Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα, ειχα ενα golf 1400 tsi του 2008. Ημουν σε σκεψεις για υγραεριο τοτε αλλα δεν προχωρησα. Τωρα έχω το golf 1500 tsi με τα 150 αλογα κινητηρας DADA. Μπαίνει σε αυτο τον κινητηρα; Τι συστημα προτεινετε εσεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

7 ώρες πριν, petrospaulou είπε

Καλημέρα, ειχα ενα golf 1400 tsi του 2008. Ημουν σε σκεψεις για υγραεριο τοτε αλλα δεν προχωρησα. Τωρα έχω το golf 1500 tsi με τα 150 αλογα κινητηρας DADA. Μπαίνει σε αυτο τον κινητηρα; Τι συστημα προτεινετε εσεις;

Φοράει ίδιο μοτέρ με το Skoda Kodiaq;

Δες για το Prins VSI 2.0 αλλά δες εταιρείες με συστήματα άμεσου ψεκασμού. Συνήθως έχουν χαρτογράφηση βάσει μοτέρ και αλλάζει παραμέτρους ο εγκαταστατης.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, meletis_m είπε

Φοράει ίδιο μοτέρ με το Skoda Kodiaq;

Δες για το Prins VSI 2.0 αλλά δες εταιρείες με συστήματα άμεσου ψεκασμού. Συνήθως έχουν χαρτογράφηση βάσει μοτέρ και αλλάζει παραμέτρους ο εγκαταστατης.

Καλύτερα master direct συστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το prins ειναι υποτίθεται προρυθμισμενο αναλογως του μοντελου και δεν ρυθμιζεται, ωστοσο γενικως δεν ειναι καλο που δεν ρυθμιζεται.

 

Η τεχνική υποστήριξη της prins ητανε αδιαφορη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω πολυ για τις προτασεις. Ειδα στο σαητ master direct οτι καιει 1,5% βενζινη ενω τα αλλα συστηματα παραπανω. Δεν γνωριζω για το skoda kadiaq. Το δικο μου ειναι DA DA κινητηρας 4 κυλινδρος που δουλευει με 2 κυλινδρους καποιες φορες για οικονομια.

Τι εννοεις προρυθμισμενο που δεν ρυθμιζεται; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, petrospaulou είπε

Ευχαριστω πολυ για τις προτασεις. Ειδα στο σαητ master direct οτι καιει 1,5% βενζινη ενω τα αλλα συστηματα παραπανω. Δεν γνωριζω για το skoda kadiaq. Το δικο μου ειναι DA DA κινητηρας 4 κυλινδρος που δουλευει με 2 κυλινδρους καποιες φορες για οικονομια.

Τι εννοεις προρυθμισμενο που δεν ρυθμιζεται; 

Έρχεται με έτοιμο χάρτη βάσει κωδικού κινητήρα. Δε είναι όπως τα έμμεσου ψεκασμού . Ρώτησε και τον εγκαταστατη που θα το αναλάβει. Για το σύστημα που αναφέρεις δε ξέρω λεπτομέρειες . Γενικά δες σύστηματα άμεσου ψεκασμού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά ένα τεχνικό πρόβλημα μάλλον που μου συνέβη προχθές. Ένα renault clio παλιο. Ταλαιπώρησα το αμάξι χθες σταματα ξεκινά ψάχνοντας ένα πελάτη για τη δουλειά. Το λέω γιατί ίσως το αμάξι σήκωσε και λίγο θερμοκρασία ίσως. Ξαφνικά σε φανάρι σταματημενος ενώ περιμένω κάπου ακόμα 100 χιλιόμετρα να μου βγάλει γύρισε σε βενζινη. Το ξαναγύρισα υγραέριο  έκανα αλλά 10 χιλιόμετρα χθες γυρίζω από δουλειά παρκάρω και στο ρελαντί...ξαναγυρίζει σε βενζίνη

Η μπουκάλα θέλει αλλαγή σε ένα χρόνο να παραθέσω. Και πρόσφατα άλλαξα μπαταρία. Η πρώτη μου υποψία είναι ότι με έχουν κλέψει στην αντλία αλλά γιατί δεν γυρίζει υπό φορτίο? Αλλά στο ρελαντι

 

Επεξ/σία από SpirtouLisS
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, SpirtouLisS είπε

Παιδιά ένα τεχνικό πρόβλημα μάλλον που μου συνέβη προχθές. Ένα renault clio παλιο. Ταλαιπώρησα το αμάξι χθες σταματα ξεκινά ψάχνοντας ένα πελάτη για τη δουλειά. Το λέω γιατί ίσως το αμάξι σήκωσε και λίγο θερμοκρασία ίσως. Ξαφνικά σε φανάρι σταματημενος ενώ περιμένω κάπου ακόμα 100 χιλιόμετρα να μου βγάλει γύρισε σε βενζινη. Το ξαναγύρισα υγραέριο  έκανα αλλά 10 χιλιόμετρα χθες γυρίζω από δουλειά παρκάρω και στο ρελαντί...ξαναγυρίζει σε βενζίνη

Η μπουκάλα θέλει αλλαγή σε ένα χρόνο να παραθέσω. Και πρόσφατα άλλαξα μπαταρία. Η πρώτη μου υποψία είναι ότι με έχουν κλέψει στην αντλία αλλά γιατί δεν γυρίζει υπό φορτίο? Αλλά στο ρελαντι

 

Μπορεί από καύσιμο /φίλτρα αλλά μπορεί να δίνει σημάδια και ο map του . Άστο να αδειάσει και το παρακολουθείς . Με το μειωτηρα έχεις ασχοληθεί ; 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Μπορεί από καύσιμο /φίλτρα αλλά μπορεί να δίνει σημάδια και ο map του . Άστο να αδειάσει και το παρακολουθείς . Με το μειωτηρα έχεις ασχοληθεί ; 

Ευχαριστώ για την απάντηση σου. Για τον μειωτηρα δεν έχω στοιχεία. Αν έχει αλλαχτεί ποτέ η είναι αυτός που μπήκε αρχικα πριν 9χρονια.

Επεξ/σία από SpirtouLisS
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, SpirtouLisS είπε

Ευχαριστώ για την απάντηση σου. Για τον μειωτηρα δεν έχω στοιχεία. Αν έχει αλλαχτεί ποτέ η είναι αυτός που μπήκε αρχικα πριν 9χρονια.

Τότε καλό θα ήταν επίσκεψη στο εγκαταστατη να δει μια αρχική εικόνα μέσω Η/Υ και τις πιέσεις του μειωτηρα και γενικό έλεγχο.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά εκτροχιάζομαι αλλά δεν μπορώ. Χτες υγραέριο στη Λαυρίου 65 λεπτά το λίτρο και η αμόλυβδη στο 1.84 σχεδόν τριπλάσια τιμή.

Τι ηλεκτρικά και ιστορίες αγρίων με 40 και 50κ για οικονομία λένε κάποιοι. Υγραέριο μέχρι να βγάλει ο ηλιος κέρατα που λένε🤣

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

36 minutes ago, papoys1 said:

Ρε παιδιά εκτροχιάζομαι αλλά δεν μπορώ. Χτες υγραέριο στη Λαυρίου 65 λεπτά το λίτρο και η αμόλυβδη στο 1.84 σχεδόν τριπλάσια τιμή.

Τι ηλεκτρικά και ιστορίες αγρίων με 40 και 50κ για οικονομία λένε κάποιοι. Υγραέριο μέχρι να βγάλει ο ηλιος κέρατα που λένε🤣

Ισχύει αν και 65 λεπτά δεν θα έβαζα προσωπικά...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...