Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, papoys1 είπε

Μελετη opel vectra c 2005 382.000 χιλ στο κοντέρ υγραέριο χωρίς ψεκασμους βενζίνης εδώ και 12,5 χρόνια.Αρχικό σύστημα σύστημα zanardi 680 ευρώ μεχρι τα 90.000 χιλιόμετρα όλα άψογα. Στο δρόμο όλα τέλεια με υγραέριο αν γυρνούσα σε βενζίνα ρετάριζε άναβε και τσεκ σε ελεγχο έδειχνε πρόβλημα σε  4ο κύλινδρο. Κανένα άλλο προβλημα .Ο αρχικός εγκαταστάτης είχε κλείσει πήγα σε Καλογρίτσα για ρύθμιση τίποτε. Βάλαμε μεταχειρισμένη μπεκέρα βενζίνης τα ίδια.

Αλλάζω μπεκιερα υγραερίου δεν είδα βελτίωση.Με τίποτε δεν μπορούσε να ρυθμίσει το zanardi .Αλλάζω εγκέφαλο υγραερίου και πνεύμονα κάπου στα 100.000 χιλιόμετρα με υγραεριο όλα αψογα.Εχω φτάσει 254.000 χιλ με υγραέριο κανένα πρόβλημα σε κανένα καύσιμο πετάει στο δρόμο.Ποτέ δεν έμαθα ποιο ηταν τελικά το πρόβλημα αλλά πιστεύω πως ήταν θεμα εγκεφάλου υγαερίου ο οποίος είχε πρόβλημα και δεν μπορούσε να τον ρυθμίσει.Ημουν τυχερός που η επιλογή μου αλλαγής εγκεφάλου υγραερίου πέτυχε 100%.

Δε είναι θέμα εγκεφάλου υγραερίου. Εμένα έχει Europegas επάνω , και είναι άψογα ρυθμισμένο , φαίνεται και από τα trims του . Κλείνω είτε για μπεκ βενζίνης ή για εγκέφαλο οχήματος . Εάν συνεχίσει να το κάνει οπότε το θυμάται θα το αφήσω να το ψάξει . Μπεκ βενζίνης δε τα έχω δει ποτέ όσο το έχω πέρα από ένα καθαριστικό που έριξα αφού ξεκίνησε το θέμα . Ήδη έχουν ελεγχθεί κάποια και με διαγνωστικό και πολύμετρο και δε έχω προβεί σε αλλαγές .

Επεξ/σία από meletis_m
  • Like 1
  • Απαντ. 4,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καλημέρα, έχω αλλάξει δουλειά και πλέον αναγκάζομαι να κάνω 12 χλμ πήγαινε και 12 γυρνά. Έχω ένα corsa d 1.4 βενζίνη του 2006 με 170000 χλμ. Αξίζει να βάλω αέριο; Θα δω διαφορά; Κι αν ναι τι προτείνετε να βάλω; 
Ευχαριστω εκ των προτέρων 

Δημοσ.
10 ώρες πριν, Justelene235 είπε

Καλημέρα, έχω αλλάξει δουλειά και πλέον αναγκάζομαι να κάνω 12 χλμ πήγαινε και 12 γυρνά. Έχω ένα corsa d 1.4 βενζίνη του 2006 με 170000 χλμ. Αξίζει να βάλω αέριο; Θα δω διαφορά; Κι αν ναι τι προτείνετε να βάλω; 
Ευχαριστω εκ των προτέρων 

Προχώρησε ότι και να βάλεις δε έχει θέμα .

Απλώς δες το πολλ/στη και μπουζί πονάνε εκεί . Και να δουλεύει σωστά στη βενζίνη . Αυτά τα μοτέρ άσχετα με το υγραέριο βγάζουν φλάντζα καθρέφτη και μπερδεύουν λάδια με νερό ή το αντίθετο.

Έχω το προηγούμενο Corsa C ίδιο μοτέρ φοράνε , έχω Europegas και έχω κάνει 30,000 απροβληματιστα εδώ και 1 χρόνο .

  • Thanks 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, Justelene235 είπε

Καλημέρα, έχω αλλάξει δουλειά και πλέον αναγκάζομαι να κάνω 12 χλμ πήγαινε και 12 γυρνά. Έχω ένα corsa d 1.4 βενζίνη του 2006 με 170000 χλμ. Αξίζει να βάλω αέριο; Θα δω διαφορά; Κι αν ναι τι προτείνετε να βάλω; 
Ευχαριστω εκ των προτέρων 

24 χιλιόμετρα δεν το λες και μεγάλη απόσταση όταν το χειμώνα μέχρι να ζεσταθεί και να γυρίσει θα σου φάει τα 4-5 με βενζίνη. Εχω το vectra του 2005 απλός κινητήρας 16βάλβιδος έχω κάνει 258.000 χιλιόμετρα με υγραέριο κινητήρας άψογος βαλβίδες αυτορυθμιζόμενες μόνο αν καεί κάποια (χτύπα ξύλο) πάμε για επισκευή.Κάνω πολλά χιλιόμετρα πάνω από 20κ το χρόνο και έχω κερδίσει πολλά χρήματα.

