Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 ώρες πριν, villasg είπε

Νας σας πω κατι που δεν το εχω αναφερει και ισως φανει χρησιμο σε καποιον ..
το μακρινο 2012 φιλος συνεργειας μου ειχε προτεινει να αλλαξω ελατηρια πισω με ενισχυμενα ειδικα για υγραεριο ( η δεξαμενη μου ειναι τυπου ρεζερβας στην ρεζερβα και ειναι 55αρα ) και σωθηκα και εγω και τα αμορτισερ μου .
Ειχα βαλει τα MAD που για εμενα εβγαζε ολοκληρο ελατηριο αντικαταστασης και οχι εσωτερικο ελατηριο .
Βαζεις  τα στοιχεια του αμαξιου εδω : http://www.mad-tooling.com/en/suspensio ... y-springs/
και βλεπεις τι δινει για το δικο σου ( ποιο part number )
Μετα απο εδω : http://mad-springs.co.uk/auxiliary-springs/
βλεπεις τι τυπο βγαζει για σενα ( Ανάλογα με το τελευταίο ψηφίο του part number είναι και το είδος των ελατηρίων που ταιριάζει σε κάθε αμάξι (The last digit of the part number (e.g. HV-223098), determines the configuration of any chosen spring system, as detailed below )

Εγω τα ειχα παρει απο τον μπουκη στον πειραια 

Πιο φτηνη λυση εαν βγαζει ιδιο με το δικοσου αμαξι σε station βαζεις τα ελατηρια του station μτχ

Η πρώτη σελίδα δεν υπάρχει η δεύτερη ναι αλλα μου βγάζει  μη ασφαλής και δεν εβαλα στοιχεία.😜Εχω το υγραέριο από το 2012.Παλαιότερα μου είχαν πει και μενα για τα ελατήρια αλλα δεν είχα κάποιο παράπονο από το αυτοκίνητο και δεν έκανα κάτι. Τελευταία έχω καθίσει 2-3 φορές στο πίσω κάθισμα με οδηγό το γιο μου και όντως ενοιωθα βαρύ το αμάξι και να ζορίζονται τα ελατήρια (opel vectra 1,6).Δεξαμενή 48αρα έχω που παίρνει μέχρι 42-43 λίτρα.Τα αμορτισερ 5ετίας καλά ήταν πρόσφατα πέρασα και ΚΤΕΟ.

Εσύ σε τι αυτοκίνητο τα εβαλες και αν ενοιωσες διαφορά; Προτείνονται γενικά ή είναι για αυτοκίνητα που φορτώνονται με πολλά βάρη π.χ. επαγγελματικά και όχι Ι.Χ.;;;  Πόσο ήταν το κόστος αγοράς - τοποθετησης περίπου;; Μήπως το ελατήριο σκληραίνει πολύ μετά και επιβαρύνει περισσότερο τα αμορτισέρ που μου είπε κάποιος μη ειδικός βέβαια παλαιότερα.

  • Απαντ. 4,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αν θυμάμαι καλά, το βάρος είναι σαν να κουβαλάς ένα άτομο σε μόνιμη βάση. Για μένα δεν έχει νόημα η μετατροπή και μπορεί να κάνεις και ζημιά μακροπρόθεσμα με το συνεχές κοπάνημα, είναι δεν είναι φουλ η δεξαμενή.

Σε μετατροπή σε ΦΑ εκεί ναι.

 

Θα ήταν ενδιαφέρον πάντως να ξέραμε αν τα εργοστασιακά LPG φοράνε διαφορετική ανάρτηση.

  • Like 1
Δημοσ.

Ελαφρύ άτομο.😜 Το ειδικό βάρος του lpg είναι περίπου 550 γραμμαριο στο λίτρο άρα 42 λίτρα γύρω στα 25 κιλά και άλλα 15-20 η δεξαμενή κοντά στα 40-45 σύνολο. Οπότε τα ελατήρια λογικά θα προτείνονται για επαγγελματικά που φορτώνονται αρκετά.

Δημοσ.

Αλλα μην ξεχνας οτι ο επιβατης ειναι στον αξωνα ενω η δεξαμενη πιο πισω και "πιεζει" δλδ αλλο ενα ατομο 60 κιλα πισω και αλλο 60 κιλλα στο πορτ μπαγκαζ .
ειδικα με 4 ατομα μεσα το δικο μου ηταν βαρκα γυαλο 

  • Like 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, Doubt είπε

Σε μετατροπή σε ΦΑ εκεί ναι.

με μεταλλικές οκ, με ακριβές συνθετικές όχι τόσο

πάντως με τοποθέτηση σκληρότερων πίσω δεν ξέρω μήπως είναι χειρότερο το κράτημα , ειδικά σε στροφές με σαμαράκια

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 28/10/2023 στις 9:00 ΜΜ, filipprin είπε

Το αμαξι κατα  την εκινηση οταν ειναι κρυο ξεκινα παντα με βενζινα.Αρα οτι προβλημα έχεις αφορα την βενζινα μονο και ουδεμιά σχεση εχει με το αεριο.Η τρομπα εκτός απο πιεση πρεπει να εχει και ροή και να κραταει και τη σωστη πιεση οταν σβηνει ο κινητηρας.Ενα τεστ ειναι πριν βάλεις μπροστα ανοιγόκλεισε 3-4 φορές το διακοπτη και μετα πατα μιζα .Αν ηταν κατι ηλεκτρονικό θα στο εβγαζε βλαβη στο διαγνωστικο.

Καλησπέρα φίλε μου το έχω κάνει αυτό με τον διακόπτη πάλι τίποτα δεν άλλαξε γνωρίζω ότι παίρνει με βενζίνη αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί άμα σβήσω με αέριο θα πάρει μπρος..

