Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 minutes ago, meletis_m said:

Ειναι έμμεσου ή άμεσου ψεκασμού επειδή είναι νέο μοντέλο . Παλιότερα τα Suzuki ήθελαν σύστημα με γρήγορα μπεκ και σίγουρα ενεργοποίηση αυτολιπανσης.

Το Optima με ποια μπεκ υγραερίου σου το προτείνει ; 

Εάν βάζει Europegas δες το με μπεκ υγραερίου Hana και μάθε τι βαλβίδες έχει το μοτέρ του δηλαδή μηχανικές ή αυτορυθμιζομενες.

 

 

Απ' ότι έχω βρει στο ίντερνετ έχει τον κινητήρα με ονομασία K12B. (https://mymotorlist.com/engines/suzuki/k12b/)  όπου αναφέρει "distributed injection"

Δυστυχώς δεν ρώτησα ποια συγκεκριμένα μπεκ ή ποιο ακριβώς σύστημα της optima ή της BRC εγκαθιστεί, γιατί δεν γνώριζα ότι βγαίνουν πολλά. Απλά σαν εγκαταστάτη τον εμπιστεύομαι για αυτό πήγα εκεί.

Επίσης βρίσκομαι στη επαρχία και όχι Αθήνα, με ότι αυτό ίσως συνεπάγεται, προς τις διαθέσιμες επιλογές. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, GeorgeHellas είπε

 

Απ' ότι έχω βρει στο ίντερνετ έχει τον κινητήρα με ονομασία K12B. (https://mymotorlist.com/engines/suzuki/k12b/)  όπου αναφέρει "distributed injection"

Δυστυχώς δεν ρώτησα ποια συγκεκριμένα μπεκ ή ποιο ακριβώς σύστημα της optima ή της BRC εγκαθιστεί, γιατί δεν γνώριζα ότι βγαίνουν πολλά. Απλά σαν εγκαταστάτη τον εμπιστεύομαι για αυτό πήγα εκεί.

Επίσης βρίσκομαι στη επαρχία και όχι Αθήνα, με ότι αυτό ίσως συνεπάγεται, προς τις διαθέσιμες επιλογές. 

Και εγώ επαρχία έβαλα σε 2 αμάξια και βρήκα σωστό εγκατάστατη.

Απλώς εάν είναι άμεσου ψεκασμού υπάρχουν και συστήματα άμεσου ψεκασμού .

Για BRC δες το Seq24 τουλάχιστον σε έμμεσου ψεκασμου , εφόσον ρυθμιστεί σωστά δε θα έχεις θέματα . Να βγει στο δρόμο το αμάξι . Το αμάξι στη βενζίνη δουλεύει σωστά τώρα ή έχει κανένα σφάλμα ; 

Ρώτησε τον και πως θα ρυθμίσει τη αυτολιπανση, μπεκ υγραερίου ποια θα έχει και εάν θα βάλει σύστημα με σύνδεση obd . Λόγω χρονολογίας θα έχεις οφέλη να βάλεις .

Εάν έχεις μηχανικές βαλβίδες κάθε 40,000 χιλιόμετρα έλεγχο διακενων . Κάτι άλλο δε έχει να προσέξεις , και ήδη άργησες .

Απο οδό είδα το K12B είναι έμμεσου ψεκασμου 

 

Επεξ/σία από meletis_m
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 minutes ago, meletis_m said:

Και εγώ επαρχία έβαλα σε 2 αμάξια και βρήκα σωστό εγκατάστατη.

Απλώς εάν είναι άμεσου ψεκασμού υπάρχουν και συστήματα άμεσου ψεκασμού .

Για BRC δες το Seq24 τουλάχιστον σε έμμεσου ψεκασμου , εφόσον ρυθμιστεί σωστά δε θα έχεις θέματα . Να βγει στο δρόμο το αμάξι . Το αμάξι στη βενζίνη δουλεύει σωστά τώρα ή έχει κανένα σφάλμα ; 

Ρώτησε τον και πως θα ρυθμίσει τη αυτολιπανση, μπεκ υγραερίου ποια θα έχει και εάν θα βάλει σύστημα με σύνδεση obd . Λόγω χρονολογίας θα έχεις οφέλη να βάλεις .

Εάν έχεις μηχανικές βαλβίδες κάθε 40,000 χιλιόμετρα έλεγχο διακενων . Κάτι άλλο δε έχει να προσέξεις , και ήδη άργησες .

Απο οδό είδα το K12B είναι έμμεσου ψεκασμου 

 

Το αυτοκίνητο έχει 92κ χιλιόμετρα και δεν βγάζει κάποια σφάλματα στον κινητήρα.

Σε ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια και για τις ερωτήσεις που θα πρέπει να κάνω!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειχα βαλει 43 λιτρα (τοσα γεμιζω) επειδη θα εφευγα ΣΚ πηγα γεμισα πηρε 33 λιτρα συνολο 76 και με αυτα τα 76 λιτρα δηλαδη 48 ευρω (0.63 το λιτρο εδω στο Περιστερι) εκανα 895 χιλιομετρα.

