Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Vasilisxd είπε

Δυστυχώς, δεν υπάρχει LPG αυτόματο, το κοιτάζαμε και αυτό.

Τα 9λτ/100χλμ που έχει το Dacia στην εθνική σε σύγκριση με τα 5,5λτ δεν έχουν διαφορά στην τιμή, εφόσον η τιμή υγραερίου είναι στο 1 ευρώ.

Εδώ και μια μεγάλη βόλτα ενδεικτικά με το Yaris Cross. 

image.jpeg.efb99c56e351a8a5f8eb2de7601d4196.jpeg

 

αν έκανε 2,4 με το yiaris αποκλείεται να έκαψε 9 λίτρα με το Dacia

Υποθέτω κοιτούσατε το trip με ενδείξεις που είναι ότι να'ναι

Προσωπικά (εννοείται δε θα έπαιρνα καινούριο καταρχάς) , θα έπαιρνα το yiaris και θα του έβαζα υγραέριο μετά αν έκανα πολλά χλμ

  • Απαντ. 4,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Just now, Vasilisxd said:

Εδώ και μια μεγάλη βόλτα ενδεικτικά με το Yaris Cross. 

image.jpeg.efb99c56e351a8a5f8eb2de7601d4196.jpeg

 

Ναι, 2,4.

Αλλά: 21 χλμ μέση ταχύτητα είναι το dream scenario για αστικό αυτοκίνητο - υβριδικό.

Για πήγαινε Αθήνα - Χαλκίδα και πίσω, που έχει και 1-2 ανηφοροκατηφόρες η εθνική, και γράψε μας πόση κατανάλωση είχες...

Όλα εξαρτώνται από τη χρήση του οχήματος. Αν πρόκειται να γίνονται διαδρομές με ταχύτητα ως 60-80χλμ, με συχνό πήξιμο και / ή μποτιλιάρισμα-φανάρια σε αστικές συνθήκες, πάτε σε γιάρις/κροςς, ό,τι σας αρέσει. Θα είναι οικονομικότερο.

Αν πρόκειται για διαδρομές παραπάνω απόστασης, με παραπάνω ταχύτητες, τότε το duster. Υβριδικό σε εθνική οδό/ανοικτό δρόμο/ ταχύτητες άνω των 80-100, δεν έχει κανένα νόημα. Λειτουργεί σαν θερμικό.

Δημοσ.
2 minutes ago, korakios said:

αν έκανε 2,4 με το yiaris αποκλείεται να έκαψε 9 λίτρα με το Dacia

Υποθέτω κοιτούσατε το trip με ενδείξεις που είναι ότι να'ναι

Προσωπικά (εννοείται δε θα έπαιρνα καινούριο καταρχάς) , θα έπαιρνα το yiaris και θα του έβαζα υγραέριο μετά αν έκανα πολλά χλμ

Όχι, 6 είδαμε με το Dacia εντός πόλης. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Vasilisxd είπε

Όχι, 6 είδαμε με το Dacia εντός πόλης. 

λίγα είναι και αυτά . Πρακτικά εντός >4 για Yiaris και >9 για Dacia , ειδικά με κλιματισμό ανεβαίνουν τα νούμερα , πάντως το οτι δεν είναι αυτόματο το Dacia είναι μεγάλο μείον σήμερα

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Ενδιαφέρεται συγγενής να πάρει το καινούργιο Dacia Eco-G με υγραέριο. Στην περιοχή έχει 1€ (Χαλκίδα) μέσο όρο. 

Απο όσο είδαμε το αμάξι καίει περίπου 9λτ/100χλμ σε ανοιχτό δρόμο και κάπου 6λτ μας έβγαλε σε μικτή διαδρομή  

Δεν ξέρω εάν έχει πλέον κανένα νόημα, πήγαμε και Toyota στο Cross, όπου στο test drive, μικτό έβγαινε κάπου 3,5λτ και σε ανοιχτό δρόμο κάνα 5αρι.

Μόνος του είναι, δεν έχει ανάγκη μεγάλο αυτοκίνητο, κυρίως το σκέφτεται από κατανάλωση για το Dacia. 

Οι διαφορές στο καύσιμο απ όσο κατάλαβα είναι ελάχιστες και δεν ξέρω εάν ζητάει και πιο πολλά σέρβις το υγραέριο αργότερα.
 

