Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Doubt είπε

Πρώτα το επισκευάζεις και μετά πας σε μετατροπή. Αν του βάλεις υγραέριο πχ 900 ευρώ και μετά σου μείνει στο χέρι, πάει η επένδυση.

Παίρνεις ένα ηλεκτρικό μεταχειρισμένο για να κάνεις και εξοικονόμηση χρημάτων. Πήρε συνάδερφος μου το renault zoe με 14,000 ευρώ που έχει αυτονομία 150 χιλιόμετρα και γλυτώνει έναν σκασμό λεφτά κάθε μήνα. Αν δώσεις 1,000 ευρώ για να φτιάξεις το παλιό και άλλα 800 για υγραέριο πας στα 1800+3.000 που έλεγες για ένα δεύτερο πας στα 4,800.

Πάρε το υπόλοιπο ποσό δάνειο και με αυτά που θα γλυτώνεις κάθε μήνα από βενζίνες σέρβις και τέλη κυκλοφορίας θα τα δίνεις για αποπληρωμή

  • Haha 3
  • Απαντ. 4,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 ώρες πριν, alx301 είπε

Παιδια καλησπερα. Χρειάζομαι την γνωμη σας!

Εχω ενα toyota corolla tsport, 1800cc του 2003. 

Μεσο όρο καταναλωση εχω περιπου 10 με 12 λιτρα/100χλμ στις διαδρομες για την εργασια.

Τσουλάει καλα σχετικα, δεν εχει σοβαρα θεματα προς το παρον!

Αλλα θέλει αρκετα μαζεματα μηχανικα, καιει αρκετο λαδι και διαφορα αλλα. Ισως παραδωσει πνεύμα ο κινητήρας δηλαδη, που δεν ξερω αν μπω στην διαδικασια να το φτιαξω.

Επιασα προσφατα δουλεια που κανω καθημερινα 70χλμ.

Σκεφτομαι την λύση του υγραεριου στο υπαρχον αμαξι και οσο κρατησει (μεχρι να χρειαστεί ανοιγμα το μοτερ δηλαδη) 

ή την αγορα 2ου μεταχειρισμένου , ενος απλου 1000cc αμαξιου, μεχρι 3000-4000ευρω για να πηγαινω - ερχομαι δουλειά. Που θα εχει σχεδον την μιση κατανάλωση και φθηνότερη συντήρηση

Και να κρατησω το Corolla μονο για ''βολτες''.

Τι προτεινετε; 

Επισης , Θα ηταν το υγραέριο αξιοπιστο σε τετοιο μοτερ ''πολυστροφο'' με 192hp;

Εάν έχει θέματα το μοτέρ και καίει ήδη αρκετό λάδι μη ρίχνεις αλλά λεφτά .

Έχει αρχίσει και λαδωνει και μπουζί ; 

Πρώτα φτιαξτο και μετά βάλε υγραέριο (900-1000€ ) βάζεις αξιόπιστο σύστημα.

Όσο για τη στρατηγική λειτουργίας όλα ρυθμίζονται.

Κοίτα τη λύση ενός μεταχειρισμένου με ήδη υγραέριο αφού κανείς χιλιόμετρα ήδη .

  • Like 3
Δημοσ.
Στις 13/11/2024 στις 6:25 ΜΜ, vaggooss είπε

Παίρνεις ένα ηλεκτρικό μεταχειρισμένο για να κάνεις και εξοικονόμηση χρημάτων. Πήρε συνάδερφος μου το renault zoe με 14,000 ευρώ που έχει αυτονομία 150 χιλιόμετρα και γλυτώνει έναν σκασμό λεφτά κάθε μήνα. Αν δώσεις 1,000 ευρώ για να φτιάξεις το παλιό και άλλα 800 για υγραέριο πας στα 1800+3.000 που έλεγες για ένα δεύτερο πας στα 4,800.

Πάρε το υπόλοιπο ποσό δάνειο και με αυτά που θα γλυτώνεις κάθε μήνα από βενζίνες σέρβις και τέλη κυκλοφορίας θα τα δίνεις για αποπληρωμή

Και εγώ υγραέριο έχω εδώ και 11 χρόνια αλλά αν κάνεις 70 χιλιόμετρα την μέρα όπως λες και το θες για δεύτερο είναι οι κατάλληλες προϋποθέσεις για ηλεκτρικο.

Το δικό σου αν έχει τόσα θέματα μην το φτιάχνεις. Στην τελική αν δεν σου βγαίνει για ηλεκτρικό που για μένα είναι η μόνη σωστή λύση πάρε ένα μικρό μεταχειρισμένο με υγραέριο. 

  • Like 1
Δημοσ.

14.000 ευρώ για να πάρεις ένα αυτοκίνητο με αυτονομία μόλις 150 χιλιομέτρων; Οριακά να πας μέχρι Χαλκίδα μια εκδρομή και να γυρίσεις δηλαδή. Και σε πόσα χρόνια θα κάνεις απόσβεση τα 14 χιλιάρικα από τις βενζίνες/υγραέριο που θα γλυτώνεις;

Η γνώμη μου είναι να βάλεις υγραέριο στο αυτοκίνητο που ήδη έχεις. Είναι καλό αυτοκίνητο, επισκευή κινητήρα και τοποθέτηση υγραερίου δεν θα πάνε πάνω από 2 χιλιάρικα, θα κάνεις απόσβεση σε λιγότερο από 2 χρόνια και θα έχεις ένα αμάξι κανονικό να πας όπου θες για αρκετά χρόνια ακόμη.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 13/11/2024 στις 3:32 ΜΜ, alx301 είπε

