρα κόστος. Εγώ επέλεξα το δεύτερο γιατί μένω στα βόρεια προάστια.

Έτσι τελείωσε η διαδικασία του ΚΤΕΟ. Με 1 ώρα & 20 λεπτά και 80 ευρώ.

 

Με ενημέρωσαν βέβαια πως έχω να κάνω άλλη μια διαδικασία : να περάσω από το υπουργείο για να αλλάξω την άδεια του αυτοκινήτου και να γράφει στο καύσιμο : Βενζίνη - Υγραέριο με τα χαρτιά που θα μου στείλουν από το ΚΤΕΟ. Βέβαια δεν ξέρω αν θέλω να την κάνω αυτήν την διαδικασία. Θα την κάνω μόνο αν δω ότι έχω έκπτωση στα τέλη κυκλοφορίας ή κάποια άλλη ωφέλεια.. Ένας άλλος λόγος που δεν ξέρω αν θα περάσω από το υπουργείο είναι ότι αν θα γράφει Βενζίνη - Υγραέριο στο καύσιμο θα έχω πρόβλημα με την πώληση του αυτοκινήτου (οι Έλληνες είναι λίγο κολλημένοι ακόμα στο θέμα Υγραερίου!!!!)

 

ΥΓ (***) : Σημειωτέον ότι το αυτοκίνητο δεν περνάει κανονικά ΚΤΕΟ σήμερα (14/04/2010) αλλά σε ένα χρόνο (ημερομηνία 1ης κυκλοφορίας 2007, οπότε κανονικά περνάει το 2011). Ο λόγος που το περνάω είναι γιατί ούτως ή αλλιώς κάποια στιγμή πρέπει να περάσει από δημόσιο ΚΤΕΟ και μιας και κάνεις την μετατροπή πρέπει να περάσεις την πρώτη φορά από δημόσιο ΚΤΕΟ. Μετά τις άλλες φορές που θα περάσεις ΚΤΕΟ δεν χρειάζεται να είναι δημόσιο αλλά μπορείς και σε ιδιωτικό αρκεί να έχεις μια δήλωση του νόμου "105" ότι έχει γίνει έλεγχος από τον εγκαταστάτη και το κύκλωμα υγραερίου είναι σε καλή κατάσταση. Έτσι περνάς και από το ιδιωτικό ΚΤΕΟ.

 

ΟΚ φίλε, ευχαριστώ πολύ! Τώρα πρέπει να βρω τι γίνεται σε περίπτωση που η μετατροπή έχει γίνει στο εξωτερικό και δεν υπάρχουν τα αντίστοιχα χαρτιά από τον μάστορα που έκανε την εγκατάσταση...

Δημοσ.
το θεμα ειναι και τα τελη κυκλοφοριας~!

μου εχουνε πει.... οτι δεν πληρωνεις!

ισχυει?

 

Δεν γνωρίζω... τι να σου πώ!!!

στην πράξη θα τα δουμε αυτά

Για να δουμε πόσο οικολόγα είναι η Μπιρμπίλη!!!

Δημοσ.

μας εχουνε πρηξει με την οικολογια!

ολα πρασινα θα τα πληρωνομυε πια?

τι να πω,νιωθω οτι κυνηγανε οποιον εχει αυτοκινητο!

να του τα παρουνε!

πληρωνουμε τοοοοοοοσους εμμεσους φορους!

διοδια,βενζινη,ασφαλιστρα,παράβολα,συντηρηση και οτι αλλο μου διαφευγει!

ε ασε μας ρε τζεφρι να μπορουμε να κυνουμαστε με το αυτοκινητο μας!

δεν το αγορασαμε για να το εχουμε παρκαρισμενο!

ημαρτον πια!

ειχαμε και τον γιακουματο να λεει προ μηνων ,<< να παει 2 ευρω η τιμη της βενζινης για να μην μπορουν να κυνουνται με τα αυτοκινητα τους στην Αθηνα και ειδικα στο κεντρο της Αθηνας! >>

ακουσον ακουσον!

για να μπορει να κινείτε ανετα ο κυριος με την λιμουζινα του!

μην του ....το νταμ ντιριντι!

ποιον να φτυσεις και ποιον να βρισεις απο δαυτους!!

 

---------- Προσθήκη στις 14:54 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 14:50 ----------

 

Δεν γνωρίζω... τι να σου πώ!!!

στην πράξη θα τα δουμε αυτά

Για να δουμε πόσο οικολόγα είναι η Μπιρμπίλη!!!

 

παντως φιλε ,αν δεις οτι εχεις μειομενα η μηδενικα τελη κυκλοφοριας ,σε παρακαλω ποσταρε το!

η τιμη της βενζινης με ρημαξε!μονο για να βασικα παω οπου παω και για 200 δουλειες μαζεμενες!βολτες καφεδες και τα συναφη τα εχω κοψει προ πολλου!

και το σκεφτομαι παρα πολυ για υγραεριο!

Δημοσ.

Tα οχήματα μέχρι 300κ.εκ έχουν 0€ τέλη.

Τα υβριδικά μέχρι 1929κ.εκ νομίζω 5€.

Για το υγραέριο δεν ακούγεται τίποτα, αλλά μπορεί να ωφεληθούν αν τα τέλη θα πάνε σύμφωνα με τους ρύπους.

Δημοσ.

αν τα τέλη πηγαίνανε ανάλογα με τους ρύπους,θα μπορούσαμε να κρατήσουμε το << Σαραβαλάκι >> μας,όπως το αποκαλούσαν όλοι οι Γιάπηδες!

και όχι να το πετάξουμε!

Δημοσ.

αν το αυτοκινητο που εχεις το συντηρεις και ειναι αριστο λειτουργικα τοτε δεν θα εχει κανεις προβλημα με τους ρυπους-τελη!

Δημοσ.

Ναι με τη διαφορά οτι οι νόμοι για τη ρύπανση είναι πολύ έξυπνα συνεταγμένοι ώστε να κοιτάνε κατα κόρον τις εκπομπές CO2.Κάτι που ακόμα και σε τέλεια συντηρημένα αυτοκίνητα 10ετίας είναι υψηλό. Έχουν γνώση οι φύλακες...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...