 

Επειδή θα είναι εργοστασιακό σύστημα θα χρειάζεται να πηγαίνει σε αντιπροσωπεία ή σε εξουσιοδοτημένο ώστε να έχει πρόσβαση με τη διάγνωση.

Από θέμα συντήρησης είναι τα 2 φίλτρα του συστήματος κάθε 15000-20,000 και μετά τις 80,000 έλεγχο του μειωτηρα και των μπεκ υγραερίου. Ότι ισχύει και σε ένα μετατροπής δηλαδή όχημα .

Συνήθως τα Renault φορούσαν Landirenzo σύστημα παλιότερα τουλάχιστον .

 

  • Like 2
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Λοιπόν έχω ένα αμάξι με lpg της stag.Πριν 2000 χιλιόμετρα και ενάμιση μήνα έγινε το ετήσιο σέρβις όπου αλλάχτηκαν φίλτρα και έγινε έλεγχος σε μπεκ πολυβαλβίδα πνεύμονα κλπ...Τις πρώτες είκοσι μέρες περίπου όλα δούλευαν οκ.Τις τελευταίες 25 μέρες συμβαίνει το εξής:Ενώ πηγαίνω στο δρόμο μου ξέρω γω(και έχει καύσιμο μέσα στη δεξαμενή)αναβοσβήνει το λαμπάκι και μπαίνει το ηχητικό σήμα,όπως κάνει όταν έχει τελειώσει το καύσιμο.Με δύο λόγια,γυρνάει στη βενζίνη από μόνο του.Αν σβήσω τη μηχανή και ξαναβάλω μπροστά,όλα καλά.Δεν το κάνει καθημερινά,χτες πχ δεν το έκανε σήμερα το έκανε και γενικά το κάνει σε ανύποπτο χρόνο πχ μπορεί να κάνω μια διαδρομή 20 χιλιόμετρων,να το σβήσω,να κάνω καπάκι μια διαδρομή 10 χιλιομέτρων,να το σβήσω(χωρίς να γίνει κάτι σε όλα αυτά τα 30 χιλιόμετρα)και μόλις ξαναβάλω μπροστά μετά από 1-2 χιλιόμετρα να το κάνει.Καυσιμο βάζω πάντα από το ίδιο πρατήριο.Στο 1ο γέμισμα μετά το σερβις δεν μου το έκανε.Στο 2ο και στο 3ο το έκανε.Τι μπορεί να είναι;Θενκ γιου!

Δημοσ.
1 ώρα πριν, DimitrisPaps είπε

Λοιπόν έχω ένα αμάξι με lpg της stag.Πριν 2000 χιλιόμετρα και ενάμιση μήνα έγινε το ετήσιο σέρβις όπου αλλάχτηκαν φίλτρα και έγινε έλεγχος σε μπεκ πολυβαλβίδα πνεύμονα κλπ...Τις πρώτες είκοσι μέρες περίπου όλα δούλευαν οκ.Τις τελευταίες 25 μέρες συμβαίνει το εξής:Ενώ πηγαίνω στο δρόμο μου ξέρω γω(και έχει καύσιμο μέσα στη δεξαμενή)αναβοσβήνει το λαμπάκι και μπαίνει το ηχητικό σήμα,όπως κάνει όταν έχει τελειώσει το καύσιμο.Με δύο λόγια,γυρνάει στη βενζίνη από μόνο του.Αν σβήσω τη μηχανή και ξαναβάλω μπροστά,όλα καλά.Δεν το κάνει καθημερινά,χτες πχ δεν το έκανε σήμερα το έκανε και γενικά το κάνει σε ανύποπτο χρόνο πχ μπορεί να κάνω μια διαδρομή 20 χιλιόμετρων,να το σβήσω,να κάνω καπάκι μια διαδρομή 10 χιλιομέτρων,να το σβήσω(χωρίς να γίνει κάτι σε όλα αυτά τα 30 χιλιόμετρα)και μόλις ξαναβάλω μπροστά μετά από 1-2 χιλιόμετρα να το κάνει.Καυσιμο βάζω πάντα από το ίδιο πρατήριο.Στο 1ο γέμισμα μετά το σερβις δεν μου το έκανε.Στο 2ο και στο 3ο το έκανε.Τι μπορεί να είναι;Θενκ γιου!

