Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, zio10 είπε

Δεν ήξερα ότι η απώλεια παραφλού έχει να κάνει με το υγραέριο. Έχω θέμα σε ένα c4 αλλά δε μου πήγε στο μυαλό καθόλου.

Να κάνεις έλεγχο στους διακλαδωτηρες - ταφ του μειωτηρα . Υπάρχουν αντίστοιχα και μεταλλικά.

Βασικά καλό θα ήταν να πρεσαριστει το κύκλωμα , να δει ο μηχανικός σου που θα δείξει διαρροή 

Επεξ/σία από meletis_m
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 4,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Χαιρετώ το φόρουμ..Getz με BRC συνήθως θέλει 2η μιζια για να ξεκινήσει ο κινητήρας το πρωί η όταν κάθεται πολλές ώρες.Δοκιμασα να το δουλέψω μόνο με βενζίνη για μια εβδομάδα και παίρνει μπρος με την πρώτη,άρα κάτι παίζει με το lpg.Μέχρι τώρα έχω αλλάξει ματι στροφαλου και αντλία βενζίνης αλλά το πρόβλημα παραμένει.

Έχετε ακούσει κάτι παρόμοιο?

Δημοσ.
1 ώρα πριν, daPro είπε

Χαιρετώ το φόρουμ..Getz με BRC συνήθως θέλει 2η μιζια για να ξεκινήσει ο κινητήρας το πρωί η όταν κάθεται πολλές ώρες.Δοκιμασα να το δουλέψω μόνο με βενζίνη για μια εβδομάδα και παίρνει μπρος με την πρώτη,άρα κάτι παίζει με το lpg.Μέχρι τώρα έχω αλλάξει ματι στροφαλου και αντλία βενζίνης αλλά το πρόβλημα παραμένει.

Έχετε ακούσει κάτι παρόμοιο?

Έλεγχο τα Fuel trims μήπως είναι πλούσιο.

Μετά αναλόγως και τα χιλιόμετρα κοιτάζεις μειωτηρα ή μπεκ υγραερίου μήπως μένει κάποιο μπεκ ανοικτό και πλημμυρίζει ο θάλαμος καύσης .

Ρυθμιστή πίεσης καυσίμου το έχει ξεχωριστό ή μαζί με τη αντλία καυσίμου που έχεις αλλάξει;

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, daPro είπε

άρα κάτι παίζει με το lpg

Να ρωτήσεις έναν εξειδικευμένο μηχανικό (εγκαταστάτη). Μάλλον μπουκώνει η εισαγωγή με υγραέριο, έχει αναφερθεί ξανά, ο μάστορας θα ξέρει. 

  • Like 1
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Μετά αναλόγως και τα χιλιόμετρα κοιτάζεις μειωτηρα ή μπεκ υγραερίου μήπως μένει κάποιο μπεκ ανοικτό και πλημμυρίζει ο θάλαμος καύσης .

μάλλον αυτό

2 ώρες πριν, daPro είπε

Χαιρετώ το φόρουμ..Getz με BRC συνήθως θέλει 2η μιζια για να ξεκινήσει ο κινητήρας το πρωί η όταν κάθεται πολλές ώρες.Δοκιμασα να το δουλέψω μόνο με βενζίνη για μια εβδομάδα και παίρνει μπρος με την πρώτη,άρα κάτι παίζει με το lpg.Μέχρι τώρα έχω αλλάξει ματι στροφαλου και αντλία βενζίνης αλλά το πρόβλημα παραμένει.

Έχετε ακούσει κάτι παρόμοιο?

