Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, energy52 είπε

Opel corsa twinport 1.2 μοντελο 2006, εχω αεριο απ το 2013, συστημα lovatto κι εχει κανει περιπου  170000χλμ ..Ειχα θεματακια με αρυθμιες στο ρελαντι ενα διαστημα, (που το εκανε και στην βενζινη) + οτι εκαιγε συχνα αντλιες βενζινης και ισιαξε απο τοτε που καθαρισα το ρεζερβουαρ και αλλαχτηκε κι ενα μπεκ βενζινης.. 

Πλεον κραταω το ρεζερβουαρ βενζινης στο 1/4 απο πληρωση και κοιταζω να το καιω μεσα στον μηνα ωστε να μην παλιωνει το καυσιμο .. Τωρα τελευταια ομως δυσκολευεται να παρει μπροστα με βενζινη οπως πρεπει..Δεν το κανει παντα! Δηλαδη θα πρεπει να μιζαρω δυο φορες για να σκασει.Να ειναι αδυναμια της αντλιας; 

Γενικα με τα χιλιομετρα που εχω κανει χρειαζεται καποια αλλη συντηρηση εκτος απ τα φιλτρα που τα αλλαζω καθε 20000χλμ;

 

Και εδω κάτοχος Corsa C 1.2 με υγραέριο . 

Αυτα τα μοντέλα το ρυθμιστη πίεσης καυσίμου τόν έχουν επάνω στην αντλία καυσίμου.

Στο σύστημα LPG στα 170,000 έχει δεί το μειωτήρα ή τα μπέκ υγραέριου ;

Ίσως είναι σημάδια μεμβράνης μειωτήρα ή κάποιο μπέκ υγραερίου να μένει ελάχιστα ανοικτό.

Δούλεψε βενζίνη 2-3 μέρες και δες τι θα κάνει στην εκκίνηση.

Φίλτρο καυσίμου και εγω κάθε 15000-20000 αλλάζω .

 

  • Απαντ. 4,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Και εδω κάτοχος Corsa C 1.2 με υγραέριο . 

Αυτα τα μοντέλα το ρυθμιστη πίεσης καυσίμου τόν έχουν επάνω στην αντλία καυσίμου.

Στο σύστημα LPG στα 170,000 έχει δεί το μειωτήρα ή τα μπέκ υγραέριου ;

Ίσως είναι σημάδια μεμβράνης μειωτήρα ή κάποιο μπέκ υγραερίου να μένει ελάχιστα ανοικτό.

Δούλεψε βενζίνη 2-3 μέρες και δες τι θα κάνει στην εκκίνηση.

Φίλτρο καυσίμου και εγω κάθε 15000-20000 αλλάζω .

 

Να μενει ανοιχτο καποιο μπεκ υγραεριου, γινεται αυτο; Τωρα που το λες, συνηθως συμβαινει οταν καιω βενζινη σε μια μικρη διαδρομη ξερω γω για 7 χλμ και σβηνει με βενζινη..ε καποιες φορες την αλλη μερα το πρωι δεν παιρνει με τη μια...

Συντομα που εχω σερβις θα του πω να το τσεκαρει!

Οταν ειπα για φιλτρα στα 20000χλμ, εννοουσα του υγραεριου, ενα εξωτερικο κι ενα μεσα στον πνευμονα που εχει..αυτα αλλαζω..Καλα το βενζινης ναι καθε 20000χλμ.

Και κατι αλλο οταν αλλαξα δεξαμενη στην 10ετια, η καινουρια παιρνει 37 λτ κι οχι 40, οποτε εχει μειωθει η αυτονομια περιπου 40- 50χλμ λιγοτερα....

Δημοσ.
4 ώρες πριν, energy52 είπε

Opel corsa twinport 1.2 μοντελο 2006, εχω αεριο απ το 2013, συστημα lovatto κι εχει κανει περιπου  170000χλμ ..Ειχα θεματακια με αρυθμιες στο ρελαντι ενα διαστημα, (που το εκανε και στην βενζινη) + οτι εκαιγε συχνα αντλιες βενζινης και ισιαξε απο τοτε που καθαρισα το ρεζερβουαρ και αλλαχτηκε κι ενα μπεκ βενζινης.. 

Πλεον κραταω το ρεζερβουαρ βενζινης στο 1/4 απο πληρωση και κοιταζω να το καιω μεσα στον μηνα ωστε να μην παλιωνει το καυσιμο .. Τωρα τελευταια ομως δυσκολευεται να παρει μπροστα με βενζινη οπως πρεπει..Δεν το κανει παντα! Δηλαδη θα πρεπει να μιζαρω δυο φορες για να σκασει.Να ειναι αδυναμια της αντλιας; 

Γενικα με τα χιλιομετρα που εχω κανει χρειαζεται καποια αλλη συντηρηση εκτος απ τα φιλτρα που τα αλλαζω καθε 20000χλμ;

 

Κατά πάσα πιθανότητα ρυθμιστής πίεσης βενζίνης, έχω το ίδιο σε 1400 ίδιο θέμα, πρέπει να αλλάξεις το καπάκι που είναι ενσωματωμένος ο ρυθμιστής είναι το καπάκι τού ρεζερβουάρ και λογικά πάει σετ με αντλία 

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα σας,

Επιτέλους την Κυριακή τελείωσε το υγραέριο που είχαν βάλει κατά την εγκατάσταση και Δευτέρα πάω να γεμίσω τη δεξαμενή.

