Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

51 λεπτά πριν, meletis11 είπε

Αναλογως, δεν ειναι πολυ ακριβος.

Ο ελεγχος τουτος γινεται στα περισσοτερα συνεργεια. Δεν ειναι αναγκαστικος, ωστοσο καλον θα ητανε να γινοταν. Αν εχει ελεγχει πριν λιγο καιρο το αμαξι κατα την συντηρηση ή την επισκευη και ητανε ενταξει αυτα, τοτε δεν χρειαζεται ο ελεγχος.

Μαθε αν θελεις αν οι βαλβιδες ειναι μηχανικες ή υδραυλικες.

Σκοπευεις να κρατησεις για πολυ καιρο ακομα το αμαξι;

Αν ναι, συμφερει η μετατροπη.

Διανυει περισσοτερο απο 10000 χλμ ετησιως;

Αν ναι, συμφερει η μετατροπη.

Εχει καποιο προβλημα με βενζινη;

Αν οχι, συμφερει η μετατροπη.

Αλλιως αν εχει προβλημα, τοτε επισκευη και οταν δεν θα εχει προβλημα τοτε θα συμφερει η μετατροπη.

Κάνω 1250 χλμ το μήνα μόνο για δουλειά. τα υπόλοιπα(ψώνια, βόλτες)είναι έξτρα.

Έλεγχο έχω κάνει αλλά αν θεωρείς ότι πρέπει να γίνει ,εννοείτε ότι θα τον κάνω,να μην τα πάρω όλα στο χέρι.

Ναι θα το κρατήσω το αμάξι είναι 1ο χέρι,καλοδουλεμένο,δεν έχει βγάλει προβλήματα και δεν μπαίνω σε διαδικασία αγοράς(μεταχειρισμένου στη φάση αυτή)αυτοκινήτου.

Οπότε καταλαβαίνεις ότι η απόσβεση θα γίνει σε λιγότερο από 6 μήνες.

Δεν έχει πρόβλημα η βενζίνη αλλά είναι τραγική η τιμή και παρόλο που έχει καύση γύρω στο 6.5 μικτή,είναι ανάγκη για ακόμη περισσότερη οικονομία.

Αν επιτρέπεται να προτείνουμε εδώ μαστόρους,δώσε hint

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, Rattlehead είπε

215χιλ έχει. Ξέρουμε που γίνεται ο έλεγχος αυτός και το κόστος του;.γενικα είχαν και φθορά λαδιού ,όλη η σειρά κινητήρων αυτή,λόγω τσιμουχων,τσιμπάνε λάδι.

Η στο εγκατάστατη που θα το αναλάβει ή στο συνεργείο σου . 

Εάν καίει πολύ λάδι δηλαδή καπνίζει ή λαδωνει τα μπουζί να έχει φτάσει σε φάση 1 λτ/1000 λύσε πρώτα αυτό το θέμα και μετά υγραέριο.

Σε παρόμοια περίπτωση έβαλα σε Corsa c με ίδια χιλιόμετρα πριν 1 μήνα και έχω συμπληρώσει 2500 χιλιόμετρα με υγραέριο. Να υπολογίσεις και κανένα απρόοπτο λόγω ηλικίας π.χ κανένα κολλάρο ψυγείου ίσως χρειαστεί αλλαγή λόγω και ηλικίας .

Σύστημα υγραερίου από 850€ βάζεις ένα ποιοτικό ιταλικό ή Πολωνικό + ότι έξοδα του ΚΤΕΟ .

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, meletis_m είπε

Η στο εγκατάστατη που θα το αναλάβει ή στο συνεργείο σου . 

Εάν καίει πολύ λάδι δηλαδή καπνίζει ή λαδωνει τα μπουζί να έχει φτάσει σε φάση 1 λτ/1000 λύσε πρώτα αυτό το θέμα και μετά υγραέριο.

Σε παρόμοια περίπτωση έβαλα σε Corsa c με ίδια χιλιόμετρα πριν 1 μήνα και έχω συμπληρώσει 2500 χιλιόμετρα με υγραέριο. Να υπολογίσεις και κανένα απρόοπτο λόγω ηλικίας π.χ κανένα κολλάρο ψυγείου ίσως χρειαστεί αλλαγή λόγω και ηλικίας .

Σύστημα υγραερίου από 850€ βάζεις ένα ποιοτικό ιταλικό ή Πολωνικό + ότι έξοδα του ΚΤΕΟ .

Ακριβώς! 1λτ/1000 χιλιόμετρα.

Πρέπει να παραγγείλω το σετ από τσιμουχες για αλλαγή,δεν είναι μηχανικό το θέμα.τα μπουζί δεν λαδωνονται ,τα αλλάζω εγώ.τβρα για κολλαρα,αλλάζω τα πάντα προληπτικά οπότε όταν άλλαξα θερμοστάτη (πάλι προληπτικά)άλλαξα όλα τα κολλαρα,σε όλες τις διακλαδώσεις ακόμα και μέχρι την αντλία νερού.