Επισης , Θα ηταν το υγραέριο αξιοπιστο σε τετοιο μοτερ ''πολυστροφο'' με 192hp;

Οχι αν ήταν απλό θα σου έλεγα βρες μια μηχανούλα βάλτη πάνω και κάνε μετατροπή. Σκυλιά τα απλά corolla με υγραέριο. Τωρα που το δικό σου έχει και πρόβλημα μην το σκέφτεσαι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια ερώτηση… στους πόσους βαθμούς γυρνάτε σε αέριο. Έχω παρατηρήσει στο δικό μου ότι πριν φτάσει τους 90 βαθμούς το αμάξι μόλις πατάω για το αέριο κάνει κάποια κομπιασματα μέχρι να μπει. Ο λογος είναι επειδή μόνο με γκάζι αποφεύγεται το σβήσιμο του κινητήρα. Επίσης όταν είμαι σταματημένος και οι βαθμοί είναι γύρω στους 60 σβήνει το αμάξι αντί να μπει το αέριο.

Τις τελευταίες μέρες πάνω στην αλλαγή ανάβει και το λαμπάκι του κινητήρα και δεν με αφήνει να επιταχύνω 

Επεξ/σία από antoniokonstant25
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, antoniokonstant25 είπε

Μια ερώτηση… στους πόσους βαθμούς γυρνάτε σε αέριο. Έχω παρατηρήσει στο δικό μου ότι πριν φτάσει τους 90 βαθμούς το αμάξι μόλις πατάω για το αέριο κάνει κάποια κομπιασματα μέχρι να μπει. Ο λογος είναι επειδή μόνο με γκάζι αποφεύγεται το σβήσιμο του κινητήρα. Επίσης όταν είμαι σταματημένος και οι βαθμοί είναι γύρω στους 60 σβήνει το αμάξι αντί να μπει το αέριο.

Τις τελευταίες μέρες πάνω στην αλλαγή ανάβει και το λαμπάκι του κινητήρα και δεν με αφήνει να επιταχύνω 

Ας γινει έλεγχος.

Δημοσ.

Πολυ πιθανα.

Δοκίμασε αν θελεις αν ειναι ενταξει με βενζινη.

Αν ειναι ενταξει με βενζίνη υστερα πήγαινε για ελεγχο συστηματος υγραεριου.

Πιθανώς να χρειαζεται ρυθμιση το λογισμικο.

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, antoniokonstant25 είπε

Μια ερώτηση… στους πόσους βαθμούς γυρνάτε σε αέριο. Έχω παρατηρήσει στο δικό μου ότι πριν φτάσει τους 90 βαθμούς το αμάξι μόλις πατάω για το αέριο κάνει κάποια κομπιασματα μέχρι να μπει. Ο λογος είναι επειδή μόνο με γκάζι αποφεύγεται το σβήσιμο του κινητήρα. Επίσης όταν είμαι σταματημένος και οι βαθμοί είναι γύρω στους 60 σβήνει το αμάξι αντί να μπει το αέριο.

Τις τελευταίες μέρες πάνω στην αλλαγή ανάβει και το λαμπάκι του κινητήρα και δεν με αφήνει να επιταχύνω 

Στους 35 καλοκαίρι, 40 χειμώνα .

Τι σύστημα έχεις ; Μπορεί και ο αισθητήρας θερμοκρασίας στο μειωτηρα ή θέμα θερμοστάτη .

Πήγαινε για έλεγχο στο μάστορα υγραερίου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με βενζίνη δεν έχω θέμα. Πήγα στον μηχανικό μου και είδε αστοχία 2ο και 4ο κύλινδρο και μετά άλλαξε τα μπουζί επειδή ήταν και στο όριο. Έκανε και δοκιμή και με λέει μια χαρά είναι. Αλλά μετά που έβαλα το αέριο να δουλέψει στους 60 με 70 βαθμούς έσβησε όταν σταμάτησα και δεν ήμουν εν κίνηση. Όταν είναι εν κίνηση κλωτσάει λίγο και μπαίνει με γκαζάκι πατημένο αν και τώρα τελευταία ζορίζεται λίγο αν είναι χαμηλή η θερμοκρασία του αμαξιού 

Επεξ/σία από antoniokonstant25
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, antoniokonstant25 είπε

Με βενζίνη δεν έχω θέμα. Πήγα στον μηχανικό μου και είδε αστοχία 2ο και 4ο κύλινδρο και μετά άλλαξε τα μπουζί επειδή ήταν και στο όριο. Έκανε και δοκιμή και με λέει μια χαρά είναι. Αλλά μετά που έβαλα το αέριο να δουλέψει στους 60 με 70 βαθμούς έσβησε όταν σταμάτησα και δεν ήμουν εν κίνηση. Όταν είναι εν κίνηση κλωτσάει λίγο και μπαίνει με γκαζάκι πατημένο αν και τώρα τελευταία ζορίζεται λίγο αν είναι χαμηλή η θερμοκρασία του αμαξιού 

Θα πας στον εγκαταστατη σου του υγραερίου. Έτσι όπως το περιγράφεις θέμα ανάφλεξης / θερμοκρασία νερού έχει θέμα .Υποθέσεις γίνονται από το πληκτρολόγιο.

Επεξ/σία από meletis_m
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Θα πας στον εγκαταστατη σου του υγραερίου. Έτσι όπως το περιγράφεις θέμα ανάφλεξης / θερμοκρασία νερού έχει θέμα .Υποθέσεις γίνονται από το πληκτρολόγιο.

Μόλις έρθει η ώρα του σέρβις θα το πάω 2000 χλμ έμειναν. Μπορώ να το βολέψω με βενζίνη μέχρι τότε.

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...