Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, thessalos_ είπε

Η αυτολίπανση με μεικτό ψεκασμό βενζίνης τι είναι ακριβώς;

Επίσης καλό είναι να λειτουργεί και με βενζίνη η μόνο με υγραέριο; Γιατί είχα την εντύπωση ότι στην αρχή η εκκίνηση γινόταν με βενζίνη και μετά αναλάμβανε το υγραέριο αλλά στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι δεν είναι απαραίτητο αυτό αν θες το βάζεις να λειτουργεί εξ' ολοκλήρου με υγραέριο. Από θέμα ντεπόζιτου τι είναι προτιμότερο να βγεί η ρεζέρβα η να μπει στο χώρο αποσκευών;

Στη αρχή ξεκινάει με βενζίνη , και μόλις ζεσταθεί παίρνει εντολή και γυρίζει αυτόματα σε υγραέριο. (Ρυθμίζεται η θερμοκρασία αλλαγής ) 

Αυτολιπανση είναι ρύθμιση που πλέον υποστηρίζεται με απλά λόγια ρίχνει και ποσότητα βενζίνης , αναλόγως το σύστημα και το κινητήρα το ρυθμίζει ο εγκαταστατης . Για μένα να το ενεργοποιήσει .

Εγώ το χρησιμοποιώ εξ ολοκλήρου υγραέριο μόνο όταν τελειώσει και δε έχω κοντά πρατήριο . Και ανανεώνω τη βενζίνη 1 φορά στο μήνα , και να έχει πάνω από το ¼.

Για τη δεξαμενή δες ότι σε βολεύει , εγώ έβαλα ρεζερβας τη μεγαλύτερη που μπορεί να πάρει .

Τη ρεζέρβα δε τη έχω βγάλει , γιατί τα Κιτ επισκευής έχω τις επιφυλάξεις .

Προχώρησε πάντως αλλά μάθε τις λεπτομέρειες που σου έγραψα και ρώτησε και τον εγκατάστατη για το μεικτό ψεκασμό πως θα το κάνει .

 

Επεξ/σία από meletis_m
  • Απαντ. 4,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εάν και έχουν περάσει ήδη 3 αμάξια με υγραέριο. Στο τελευταίο αμάξι η νέα εγκατάσταση και βαλβίδα πληρώσεως τύπου dish ειναι στο προφυλακτήρα λίγο χαμηλά αλλά με εύκολη πρόσβαση .

Έχει αντιμετωπίσει κανένας θέματα με τα πιστόλια των αντλιών; Τη είχαν σπάσει  πιθανόν τη βάση της . Διορθώθηκε τη προηγούμενη εβδομάδα, και σήμερα σε 2 πρατήρια δε τους κούμπωνε το πιστόλι . 

Είναι θέμα των αντλιών γιατί είχα δει και σε άλλους δε ταιριάζει και το πιέζουν χωρίς λόγο ή να ξανά περάσω στο εγκατάστατη γιατί μια χαρά είναι και που το σήκωσα το αμάξι σε γρύλο . Έχει τύχει σε κάποιον παρόμοιο θέμα ; 

Δημοσ.

Καλημέρα, έχω αμάξι με υγραεριο και βενζίνη. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι ότι ενώ ήμουν σταματημένος στο φανάρι ξαφνικά σβήνει το αμάξι χωρίς να κάνω κάτι.

 

Η ερώτηση μου είναι μήπως φταίει η εναλλαγή που κάνει μετά από λίγο από βενζίνη σε αέριο ή υπάρχει κάποιο άλλο πρόβλημα. (Άλλη φορά δεν έχει ξανατυχει)

 

Επίσης, παίζει ρόλο επειδή πρέπει να ζεσταθεί για να δουλέψει το αέριο ;

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, antoniokonstant25 είπε

Καλημέρα, έχω αμάξι με υγραεριο και βενζίνη. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι ότι ενώ ήμουν σταματημένος στο φανάρι ξαφνικά σβήνει το αμάξι χωρίς να κάνω κάτι.

 

Η ερώτηση μου είναι μήπως φταίει η εναλλαγή που κάνει μετά από λίγο από βενζίνη σε αέριο ή υπάρχει κάποιο άλλο πρόβλημα. (Άλλη φορά δεν έχει ξανατυχει)

 

Επίσης, παίζει ρόλο επειδή πρέπει να ζεσταθεί για να δουλέψει το αέριο ;

Γράψε το μοντέλο , σύστημα που έχεις .

Είναι νέα εγκατάσταση; Στη βενζίνη κάνει το ίδιο ; Έχεις καθαρίσει τη πεταλούδα γκαζιού και έλεγχο όλα τα κολλαρα μήπως τραβάει κάπου αέρα ; 

Εάν το κάνει στο υγραέριο και έχεις κάνει ήδη τα παραπάνω , πας για ρύθμιση και να το δει και στο Η/Υ ξανά .