Άρα λες πρέπει πρώτα να λύσω τα θέμα με τα λάδια,Ε;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 06/07/2023 at 03:13, Rattlehead said:

Καλημέρα.εχει βάλει κάποιος lpg σε παλιότερης γενιάς vw polo? Μιλάω για το 9Ν του 2005 με κινητήρα 1400cc και 100 άλογα.(αυτόν που έχει τον ίδιο κινητήρα για seat,skoda,audi.)

Είναι πολλά τα χιλιόμετρα που κάνω και πρέπει να γίνει κάτι ,καθώς συγκοινωνία στην δουλειά μου δεν υπάρχει.

Ουσιαστικά θέλω να ρωτήσω αν κάποιος έχει βάλει και αν πέρα από τις φυσιολογικές φθορες του έχει βγάλει τίποτα άλλο,καθώς πρόκειται για ειδική περίπτωση κινητήρα (και εμγενικα η γενιά αυτή είχε θέμα με αισθητήρα λ,egr,map κτλ)

Ο κινητήρας σου είναι μεν εύκολος γι' αέριο (και φτηνός στην εγκατάσταση), αλλά πολύ κακός γενικά. Η συγκεκριμένη γενιά σε αυτή την έκδοση (AUB/BBZ) είχε ένα σκασμό θέματα. Αν είχες τον πιο αδύναμο (BUD) θα την είχες γλιτώσει, να ξέρεις. Δεν εμφάνιζε σχεδόν τίποτα. Ασχέτως που δε πήγαινε βέβαια. Anyway. Αν θυμάμαι καλά η επισκευή στους 1.4 @ 101 PS είναι "στάνταρ" και λύνεται οριστικά το πρόβλημα του λαδιού. Οπότε θα πρότεινα κι εγώ να ξεμπερδέψεις με τη διχρονίλα πρώτα...

:P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Haldol είπε

Ο κινητήρας σου είναι μεν εύκολος γι' αέριο (και φτηνός στην εγκατάσταση), αλλά πολύ κακός γενικά. Η συγκεκριμένη γενιά σε αυτή την έκδοση (AUB/BBZ) είχε ένα σκασμό θέματα. Αν είχες τον πιο αδύναμο (BUD) θα την είχες γλιτώσει, να ξέρεις. Δεν εμφάνιζε σχεδόν τίποτα. Ασχέτως που δε πήγαινε βέβαια. Anyway. Αν θυμάμαι καλά η επισκευή στους 1.4 @ 101 PS είναι "στάνταρ" και λύνεται οριστικά το πρόβλημα του λαδιού. Οπότε θα πρότεινα κι εγώ να ξεμπερδέψεις με τη διχρονίλα πρώτα...

:P

Σε ευχαριστώ.ναι το ξέρω αλλά ζήτησε με εγγύηση 2 χρόνων ότι δεν θα χάσω ούτε σταγόνα,κοντά στα 1000€.με έλεγχο στα πάντα, βαλβίδες,τσιμουχες,ωστηρια κτλ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Rattlehead είπε

Σε ευχαριστώ.ναι το ξέρω αλλά ζήτησε με εγγύηση 2 χρόνων ότι δεν θα χάσω ούτε σταγόνα,κοντά στα 1000€.με έλεγχο στα πάντα, βαλβίδες,τσιμουχες,ωστηρια κτλ

Τόσο πηγαίνει πάνω κάτω μια γενική επισκευή μαζι με περιφερειακά .

Και για εμένα εάν αποφασίσεις να το φτιάξεις πρώτα κάνε μερικά χιλιόμετρα 1000-2000 να το παρακολουθήσεις και μετά βάζεις LPG .

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Rattlehead είπε

Σε ευχαριστώ.ναι το ξέρω αλλά ζήτησε με εγγύηση 2 χρόνων ότι δεν θα χάσω ούτε σταγόνα,κοντά στα 1000€.με έλεγχο στα πάντα, βαλβίδες,τσιμουχες,ωστηρια κτλ

1000Ε τι θα φτιαξει;

Με 1000Ε διατιθετονται μηχανες.

Ερωτησε και αλλου αν θελεις, ερευνησε το.

Αν σκοπευεις να κρατησεις για πολυ καιρο ακομη το αμαξι, καλως.

Μολονοτι ειναι ηδη παλαιο (σχετικως) το αμαξι, με πολλα διανυθεντα χιλιομετρα και με την φθορα του. Πιθανως καποια στιγμη να ηθελες καποιο μεγαλυτερο ή νεοτερο μοντελο.

Προτιμοτερον ειναι να λυθει το προβλημα και υστερα η εγκατασταση ωστοσο.

Επεξ/σία από meletis11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, meletis11 said:

Με 1000Ε διατιθετονται μηχανες.

Το ζήτημα είναι πως οι συγκεκριμένοι κινητήρες είχαν πρόβλημα στη σχεδίαση, οπότε και άλλον να πάρει, θα έχει ακριβώς τα ίδια θέματα (εκτός και αν είναι ήδη επισκευασμένος - αλλά αυτό δε μπορείς να το ξέρεις). Είναι από τους κωδικούς κινητήρα που δημιούργησαν την κακή φήμη για το group. Δεν είναι ότι “μπορεί‘ να έχει θέματα, θα έχει, είναι δεδομένο. :P

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, meletis11 είπε

1000Ε τι θα φτιαξει;

Με 1000Ε διατιθετονται μηχανες.