Η δεξαμενή γράφει πάνω 44lt οπότε υπολογίζω ότι το 80% είναι περίπου 35lt.

Λέω στον άνθρωπο να γεμίσει και η αντλία δεν σταμάτησε στα 35, ούτε στα 36 ούτε στα 37.

Όταν έφτασε 38 ανησύχησα και ζήτησα να τη σταματήσει χειροκίνητα και τελικά μπήκαν 39,25lt .

Παίρνω τηλέφωνο τον τεχνικό να του το πω γιατί έναν φόβο τον είχα.

Μου απάντησε:

  • Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας
  • Όταν το ξαναγεμίσεις και δεν κόψει αυτόματα η αντλία μέχρι τα 40lt φέρτο (άδειο) να δω  μήπως έχει πρόβλημα η βαλβίδα.

Δεν με καθησύχασε.

Τώρα πρέπει να κάψω όλο το ντεπόζιτο και να το ξαναγεμίσω για να δω αν υπάρχει πρόβλημα και στη συνέχεια να ξαναδειάσει για να φτιαχτεί τυχόν πρόβλημα.

Και όλα αυτά τα χλμ που θα κάνω θα είναι ασφαλή αφού δεν ισχύει το 80% max fill;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλον ειναι να γινει ελεγχος.

 

Αλλα μην ανησυχεις πολυ για αυτα. Πιθανον να μην ητανε σωστη η αντλια ή ενδειξη (ο νοων νοειτω), πιθανον επειδη πρωτη φορα παντοτε γεμιζει περισσοτερο (δεν εχει τοσα καταλοιπα μεσα) κλπ κλπ.

12 λεπτά πριν, gbouros είπε

Καλησπέρα σας,

Επιτέλους την Κυριακή τελείωσε το υγραέριο που είχαν βάλει κατά την εγκατάσταση και Δευτέρα πάω να γεμίσω τη δεξαμενή.

Η δεξαμενή γράφει πάνω 44lt οπότε υπολογίζω ότι το 80% είναι περίπου 35lt.

Λέω στον άνθρωπο να γεμίσει και η αντλία δεν σταμάτησε στα 35, ούτε στα 36 ούτε στα 37.

Όταν έφτασε 38 ανησύχησα και ζήτησα να τη σταματήσει χειροκίνητα και τελικά μπήκαν 39,25lt .

Παίρνω τηλέφωνο τον τεχνικό να του το πω γιατί έναν φόβο τον είχα.

Μου απάντησε:

  • Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας
  • Όταν το ξαναγεμίσεις και δεν κόψει αυτόματα η αντλία μέχρι τα 40lt φέρτο (άδειο) να δω  μήπως έχει πρόβλημα η βαλβίδα.

Δεν με καθησύχασε.

Τώρα πρέπει να κάψω όλο το ντεπόζιτο και να το ξαναγεμίσω για να δω αν υπάρχει πρόβλημα και στη συνέχεια να ξαναδειάσει για να φτιαχτεί τυχόν πρόβλημα.

Και όλα αυτά τα χλμ που θα κάνω θα είναι ασφαλή αφού δεν ισχύει το 80% max fill;

τι συστημα;

Επεξ/σία από meletis11
  • Like 1
Δημοσ.

Το σύστημα που βάλαν είναι το stag-4 basic.

Καλό μου φάνηκε στα χαρτιά και με λογικό κόστος 860€ τελική και δώρο

5 χρόνια δωρεάν service + το κτεο + την αλλαγή άδειας κυκλοφορίας

Δημοσ.
2 ώρες πριν, gbouros είπε

Καλησπέρα σας,

Επιτέλους την Κυριακή τελείωσε το υγραέριο που είχαν βάλει κατά την εγκατάσταση και Δευτέρα πάω να γεμίσω τη δεξαμενή.

Η δεξαμενή γράφει πάνω 44lt οπότε υπολογίζω ότι το 80% είναι περίπου 35lt.

Λέω στον άνθρωπο να γεμίσει και η αντλία δεν σταμάτησε στα 35, ούτε στα 36 ούτε στα 37.

Όταν έφτασε 38 ανησύχησα και ζήτησα να τη σταματήσει χειροκίνητα και τελικά μπήκαν 39,25lt .

Παίρνω τηλέφωνο τον τεχνικό να του το πω γιατί έναν φόβο τον είχα.

Μου απάντησε:

  • Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας
  • Όταν το ξαναγεμίσεις και δεν κόψει αυτόματα η αντλία μέχρι τα 40lt φέρτο (άδειο) να δω  μήπως έχει πρόβλημα η βαλβίδα.

Δεν με καθησύχασε.

Τώρα πρέπει να κάψω όλο το ντεπόζιτο και να το ξαναγεμίσω για να δω αν υπάρχει πρόβλημα και στη συνέχεια να ξαναδειάσει για να φτιαχτεί τυχόν πρόβλημα.

