Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

28 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Μπορεί είχα παρόμοιο πρόβλημα παλαιότερα άλλαξα αντλία . Μάλλον δεν εκλεινε η βαλβίδα επιστροφής (αν το λέω καλα) και λύθηκε. Σε μας με το υγραέριο υποφέρουν οι αντλίες και είναι μια συνηθισμένη βλάβη.

Πρωτα δοκίμασε να το δουλέψεις βενζίνα κάποια χιλιόμετρα να το κλείσεις και να δεις το πρωί αν στο κάνει. Μήπως κάποιο μπεκάκι υγραερίου κατουραει που λέμε και το πρωί είναι μπουκωμένο

Έχω δοκιμάσει να το δουλεψω βενζίνη για κάποιες μέρες πάλι τα ίδια .. επίσης έχω κλείσει και από πίσω την δεξαμενή εκαψα το αέριο που είχε μείνει για να δω αν κατουράει κάποιο Μπέκ πάλι τα ίδια το πρωί δεν παίρνει μπροστά με την μια ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τελικά τοποθετήθηκε στο mazda 2 μου , το σύστημα της lovato το smart exr με 30άρα δεξαμενή. Μέχρι τώρα εκτός από ένα μικρό θέμα που έχω ανάμεσα από 1000-1500 στροφές στην πρώτη(με υγραέριο εκκίνηση από φανάρι νιώθω λες και κόβει το αμάξι και ξαναπαίρνει), δεν έχω καταλάβει διάφορα στο αμάξι αλλά έχω καταλάβει διάφορα στην τσέπη. Μου είπε πριν φύγω (Παρασκευή το πήρα έτοιμο) ότι θέλει να το δει αφού γεμίσω υγραέριο φουλ δύο φορές (περίπου 700-800 χλμ) για να δει πως συμπεριφέρεται και αν έχω κάποιο πρόβλημα.

Θα του το πάω μέσα στην επόμενη εβδομαδα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, rounsmith είπε

Τελικά τοποθετήθηκε στο mazda 2 μου , το σύστημα της lovato το smart exr με 30άρα δεξαμενή. Μέχρι τώρα εκτός από ένα μικρό θέμα που έχω ανάμεσα από 1000-1500 στροφές στην πρώτη(με υγραέριο εκκίνηση από φανάρι νιώθω λες και κόβει το αμάξι και ξαναπαίρνει), δεν έχω καταλάβει διάφορα στο αμάξι αλλά έχω καταλάβει διάφορα στην τσέπη. Μου είπε πριν φύγω (Παρασκευή το πήρα έτοιμο) ότι θέλει να το δει αφού γεμίσω υγραέριο φουλ δύο φορές (περίπου 700-800 χλμ) για να δει πως συμπεριφέρεται και αν έχω κάποιο πρόβλημα.

Θα του το πάω μέσα στην επόμενη εβδομαδα.

Καλοταξιδο . Κανε 1000 χιλιόμετρα , οδήγησε όπως το πήγαινες . Και σημείωσε και τη ένδειξη στάθμης με τα λαμπάκια βάσει μερικού χιλιομετρητή ποτέ σβήνει . Πάντα απόκλιση θα έχεις.  Κάνε 2-3 ανεφοδιασμόυς.

 

Και πήγαινε στα 1000 χιλιόμετρα να ελέγξει με το Η/Υ και τους σφιγκτήρες επίσης . Ίσως χρειαστεί λίγο μικροδιορθωσεις .Να έχεις κατά νου λίγο το αντιψυκτικό έως τα 1000 χιλιόμετρα.

