Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
θυμαμαι πριν 2 χρονια που συμμετειχα σε συζητηση οτι στην ουσια γινετε κλωνος της ecu και δουλευει ενας παραλληλος για υγραεριο?!?

Ναι ,κάνεις εξoμείωση με την ecu του κινητήρα ,αλλά το copy paste που αναφέρεις είναι ατυχής έκφραση το λιγότερο.

 

ποιος ιδιωτης δεινει εγγυηση σε κινητηρα περα απο τις αντ/πειες που διαβασα οτι εχουν αρχησει και βαζουν?!

Οι όποιες αντιπροσωπείες που δίνουν ,απλά συνεχίουν την εργοστασιακή ,αν δεν υφίστατε αυτή ,δεν νομίζω να δίνουν κάποια έξτρα ,τουλάχιστον οχι γραπτώς.

  • Απαντ. 4,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Έχει βάλει LPG κανείς σε VW Polo 1.4 75HP του 2008 (9N3); Ή γενικότερα «κοντινό» αυτοκίνητο;

 

Σκέφτομαι την μετατροπή όχι τόσο για την οικονομία (δεν κάνω πάρα πολλά χιλιόμετρα άλλωστε) όσο για την ασφάλεια του μοτέρ. Όλες οι βενζίνες της περιοχής είναι άθλιες και την πληρώνει το αμάξι μου. Έχω φτάσει στο σημείο να βάζω super αμόλυβδη (με 1.85€!) σε αμάξι με μικρή συμπίεση μιας και αυτή όταν νοθεύεται τη γεμίζουν απλή αμόλυβδη, όχι αηδίες. Πληρώνω ένα σκασμό λεφτά χωρίς λόγο και φοβάμαι και πότε θα ξαναβουλώσουν τα μπεκ μου. :mad:

 

Μια άλλη απορία μου. Τα kit της 4ης γενιάς γυρίζουν σε υγραέριο αφού πρώτα ζεσταθεί το νερό ώστε να μετατρέπεται το υγρό σε αέριο. Στα 5ης όπου η καύση γίνεται με υγρό καύσιμο, το αμάξι ξεκινάει κατευθείαν με LPG; Ή πάλι τρώει βενζίνη κάποια ώρα;

Δημοσ.

Υπάρχει κανείς που να πήρε χαρτιά απο τον Κατσαμπέρη ...έβαλα και εγω εκει εχω ένα μηνα αναμονή και περιμένω

Δημοσ.

λοιπον το εβαλα 28/5 ,ακομα τιποτα ,περιμενη αδεια μαλον,ειδα πολουσ να βαζουν ,σχολη οδηγων,αστιν ομικη τα ιχ τουσ ,εχω κανη 12000χλμ,κανενα προβλημα σε νισσαν χτλ 2002,να οργανοθουμε αν χριαστη. απο εβδομαδα θα τον κανω επισκεψη ,και βλεπουμε.

Δημοσ.
όπως τα περιγράφεις, έτσι ακριβώς νομίζω κι εγώ ότι είναι τα πράγματα για την Ελλάδα...Εάν μυριστούν παραδάκι αλλάζουν τις νομοθεσίες δίχως καμία λογική...

Εδώ, με τα τέλη κυκλοφορίας κάθε χρόνο δεν ξέρουμε τί θα μας ξημερώσει...Τη μια χρονιά ανεβαίνει η τιμή, την άλλη κατεβαίνει, μετά πάλι ανεβαίνει...αλλάζουμε κριτήρια ανά έτος...

 

ειδες πως ειναι τα νεα τελη?

κοροιδια?

πχ >> 1.358 - 1548 =220 ευρω

ξερουν πολλα 1600αρια αυτοκινητα με 1545 cc? ολα ειναι στα 1595-96 cc! και ουσιαστικα θα πληρωσουμε παλι 240 ευρω ,αντι 252 που δωσαμε περισυ με το << πρασινο >> τελος!

και φωναζα οτι το μετρο ειναι αδικο!

τα 10 ευρω διαφορα ηταν η αδικια δηλαδη?

τετοια κοροιδια?

και απο το 2011 θα παει με τα καυσαερια!

με τα ορια καυσαεριων που δωσανε ειναι να τους βριζεις!

παντου σαν τα μουτρα τους τα κανανε!

Δημοσ.
λοιπον το εβαλα 28/5 ,ακομα τιποτα ,περιμενη αδεια μαλον,ειδα πολουσ να βαζουν ,σχολη οδηγων,αστιν ομικη τα ιχ τουσ ,εχω κανη 12000χλμ,κανενα προβλημα σε νισσαν χτλ 2002,να οργανοθουμε αν χριαστη. απο εβδομαδα θα τον κανω επισκεψη ,και βλεπουμε.