Η εναλλαγή γίνεται μόλις ζεσταθεί αναλόγως τη θερμοκρασία που τη έχει ρυθμίσει από το πρόγραμμα . 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Γράψε το μοντέλο , σύστημα που έχεις .

Είναι νέα εγκατάσταση; Στη βενζίνη κάνει το ίδιο ; Έχεις καθαρίσει τη πεταλούδα γκαζιού και έλεγχο όλα τα κολλαρα μήπως τραβάει κάπου αέρα ; 

Εάν το κάνει στο υγραέριο και έχεις κάνει ήδη τα παραπάνω , πας για ρύθμιση και να το δει και στο Η/Υ ξανά .

Η εναλλαγή γίνεται μόλις ζεσταθεί αναλόγως τη θερμοκρασία που τη έχει ρυθμίσει από το πρόγραμμα . . 

Opel 1.4 GTC και εγκατάσταση του 2016

Καθαρισμός  πεταλούδας έχει γίνει.

Όταν το αγόρασα το καλοκαίρι ήταν κομπλέ όλα από αντιπροσωπεία.

Μια φορά συνεβει 

Επεξ/σία από antoniokonstant25
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, antoniokonstant25 είπε

Opel 1.4 GTC και εγκατάσταση του 2016

Καθαρισμός  πεταλούδας έχει γίνει.

Όταν το αγόρασα το καλοκαίρι ήταν κομπλέ όλα από αντιπροσωπεία.

Φυσιολογικό δε είναι να σβήνει 

Δούλεψε μερικές μέρες βενζίνη να δεις , αλλιώς να πας να δεις το υγραέριο τη ρύθμιση του . Να σβήνει δε είναι φυσιολογικό .Κάνε και έλεγχο όλα τα σωληνάκια μήπως τραβάει αέρα από κάπου.

Σβήνει κατευθείαν ή προσπαθεί να κρατήσει ρελαντί και δε μπορεί.

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Φυσιολογικό δε είναι να σβήνει 

Δούλεψε μερικές μέρες βενζίνη να δεις , αλλιώς να πας να δεις το υγραέριο τη ρύθμιση του . Να σβήνει δε είναι φυσιολογικό .Κάνε και έλεγχο όλα τα σωληνάκια μήπως τραβάει αέρα από κάπου.

Σβήνει κατευθείαν ή προσπαθεί να κρατήσει ρελαντί και δε μπορεί.

 

Επειδή το δούλευα τις προηγούμενες μέρες βενζίνη δεν είχε θέμα. Ήμουν σταματημένος στο φανάρι και έσβησε. Επίσης τρεμοπαιζει το στροφόμετρο είτε είναι βενζίνη είτε αέριο 

Μήπως παίζει ρόλο όταν ζεστάθηκε ο κινητήρας και έκανε την μεταφορά από βενζίνη σε αέριο.

Επεξ/σία από antoniokonstant25
Δημοσ.
6 ώρες πριν, antoniokonstant25 είπε

Μήπως παίζει ρόλο όταν ζεστάθηκε ο κινητήρας και έκανε την μεταφορά από βενζίνη σε αέριο.

αν γυρνά κρύο σε αέριο τότε ναι θα σου κάνει κοψίματα (ή και σβήσιμο)

πολύ εύκολα κάνεις τα εξής , με το που γυρίσει σε αέριο , αν δε σου σβήσει , τότε γυρνάς βενζίνη και καπάκια πάλι αέριο και βλέπεις πως συμπεριφέρεται , ίσως να θέλει να γυρνά πιο ψηλά

όμως αν είναι αρκετά ζεστό το αμάξι και απο αέριο το πας βενζίνη και ξανά αέριο και σου κάνει κόψιμο κάτι άλλο παίζει

οι κλασσικοί ύποπτοι είναι μπουζί/καλώδια/πολλαπλασιαστές

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, korakios είπε

αν γυρνά κρύο σε αέριο τότε ναι θα σου κάνει κοψίματα (ή και σβήσιμο)

πολύ εύκολα κάνεις τα εξής , με το που γυρίσει σε αέριο , αν δε σου σβήσει , τότε γυρνάς βενζίνη και καπάκια πάλι αέριο και βλέπεις πως συμπεριφέρεται , ίσως να θέλει να γυρνά πιο ψηλά

όμως αν είναι αρκετά ζεστό το αμάξι και απο αέριο το πας βενζίνη και ξανά αέριο και σου κάνει κόψιμο κάτι άλλο παίζει

οι κλασσικοί ύποπτοι είναι μπουζί/καλώδια/πολλαπλασιαστές

Βασικά το βάζω μπροστά ενώ είναι ήδη στο αέριο αν βοηθάει. (επειδή είπες γυρνάει κρύο στο αέριο).