Μεικτό ψεκασμό σου έβαλε να ρίχνει στα φορτία και αναλόγως στροφές ; 

Όσο αφορά τις βαλβίδες τι σου είπε για έλεγχο διακενων ;

Επεξ/σία από meletis_m
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, rounsmith είπε

Τελικά τοποθετήθηκε στο mazda 2 μου , το σύστημα της lovato το smart exr με 30άρα δεξαμενή. Μέχρι τώρα εκτός από ένα μικρό θέμα που έχω ανάμεσα από 1000-1500 στροφές στην πρώτη(με υγραέριο εκκίνηση από φανάρι νιώθω λες και κόβει το αμάξι και ξαναπαίρνει), δεν έχω καταλάβει διάφορα στο αμάξι αλλά έχω καταλάβει διάφορα στην τσέπη. Μου είπε πριν φύγω (Παρασκευή το πήρα έτοιμο) ότι θέλει να το δει αφού γεμίσω υγραέριο φουλ δύο φορές (περίπου 700-800 χλμ) για να δει πως συμπεριφέρεται και αν έχω κάποιο πρόβλημα.

Θα του το πάω μέσα στην επόμενη εβδομαδα.

βάλε και AC να δεις αν σβήνει στην εκκίνηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, meletis_m είπε

Καλοταξιδο . Κανε 1000 χιλιόμετρα , οδήγησε όπως το πήγαινες . Και σημείωσε και τη ένδειξη στάθμης με τα λαμπάκια βάσει μερικού χιλιομετρητή ποτέ σβήνει . Πάντα απόκλιση θα έχεις.  Κάνε 2-3 ανεφοδιασμόυς.

 

Και πήγαινε στα 1000 χιλιόμετρα να ελέγξει με το Η/Υ και τους σφιγκτήρες επίσης . Ίσως χρειαστεί λίγο μικροδιορθωσεις .Να έχεις κατά νου λίγο το αντιψυκτικό έως τα 1000 χιλιόμετρα.

Μεικτό ψεκασμό σου έβαλε να ρίχνει στα φορτία και αναλόγως στροφές ; 

Όσο αφορά τις βαλβίδες τι σου είπε για έλεγχο διακενων ;

Σε ευχαριστώ!

Είμαι ήδη στα 500 + χιλιόμετρα σε μια εβδομάδα. 

Ωραία τώρα που θα τα πάω θα τα αναφέρω όλα. Μου είπε ότι στον δρόμο εθνική δουλεύει φουλ υγραέριο , και μέσα πόλη θα μου καίει λίγο περισσότερη βενζίνη. Τον ρώτησα για τις βαλβίδες πριν το βάλω αλλά τώρα που θα του το πάω θα τα ρωτήσω και τα δύο.

Τον ρώτησα επίσης ότι θα έχω θέμα αν πατήσω 140+ (160 έχει τελική ) μου λέει κανένα θέμα το οδηγάς όπως το οδηγούσες. Σε τεστ που το έκανα σε περιμετρική +εθνική πάει όπως πριν σε μεγάλες ταχύτητες χωρίς κομπιασματα και τίποτα.

Μου είπε ότι για βαλβίδες για να έχω θέμα μετά τα τα 200κ με υγραέριο , βέβαια θα του πω να κάνει έλεγχο κάθε χρόνο (κάνει και service το mazdaki μου αυτός).

1 ώρα πριν, korakios είπε

βάλε και AC να δεις αν σβήνει στην εκκίνηση

Όχι μια χαρά με ac από φανάρι με υγραέριο κανένα θέμα. (Έχω ένα θέμα με την όπισθεν σε ανηφόρα βέβαια αλλά αυτό το είχε και πριν βάλω υγραέριο το οποίο πρέπει κάποια στιγμή να το κοιτάξω).

 

Υ.γ. μπηκε καινούριο ψυγείο(ήθελε αλλαγή μου το είχε πει πριν βάλω υγραέριο)

Επεξ/σία από rounsmith
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, rounsmith είπε

Σε ευχαριστώ!

Είμαι ήδη στα 500 + χιλιόμετρα σε μια εβδομάδα. 

Ωραία τώρα που θα τα πάω θα τα αναφέρω όλα. Μου είπε ότι στον δρόμο εθνική δουλεύει φουλ υγραέριο , και μέσα πόλη θα μου καίει λίγο περισσότερη βενζίνη. Τον ρώτησα για τις βαλβίδες πριν το βάλω αλλά τώρα που θα του το πάω θα τα ρωτήσω και τα δύο.