δοκίμασε πριν το σβήσεις να το έχεις σε βενζίνη

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 25/5/2024 στις 6:51 ΜΜ, Γιάννης Platano είπε

Σε χρημα οικονομια σε καυσιμα να υπολογιζεις περιπου 40% 

 

Εξαρτάται και από περιοχή που μένει και κινείται Γιάννη. Σε μένα με τιμή υγραερίου 59 λεπτά και αμόλυβδη 1,73 το 40 φαντάζει ως αστείο. Σε μένα ειδικά που δεν έχω και ψεκασμό ειλικρινά το 60% οικονομία μου φαίνεται και λίγο.🤣

Στις 9/6/2024 στις 11:50 ΠΜ, Doubt είπε

Θυμάμαι είχε γίνει συζήτηση για πρατήρια και σε συγκεκριμένη περιοχή.

Σήμερα είδα αυτό, δεν ξέρω λεπτομέρειες.

https://www.ot.gr/2024/06/08/oikonomia/aade-sfragise-pratirio-kaysimon-gia-dyo-xronia-logo-notheias/

 

Μένω Γέρακα αλλά είμαι εκτός και δεν εχω περασει. Δεν είμαι σίγουρος αλλά πρέπει να είναι το γνωστό στην Κλεισθένους στο Γέρακα. Το συγκεκριμένο έχει πολύ κακό παρελθόν πολλές αλλαγές επωνυμίας και αρκετά κλεισίματα και το έχουμε ξανασυζητήσει εδώ. Οι περισσότεροι οδηγοί το ξέρουν και σπάνια εβλεπα αυτοκίνητα στις αντλίες του.

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 1
Δημοσ.

Καλημέρα πηρα πρόσφατα ένα Ford BMax βενζίνη 1000cc 100hp με κινητήρα άμεσου ψεκασμού ecoboost SFJC και θα ήθελα να το κάνω μετατροπή σε αέριο LPG. Έχω βρει το Master direct το οποίο είναι αρκετά ακριβο(περίπου 1500€) και θέλω γνώμες και  απόψεις από κάποιους που το έχουν κάνει…

Δημοσ.
57 λεπτά πριν, AsiminAndreas είπε

Καλημέρα πηρα πρόσφατα ένα Ford BMax βενζίνη 1000cc 100hp με κινητήρα άμεσου ψεκασμού ecoboost SFJC και θα ήθελα να το κάνω μετατροπή σε αέριο LPG. Έχω βρει το Master direct το οποίο είναι αρκετά ακριβο(περίπου 1500€) και θέλω γνώμες και  απόψεις από κάποιους που το έχουν κάνει…

Για το σύστημα που αναφέρεις δε γνωρίζω . Απλώς στους άμεσους κινητήρες θα ρωτήσεις με το κωδικό κινητήρα.

Δες σύστηματα υγρού ψεκασμού ωστόσο , είναι λίγο πιο ακριβά από τα έμμεσου ψεκασμού λόγω και του κινητήρα σου.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Στο ένα αμάξι έχω το αέριο συνήθως κλειστό γιατί μου κάνει κάτι σβησίματα. Σήμερα επειδή είχα ένα μικρό ταξιδακι το άνοιξα αλλά αντί να γυρίσει κανονικά σε αέριο μετά από λίγο κάνοντας ένα μπιπ έκανε 2-3 μπιπ και δεν γύριζε, συνέχιζαν να ανασβοβηνουν τα φωτάκια του αερίου χωρίς να σταθεροποιούνται. Τελικά πήγα με βενζίνη.

Θα το πάω για ένα τσεκ αλλά έχει κανείς ιδέα για ποιο λόγο μπορεί να το έκανε αυτό;

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, zio10 είπε

Στο ένα αμάξι έχω το αέριο συνήθως κλειστό γιατί μου κάνει κάτι σβησίματα. Σήμερα επειδή είχα ένα μικρό ταξιδακι το άνοιξα αλλά αντί να γυρίσει κανονικά σε αέριο μετά από λίγο κάνοντας ένα μπιπ έκανε 2-3 μπιπ και δεν γύριζε, συνέχιζαν να ανασβοβηνουν τα φωτάκια του αερίου χωρίς να σταθεροποιούνται. Τελικά πήγα με βενζίνη.