Ρώτησε μάστορα δεν ξέρω αν ο κινητήρας σου είναι απλός ή θέλει και ψεκασμούς βενζίνης.Πάντως αν κάνεις κάτω από 10.000 χιλιόμετρα το χρόνο αν και θα είσαι κερδισμένος μακροπρόθεσμα θα έλεγα μην το ρισκάρεις μπας και σου κάτσει καμιά στραβή και δεν πάνε όλα καλά.

  • Like 1
Δημοσ.
18 ώρες πριν, Justelene235 είπε

Καλημέρα, έχω αλλάξει δουλειά και πλέον αναγκάζομαι να κάνω 12 χλμ πήγαινε και 12 γυρνά. Έχω ένα corsa d 1.4 βενζίνη του 2006 με 170000 χλμ. Αξίζει να βάλω αέριο; Θα δω διαφορά; Κι αν ναι τι προτείνετε να βάλω; 
Ευχαριστω εκ των προτέρων 

Καλημέρα φίλε μου, με έναν πρόχειρο υπολογισμό με την κατανάλωση που έχει το 1.4 το κόρσα θα σου κάνει απόσβεση της επένδυσης μέσα σε 2-3 χρόνια με τα δεδομένα 250 εργάσιμες τον χρόνο άρα γύρω στα 8.500 χιλιόμετρα χοντρικότατα. 

Αν οι συμφορουμίτες έχουν δοκιμάσει το συγκεκριμένο μοτέρ με αέριο και δεν βγάζει ζημιές ίσως είναι μία καλή ιδέα στην περίπτωσή σου. 

Εγώ προσωπικά για ένα αυτοκίνητο με σχετικά τίμια κατανάλωση και τέτοια χιλιόμετρα δεν θα έμπαινα στη διαδικασία να σκαλίσω, αλλά προφανώς η απόφαση είναι εντελώς προσωπική. 

Καλή τύχη με ότι επιλέξεις! 

  • Like 3
Δημοσ.
2 ώρες πριν, papoys1 είπε

24 χιλιόμετρα δεν το λες και μεγάλη απόσταση όταν το χειμώνα μέχρι να ζεσταθεί και να γυρίσει θα σου φάει τα 4-5 με βενζίνη. Εχω το vectra του 2005 απλός κινητήρας 16βάλβιδος έχω κάνει 258.000 χιλιόμετρα με υγραέριο κινητήρας άψογος βαλβίδες αυτορυθμιζόμενες μόνο αν καεί κάποια (χτύπα ξύλο) πάμε για επισκευή.Κάνω πολλά χιλιόμετρα πάνω από 20κ το χρόνο και έχω κερδίσει πολλά χρήματα.

Ρώτησε μάστορα δεν ξέρω αν ο κινητήρας σου είναι απλός ή θέλει και ψεκασμούς βενζίνης.Πάντως αν κάνεις κάτω από 10.000 χιλιόμετρα το χρόνο αν και θα είσαι κερδισμένος μακροπρόθεσμα θα έλεγα μην το ρισκάρεις μπας και σου κάτσει καμιά στραβή και δεν πάνε όλα καλά.

Πολλά λες 4-5 χιλιόμετρα για εναλλαγή καυσίμου . Εμένα γυρίζει στους 40 βαθμούς . Εάν αργεί δες το θερμοστάτη ειδικά στο Corsa C 2 φορές έχω αλλάξει έμενε ανοικτός και τη μια φορά είχα βάλει και το γνήσιο .

 

  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, meletis_m είπε

Πολλά λες 4-5 χιλιόμετρα για εναλλαγή καυσίμου . Εμένα γυρίζει στους 40 βαθμούς . Εάν αργεί δες το θερμοστάτη ειδικά στο Corsa C 2 φορές έχω αλλάξει έμενε ανοικτός και τη μια φορά είχα βάλει και το γνήσιο .

