papoys1 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2023 1 ώρα πριν, Doubt είπε Εγκέφαλο άλλαξες μόνο; Τι έβαλες και πόσο πήγε το μαλλί; οχι ολα τα αλλαξα σταδιακα σε 4-5 μηνες. 70 η 8ο για τα μπεκ αντί να τα κανω σερβις , 120 για τον πνεύμονα και 250 ή 270 νομίζω για εγκέφαλο. Καλωδιώσεις μπουκαλα αφησα τα ίδια. 1
meletis_m Δημοσ. 21 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2023 (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, papoys1 είπε οχι ολα τα αλλαξα σταδιακα σε 4-5 μηνες. 70 η 8ο για τα μπεκ αντί να τα κανω σερβις , 120 για τον πνεύμονα και 250 ή 270 νομίζω για εγκέφαλο. Καλωδιώσεις μπουκαλα αφησα τα ίδια. Με το ΚΤΕΟ τι γίνεται σε αυτη τη περιπτώση; Επειδη άλλαξες εταιρεία ρωταω εάν είναι ίδια νομίζω δε χρειάζεται . Και πάλι σου δινει μια δηλώση ο εγκαταστάτης . Επεξ/σία 21 Ιουνίου 2023 από meletis_m
papoys1 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2023 3 ώρες πριν, meletis_m είπε Με το ΚΤΕΟ τι γίνεται σε αυτη τη περιπτώση; Επειδη άλλαξες εταιρεία ρωταω εάν είναι ίδια νομίζω δε χρειάζεται . Και πάλι σου δινει μια δηλώση ο εγκαταστάτης . ναι νεα δήλωση από τον εγκατστατη 2
μπαρμπαγιωργος Δημοσ. 22 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2023 On 21/06/2023 at 22:26, papoys1 said: οχι ολα τα αλλαξα σταδιακα σε 4-5 μηνες. 70 η 8ο για τα μπεκ αντί να τα κανω σερβις , 120 για τον πνεύμονα και 250 ή 270 νομίζω για εγκέφαλο. Καλωδιώσεις μπουκαλα αφησα τα ίδια. τι σερβις θελουν τα μπεκ;
Γιάννης Platano Δημοσ. 22 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2023 2 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε τι σερβις θελουν τα μπεκ; Αλλαγη θελουν οχι service αν και δεν εχω αλλαξει Μπουζι μονο .
μπαρμπαγιωργος Δημοσ. 22 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2023 On 21/06/2023 at 18:44, papoys1 said: On 21/06/2023 at 18:44, papoys1 said: πάντα μα πάντα μετά τη ρυθμιση το βγάζει και στο δρόμο για δοκιμη. Ειχα απλό χωρίς ψεκασμό πάλι το ίδιο εβαλα. Αν και το δικο σου είναι απλό 16βάλβιδο μπορείς να βάλεις το απλό δεν θέλει ψεκασμό βενζίνης. Απίστευτη οικονομία. Καποιοι τον κατηγορούν αλλα εγω είμαι υπερευχαριστημένος. εχω ακουσει και γω μετρια λόγια, δε ξέρω γιατί. και εγω εχω πάει πολλές φορές. η βόλτα τυπική ειναι, δεν έχει νόημα. δε ξερω αν κάνει χαρτογράφηση και ρύθμιση ο καλογρίτσας γενικά. είναι value for money ο μπουλέκος στην μεταμόρφωση (πολυ ακριβός) κάνει ρύθμιση με βάση το χάρτη. 1-2-3 ώρες, με bluetooth σενσορα στην εξάτμιση. ξέρει τι κάνει.. On 21/06/2023 at 18:44, papoys1 said: Αν και το δικο σου είναι απλό 16βάλβιδο μπορείς να βάλεις το απλό δεν θέλει ψεκασμό βενζίνης. Απίστευτη οικονομία. εγω σε παρόμοιο αμάξι (ρενό μεγκαν 1600 113 αλογα) με αέριο το 2011 με 90.000χλμ έβαλα ψεκασμό βενζίνης έχει φτάσει 460 νομίζω τώρα. με φυσιολογικές φθορές. η ρενο τα εβγαζε μαμα αέριο και έλεγε σέρβις κάθε 60.000 πρόσφατα διαβαζα κάτι που λέει, κάθε 30 το πάνω φιλτρό και κάθε 90 του πνεύμονα. καποιες εταιρείες σου λένε να αλλάξεις κι πνεύμονα στη προβλ. συντήρηση On 19/06/2023 at 12:44, nhn said: Aγια παρασκευη 1