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, giannhs.m είπε

Καλησπέρα φίλε μου το έχω κάνει αυτό με τον διακόπτη πάλι τίποτα δεν άλλαξε γνωρίζω ότι παίρνει με βενζίνη αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί άμα σβήσω με αέριο θα πάρει μπρος..

όταν δεν παίρνει δοκίμασες να το βάλεις με την εκτακτη εκκίνηση δηλαδή με υγραέριο;;;; Δοκίμασε μια φορά που δεν παίρνει μήπως πάρει με υγραέριο.

Και γω το είχα πάθει και τελικά εφταιγε η αντλία βενζίνης. Δεν κρατούσε πίεση. Με υγραέριο επαιρνε μια χαρά.Την άλλαξα και όλα οκ.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, papoys1 είπε

όταν δεν παίρνει δοκίμασες να το βάλεις με την εκτακτη εκκίνηση δηλαδή με υγραέριο;;;; Δοκίμασε μια φορά που δεν παίρνει μήπως πάρει με υγραέριο.

Αυτό πως;

Κρατάς πατημένο το μπουτόν;

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Doubt είπε

Αυτό πως;

Κρατάς πατημένο το μπουτόν;

Ακριβώς πατάς το κουμπάκι που εχει για αλλαγή καυσίμου , το κρατάς πατημένο με το δάχτυλο και μιζάρεις συνέχεια για καμιά 10αριά δευτερόλεπτα.

Το εχω κάνει αρκετές φορές και παίρνει μπροστά με υγραέριο. Μπορεί να μην πάρει αν έχει χειμώνα  και θερμοκρασίες κάτω από τη μηδέν. Βέβαια κάτι τέτοιο δεν είναι καλό να το επιχειρήσει κάποιος διότι αν έχει αρνητικές θερμοκρασίες είναι κακό για τον κινητήρα να βάζουμε μπροστά με υγραέριο.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Doubt είπε

Αυτό πως;

Κρατάς πατημένο το μπουτόν;

Πρέπει να το έχει ενεργοποιήσει .

Συνήθως μέχρι 10 φορές έχει μετρητή . 

Καλό είναι με αυτό το τρόπο να αφήσεις ζεσταθεί το αμάξι αφού πάρει μπροστά . 

Μέχρι στιγμής δε έχει τύχει να το χρησιμοποιήσω στα 3 αμάξια με υγραέριο.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, meletis_m είπε

Πρέπει να το έχει ενεργοποιήσει .

Συνήθως μέχρι 10 φορές έχει μετρητή . 

Καλό είναι με αυτό το τρόπο να αφήσεις ζεσταθεί το αμάξι αφού πάρει μπροστά . 

Μέχρι στιγμής δε έχει τύχει να το χρησιμοποιήσω στα 3 αμάξια με υγραέριο.

Ειναι ενεργοποιημένο από τη μάνα του συνηθως.Εγώ το εχω χρησιμοποιήσει αρκετες φορές.

Ειδικά πριν ένα μηνα 5-6 φορές μέχρι να το πάω στο μάστορα για την αντλία. Ναι καλό είναι να μην το κινήσεις αμέσως αλλα εγω καλοκαίρι ήταν δεν του εδινα χρόνο.😜

Τωρα όταν πάω για σερβις υγραερίου θα του πω να το μηδενίσει.

Δημοσ.
10 ώρες πριν, papoys1 είπε

όταν δεν παίρνει δοκίμασες να το βάλεις με την εκτακτη εκκίνηση δηλαδή με υγραέριο;;;; Δοκίμασε μια φορά που δεν παίρνει μήπως πάρει με υγραέριο.

Και γω το είχα πάθει και τελικά εφταιγε η αντλία βενζίνης. Δεν κρατούσε πίεση. Με υγραέριο επαιρνε μια χαρά.Την άλλαξα και όλα οκ.

Εμένα θα πάρει και με βενζίνη απλά όχι με την πρώτη με την δεύτερη μίζα θα πάρει κατευθείαν δεν είναι ότι δεν παίρνει απλά κάτι το δυσκολεύει να πάρει με την πρώτη φυσιολογικά δηλαδή ...

Δημοσ.

Δοκίμασε αφου το βάλεις μπροστά να σβήσεις να ξαναβάλεις. Αν πάρει με την πρώτη μπορεί να μην σου κρατάει πίεση η αντλία και το βράδυ ή όταν μείνει ακίνητο για ωρα να αδειάζει το κύκλωμα

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Δοκίμασε αφου το βάλεις μπροστά να σβήσεις να ξαναβάλεις. Αν πάρει με την πρώτη μπορεί να μην σου κρατάει πίεση η αντλία και το βράδυ ή όταν μείνει ακίνητο για ωρα να αδειάζει το κύκλωμα

Ναι το έχω κάνει παίρνει με την πρώτη ...άρα λες να είμαι κανένα ρυθμιστής πίεσης?

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, giannhs.m είπε

Ναι το έχω κάνει παίρνει με την πρώτη ...άρα λες να είμαι κανένα ρυθμιστής πίεσης?

Μπορεί είχα παρόμοιο πρόβλημα παλαιότερα άλλαξα αντλία . Μάλλον δεν εκλεινε η βαλβίδα επιστροφής (αν το λέω καλα) και λύθηκε. Σε μας με το υγραέριο υποφέρουν οι αντλίες και είναι μια συνηθισμένη βλάβη.

Πρωτα δοκίμασε να το δουλέψεις βενζίνα κάποια χιλιόμετρα να το κλείσεις και να δεις το πρωί αν στο κάνει. Μήπως κάποιο μπεκάκι υγραερίου κατουραει που λέμε και το πρωί είναι μπουκωμένο

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...