Χιλιόμετρα που έχει με το σύστημα.

Ξανά πας εγκαταστατη . Βάλε και από άλλο πρατήριο δοκίμασε coral gas ή πετρογκαζ . Και δες εάν το κάνει στη απότομη επιτάχυνση.

Ίσως θέμα τροφοδοσίας (φίλτρα ) , μεμβράνη μειωτηρα λόγω χρήσης ή ετοιμάζεται ο αισθητήρας map πίεσης .

Γενικά κυκλοφορεί πολύ διαφορά στη αναλογία με τα καύσιμα το τελευταίο διάστημα. 

Δημοσ.
46 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Χιλιόμετρα που έχει με το σύστημα.

Ξανά πας εγκαταστατη . Βάλε και από άλλο πρατήριο δοκίμασε coral gas ή πετρογκαζ . Και δες εάν το κάνει στη απότομη επιτάχυνση.

Ίσως θέμα τροφοδοσίας (φίλτρα ) , μεμβράνη μειωτηρα λόγω χρήσης ή ετοιμάζεται ο αισθητήρας map πίεσης .

Γενικά κυκλοφορεί πολύ διαφορά στη αναλογία με τα καύσιμα το τελευταίο διάστημα. 

Κοντά 55000 από τότε που εγκαταστάθηκε.

Δεν το κάνει στην απότομη επιτάχυνση, μπορεί να το κάνει και σε χαλαρή οδήγηση η ακόμα και στο ρελαντί.

Φίλτρα όπως είπα αλλάχτηκαν πριν 2000 χιλιόμετρα.Μεμβρανη μειωτηρα η αισθητήρας map μπορεί,δεν ξέρω.Αν και είχαν ελεγχθεί τα πάντα όταν το πήγα για σέρβις.

Δημοσ.
9 ώρες πριν, DimitrisPaps είπε

Κοντά 55000 από τότε που εγκαταστάθηκε.

Δεν το κάνει στην απότομη επιτάχυνση, μπορεί να το κάνει και σε χαλαρή οδήγηση η ακόμα και στο ρελαντί.

Φίλτρα όπως είπα αλλάχτηκαν πριν 2000 χιλιόμετρα.Μεμβρανη μειωτηρα η αισθητήρας map μπορεί,δεν ξέρω.Αν και είχαν ελεγχθεί τα πάντα όταν το πήγα για σέρβις.

Ξανά πήγαινε το στο εγκαταστατη , ότι και να πούμε υποθέσεις είναι . 

Το διαγνωστικό θα δείξει τις πιέσεις /θερμοκρασία του συστήματος και τη γενική λειτουργία .

Όσο για τα φίλτρα που είναι αλλαγμένα πρόσφατα , δε παίζει ρόλο μπορεί να έχεις βάλει καύσιμο κακής ποιότητας .

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν με απασχολεί προσωπικά για αγορά αυτοκινήτου με υγραέριο ή μετατροπή, αλλά καθώς με ρώτησε συγγενικό πρόσωπο και τού είπα θα το διερευνήσω, έχει κανείς ολοκληρωμένη εικόνα ποιά είναι η κατάσταση σήμερα με τις απαγορεύσεις εισόδου τέτοιων αυτοκινήτων σε κλειστούς χώρους, π.χ. κλειστούς χώρους στάθμευσης, αλλά και αλλού;

Επεξ/σία από QuantumWanderer
Δημοσ.
6 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε

Δεν με απασχολεί προσωπικά για αγορά αυτοκινήτου με υγραέριο ή μετατροπή, αλλά καθώς με ρώτησε συγγενικό πρόσωπο και τού είπα θα το διερευνήσω, έχει κανείς ολοκληρωμένη εικόνα ποιά είναι η κατάσταση σήμερα με τις απαγορεύσεις εισόδου τέτοιων αυτοκινήτων σε κλειστούς χώρους, π.χ. κλειστούς χώρους στάθμευσης, αλλά και αλλού;

απαγορευεται σε αρκετα. αν δεν εχει φυλακα ομως κλαιν, μπαινεις. επισης δεν φαινεται αν δεν εχεις ταπα στον προφυλακτηρα. βεβαια αν λαμπαδιασει το μαγαζι απο το δικο σου αμαξι πολυ πιθανο να εχεις προβλημα μετα. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
23 ώρες πριν, DimitrisPaps είπε