Θα το πάω για ένα τσεκ αλλά έχει κανείς ιδέα για ποιο λόγο μπορεί να το έκανε αυτό;

Τι αμάξι είναι ; Σβησιματα εννοείς διακύμανση ρελαντί και δε κρατάει σταθερά ; 

Πιθανόν κάποιο σφάλμα έχει καταγράψει ο εγκέφαλος υγραερίου . 

Εάν είναι καθαρά τα φίλτρα , αλλά έχεις πολλά χιλιόμετρα με το σύστημα κοιτάζεις κατάσταση μειωτηρα μήπως δε κρατάει πίεση ή το map του . Όπως και να έχει πέρασε από τον εγκαταστατη αου

  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.
8 ώρες πριν, meletis_m είπε

Τι αμάξι είναι ; Σβησιματα εννοείς διακύμανση ρελαντί και δε κρατάει σταθερά ; 

Πιθανόν κάποιο σφάλμα έχει καταγράψει ο εγκέφαλος υγραερίου . 

Εάν είναι καθαρά τα φίλτρα , αλλά έχεις πολλά χιλιόμετρα με το σύστημα κοιτάζεις κατάσταση μειωτηρα μήπως δε κρατάει πίεση ή το map του . Όπως και να έχει πέρασε από τον εγκαταστατη αου

Ένα aveo είναι. Σβήνει κάποιες φορές όταν πέφτουν οι στροφές και έχω την εντύπωση ότι με το αέριο το κάνει περισσότερο ( το κάνει και με βενζίνη με το ac ανοιχτό).

Έχω καιρό που το έχω γυρισμένο στη βενζίνη, θα το πάω με την πρώτη ευκαιρία σε εξειδικευμένο συνεργείο για αέριο.

  • Like 1
Δημοσ.

Βλεπω στα ακτοπλοικα οτι πλεον εχει επιλογη για τυπο οχηματος με εναλλακτικο καυσιμο. Αν βαλω το κλασσικο οπως τοσο χρονια λετε να υπαρχει θεμα? Η να βαλω την νεα επιλογη?

Δημοσ.
Στις 9/6/2024 στις 11:50 ΠΜ, Doubt είπε

Θυμάμαι είχε γίνει συζήτηση για πρατήρια και σε συγκεκριμένη περιοχή.

Σήμερα είδα αυτό, δεν ξέρω λεπτομέρειες.

https://www.ot.gr/2024/06/08/oikonomia/aade-sfragise-pratirio-kaysimon-gia-dyo-xronia-logo-notheias/

 

Τελικά είναι το γνωστό στην Κλεισθένους ιδιωτικό με επωνυμία Mobil 50 μέτρα πριν την Αττική οδό ανεβαίνοντας ,το οποίο και στο παρελθόν έχει κλείσει για κάποια διαστήματα.Πέρασα προχτές και είδα στην πινακίδα ΚΛΕΙΣΤΟ ΛΟΓΩ ΝΟΘΕΙΑΣ . Το ξέρουν οι περισσότεροι οδηγοί και δεν έβλεπες κίνηση στις αντλίες του.Αν ξανανοίξει που δεν το βλέπω να έχετε γνωση.

Πάντως χθές Λαυρίου το ΕΤΕΚΑ στο ρεύμα προς Σταυρό 500 μέτρα πριν τη γέφυρα 0,575 υγραέριο.

IMG-20240615-190414.jpg

Δεν ξέρω τι λέτε εγώ πάντως φουλάρισα σήμερα ανέβηκα και μέχρι Χασιά μια χαρά ανέβαινε στις ανηφόρες.🤣

  • Like 3
Δημοσ.

Καλησπέρα, το ντεπόζιτο βενζίνης πόσο γεμάτο πρέπει να το έχουμε ???

Επειδή πρόσφατα έβαλα αέριο, το κρατάω πάνω από την μέση, κάνω σωστά ή να το έχω μόνιμα γεμάτο??

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...