 

Μελέτη μιλάω για 2 εκκινήσεις το χειμώνα αν έχει κρύο. Προσωπικά δεν το ζεσταίνω .Βάζω μπρός και ξεκινάω με χαμηλές πάντα στροφές αν έχει αρκετό κρύο μπορεί να κάνει και 2 χιλιόμετρα να γυρίσει και το χειμώνα ειδικά δεν είναι καλό να γυρίζει κάτω από τους 45-50 βαθμούς.Πολλοί το βάζουν στους 40 αλλά εμένα που δεν έχει ψεκασμούς βενζίνης το έχω βάλει στους 45 με 50 βαθμούς να γυρίζει.

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Πριν απο λιγες ημερες εγινε εγκατασταση racechip gts. Αυξηθηκε η απόδοση σε ικανοποιητικο βαθμο.

Επειτα εγινε ελεγχος και ρυθμιση προγραμματος υγραεριου για να προσαρμοστει σε αυτην την αυξηση.

Αριστη υποστηριξη απο την racechip και αριστη υποστήριξη και για το υγραέριο απο την master direct.

Δημοσ.
Στις 3/9/2024 στις 7:16 ΠΜ, meletis11 είπε

Με το μαστερ διρεκτ 30 βαθμους.

Μελέτη δεν ξέρω για το δικό σου αλλά επειδή εμένα δεν έχει ψεκασμούς βενζίνης αν γυρίσει υγραέριο έχω πει στον εγκαταστάτη να το βάλει 45. Αυτός   μου έλεγε 40 αλλά του λέω άστο και ας κάνει λίγα μέτρα παραπάνω μρ βενζίνη μέχρι να γυρίσει.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Καλησπέρα παίδες !
Σε σκέψη για εγκατάσταση LPG , όχημα Alfa Romeo με τον κινητήρα 1.4 MultiAir 170 άλογα!
Ο κινητήρας του είναι σε υπεράριστη κατάσταση με μηδενική κατανάλωση λαδιού και στον δρόμο κεντάει!

Το αμάξι είναι decat , χωρίς πρόγραμμα όμως , έχει αντάπτορα στον 2ο λάμδα (faker) για να μην ανάβει η ένδειξη στο ταμπλό!

Ένας από τους εγκαταστάτες που ρώτησα μου ανέφερε ότι δεν είναι σωστό να λειτουργεί έτσι και δεν θα γίνει σωστή ρύθμιση του συστήματος και θα πρέπει να μπει ο καταλύτης επάνω για να ρυθμιστεί σωστά ή να γίνει πρόγραμμα!

Άλλος εγκαταστάτης μου ανέφερε ότι δεν υπάρχει κάποιο θέμα!
 

Το θέμα είναι λόγω MultiAir στην Βόρεια Ελλάδα δεν έχουμε κάτι αξιόλογο απο θέμα προγραμματισμού!

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, akis_salonika είπε

Καλησπέρα παίδες !
Σε σκέψη για εγκατάσταση LPG , όχημα Alfa Romeo με τον κινητήρα 1.4 MultiAir 170 άλογα!
Ο κινητήρας του είναι σε υπεράριστη κατάσταση με μηδενική κατανάλωση λαδιού και στον δρόμο κεντάει!

Το αμάξι είναι decat , χωρίς πρόγραμμα όμως , έχει αντάπτορα στον 2ο λάμδα (faker) για να μην ανάβει η ένδειξη στο ταμπλό!

Ένας από τους εγκαταστάτες που ρώτησα μου ανέφερε ότι δεν είναι σωστό να λειτουργεί έτσι και δεν θα γίνει σωστή ρύθμιση του συστήματος και θα πρέπει να μπει ο καταλύτης επάνω για να ρυθμιστεί σωστά ή να γίνει πρόγραμμα!

Άλλος εγκαταστάτης μου ανέφερε ότι δεν υπάρχει κάποιο θέμα!
 

Το θέμα είναι λόγω MultiAir στην Βόρεια Ελλάδα δεν έχουμε κάτι αξιόλογο απο θέμα προγραμματισμού!

Decat γιατι?

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Decat γιατι?

Γιατί οι συγκεκριμένοι κινητήρες έχουν τον καταλύτη ακριβώς δίπλα στο turbo με αποτέλεσμα όλη η θερμοκρασία να πηγαίνει εκεί.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, akis_salonika είπε

Γιατί οι συγκεκριμένοι κινητήρες έχουν τον καταλύτη ακριβώς δίπλα στο turbo με αποτέλεσμα όλη η θερμοκρασία να πηγαίνει εκεί.

Για πολλες αιτιες καλυτερα το αμαξι (οποιοδηποτε) με καταλυτη.

Καλυτερα πηγαινε για εναν διακοσιων ωπων καταλυτη (σπορ) euro 5.

 

Για συστημα υγραεριου εχω σε φοκους βελτιωμενο 1.0 περιπου 170 ιππ. το master direct. Το προτείνω.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...