Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, meletis11 είπε

Το φλοτερ για να γνωριζουμε πως διορθωθηκε;

δε ήμουν μπροστά , λογικα απο τη δεξαμενη μεσω της πολυβαλβίδας . Σταματάει μια χαρά στο 80% της δεξαμενης όπως και πρίν .

19 λεπτά πριν, and_64 είπε

Εγω άλλαξα την προηγούμενη βδομάδα γιατί εκτόνωνε και μύριζε μέσα, το κάναμε μια βόλτα μετά με λίγο και με πολύ γκάζι + ρυθμίσαμε να ρίχνει περισσότερη βενζίνη στα kickdown που ήθελα εγω έτσι κι αλλιώς.

Δεν μου είπε πάντως κάτι για επανέλεγχο, ούτε είχα κάποια περίεργη συμπεριφορά

Πιστευω παίρνει τίς ανοχές η μεμβράνη .

Παντως καλό θα ήταν μετα τα 1000 χιλιόμετρα να δεις και τους σφιγκτηρες .

Και εμένα στην αρχή δε έκανε οτιδήποτε τα πρώτα 1500 χιλιομετρα .

Του ανέβασε ελάχιστα τη πίεση και αύξησε τη θερμοκρασία εναλλαγής +5 βαθμούς .

Επεξ/σία από meletis_m
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

14 ώρες πριν, meletis_m είπε

Ναι κάνε μερικά χιλιόμετρα και μετά να δεις τη πίεση του μαζί με Η/Υ .

Το ίδιο μου έκανε σε νέα εγκατάσταση έκανα 2500 χιλιόμετρα πήγα το ρύθμισε όπως μου είχε πει και έστρωσε . 

Μέχρι 10 φορές μπορεί να μπει με αυτό το τρόπο , μετά θέλει reset .

Απλώς το αφήνεις να ζεσταθεί καλά και μετά ξεκινάς . Εάν είναι > 15 ετιας να γίνει έλεγχος σε όλα τα σωληνάκια καυσίμου λόγω ηλικίας .

Reset ο μηχανικός; 

Δυστυχώς δεν είχαν ελεγχθεί τα σωληνάκια από ότι φαίνεται και το αμάξι παλιό 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Γιάννης Platano είπε

Reset ο μηχανικός; 

Δυστυχώς δεν είχαν ελεγχθεί τα σωληνάκια από ότι φαίνεται και το αμάξι παλιό 

Ναι μέσω του προγράμματος υγραερίου.

Να ελεγχθούν και καλύτερα να αλλαχθούν .

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το master direct παντως το καλοκαιρι και δη ανω των 30 βαθμων κελσιου ειναι σαν να παιρνει κατευθειαν με υγραεριο. Μονο η αναφλεξη γινεται με βενζινη. Την επομενη στιγμη τρεπεται σε υγραεριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, meletis11 είπε

Το master direct παντως το καλοκαιρι και δη ανω των 30 βαθμων κελσιου ειναι σαν να παιρνει κατευθειαν με υγραεριο. Μονο η αναφλεξη γινεται με βενζινη. Την επομενη στιγμη τρεπεται σε υγραεριο.

Αυτό να το κάνουμε μόνοι μας να το γυρίσουμε σε υγραέριο; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Στις 7/8/2023 στις 9:03 ΜΜ, and_64 είπε

Εγω άλλαξα την προηγούμενη βδομάδα γιατί εκτόνωνε και μύριζε μέσα, το κάναμε μια βόλτα μετά με λίγο και με πολύ γκάζι + ρυθμίσαμε να ρίχνει περισσότερη βενζίνη στα kickdown που ήθελα εγω έτσι κι αλλιώς.

Δεν μου είπε πάντως κάτι για επανέλεγχο, ούτε είχα κάποια περίεργη συμπεριφορά

Τι συστημα εχει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 26/08/2023 at 11:53, meletis11 said:

Τι συστημα εχει;

Zavoli, δεν ξέρω ποιο συγκεκριμένα όμως, αγοράστηκε μεταχειρισμένο και το φόραγε ήδη. 

Μετά από 2.5κ χλμ που έγραψα μου έκανε 1,2 σβησιματα όταν είναι κρύο και γυρνάει αέριο, λογικα θέλει τσεκαρισμα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, and_64 είπε

Zavoli, δεν ξέρω ποιο συγκεκριμένα όμως, αγοράστηκε μεταχειρισμένο και το φόραγε ήδη. 

Μετά από 2.5κ χλμ που έγραψα μου έκανε 1,2 σβησιματα όταν είναι κρύο και γυρνάει αέριο, λογικα θέλει τσεκαρισμα 

Ναι ας ελεγχθει.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, and_64 είπε

Zavoli, δεν ξέρω ποιο συγκεκριμένα όμως, αγοράστηκε μεταχειρισμένο και το φόραγε ήδη. 

