Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

51 λεπτά πριν, zio10 είπε

Ποια είναι μια νορμάλ μέση τιμή για αλλαγή δεξαμενής για να περάσω ΚΤΕΟ; 

Πριν 2 χρόνια το έκανα, νομίζω 250€.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, zio10 είπε

Ποια είναι μια νορμάλ μέση τιμή για αλλαγή δεξαμενής για να περάσω ΚΤΕΟ; 

~250€ αναλόγως και τις διαστάσεις όπως έγραψαν , αλλά για εμένα άλλαξε και πολύ βαλβίδα +40-50€ αυτή κάνει όλη τη δουλειά ασφαλείας . Προσωπικά εγώ τη άλλαξα .Άλλοι δε τη αλλάζουν . Και να δεις και τις παροχές σωλήνες  λόγω ηλικίας .

Επεξ/σία από meletis_m
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Ξαφνικα το Σαββατο εμεινα απο μπαταρια ημουν και διακοπες. Πηγα το πρωι να βαλω μπροστα πηρε αλλα ζοριστηκε να γυρισει η μιζα. Πηγα σε ενα ηλεκτρολογιο μου την μετρησε και απο 600Α ειχε πεσει στα 250Α.

Δεν μου γυρνουσε σε υγραεριο και λεω η μπαταρια ειναι η κατι αλλο επαθα;

Επειδη δεν βρηκα μπαταρια γυρισα Αθηνα με βενζινη, τελικα ηταν η μπαταρια μολις εβαλα καινουρια δουλεψε κανονικα το υγραεριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, LLLEFTERIS είπε

Ξαφνικα το Σαββατο εμεινα απο μπαταρια ημουν και διακοπες. Πηγα το πρωι να βαλω μπροστα πηρε αλλα ζοριστηκε να γυρισει η μιζα. Πηγα σε ενα ηλεκτρολογιο μου την μετρησε και απο 600Α ειχε πεσει στα 250Α.

Δεν μου γυρνουσε σε υγραεριο και λεω η μπαταρια ειναι η κατι αλλο επαθα;

Επειδη δεν βρηκα μπαταρια γυρισα Αθηνα με βενζινη, τελικα ηταν η μπαταρια μολις εβαλα καινουρια δουλεψε κανονικα το υγραεριο.

Λευτέρη να δεις και το δυναμό αν φορτίζει σωστά.Έμεινα τρεις φορές στο δρόμο και ήταν από δυναμό. Τη δεύτερη φορά ο παπάρας ηλεκτρολόγος  μου φόρτωσε και μπαταρία. Ευτυχώς πήγα σε άλλον και βρήκε το πρόβλημα.

Στις 4/8/2024 στις 12:02 ΠΜ, meletis_m είπε

~250€ αναλόγως και τις διαστάσεις όπως έγραψαν , αλλά για εμένα άλλαξε και πολύ βαλβίδα +40-50€ αυτή κάνει όλη τη δουλειά ασφαλείας . Προσωπικά εγώ τη άλλαξα .Άλλοι δε τη αλλάζουν . Και να δεις και τις παροχές σωλήνες  λόγω ηλικίας .

Πρέπει να αλλαχτεί γιατί φθείρετε-διαβρώνετε  ή απλά μας το έχουν υποχρεωτικό να μας παιδεύουν και να μας χρεώνουν;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Λευτέρη να δεις και το δυναμό αν φορτίζει σωστά.Έμεινα τρεις φορές στο δρόμο και ήταν από δυναμό. Τη δεύτερη φορά ο παπάρας ηλεκτρολόγος  μου φόρτωσε και μπαταρία. Ευτυχώς πήγα σε άλλον και βρήκε το πρόβλημα.

Για αυτο πηγα σε ηλεκτρολογιο γιατι δεν ηξερα αν ηταν η μπαταρια η το δυναμο και τα μετρησε και τα δυο ευτυχως το δυναμο ειναι μια χαρα.

Να πω την αληθεια μου ειχε δειξει σημαδια η μπαταρια οπως διαφορα τρελα στο καντραν αλλα επειδη επαιρνε τσακμακι το αμαξι μπροστα δεν εδωσα σημασια στην μπαταρια.