Λοιπόν έχω ένα αμάξι με lpg της stag.Πριν 2000 χιλιόμετρα και ενάμιση μήνα έγινε το ετήσιο σέρβις όπου αλλάχτηκαν φίλτρα και έγινε έλεγχος σε μπεκ πολυβαλβίδα πνεύμονα κλπ...Τις πρώτες είκοσι μέρες περίπου όλα δούλευαν οκ.Τις τελευταίες 25 μέρες συμβαίνει το εξής:Ενώ πηγαίνω στο δρόμο μου ξέρω γω(και έχει καύσιμο μέσα στη δεξαμενή)αναβοσβήνει το λαμπάκι και μπαίνει το ηχητικό σήμα,όπως κάνει όταν έχει τελειώσει το καύσιμο.Με δύο λόγια,γυρνάει στη βενζίνη από μόνο του.Αν σβήσω τη μηχανή και ξαναβάλω μπροστά,όλα καλά.Δεν το κάνει καθημερινά,χτες πχ δεν το έκανε σήμερα το έκανε και γενικά το κάνει σε ανύποπτο χρόνο πχ μπορεί να κάνω μια διαδρομή 20 χιλιόμετρων,να το σβήσω,να κάνω καπάκι μια διαδρομή 10 χιλιομέτρων,να το σβήσω(χωρίς να γίνει κάτι σε όλα αυτά τα 30 χιλιόμετρα)και μόλις ξαναβάλω μπροστά μετά από 1-2 χιλιόμετρα να το κάνει.Καυσιμο βάζω πάντα από το ίδιο πρατήριο.Στο 1ο γέμισμα μετά το σερβις δεν μου το έκανε.Στο 2ο και στο 3ο το έκανε.Τι μπορεί να είναι;Θενκ γιου!

Αρχικά θα το αφηνα να αδειάσει από υγραέριο και θα άλλαζα πρατήριο. Αν συνεχίσει τα ίδια πήγαινε για ένα έλεγχο συστήματος στο υγράεριο

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

απαγορευεται σε αρκετα. αν δεν εχει φυλακα ομως κλαιν, μπαινεις. επισης δεν φαινεται αν δεν εχεις ταπα στον προφυλακτηρα. βεβαια αν λαμπαδιασει το μαγαζι απο το δικο σου αμαξι πολυ πιθανο να εχεις προβλημα μετα. 

Ευχαριστώ για την απάντηση.

Περισσότερο διερευνώ το θέμα της αστικής ευθύνης και μετέπειτα αν μπορεί κανείς «στη ζούλα» να μπαίνει.

Περισσότερο, δηλαδή, πού δεν θα μπορεί να εισέρχεται ένας που έχει αυτοκίνητο με υγραέριο, αν θέλεις να τηρεί αυτά που προβλέπονται.

Δημοσ.
Στις 17/1/2025 στις 12:44 ΜΜ, QuantumWanderer είπε

Δεν με απασχολεί προσωπικά για αγορά αυτοκινήτου με υγραέριο ή μετατροπή, αλλά καθώς με ρώτησε συγγενικό πρόσωπο και τού είπα θα το διερευνήσω, έχει κανείς ολοκληρωμένη εικόνα ποιά είναι η κατάσταση σήμερα με τις απαγορεύσεις εισόδου τέτοιων αυτοκινήτων σε κλειστούς χώρους, π.χ. κλειστούς χώρους στάθμευσης, αλλά και αλλού;

στα πλοία υποτίθεται πρέπει να έχεις έως 50%

στα υπόγεια πάρκινγκ που δεν υπάρχουν ειδικές θέσεις , άσχετα με το οτι στα μεγάλα >100 θέσεων υποχρεούνται να υπάρχουν θέσεις ειδικά για αμάξια αερίου

  • Thanks 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, korakios είπε

στα πλοία υποτίθεται πρέπει να έχεις έως 50%

Για τα ηλεκτρικά δεν είναι αυτό; ως 50% μπαταρία. Στα πλοία με κλειστό γκαράζ απαγορεύονται τα υγραεριοκίνητα, υπάρχουν πινακίδες κλπ αλλά πολύ αμφιβάλλω αν εφαρμόζεται η απαγόρευση.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...