Επίσης, αυτό μου το έκανε μετά από 3 χλμ περίπου και λόγω κίνησης στο δρόμο να πήρε 5 λεπτά να τα διανύσω. Ως βοήθεια το αναφέρω 

Τι εννοείς γυρνάει πιο ψηλά. Ρωτάω γιατί είναι πρώτη φορά που έχω αέριο 

Επεξ/σία από antoniokonstant25
Δημοσ.
4 ώρες πριν, antoniokonstant25 είπε

Βασικά το βάζω μπροστά ενώ είναι ήδη στο αέριο αν βοηθάει. (επειδή είπες γυρνάει κρύο στο αέριο).

δε βοηθά γιατί δεν κατάλαβα . Αν το αμάξι δουλεύει ώρα και έχει ζεσταθεί καλά σου κάνει κοψίματα ή μόνο σε σύντομες διαδρομές ?

4 ώρες πριν, antoniokonstant25 είπε

Τι εννοείς γυρνάει πιο ψηλά. Ρωτάω γιατί είναι πρώτη φορά που έχω αέριο 

το αμάξι γυρνά σε αέριο όταν πιάσει μια θερμοκρασία , αν θυμάμαι καλά είναι 35C η ελάχιστη , άλλοι το έχουν στους 38-40 κτλ

δλδ ένα απο τα πολλά (συν τα παραπάνω) που μπορείς να κοιτάξεις είναι σε ποια θερμοκρασία γυρίζει σε αέριο και ίσως χρειαστεί να το πας λίγο πιο ψηλά .

Φυσικά αυτά τα λέμε στην περίπτωση που θες να το ψάξεις ο ίδιος , αλλιώς πας στον εγκαταστάτη και ρωτάς πρώτα αν βρήκε τι φταίει και ποιο το κόστος

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, antoniokonstant25 είπε

Βασικά το βάζω μπροστά ενώ είναι ήδη στο αέριο αν βοηθάει. (επειδή είπες γυρνάει κρύο στο αέριο).

Επίσης, αυτό μου το έκανε μετά από 3 χλμ περίπου και λόγω κίνησης στο δρόμο να πήρε 5 λεπτά να τα διανύσω. Ως βοήθεια το αναφέρω 

Τι εννοείς γυρνάει πιο ψηλά. Ρωτάω γιατί είναι πρώτη φορά που έχω αέριο 

Αρχικά ποιο μοτέρ φοράει; 

Έχει μηχανικές βαλβίδες ή υδραυλικές.

Συστήμα υγραερίου τι μάρκα ; 

Το καλύτερο θα ήταν να πας στο εγκατάστατη να αποκλείσει ότι έχει θέμα το υγραέριο.  Σε διαγνωστικό το αμάξι έχει μπει να δεις για σφάλματα

συνηθως μετά τους 40 βαθμούς το ρυθμίζουν για εναλλαγή από βενζίνη σε αέριο .

Εάν σου κάνει και κοψίματα σε χαμηλές στροφές 1200-2500 κοιτάζεις ανάφλεξη όπως γράφτηκε . Με υγραέριο πόσα χιλιόμετρα έχει κάνει σύνολο από το 2016;

 

Επεξ/σία από meletis_m
Δημοσ.
1 ώρα πριν, korakios είπε

δε βοηθά γιατί δεν κατάλαβα . Αν το αμάξι δουλεύει ώρα και έχει ζεσταθεί καλά σου κάνει κοψίματα ή μόνο σε σύντομες διαδρομές ?

το αμάξι γυρνά σε αέριο όταν πιάσει μια θερμοκρασία , αν θυμάμαι καλά είναι 35C η ελάχιστη , άλλοι το έχουν στους 38-40 κτλ

δλδ ένα απο τα πολλά (συν τα παραπάνω) που μπορείς να κοιτάξεις είναι σε ποια θερμοκρασία γυρίζει σε αέριο και ίσως χρειαστεί να το πας λίγο πιο ψηλά .

Φυσικά αυτά τα λέμε στην περίπτωση που θες να το ψάξεις ο ίδιος , αλλιώς πας στον εγκαταστάτη και ρωτάς πρώτα αν βρήκε τι φταίει και ποιο το κόστος

 

Εννοώ ότι με το που μπαίνω στο αμάξι για να φύγω είναι στο αέριο ήδη από την αρχή.

Στις σύντομες συνήθως όταν σταματάω φανάρι και σε διασταυρώσεις καμιά φορά πέφτουν λίγο οι στροφές, δηλαδή οριακά για να σβήσει. Εκτός από αυτή τη φορά που έσβησε.