Επεξ/σία από LLLEFTERIS
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, papoys1 είπε

Λευτέρη να δεις και το δυναμό αν φορτίζει σωστά.Έμεινα τρεις φορές στο δρόμο και ήταν από δυναμό. Τη δεύτερη φορά ο παπάρας ηλεκτρολόγος  μου φόρτωσε και μπαταρία. Ευτυχώς πήγα σε άλλον και βρήκε το πρόβλημα.

Πρέπει να αλλαχτεί γιατί φθείρετε-διαβρώνετε  ή απλά μας το έχουν υποχρεωτικό να μας παιδεύουν και να μας χρεώνουν;;;

Στη τόσο εξοικονόμηση , προσωπικά τη αλλαξα . 50€ είχε καινούργια επειδή έγινε όλη η αλλαγη με τη δεξαμενή. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα , Από  oso ξέρω τα μπεκ υγραερίου παίρνουν παλμό από μπεκ βενζίνης .

Έχω το εξής θέμα σε Opel Corsa C  εδώ και 2000 χιλιόμετρα και το υγραέριο είναι άριστο τόσο στις ρυθμίσεις όσο και τα φίλτρα του  .

Το μπουζί του 4ου κυλίνδρου δείχνει κακή καύση , και επιπλέον μόνο στη αρχή που δουλεύει ελάχιστα  και όταν κάνει παράλληλο ψεκασμό βενζίνης ψιλοκοβει

Το αμάξι είναι φορτωμένο με χιλιόμετρα  .Στο υγραέριο πηγαίνει πολύ καλά χωρίς θέματα .

Πολλ/στης καινούργιος , μπουζί 3000 χιλιόμετρα, φίλτρα καινούργια , επιτάχυνση πάει καλά , και οπότε το θυμάται ανάβει check με κωδικό p0170. Επειδή είναι γενικός κωδικός και έχει 3-4 παραμέτρους όπως αισθητήρα μαφ , λ1 , egr , μπεκ βενζίνης, πολλ/στη  και σε διαγνωστικό δείχνει σωστές τιμές στα παραπάνω 

Υπάρχει περίπτωση να είναι από μπεκ βενζίνης ή εγκέφαλο οχήματος ;  Γιατί έβγαζαν τα συγκεκριμένα πρόβλημα με το εγκέφαλο , και το θέμα είναι δε βρίσκω μπεκιερα μετ'/σμενη να δοκιμαστεί. Και σκέφτομαι να τα καθαρίσω για αρχή , έχει κάποιος άλλο παρόμοιο θέμα κυρίως σε Opel ;

 

Επεξ/σία από meletis_m
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, meletis_m είπε

Καλησπέρα , Από  oso ξέρω τα μπεκ υγραερίου παίρνουν παλμό από μπεκ βενζίνης .

Έχω το εξής θέμα σε Opel Corsa C  εδώ και 2000 χιλιόμετρα και το υγραέριο είναι άριστο τόσο στις ρυθμίσεις όσο και τα φίλτρα του  .

Το μπουζί του 4ου κυλίνδρου δείχνει κακή καύση , και επιπλέον μόνο στη αρχή που δουλεύει ελάχιστα  και όταν κάνει παράλληλο ψεκασμό βενζίνης ψιλοκοβει

Το αμάξι είναι φορτωμένο με χιλιόμετρα  .Στο υγραέριο πηγαίνει πολύ καλά χωρίς θέματα .

Πολλ/στης καινούργιος , μπουζί 3000 χιλιόμετρα, φίλτρα καινούργια , επιτάχυνση πάει καλά , και οπότε το θυμάται ανάβει check με κωδικό p0170. Επειδή είναι γενικός κωδικός και έχει 3-4 παραμέτρους όπως αισθητήρα μαφ , λ1 , egr , μπεκ βενζίνης, πολλ/στη  και σε διαγνωστικό δείχνει σωστές τιμές στα παραπάνω 

Υπάρχει περίπτωση να είναι από μπεκ βενζίνης ή εγκέφαλο οχήματος ;  Γιατί έβγαζαν τα συγκεκριμένα πρόβλημα με το εγκέφαλο , και το θέμα είναι δε βρίσκω μπεκιερα μετ'/σμενη να δοκιμαστεί. Και σκέφτομαι να τα καθαρίσω για αρχή , έχει κάποιος άλλο παρόμοιο θέμα κυρίως σε Opel ;