Τον ρώτησα επίσης ότι θα έχω θέμα αν πατήσω 140+ (160 έχει τελική ) μου λέει κανένα θέμα το οδηγάς όπως το οδηγούσες. Σε τεστ που το έκανα σε περιμετρική +εθνική πάει όπως πριν σε μεγάλες ταχύτητες χωρίς κομπιασματα και τίποτα.

Μου είπε ότι για βαλβίδες για να έχω θέμα μετά τα τα 200κ με υγραέριο , βέβαια θα του πω να κάνει έλεγχο κάθε χρόνο (κάνει και service το mazdaki μου αυτός).

 

Είχα σε Mazda 6 LPG . Το πιο πιθανόν είναι να έχει μηχανικές βαλβίδες με καπελωτα και εσένα  . Ένας έλεγχος διακενων βαλβίδων δε έχει μεγάλο κόστος . Συνήθως κάθε 40,000 γίνεται . Εμενα το είχε ρυθμίσει να ρίχνει και βενζίνη στα φορτία & στροφές. . 

Για να το ελέγξεις πραγματικά τη ρύθμιση πρέπει να δεις κάποιες τιμές τόσο σε λειτουργία βενζίνης όσο και σε υγραέριο. Μόνο με διαγνωστικό.  

Έκανα 110,000 χωρίς κάποιο θέμα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Είχα σε Mazda 6 LPG . Το πιο πιθανόν είναι να έχει μηχανικές βαλβίδες με καπελωτα και εσένα  . Ένας έλεγχος διακενων βαλβίδων δε έχει μεγάλο κόστος . . 

 

Η ρύθμιση όμως έχει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, rounsmith είπε

Σε ευχαριστώ!

Είμαι ήδη στα 500 + χιλιόμετρα σε μια εβδομάδα. 

Ωραία τώρα που θα τα πάω θα τα αναφέρω όλα. Μου είπε ότι στον δρόμο εθνική δουλεύει φουλ υγραέριο , και μέσα πόλη θα μου καίει λίγο περισσότερη βενζίνη. Τον ρώτησα για τις βαλβίδες πριν το βάλω αλλά τώρα που θα του το πάω θα τα ρωτήσω και τα δύο.

Τον ρώτησα επίσης ότι θα έχω θέμα αν πατήσω 140+ (160 έχει τελική ) μου λέει κανένα θέμα το οδηγάς όπως το οδηγούσες. Σε τεστ που το έκανα σε περιμετρική +εθνική πάει όπως πριν σε μεγάλες ταχύτητες χωρίς κομπιασματα και τίποτα.

Μου είπε ότι για βαλβίδες για να έχω θέμα μετά τα τα 200κ με υγραέριο , βέβαια θα του πω να κάνει έλεγχο κάθε χρόνο (κάνει και service το mazdaki μου αυτός).

Όχι μια χαρά με ac από φανάρι με υγραέριο κανένα θέμα. (Έχω ένα θέμα με την όπισθεν σε ανηφόρα βέβαια αλλά αυτό το είχε και πριν βάλω υγραέριο το οποίο πρέπει κάποια στιγμή να το κοιτάξω).

 

Υ.γ. μπηκε καινούριο ψυγείο(ήθελε αλλαγή μου το είχε πει πριν βάλω υγραέριο)

Αρα ειναι ικανοποιητικο το αποτελεσμα;

Ας γινει ρυθμιση. Δεν ειναι ορθο να δουλευει ετσι.

Χρειαζεται τρεις-τεσσερεις φορες ρυθμιση ως επι το πλειστον.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, meletis11 είπε

Αρα ειναι ικανοποιητικο το αποτελεσμα;

Ας γινει ρυθμιση. Δεν ειναι ορθο να δουλευει ετσι.

Χρειαζεται τρεις-τεσσερεις φορες ρυθμιση ως επι το πλειστον.