Μετά από 2.5κ χλμ που έγραψα μου έκανε 1,2 σβησιματα όταν είναι κρύο και γυρνάει αέριο, λογικα θέλει τσεκαρισμα 

Ναι να το πας για έλεγχο και ίσως θέλει διόρθωση πίεση μειωτηρα . Θα φανεί στο Η/Υ .

Απλώς το συγκεκριμένο σύστημα το πας μόνο στο δίκτυο συνεργατών . Δ

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν έβαλα σήμερα αέριο στο αμαξι και ειμαι ΥΠΕΡ-ευχαριστημένος. Το κόστος μετακίνησης σε σχεση με την βενζίνη είναι λιγοτερο απο το μισο!!!

Εχω ενα opel astra 2010 1.4

Πηγα Θεσσαλονικη - Σερρες με επιστροφη 180km και κοστισε 11€ (3 ατομα)

Μετά πήγα Θεσσαλονίκη - Κοζάνη με επιστροφη 300km και κοστισε 18€ (2 ατομα). Το κοστος με βενζίνη που εκανα πριν λιγο καιρο ηταν 42€ (1 ατομο)

Πραγματικα ειναι φοβερο. Η κατανάλωση ανα λίτρο ειναι περιπου 18 - 22% πανω απο τη βενζίνη. Δηλαδη αν η βενζίνη εχεισ 8lt/100km στο αέριο εχεις 9.76 lt/100km.

Δεδομενου οτι η βενζινη εχει 1.95€ και το αεριο το βρισκεις με 0.73€ κερδίζεις πανω απο 50%.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, nick_corobos είπε

Λοιπόν έβαλα σήμερα αέριο στο αμαξι και ειμαι ΥΠΕΡ-ευχαριστημένος. Το κόστος μετακίνησης σε σχεση με την βενζίνη είναι λιγοτερο απο το μισο!!!

Εχω ενα opel astra 2010 1.4

Πηγα Θεσσαλονικη - Σερρες με επιστροφη 180km και κοστισε 11€ (3 ατομα)

Μετά πήγα Θεσσαλονίκη - Κοζάνη με επιστροφη 300km και κοστισε 18€ (2 ατομα). Το κοστος με βενζίνη που εκανα πριν λιγο καιρο ηταν 42€ (1 ατομο)

Πραγματικα ειναι φοβερο. Η κατανάλωση ανα λίτρο ειναι περιπου 18 - 22% πανω απο τη βενζίνη. Δηλαδη αν η βενζίνη εχεισ 8lt/100km στο αέριο εχεις 9.76 lt/100km.

Δεδομενου οτι η βενζινη εχει 1.95€ και το αεριο το βρισκεις με 0.73€ κερδίζεις πανω απο 50%.

Σε πιο κινητήρα έβαλες ; και τι σύστημα ; 

Βενζίνη να μη τη αφήνεις κάτω από το ¼.

Κάνε 3-4 γεμισματα υγραερίου και μετά θα βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα .

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, meletis_m είπε

Σε πιο κινητήρα έβαλες ; και τι σύστημα ; 

Βενζίνη να μη τη αφήνεις κάτω από το ¼.

Κάνε 3-4 γεμισματα υγραερίου και μετά θα βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα .

 

Zavoli εβαλα. Ο κινητήρας οπως είπα είναι 1.4 Opel Astra 2010. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα σε όλους. Ήρθε και η σειρά μου να ρωτήσω περί αερίου. 

Υπάρχει ένα swift 1,2 του 2014 στο οποίο θα με ενδιέφερε να βάλω lpg.

Ο εγκαταστάτης που πρότεινε τα εξής συστήματα, με 100 ευρώ διαφορά. Optima (800€) και BRC (900€). 

Έχετε γενικά κάποια γνώμη για τα συγκεκριμένα - μοντέλο αυτοκινήτου; Κάνω περίπου 10 με 12κ  χιλιόμετρα το χρόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, GeorgeHellas είπε

Καλημέρα σε όλους. Ήρθε και η σειρά μου να ρωτήσω περί αερίου. 

Υπάρχει ένα swift 1,2 του 2014 στο οποίο θα με ενδιέφερε να βάλω lpg.

Ο εγκαταστάτης που πρότεινε τα εξής συστήματα, με 100 ευρώ διαφορά. Optima (800€) και BRC (900€). 

Έχετε γενικά κάποια γνώμη για τα συγκεκριμένα - μοντέλο αυτοκινήτου; Κάνω περίπου 10 με 12κ  χιλιόμετρα το χρόνο.

Ειναι έμμεσου ή άμεσου ψεκασμού επειδή είναι νέο μοντέλο . Παλιότερα τα Suzuki ήθελαν σύστημα με γρήγορα μπεκ και σίγουρα ενεργοποίηση αυτολιπανσης.

Το Optima με ποια μπεκ υγραερίου σου το προτείνει ; 

Εάν βάζει Europegas δες το με μπεκ υγραερίου Hana και μάθε τι βαλβίδες έχει το μοτέρ του δηλαδή μηχανικές ή αυτορυθμιζομενες.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...