Πιστευω καλα ειναι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν έκανα και το Θεσσαλονίκη - Αθήνα με οικονομική οδήγηση και ξόδεψα 40 λιτρα. Αρα 40x0.67 = 27€

Στον γυρισμό έτρεχα αρκετά και ξόδεψα 50 λίτρα.  Εβαλα 10 λιτρα = 10€ στο δρομο και τα υπολοιπα 40 με 0.65€ το λιτρο αρα συνολο περιπου 35€.

 

Τα διοδια τα καταραμένα κόστισαν 30x2 = 60€

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/9/2023 στις 9:44 ΜΜ, LLLEFTERIS είπε

Ειχα βαλει 43 λιτρα (τοσα γεμιζω) επειδη θα εφευγα ΣΚ πηγα γεμισα πηρε 33 λιτρα συνολο 76 και με αυτα τα 76 λιτρα δηλαδη 48 ευρω (0.63 το λιτρο εδω στο Περιστερι) εκανα 895 χιλιομετρα.

Πιστευω καλα ειναι.

 

Στις 7/9/2023 στις 8:25 ΠΜ, nick_corobos είπε

Λοιπόν έκανα και το Θεσσαλονίκη - Αθήνα με οικονομική οδήγηση και ξόδεψα 40 λιτρα. Αρα 40x0.67 = 27€

Στον γυρισμό έτρεχα αρκετά και ξόδεψα 50 λίτρα.  Εβαλα 10 λιτρα = 10€ στο δρομο και τα υπολοιπα 40 με 0.65€ το λιτρο αρα συνολο περιπου 35€.

 

Τα διοδια τα καταραμένα κόστισαν 30x2 = 60€

Τι να λέμε τώρα. Πας Γιαννενα και έρχεσαι με 60 ευρώ καυσιμα και θες διόδια κοντά στα 80

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα στο φορουμ με μια περιεργη ερωτηση

Εχω ενα Yaris του 03 (20 χρονων ο κουβας μου) με περιπου 172.000χλμ που ειχε τοποθετηθει υγραεριο πολυ καιρο πριν. Το αμαξι μηχανικα ειναι συντηρημενο πολυ καλα (εμφανισιακα αστο καλυτερα) και ειχε βγει οικονομικο το LPG στη μητερα μου (προηγουμενος κατοχος, θεος σχωρεστην) και για οσο το χρησιμοποιουσα εγω, μεχρι που εβγαζε μετα απο μερικες επισκεψεις σε βενζιναδικα check engine (που αποδειχτηκε οτι ηταν ενδειξεις φτωχου φορτιου απο το torque app) οποτε εμεινε στο αμαξι και δεν χρησιμοποιείται εδω και περιπου 2-3 χρονια.

Τον ιανουαριο ειναι καιρος να γινει αλλαγη/αφαιρεση δεξαμενης (αν θυμαμαι καλα ετσι λεγεται, που γινεται στα 10 χρονια;) και μου μπηκε στο μυαλο η ιδεα να το συντηρησω/ξαναφτιαξω. Μεχρι τωρα για οτι ειχα παει ειναι σε ενα συγκεκριμενο στη μεταμορφωση (οσοι το ξερουν το ξερουν) αλλα δεν εχω ιδεα τι θα ζητησει απο χρηματα. Οι αποριες ειναι οι εξης:

1) Αξιζει η επισκευη/συντηρηση του; Προφανως οικονομικα ναι, αλλα επειδη ειναι και πολλων ετων αμαξι δεν ξερω αν θα συνεχισει να λειτουργει σωστα.

2) Εχετε αλλες προτασεις για συνεργεια; Κατα προτιμηση προς ΒΠ μερια αλλα γενικα στην αττικη δεν με ενοχλει

Επεξ/σία από Kag1ante
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, Kag1ante είπε

Καλησπερα στο φορουμ με μια περιεργη ερωτηση

Εχω ενα Yaris του 03 (20 χρονων ο κουβας μου) με περιπου 172.000χλμ που ειχε τοποθετηθει υγραεριο πολυ καιρο πριν. Το αμαξι μηχανικα ειναι συντηρημενο πολυ καλα (εμφανισιακα αστο καλυτερα) και ειχε βγει οικονομικο το LPG στη μητερα μου (προηγουμενος κατοχος, θεος σχωρεστην) και για οσο το χρησιμοποιουσα εγω, μεχρι που εβγαζε μετα απο μερικες επισκεψεις σε βενζιναδικα check engine (που αποδειχτηκε οτι ηταν ενδειξεις φτωχου φορτιου απο το torque app) οποτε εμεινε στο αμαξι και δεν χρησιμοποιείται εδω και περιπου 2-3 χρονια.