Ερωτησε και αλλου αν θελεις, ερευνησε το.

Αν σκοπευεις να κρατησεις για πολυ καιρο ακομη το αμαξι, καλως.

Μολονοτι ειναι ηδη παλαιο (σχετικως) το αμαξι, με πολλα διανυθεντα χιλιομετρα και με την φθορα του. Πιθανως καποια στιγμη να ηθελες καποιο μεγαλυτερο ή νεοτερο μοντελο.

Προτιμοτερον ειναι να λυθει το προβλημα και υστερα η εγκατασταση ωστοσο.

Υπάρχει και citroen C4 vtrs του 2009 ,με 180χιλ χλμ αλλά όταν είχα ρωτήσει για αέριο μου είχαν πει 2500€ λόγω άμεσου ψεκασμού,ότι είναι το Κιτ που φοράει το νέο golf του 2011.

Εν συνεχεία δεν το έψαξα περισσότερο, πήρα δεδομένο αυτό που είπαν από την εταιρία αυτή,καθώς δεν ξέρω αν ένα τούρμπο αμάξι αξίζει να το κάνεις αεριο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, Rattlehead είπε

Υπάρχει και citroen C4 vtrs του 2009 ,με 180χιλ χλμ αλλά όταν είχα ρωτήσει για αέριο μου είχαν πει 2500€ λόγω άμεσου ψεκασμού,ότι είναι το Κιτ που φοράει το νέο golf του 2011.

Εν συνεχεία δεν το έψαξα περισσότερο, πήρα δεδομένο αυτό που είπαν από την εταιρία αυτή,καθώς δεν ξέρω αν ένα τούρμπο αμάξι αξίζει να το κάνεις αεριο

Το φοκους αμεσου ψεκασμου τουρμπο ειναι. Υπαρχει συστημα το master direct της cangas.

1 ώρα πριν, Haldol είπε

Το ζήτημα είναι πως οι συγκεκριμένοι κινητήρες είχαν πρόβλημα στη σχεδίαση, οπότε και άλλον να πάρει, θα έχει ακριβώς τα ίδια θέματα (εκτός και αν είναι ήδη επισκευασμένος - αλλά αυτό δε μπορείς να το ξέρεις). Είναι από τους κωδικούς κινητήρα που δημιούργησαν την κακή φήμη για το group. Δεν είναι ότι “μπορεί‘ να έχει θέματα, θα έχει, είναι δεδομένο. :P

 

Ως επισημανση εγραφη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, Rattlehead said:

Υπάρχει και citroen C4 vtrs του 2009 ,με 180χιλ χλμ αλλά όταν είχα ρωτήσει για αέριο μου είχαν πει 2500€ λόγω άμεσου ψεκασμού,ότι είναι το Κιτ που φοράει το νέο golf του 2011.

Υγραέριο σε άμεσου ψεκασμού με turbo είναι όντως πιο ακριβό, αλλά όχι τόσο πιο ακριβό, εκτός και αν επιλέξεις εσύ πολύ ακριβό κιτ. Στο δικό μου (TSI 1.0) έδωσα 1.400€.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Haldol είπε

Υγραέριο σε άμεσου ψεκασμού με turbo είναι όντως πιο ακριβό, αλλά όχι τόσο πιο ακριβό, εκτός και αν επιλέξεις εσύ πολύ ακριβό κιτ. Στο δικό μου (TSI 1.0) έδωσα 1.400€.

για να λέει 2500€ , λογικά θα είναι υγρού ψεκασμού

στο δικό σου πόσο % βενζίνη καίει υπο νορμάλ συνθήκες ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 hours ago, korakios said:

για να λέει 2500€ , λογικά θα είναι υγρού ψεκασμού

στο δικό σου πόσο % βενζίνη καίει υπο νορμάλ συνθήκες ?

Ναι, συνήθως τέτοια ποσά φτάνουν τα υγρού.

Εμένα δίνει το λιγότερο 10%, αλλά ρεαλιστικά (με τις διαδρομές και την οδήγησή μου) παίζω κοντά στο 15% σε βάθος χρόνου - χιλιομέτρων.

Εννοείται ότι σε ζόρικες διαδρομές το υγραέριο μπορεί να βοηθήσει από ελάχιστα, ή και καθόλου. Π.χ. το χειμώνα που ανέβηκα μία βόλτα στο Μπάφι (1.160 μέτρα), από τη στιγμή που άφησα πίσω μου το parking για τελεφερίκ, μάλλον έκαψα σκέτη βενζίνη.

Παρόλα αυτά, προτιμώ αυτή τη λογική. Θεωρώ καλό να ψεκάζεται μόνιμα από λίγη έως και σκέτη βενζίνη, τόσο για τον κινητήρα, όσο και τα «περιφερειακά» (μπεκ, αντλία, κ.λπ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...