Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 3/10/2024 στις 12:27 ΜΜ, akis_salonika είπε

Καλησπέρα παίδες !
Σε σκέψη για εγκατάσταση LPG , όχημα Alfa Romeo με τον κινητήρα 1.4 MultiAir 170 άλογα!
Ο κινητήρας του είναι σε υπεράριστη κατάσταση με μηδενική κατανάλωση λαδιού και στον δρόμο κεντάει!

Το αμάξι είναι decat , χωρίς πρόγραμμα όμως , έχει αντάπτορα στον 2ο λάμδα (faker) για να μην ανάβει η ένδειξη στο ταμπλό!

Ένας από τους εγκαταστάτες που ρώτησα μου ανέφερε ότι δεν είναι σωστό να λειτουργεί έτσι και δεν θα γίνει σωστή ρύθμιση του συστήματος και θα πρέπει να μπει ο καταλύτης επάνω για να ρυθμιστεί σωστά ή να γίνει πρόγραμμα!

Άλλος εγκαταστάτης μου ανέφερε ότι δεν υπάρχει κάποιο θέμα!
 

Το θέμα είναι λόγω MultiAir στην Βόρεια Ελλάδα δεν έχουμε κάτι αξιόλογο απο θέμα προγραμματισμού!

Βάλε πιο ελεύθερο καταλύτη . Έχεις βάλει κλέφτη στο 2ο λ δηλαδή και έχεις απόσταση ο 2ος λ.

Ο 1ος λ ρυθμίζει μείγμα.  Το καλύτερο θα ήταν να ρυθμιστεί με αναλυτή wideband . Ξέρω ότι πατάνε στο χάρτη βενζίνης οπότε μήπως πρέπει να το δεις στη βενζίνη πρώτα και μετά να προχωρήσεις σε υγραέριο. Από συστήματα τι σου πρότειναν λόγω multiair μοτέρ ; 

Κοίταξε και για συστήματα άμεσου ψεκασμού με κωδικό κινητήρα.

Επεξ/σία από meletis_m
  • Απαντ. 4,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
18 ώρες πριν, akis_salonika είπε

Καλησπέρα παίδες !
Σε σκέψη για εγκατάσταση LPG , όχημα Alfa Romeo με τον κινητήρα 1.4 MultiAir 170 άλογα!
Ο κινητήρας του είναι σε υπεράριστη κατάσταση με μηδενική κατανάλωση λαδιού και στον δρόμο κεντάει!

Το αμάξι είναι decat , χωρίς πρόγραμμα όμως , έχει αντάπτορα στον 2ο λάμδα (faker) για να μην ανάβει η ένδειξη στο ταμπλό!

Ένας από τους εγκαταστάτες που ρώτησα μου ανέφερε ότι δεν είναι σωστό να λειτουργεί έτσι και δεν θα γίνει σωστή ρύθμιση του συστήματος και θα πρέπει να μπει ο καταλύτης επάνω για να ρυθμιστεί σωστά ή να γίνει πρόγραμμα!

Άλλος εγκαταστάτης μου ανέφερε ότι δεν υπάρχει κάποιο θέμα!
 

Το θέμα είναι λόγω MultiAir στην Βόρεια Ελλάδα δεν έχουμε κάτι αξιόλογο απο θέμα προγραμματισμού!

Θα ελεγα να το αποφύγεις. Αυτά τα μοτέρ θέλουν υψηλό ποσοστό ψεκάσματος  βενζίνης οπότε η όποια οικονομία πάει περίπατο με το ρίσκο να μην αντέξουν οι βαλβίδες σου για πολλά χιλιόμετρα ώστε να κάνεις απόσβεση.

Δημοσ.