Τον ιανουαριο ειναι καιρος να γινει αλλαγη/αφαιρεση δεξαμενης (αν θυμαμαι καλα ετσι λεγεται, που γινεται στα 10 χρονια;) και μου μπηκε στο μυαλο η ιδεα να το συντηρησω/ξαναφτιαξω. Μεχρι τωρα για οτι ειχα παει ειναι σε ενα συγκεκριμενο στη μεταμορφωση (οσοι το ξερουν το ξερουν) αλλα δεν εχω ιδεα τι θα ζητησει απο χρηματα. Οι αποριες ειναι οι εξης:

1) Αξιζει η επισκευη/συντηρηση του; Προφανως οικονομικα ναι, αλλα επειδη ειναι και πολλων ετων αμαξι δεν ξερω αν θα συνεχισει να λειτουργει σωστα.

2) Εχετε αλλες προτασεις για συνεργεια; Κατα προτιμηση προς ΒΠ μερια αλλα γενικα στην αττικη δεν με ενοχλει

Τι σύστημα έχει και ποιο κωδικό μοτέρ ; Να κάνεις ένα έλεγχο διάκενων να δείς , καθώς έγραψες οτι δούλευε με φτωχό μείγμα.

Αναλώσιμα θα ζητησει , που οφείλονται λόγω ηλικίας / χιλιομετρών άσχετα απο υγραέριο.

Αναλόγως τα χιλιόμετρα με το υγραέριο ίσως χρειαστεί συντήρηση ο μειωτήρας του ή αλλαγή τα μπέκ του..

Συνήθως αλλαγή δεξαμενής + πολυβαλβίδα υπολόγιζε 250-300€ μαζί με ρύθμιση χωρίς να χρειαστεί κάτι επιπλέον .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, meletis_m είπε

Τι σύστημα έχει και ποιο κωδικό μοτέρ ; Να κάνεις ένα έλεγχο διάκενων να δείς , καθώς έγραψες οτι δούλευε με φτωχό μείγμα.

Αναλώσιμα θα ζητησει , που οφείλονται λόγω ηλικίας / χιλιομετρών άσχετα απο υγραέριο.

Αναλόγως τα χιλιόμετρα με το υγραέριο ίσως χρειαστεί συντήρηση ο μειωτήρας του ή αλλαγή τα μπέκ του..

Συνήθως αλλαγή δεξαμενής + πολυβαλβίδα υπολόγιζε 250-300€ μαζί με ρύθμιση χωρίς να χρειαστεί κάτι επιπλέον .

Δεν ειναι ακριβως οτι δουλευε με φτωχο μειγμα, το εβγαλε λιγες φορες μετρημενες στα δαχτυλα. Απλα για να ειμαστε safe και λογω φοβιας το αφησαμε ανενεργο.

Αν παει κατω απο 500 ολα καλα γιατι υπολογιζα τιμες εγκαταστασης περιπου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Kag1ante είπε

Δεν ειναι ακριβως οτι δουλευε με φτωχο μειγμα, το εβγαλε λιγες φορες μετρημενες στα δαχτυλα. Απλα για να ειμαστε safe και λογω φοβιας το αφησαμε ανενεργο.

Αν παει κατω απο 500 ολα καλα γιατι υπολογιζα τιμες εγκαταστασης περιπου

Πρέπει  να δείτε το χάρτη υγραερίου  εξ αρχής στο δρόμο με κάποιον εγκαταστάτη , και για μένα να βαλεις και αυτολίπανση στα φορτία με βενζίνη . Εάν δε έχει αλλά θέματα το υγραέριο <500€ υπολόγισε μαζι με δεξαμενη & πολυβαλβίδα ( που αυτη κάνει όλη τη δουλεία για τη ασφάλεια ). Γιατι μερικοί αλλάζουν μόνο δεξαμενή .

Ωστόσο όπως σου έγραψα δές διάκενο βαλβίδων ( δε έχει μεγάλο κόστος - ο έλεγχος ) , γιατι μάλλον έχει μηχανικές βαλβίδες το συγκεκριμένο μοτέρ . Να ξέρεις που βρίσκεσαι .

 

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Πρέπει  να δείτε το χάρτη υγραερίου  εξ αρχής στο δρόμο με κάποιον εγκαταστάτη , και για μένα να βαλεις και αυτολίπανση στα φορτία με βενζίνη . Εάν δε έχει αλλά θέματα το υγραέριο <500€ υπολόγισε μαζι με δεξαμενη & πολυβαλβίδα ( που αυτη κάνει όλη τη δουλεία για τη ασφάλεια ). Γιατι μερικοί αλλάζουν μόνο δεξαμενή .

Ωστόσο όπως σου έγραψα δές διάκενο βαλβίδων ( δε έχει μεγάλο κόστος - ο έλεγχος ) , γιατι μάλλον έχει μηχανικές βαλβίδες το συγκεκριμένο μοτέρ . Να ξέρεις που βρίσκεσαι .

 

 

 

Σε ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις φιλε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σας. Θέλω να βάλω υγραέριο σε ένα clio 2 1.4 16v . Έχετε να μου προτείνετε κάποιον καλό εγκαταστατη στα νότια προάστια Αττικής; Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδια τι δεν παει καλα εδω;

Εχω εργοστασιακο υγραεριο μπηκα να τυπωσω το ειδικο σημα για τον δακτυλιο και δειτε τι μου γραφει.

 

Στιγμιότυπο οθόνης (4).png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...