Ναι το ξέρω θα το πάω απλά λόγω προσωπικών τρεχαματων δεν έχω προλαβει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γι αυτο οπως εχει σημειωθη. Ας προτιμωνται συστηματα ρυθμιζομενα, δηλαδη τα οποια να ρυθμιζεται το λογισμικο.

Υπαρχουν καποια τα οποια δεν ρυθμιζεται το λογισμικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, meletis11 είπε

Γι αυτο οπως εχει σημειωθη. Ας προτιμωνται συστηματα ρυθμιζομενα, δηλαδη τα οποια να ρυθμιζεται το λογισμικο.

Υπαρχουν καποια τα οποια δεν ρυθμιζεται το λογισμικο.

Είναι λάθος η διατύπωση σου εν μέρει .

Απλώς τα συστήματα άμεσου ψεκασμού έρχονται προ ρυθμισμένα βασικά ο χάρτης.

Ο εγκαταστατης μπορεί να επέμβει σε πράγματα . 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εννοω συστηματα οπως πρινς τα οποια ρυθμιζονται με τον υπολογιστη.

Το περασε το φοκους.

Δεν μπορουσε ο τεχνικος να κανει κατι.

Επεξ/σία από meletis11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω ένα πρόβλημα με την αλλαγή βενζίνης σε αέριο. Όταν είμαι σταματημένος σε φανάρι στο ρελαντί και πάει να γίνει η αλλαγή, μερικές φορές σβήνει το αμάξι και αν δεν πατήσω λίγο γκάζι όταν ξαναβάλω μπρος σβήνει ξανά. Ξέρουμε αν θέλει προγραμματισμό ή είναι άλλο πρόβλημα ; Μήπως είναι φτωχό το μίγμα ; Οι στροφές μπορεί να φτάσουν στις 500 για να δώσει καύσιμο ώστε να γυρίσει στο αέριο. 

Επεξ/σία από antoniokonstant25
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, antoniokonstant25 είπε

Έχω ένα πρόβλημα με την αλλαγή βενζίνης σε αέριο. Όταν είμαι σταματημένος σε φανάρι στο ρελαντί και πάει να γίνει η αλλαγή, μερικές φορές σβήνει το αμάξι και αν δεν πατήσω λίγο γκάζι όταν ξαναβάλω μπρος σβήνει ξανά. Ξέρουμε αν θέλει προγραμματισμό ή είναι άλλο πρόβλημα ; Μήπως είναι φτωχό το μίγμα ; Οι στροφές μπορεί να φτάσουν στις 500 για να δώσει καύσιμο ώστε να γυρίσει στο αέριο. 

Είχες γράψει και παλιότερα . Το είδε εγκαταστάτης σε Η/Υ ; Ξεκινάς με επίσκεψη σε εγκαταστάτη το βλέπει και το βγάζετε και στο δρόμο , και κάνε και εάν καθαρισμό πεταλούδας γκαζιού εάν δε έχει γινει στα τελευταία service .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα το χειμώνα σε τι θερμοκρασία είναι καλο να γίνεται η εναλλαγή σε υγραέριο ; 

Στα 2 προηγούμενα οχήματα δε είχα οποιοδήποτε θέμα και ουτε είχα παρατηρήσει τίποτα . 

Στο  Opel Corsa C την ώρα τη αλλαγής απο βενζίνη σε υγράεριο κανει μια ελάχιστη διακοπή και έλεγα να το βάλω στους 40 βαθμούς να γυρίζει τώρα είναι στους 30 , είμαι και σε ορεινη περιοχή.

Στο εγκαταστάτη πήγε για έλεγχο ( πρίν 12.000) που ήταν στη αρχή της εγκατάστασης και ρύθμισε τη πίεση πνεύμονα  και δε ειχα θέματα . Μήπως παίζει ρόλο το υγραέριο -πρατήριο ; Γιατι τώρα με τα κρύα ξεκινησε να το παρουσιάζει . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...