 

Θα πρότεινα να τσεκάρεις καλωδίωση μιας και κολλητός μου ταλαιπωρούνταν τζάμπα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν δεν κανω λάθος περναει λαδια απο την βαλβιδα του λαδιου και φτανουν μεχρι τον εγκεφαλο.Αμα ξεκουμπώσεις τις φισες του εγκεφαλου θα ειναι γεμάτες λαδια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, korakios είπε

Θα πρότεινα να τσεκάρεις καλωδίωση μιας και κολλητός μου ταλαιπωρούνταν τζάμπα 

Έχει ελεγχθεί η καλωδίωση , το σύστημα 1 χρόνο το έχω και έχει κανει 30,-000 χιλιόμετρα μέχρι και πρίν 2000 χιλιόμετρα κανενα θέμα δε είχα και στα 2 καύσιμα . Μπορει απο εγκέφαλο του οχηματος να επηρεάζονται όλα τα παραπάνω ? 

1 λεπτό πριν, filipprin είπε

αν δεν κανω λάθος περναει λαδια απο την βαλβιδα του λαδιου και φτανουν μεχρι τον εγκεφαλο.Αμα ξεκουμπώσεις τις φισες του εγκεφαλου θα ειναι γεμάτες λαδια

Έχει αλλαχθεί η βαλβίδα με γνήσια , έχουν καθαριστεί ηδη απο το συνεργείο οι φίσες του εγκεφαλου και δε βρεθηκε λάδι ωστόσο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, meletis_m είπε

Καλησπέρα , Από  oso ξέρω τα μπεκ υγραερίου παίρνουν παλμό από μπεκ βενζίνης .

Έχω το εξής θέμα σε Opel Corsa C  εδώ και 2000 χιλιόμετρα και το υγραέριο είναι άριστο τόσο στις ρυθμίσεις όσο και τα φίλτρα του  .

Το μπουζί του 4ου κυλίνδρου δείχνει κακή καύση , και επιπλέον μόνο στη αρχή που δουλεύει ελάχιστα  και όταν κάνει παράλληλο ψεκασμό βενζίνης ψιλοκοβει

Το αμάξι είναι φορτωμένο με χιλιόμετρα  .Στο υγραέριο πηγαίνει πολύ καλά χωρίς θέματα .

Πολλ/στης καινούργιος , μπουζί 3000 χιλιόμετρα, φίλτρα καινούργια , επιτάχυνση πάει καλά , και οπότε το θυμάται ανάβει check με κωδικό p0170. Επειδή είναι γενικός κωδικός και έχει 3-4 παραμέτρους όπως αισθητήρα μαφ , λ1 , egr , μπεκ βενζίνης, πολλ/στη  και σε διαγνωστικό δείχνει σωστές τιμές στα παραπάνω 

Υπάρχει περίπτωση να είναι από μπεκ βενζίνης ή εγκέφαλο οχήματος ;  Γιατί έβγαζαν τα συγκεκριμένα πρόβλημα με το εγκέφαλο , και το θέμα είναι δε βρίσκω μπεκιερα μετ'/σμενη να δοκιμαστεί. Και σκέφτομαι να τα καθαρίσω για αρχή , έχει κάποιος άλλο παρόμοιο θέμα κυρίως σε Opel ;

 

Νομίζω ότι φταίει το μπεκ βενζίνης. Έχω δει παρόμοιο πρόβλημα σε άλλο αυτοκίνητο όχι Όπελ, αλλά σε αυτό που είδα εγώ το υγραέριο ήταν χωρίς να ψεκάζει καθόλου βενζίνη. Οπότε υποψία αμέσως σε καμένο μπεκ βενζίνης. Πάντως δες κόστος καινούριου μπεκ από autodoc, ίσως σε συμφέρει από μετχ μπεκιερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, IoannisSM είπε

Νομίζω ότι φταίει το μπεκ βενζίνης. Έχω δει παρόμοιο πρόβλημα σε άλλο αυτοκίνητο όχι Όπελ, αλλά σε αυτό που είδα εγώ το υγραέριο ήταν χωρίς να ψεκάζει καθόλου βενζίνη. Οπότε υποψία αμέσως σε καμένο μπεκ βενζίνης. Πάντως δες κόστος καινούριου μπεκ από autodoc, ίσως σε συμφέρει από μετχ μπεκιερα.