Καλημέρα. Έχω ένα suzuki wagon r+ 1300 κυβ μοντέλο 2002 με πρόσφατη ολική ανακατασκευή κινητήρα,και του έκανα και το στρώσιμο που ήθελε. Το χρησιμοποιώ σε διανομή πακέτων ως κουριερ. Κάνω περίπου 1500 χιλιόμετρα το μήνα μαζί με τα δικά μου, και πάνω από 15000 το χρόνο. Βενζίνες το μήνα με τωρινές τιμές 150-180€. Κινούμαι με χαμηλές ταχύτητες λόγω κοντινών αποστάσεων, και με πολλά άναψε σβήσε σταματα ξεκινα. Σκέφτομαι να βάλω υγραέριο. Θα πάω το Σάββατο στη Λαυρίου να το δουν και να μου πουν. Γνώμες? Ευχαριστώ. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαιρετε. Αν ειναι ενταξει με βενζινη, δεν εχει καποια βλαβη, δεν καιει λιπαντικο (λαδι) κλπ. τοτε κατα πασσ πιθανότητα με σωστη εγκατασταση θα ειναι ενταξει.

Ωστόσο αν θέλεις ερευνησε το για τα τοτε μοντελα suzuki αν ειχαν καποιο ελαττωμα με υγραεριο.

Επεξ/σία από meletis11
  • Like 1
Δημοσ.
46 λεπτά πριν, notist είπε

Καλημέρα. Έχω ένα suzuki wagon r+ 1300 κυβ μοντέλο 2002 με πρόσφατη ολική ανακατασκευή κινητήρα,και του έκανα και το στρώσιμο που ήθελε. Το χρησιμοποιώ σε διανομή πακέτων ως κουριερ. Κάνω περίπου 1500 χιλιόμετρα το μήνα μαζί με τα δικά μου, και πάνω από 15000 το χρόνο. Βενζίνες το μήνα με τωρινές τιμές 150-180€. Κινούμαι με χαμηλές ταχύτητες λόγω κοντινών αποστάσεων, και με πολλά άναψε σβήσε σταματα ξεκινα. Σκέφτομαι να βάλω υγραέριο. Θα πάω το Σάββατο στη Λαυρίου να το δουν και να μου πουν. Γνώμες? Ευχαριστώ. 

Έχει το ίδιο μοτέρ με το Opel Agila αντίστοιχης χρονολογίας γνωρίζεις ;  Το ίδιο έχουν και τα Corsa με το Agila . Έχω σε Corsa C εδώ 1,5 χρόνο και έχω κάνει 30,000 χιλιόμετρα κανένα θέμα .

. Στη αρχή που θα είναι κρύο λόγω των κοντινών αποστάσεων θα αργεί να γυρίσει σε υγραέριο.

Εάν είναι οκ το αμάξι σε κινητήρα / ανάφλεξη / κύκλωμα ψύξης προχώρησε . Δε χρειάζεται κάποιο ακριβό σύστημα ..

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Έχει το ίδιο μοτέρ με το Opel Agila αντίστοιχης χρονολογίας γνωρίζεις ;  Το ίδιο έχουν και τα Corsa με το Agila . Έχω σε Corsa C εδώ 1,5 χρόνο και έχω κάνει 30,000 χιλιόμετρα κανένα θέμα .

. Στη αρχή που θα είναι κρύο λόγω των κοντινών αποστάσεων θα αργεί να γυρίσει σε υγραέριο.

Εάν είναι οκ το αμάξι σε κινητήρα / ανάφλεξη / κύκλωμα ψύξης προχώρησε . Δε χρειάζεται κάποιο ακριβό σύστημα ..

Ναι το ίδιο είναι. Κινητήρας ανακατασκευή και στρώσιμο κομπλέ. Έγινε και αλλαγή ψυγείου με καινούργιο. Και καταλύτης καινούργιος. Έπρεπε να το φτιάξω για να μπορέσω να κάνω τη δουλειά αυτή. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, notist είπε

Ναι το ίδιο είναι. Κινητήρας ανακατασκευή και στρώσιμο κομπλέ. Έγινε και αλλαγή ψυγείου με καινούργιο. Και καταλύτης καινούργιος. Έπρεπε να το φτιάξω για να μπορέσω να κάνω τη δουλειά αυτή. 

Προχωράς τότε , αφού γινει και εκ νέου ενας έλεγχος και με διαγνωστικό.