Και όλα αυτά τα χλμ που θα κάνω θα είναι ασφαλή αφού δεν ισχύει το 80% max fill;

Παίζει ρόλο η πίεση αντλίας 

Όντως στο 80% γεμίζει της χωρητικότητας της δεξαμενής . ± 2λτ έχω δει διαφορά εγώ από αντλία σε αντλία .

Μήπως σου έχει στραβωσει το φλοτερ για να παίρνει παραπάνω κάτι που δε συμφωνώ . 

Παρακολούθησε το και με το μερικό χιλιομετρητή.

Τη λειτουργία με το LPG πως τη βλέπεις ;

  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, meletis_m said:

Τη λειτουργία με το LPG πως τη βλέπεις ;

Η συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι ακριβώς ίδια με τη λειτουργία σε βενζίνη, τουλάχιστον στην κίνηση μέσα στην πόλη.

Δεν καταλαβαίνω πότε μπαίνει το υγραέριο, δεν παρουσιάζει κάποιο θέμα στο ρελαντί, όλα βαίνουν καλώς.

Η πιο σημαντική διαπίστωση που έκανα είναι ότι ο μετρητής της βενζίνης είναι ακόμα στη μέση ενώ κανονικά θα έπρεπε να πλησιάζω στη ρεζέρβα και αύριο-μεθαύθριο να έβαζα ένα 50αρι βενζίνη.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, gbouros είπε

Η συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι ακριβώς ίδια με τη λειτουργία σε βενζίνη, τουλάχιστον στην κίνηση μέσα στην πόλη.

Δεν καταλαβαίνω πότε μπαίνει το υγραέριο, δεν παρουσιάζει κάποιο θέμα στο ρελαντί, όλα βαίνουν καλώς.

Η πιο σημαντική διαπίστωση που έκανα είναι ότι ο μετρητής της βενζίνης είναι ακόμα στη μέση ενώ κανονικά θα έπρεπε να πλησιάζω στη ρεζέρβα και αύριο-μεθαύθριο να έβαζα ένα 50αρι βενζίνη.

Ο μετρητης βενζινης εχει  προβλημα σε ολα σχεδον τα αμαξια με υγαρεριο .

Για την συμπεριφορα οταν αλλαζει αυτο ειναι το φυσιολογικο 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Δημοσ.

Και αν ο μετρητης βενζινης εχει  προβλημα σε ολα σχεδον τα αμαξια με υγαρεριο

πως θα είμαστε σίγουροι ότι όντως διατηρούμε το ντεπόζιτο βενζίνης πάνω από το 1/4;

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, gbouros είπε

 

πως θα είμαστε σίγουροι ότι όντως διατηρούμε το ντεπόζιτο βενζίνης πάνω από το 1/4;

Στο περίπου... Εγώ δεν το αφήνω με κάτω από τη μέση 

Δημοσ.
43 λεπτά πριν, gbouros είπε

Η συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι ακριβώς ίδια με τη λειτουργία σε βενζίνη, τουλάχιστον στην κίνηση μέσα στην πόλη.

Δεν καταλαβαίνω πότε μπαίνει το υγραέριο, δεν παρουσιάζει κάποιο θέμα στο ρελαντί, όλα βαίνουν καλώς.

Η πιο σημαντική διαπίστωση που έκανα είναι ότι ο μετρητής της βενζίνης είναι ακόμα στη μέση ενώ κανονικά θα έπρεπε να πλησιάζω στη ρεζέρβα και αύριο-μεθαύθριο να έβαζα ένα 50αρι βενζίνη.

Για τη βενζίνη δε θα το αφήνεις να πέφτει κάτω από το ¼, για να ψύχεται η βενζίνη.

Καλό είναι να την ανανεώνεις ανά 3 γεμίσματα υγραερίου. Προσωπικά αυτό κάνω.

Τώρα το ποσό ξοδεύει , είναι αναλόγως τη ρύθμιση έχει κάνει ο εγκαταστατης .

Επιπλέον εάν αλλάζει το φίλτρο καυσίμου και δε το έχει ενσωματωμένο μέσα στη αντλία μη το αμελείς και αλλαγή κάθε 20,000.

Όταν πας για τη άδεια κυκλοφορίας ρώτησε τη ρύθμιση έχει κάνει στο μεικτό ψεκασμό βενζίνης.

Επιπλέον από εδώ και στο εξής θα το μάθεις και το υγραέριο θα το πηγαίνεις με το μερικό χιλιομετρητή.

Κάνε 3-4 γεμίσματα και γράψε τι κατανάλωση σε σύγκριση με τη βενζίνη.

 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, meletis11 είπε

Δεν εχει προβλημα, πιθανως ομως να εχει καποια αποκλιση.

Αν ειναι ανω του 1/4 θα ειναι ενταξει.

Αν θυμάμαι καλά για κάποια αυτοκίνητα υπάρχει κάποιος αντάπτορας ή κάτι τέτοιο που λύνει το πρόβλημα της απόκλισης . Όχι για όλα τα αμαξια 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...