Τόσο πολύ δεν το έχω ψάξει με τις θερμοκρασίες κλπ 

59 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Αρχικά ποιο μοτέρ φοράει; 

Έχει μηχανικές βαλβίδες ή υδραυλικές.

Συστήμα υγραερίου τι μάρκα ; 

Το καλύτερο θα ήταν να πας στο εγκατάστατη να αποκλείσει ότι έχει θέμα το υγραέριο.  Σε διαγνωστικό το αμάξι έχει μπει να δεις για σφάλματα

συνηθως μετά τους 40 βαθμούς το ρυθμίζουν για εναλλαγή από βενζίνη σε αέριο .

Εάν σου κάνει και κοψίματα σε χαμηλές στροφές 1200-2500 κοιτάζεις ανάφλεξη όπως γράφτηκε . Με υγραέριο πόσα χιλιόμετρα έχει κάνει σύνολο από το 2016;

 

Τέτοιες λεπτομέρειες δεν γνωρίζω δυστυχώς για το τι φοράει και γενικότερα το σύστημά του. Πρέπει να το δω αυτές τις μέρες.

Στις 1200 - 2500 δεν έχω δει κοψίματα. Όταν είναι στο ρελαντί μπορεί να φτάσει οριακά τις 700-800 περίπου έτσι όπως υπολογίζω με βάση το στροφόμετρο. 

Τα χιλιόμετρα που έχει κάνει καμία 30.000 να είναι πολύ βαριά. 

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, antoniokonstant25 είπε

Εννοώ ότι με το που μπαίνω στο αμάξι για να φύγω είναι στο αέριο ήδη από την αρχή.

Στις σύντομες συνήθως όταν σταματάω φανάρι και σε διασταυρώσεις καμιά φορά πέφτουν λίγο οι στροφές, δηλαδή οριακά για να σβήσει. Εκτός από αυτή τη φορά που έσβησε.

Τόσο πολύ δεν το έχω ψάξει με τις θερμοκρασίες κλπ 

Τέτοιες λεπτομέρειες δεν γνωρίζω δυστυχώς για το τι φοράει και γενικότερα το σύστημά του. Πρέπει να το δω αυτές τις μέρες.

Στις 1200 - 2500 δεν έχω δει κοψίματα. Όταν είναι στο ρελαντί μπορεί να φτάσει οριακά τις 700-800 περίπου έτσι όπως υπολογίζω με βάση το στροφόμετρο. 

Τα χιλιόμετρα που έχει κάνει καμία 30.000 να είναι πολύ βαριά. 

Δες τι σύστημα έχει και ποια μπεκ υγραερίου, και μάλλον θα χρειαστεί να επισκεφθείς εγκατάστατη για έλεγχο και ρύθμιση εκ νέου .

 

Δημοσ.
Στις 2/10/2023 στις 12:01 ΠΜ, meletis_m είπε

Εάν και έχουν περάσει ήδη 3 αμάξια με υγραέριο. Στο τελευταίο αμάξι η νέα εγκατάσταση και βαλβίδα πληρώσεως τύπου dish ειναι στο προφυλακτήρα λίγο χαμηλά αλλά με εύκολη πρόσβαση .

Έχει αντιμετωπίσει κανένας θέματα με τα πιστόλια των αντλιών; Τη είχαν σπάσει  πιθανόν τη βάση της . Διορθώθηκε τη προηγούμενη εβδομάδα, και σήμερα σε 2 πρατήρια δε τους κούμπωνε το πιστόλι . 

Είναι θέμα των αντλιών γιατί είχα δει και σε άλλους δε ταιριάζει και το πιέζουν χωρίς λόγο ή να ξανά περάσω στο εγκατάστατη γιατί μια χαρά είναι και που το σήκωσα το αμάξι σε γρύλο . Έχει τύχει σε κάποιον παρόμοιο θέμα ; 

Τελικά είχε σπάσει η πλήρωση υγραερίου στο προφυλακτήρα βασικά η βάση της .Πιθανόν από πίεση με το πιστόλι  ή αστοχία .

Αλλάχτηκε όλο το Κιτ στερεώθηκε και με φλατζοκολλα και δείχνει να είναι μια χαρά .

  • Like 3
Δημοσ.

Mazda 2  του 2007,167.000 χιλιόμετρα με καθημερινή 30χλμ (τα 20+ εκτός πόλης) να προχωρήσω σε υγραέριο?

Ξεπουληθήκαμε στην βενζίνη.

Εχετε γνώμη για κάτι συγκεκριμένο? Πάτρα θα γίνει η εγκατάσταση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...