meletis_m Δημοσ. 23 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2023 1 ώρα πριν, μπαρμπαγιωργος είπε τι σερβις θελουν τα μπεκ; Τα παλιά τύπου ηλεκτροβαλβιδες υπήρχε σετ επισκευής . Αλλά δε συμφέρει τόσο και έχει φασαρία . Θέλει έλεγχο κάθε τόσο. Αλλά πλέον οι περισσότεροι πλέον βάζουν μπεκ τύπου βενζίνης - έχουν γραμμικό ψεκασμό . Επειδή στο 1ο υγραεριοκινητος αμάξι γύρω στις 120,000 τη είχα πατήσει . Τα τελευταία μπεκ μπορείς να τα καθαρίσεις και με υπερήχους όπως και της βενζίνης στο μηχάνημα μαζι με ογκομέτρηση τους . 3
papoys1 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2023 5 ώρες πριν, μπαρμπαγιωργος είπε εγω σε παρόμοιο αμάξι (ρενό μεγκαν 1600 113 αλογα) με αέριο το 2011 με 90.000χλμ έβαλα ψεκασμό βενζίνης 113 αλογα μάλλον δεν είναι το απλό σαν το δικό μου που εχει 100 άλογα στα ίδια κυβικά. Η opel μετά από 6-7 μήνες σε αυτοκίνητα σαν το δικό μου αλλαξε κινητήρα ανέβηκε και με τον ίδιο κυβισμό πήγε κάπου στα δικά σου άλογα. Σε αυτόν από όσα εχω ακούσει καλό είναι να βάλεις ψεκασμό για τις βαλβίδες. Τι να πω μπορεί εγώ να είμαι και τυχερός εχω φτάσει ήδη 361.000 χιλιόμετρα από τα 128.000 χιλιόμετρα με υγραέριο χωρίς να εχει ανοιχτεί κινητήρας. Μόνο άλλες φυσιολογικές φθορές όπως πρόσφατα για το δυναμό στον οποίο την επαιξαν τα ρουλεμάν και έκανε θόρυβο.
meletis11 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 (επεξεργασμένο) Αριστο συστημα (προς το παρον) το master direct της cangas. Εγκατεσταθη σε τουρμπο αμεσου ψεκασμου, συγχρονης τεχνολογιας. Αποδοση σχεδον ομοια με βενζινη (ετσι γινεται με υγραεριο - ανεπαισθητο για τους περισσοτερους οδηγους), οικονομια ικανοποιητικη (40% τουλαχιστον). Καταναλωνει ελαχιστο ποσοστο βενζινης για συντηρηση και ασφαλεια (5% κατα το αφημα του γκαζιου). Εγιναν δοκιμες σε ταξιδια μακρινα, πολυωρα, και στην κινηση της πολεως. Προς το παρον αψογο. Επεξ/σία 27 Ιουνίου 2023 από meletis11 4
Rattlehead Δημοσ. 6 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) Καλημέρα.εχει βάλει κάποιος lpg σε παλιότερης γενιάς vw polo? Μιλάω για το 9Ν του 2005 με κινητήρα 1400cc και 100 άλογα.(αυτόν που έχει τον ίδιο κινητήρα για seat,skoda,audi.) Είναι πολλά τα χιλιόμετρα που κάνω και πρέπει να γίνει κάτι ,καθώς συγκοινωνία στην δουλειά μου δεν υπάρχει. Ουσιαστικά θέλω να ρωτήσω αν κάποιος έχει βάλει και αν πέρα από τις φυσιολογικές φθορες του έχει βγάλει τίποτα άλλο,καθώς πρόκειται για ειδική περίπτωση κινητήρα (και εμγενικα η γενιά αυτή είχε θέμα με αισθητήρα λ,egr,map κτλ) Επεξ/σία 6 Ιουλίου 2023 από Rattlehead
meletis11 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) Χαίρετε. Ειναι εμμεσου ψεκασμου, συνεπως πολλα συστηματα ενδεχομενως να διατιθονται γι αυτο το μοντελο. Αν δουλευει ενταξει με βενζινη θα δουλευει ενταξει με υγραεριο, αρκει να γινει ορθη εγκατασταση και ορθη ρυθμιση. Οταν γινεται καποια μετατροπη οπως εγκατασταση συστηματος υγραεριοκινησεως αυξανεται η πιθανοτητα να παρουσιαστει βλαβη. Αν την παρουσιαζε ουτως ή αλλως με βενζινη, με υγραεριο θα παρουσιαστει συντομοτερα και εντονοτερα (πολυ πιθανον). Επεξ/σία 6 Ιουλίου 2023 από meletis11 2