 

ναι ακουσα οτι περιμενουν τωρα τα χαρτια παντος ειμαι αρκετα ευχαριστημενος απο την δουλεια ..θα πω και εγω οτον ευχερεσω για μια μικρη ρυθμιση οταν το αναβω και ειναι κρυο τελειος μπαινει πιο γρηγορα απο οτι πρεπει το υγραεριο και δεν μπορει να δουλεψει...καλα...θελει ρυθμιση...οταν πας στειλε αναμενω

Δημοσ.
Έχει βάλει LPG κανείς σε VW Polo 1.4 75HP του 2008 (9N3); Ή γενικότερα «κοντινό» αυτοκίνητο;

 

Σκέφτομαι την μετατροπή όχι τόσο για την οικονομία (δεν κάνω πάρα πολλά χιλιόμετρα άλλωστε) όσο για την ασφάλεια του μοτέρ. Όλες οι βενζίνες της περιοχής είναι άθλιες και την πληρώνει το αμάξι μου. Έχω φτάσει στο σημείο να βάζω super αμόλυβδη (με 1.85€!) σε αμάξι με μικρή συμπίεση μιας και αυτή όταν νοθεύεται τη γεμίζουν απλή αμόλυβδη, όχι αηδίες. Πληρώνω ένα σκασμό λεφτά χωρίς λόγο και φοβάμαι και πότε θα ξαναβουλώσουν τα μπεκ μου. :mad:

 

Μια άλλη απορία μου. Τα kit της 4ης γενιάς γυρίζουν σε υγραέριο αφού πρώτα ζεσταθεί το νερό ώστε να μετατρέπεται το υγρό σε αέριο. Στα 5ης όπου η καύση γίνεται με υγρό καύσιμο, το αμάξι ξεκινάει κατευθείαν με LPG; Ή πάλι τρώει βενζίνη κάποια ώρα;

 

αν πρόκειται μόνο για αξιοπιστία, κάτσε με την βενζίνη γιατί θα ξενερώσεις να πηγαίνεις ξανά και ξανά για προγραμματισμό να παίξει καλύτερα, και πάλι να έχεις κοψίματα κλπ....

αν δεν σου καίει πολλά και δεν το κάνεις για οικονομία μην ασχοληθείς

Δημοσ.

για σε ολους.εχω συστημα 5 γενειας icom gtj σε cordoba.αν υπαρχει καπιος που εχει το ιδιο περιμενω απαντιση και εντιπωσεις η πιθανα προβληματα.ευχαρηστω

Δημοσ.
για σε ολους.εχω συστημα 5 γενειας icom gtj σε cordoba.αν υπαρχει καπιος που εχει το ιδιο περιμενω απαντιση και εντιπωσεις η πιθανα προβληματα.ευχαρηστω

 

ποσο σου στοιχισε, και τι καταναλωση εχεις?

Δημοσ.
ποσο σου στοιχισε, και τι καταναλωση εχεις?

 

Τα 5ης γενιάς έχουν εξ΄ ορισμού μεγαλύτερη κατανάλωση ,γύρω στο +20% ,αλλά είναι πολύ πιο εύκολα στην τοποθέτηση.

Δημοσ.

εγω έχω το 4ης γενιας και παρόλο που το πήγα δύο φορές στο συνεργείο για ρύθμιση η κατανάλωση μου εξακολουθεί να είναι +20%.

Δημοσ.
εγω έχω το 4ης γενιας και παρόλο που το πήγα δύο φορές στο συνεργείο για ρύθμιση η κατανάλωση μου εξακολουθεί να είναι +20%.

 

Έχεις πμ.!!!!!!!!!!!

Δημοσ.
Έχεις πμ.!!!!!!!!!!!

ME 40 λιτρα υγραεριου εκανα 400χλμ !σε cordoba 1.4 101hp.

 

---------- Προσθήκη στις 19:24 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 19:22 ----------

 

Έχεις πμ.!!!!!!!!!!!

ME 40 λιτρα υγραεριου εκανα 400χλμ !σε cordoba 1.4 101hp.1800 ευρο.

Δημοσ.
ME 40 λιτρα υγραεριου εκανα 400χλμ !σε cordoba 1.4 101hp.

Εχεις παράπονο???

Εγώ με 40 λίτρα κάνω 290 χιλ!!!!! :fear::fear:

Citroen C4 Grand Picasso, 1800cc:p

Δημοσ.
ME 40 λιτρα υγραεριου εκανα 400χλμ !σε cordoba 1.4 101hp.

 

10 lit για 100 km!!! πολλά δεν είναι για ένα αυτικίνητο 1400cc? Ο κατασκευαστής τι μέση κατανάλωση βενζίνης σου δίνει?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...