Στο Corsa C έχω Europegas με Hana μπέκ υγραερίου.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, notist είπε

Ναι το ίδιο είναι. Κινητήρας ανακατασκευή και στρώσιμο κομπλέ. Έγινε και αλλαγή ψυγείου με καινούργιο. Και καταλύτης καινούργιος. Έπρεπε να το φτιάξω για να μπορέσω να κάνω τη δουλειά αυτή. 

Απλος κινητήρας , περιοχή με τις πιο φτηνες τιμες στο υγραέριο (Παλλήνη νομίζω) ,κινητήρας άψογος έχεις πολλά υπέρ. Θα συμφωνήσω με το Μελέτη με ένα φτηνό σύστημα 700 περίπου είσαι μια χαρά δεν χρειάζεσε και ψεκασμούς βενζίνης νομίζω οπότε σε ένα χρόνο θα έχεις ξεχρεώσει.

Α και θυμήσου τα 15.000 χιλιόμετρα θα γίνουν 20 και 25 διότι δε θα σε νοιάζει επειδή θα και φτηνό καύσιμο.Και γω γύρω στα 15.000 το χρόνο ήμουν με βενζίνα το έχω φτάσει στα 25.000 χιλιόμετρα με υγραέριο.

 

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, CaMp3on είπε

Έχει βάλει κανεις υγραέριο σε fiat punto - bravo tjet 120 ή 150 άλογα να μας πει εντυπώσεις ;

Αν ειναι εμμεσου ψεκασμου(για εμμεσου μοντελου φαινεται) τοτε τα περισσοτερα συστηματα δεχεται.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, papoys1 είπε

Απλος κινητήρας , περιοχή με τις πιο φτηνες τιμες στο υγραέριο (Παλλήνη νομίζω) ,κινητήρας άψογος έχεις πολλά υπέρ. Θα συμφωνήσω με το Μελέτη με ένα φτηνό σύστημα 700 περίπου είσαι μια χαρά δεν χρειάζεσε και ψεκασμούς βενζίνης νομίζω οπότε σε ένα χρόνο θα έχεις ξεχρεώσει.

Α και θυμήσου τα 15.000 χιλιόμετρα θα γίνουν 20 και 25 διότι δε θα σε νοιάζει επειδή θα και φτηνό καύσιμο.Και γω γύρω στα 15.000 το χρόνο ήμουν με βενζίνα το έχω φτάσει στα 25.000 χιλιόμετρα με υγραέριο.

 

Προσωπικά είμαι υπέρ του μεικτού ψεκασμού. Όσο αντοχής και να είναι αυτά τα μοτέρ . Έχει τα θετικά ότι δουλεύουν τα μπεκ βενζίνης και ξοδεύεται σταθερά η βενζίνη . Προσωπικά και στα 3 οχήματα  είχα ενεργοποιημένο το μεικτό ψεκασμό αναλογως το μοτέρ τους .700€ είναι Από 850-900 € να υπολογίζει ένα ποιοτικό σύστημα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στην Κρήτη το υγραέριο ενω τώρα ενα μήνα σταδιακα έπεσαν οι βενζίνες από το 1,85 στο 1.71...το υγραέριο έμεινε σταθερο περίπου στα 0,95.. γίνεται να μην ακολουθει την πτώση? 

Επεξ/σία από SpirtouLisS
Δημοσ.
4 ώρες πριν, SpirtouLisS είπε

Στην Κρήτη το υγραέριο ενω τώρα ενα μήνα σταδιακα έπεσαν οι βενζίνες από το 1,85 στο 1.71...το υγραέριο έμεινε σταθερο περίπου στα 0,95.. γίνεται να μην ακολουθει την πτώση? 

ο χριστος και η παναγια 0.95 αεριο?!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

ο χριστος και η παναγια 0.95 αεριο?!

Υπαρχει και στην Ατικη τοσο .Μην σου κανει εντυπωση 

Screenshot_20241007_213447_fuelGR.jpg

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 2
  • Sad 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...