Πήγα ρώτησα Νέο Κόσμο περιοχή Αθήνας για μεταχειρισμένη μπεκιερα 2-3 μαγαζιά  μόνο με Opel δε είχαν αυτή τη στιγμή . Το θέμα είναι ότι δε το κάνει πάντα . Μέσα σε αυτό διάστημα που έχει ξεκινήσει , του έριξα και καθαριστικό στη βενζίνη μήπως στρώσει με 100 άρα βενζίνη .

Θα ξεκινήσω με καθαρισμό /ογκομέτρηση στα δικά του μπεκ βενζίνης. Η πίεση της  αντλίας καυσίμου έχει μετρηθεί και στα φορτία και είναι οκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, meletis_m είπε

Καλησπέρα , Από  oso ξέρω τα μπεκ υγραερίου παίρνουν παλμό από μπεκ βενζίνης .

Έχω το εξής θέμα σε Opel Corsa C  εδώ και 2000 χιλιόμετρα και το υγραέριο είναι άριστο τόσο στις ρυθμίσεις όσο και τα φίλτρα του  .

Το μπουζί του 4ου κυλίνδρου δείχνει κακή καύση , και επιπλέον μόνο στη αρχή που δουλεύει ελάχιστα  και όταν κάνει παράλληλο ψεκασμό βενζίνης ψιλοκοβει

Το αμάξι είναι φορτωμένο με χιλιόμετρα  .Στο υγραέριο πηγαίνει πολύ καλά χωρίς θέματα .

Πολλ/στης καινούργιος , μπουζί 3000 χιλιόμετρα, φίλτρα καινούργια , επιτάχυνση πάει καλά , και οπότε το θυμάται ανάβει check με κωδικό p0170. Επειδή είναι γενικός κωδικός και έχει 3-4 παραμέτρους όπως αισθητήρα μαφ , λ1 , egr , μπεκ βενζίνης, πολλ/στη  και σε διαγνωστικό δείχνει σωστές τιμές στα παραπάνω 

Υπάρχει περίπτωση να είναι από μπεκ βενζίνης ή εγκέφαλο οχήματος ;  Γιατί έβγαζαν τα συγκεκριμένα πρόβλημα με το εγκέφαλο , και το θέμα είναι δε βρίσκω μπεκιερα μετ'/σμενη να δοκιμαστεί. Και σκέφτομαι να τα καθαρίσω για αρχή , έχει κάποιος άλλο παρόμοιο θέμα κυρίως σε Opel ;

 

Μελετη opel vectra c 2005 382.000 χιλ στο κοντέρ υγραέριο χωρίς ψεκασμους βενζίνης εδώ και 12,5 χρόνια.Αρχικό σύστημα σύστημα zanardi 680 ευρώ μεχρι τα 90.000 χιλιόμετρα όλα άψογα. Στο δρόμο όλα τέλεια με υγραέριο αν γυρνούσα σε βενζίνα ρετάριζε άναβε και τσεκ σε ελεγχο έδειχνε πρόβλημα σε  4ο κύλινδρο. Κανένα άλλο προβλημα .Ο αρχικός εγκαταστάτης είχε κλείσει πήγα σε Καλογρίτσα για ρύθμιση τίποτε. Βάλαμε μεταχειρισμένη μπεκέρα βενζίνης τα ίδια.

Αλλάζω μπεκιερα υγραερίου δεν είδα βελτίωση.Με τίποτε δεν μπορούσε να ρυθμίσει το zanardi .Αλλάζω εγκέφαλο υγραερίου και πνεύμονα κάπου στα 100.000 χιλιόμετρα με υγραεριο όλα αψογα.Εχω φτάσει 254.000 χιλ με υγραέριο κανένα πρόβλημα σε κανένα καύσιμο πετάει στο δρόμο.Ποτέ δεν έμαθα ποιο ηταν τελικά το πρόβλημα αλλά πιστεύω πως ήταν θεμα εγκεφάλου υγαερίου ο οποίος είχε πρόβλημα και δεν μπορούσε να τον ρυθμίσει.Ημουν τυχερός που η επιλογή μου αλλαγής εγκεφάλου υγραερίου πέτυχε 100%.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...