meletis_m Δημοσ. 6 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2023 7 ώρες πριν, Rattlehead είπε Καλημέρα.εχει βάλει κάποιος lpg σε παλιότερης γενιάς vw polo? Μιλάω για το 9Ν του 2005 με κινητήρα 1400cc και 100 άλογα.(αυτόν που έχει τον ίδιο κινητήρα για seat,skoda,audi.) Είναι πολλά τα χιλιόμετρα που κάνω και πρέπει να γίνει κάτι ,καθώς συγκοινωνία στην δουλειά μου δεν υπάρχει. Ουσιαστικά θέλω να ρωτήσω αν κάποιος έχει βάλει και αν πέρα από τις φυσιολογικές φθορες του έχει βγάλει τίποτα άλλο,καθώς πρόκειται για ειδική περίπτωση κινητήρα (και εμγενικα η γενιά αυτή είχε θέμα με αισθητήρα λ,egr,map κτλ) Ένας έλεγχος πριν τη μετατροπή θα σου έδινε καλύτερα αποτελέσματα . Σίγουρα μετράς συμπίεση κυλίνδρων , και εάν έχεις πολλά χιλιόμετρα βλέπεις και τη ανάφλεξη του (πολλ/στες ή μπουζοκαλωδια + μπουζί. Και έλεγχο με διαγνωστικό για να δεις για σφάλματα . Δε χρειάζεται κάτι ακριβό ως σύστημα , και μπορείς να μη χρειάζεσαι και χωρίς obd σύνδεση. Ρύθμιση σωστή να γίνει του συστήματος. Κοιτάζεις σύστημα έμμεσου ψεκασμου. Πόσα χιλιόμετρα έχει το μοτέρ; 1 1
meletis11 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2023 Στις 19/6/2023 στις 11:17 ΠΜ, nhn είπε καλησπερα σκεφτομαι να βαλω υγραεριο σε ρενο Μegane 1400cc του 2006 100 αλογα.Προτασεις για συστηματα υγραεροκινησης και μαγαζι για τοποθετηση?Το φυσικο αεριο εχει λιγοτερα προβληματα ?Ευχαριστω πολυ? Χαιρετε. Εμμεσου ψεκασμου. Πολλα διαθεσιμα συστηματα. Στην Αττικη αν μενεις υπαρχουν πολλοι εγκαταστατες. Το φυσικο αεριο προς το παρον δεν συμφερει, διοτι δεν υπαρχουν πολλα πρατηρια και δεν εχουν γινει τοσες πολλες εγκαταστασεις-χρησεις. Οπως παντοτε σωστη εγκατασταση, ορθη ρυθμιση και ορθη συντηρηση.
Rattlehead Δημοσ. 6 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2023 51 λεπτά πριν, meletis_m είπε Ένας έλεγχος πριν τη μετατροπή θα σου έδινε καλύτερα αποτελέσματα . Σίγουρα μετράς συμπίεση κυλίνδρων , και εάν έχεις πολλά χιλιόμετρα βλέπεις και τη ανάφλεξη του (πολλ/στες ή μπουζοκαλωδια + μπουζί. Και έλεγχο με διαγνωστικό για να δεις για σφάλματα . Δε χρειάζεται κάτι ακριβό ως σύστημα , και μπορείς να μη χρειάζεσαι και χωρίς obd σύνδεση. Ρύθμιση σωστή να γίνει του συστήματος. Κοιτάζεις σύστημα έμμεσου ψεκασμου. Πόσα χιλιόμετρα έχει το μοτέρ; 215χιλ έχει. Ξέρουμε που γίνεται ο έλεγχος αυτός και το κόστος του;.γενικα είχαν και φθορά λαδιού ,όλη η σειρά κινητήρων αυτή,λόγω τσιμουχων,τσιμπάνε λάδι.
meletis11 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) Αναλογως, δεν ειναι πολυ ακριβος. Ο ελεγχος τουτος γινεται στα περισσοτερα συνεργεια. Δεν ειναι αναγκαστικος, ωστοσο καλον θα ητανε να γινοταν. Αν εχει ελεγχει πριν λιγο καιρο το αμαξι κατα την συντηρηση ή την επισκευη και ητανε ενταξει αυτα, τοτε δεν χρειαζεται ο ελεγχος. Μαθε αν θελεις αν οι βαλβιδες ειναι μηχανικες ή υδραυλικες. Σκοπευεις να κρατησεις για πολυ καιρο ακομα το αμαξι; Αν ναι, συμφερει η μετατροπη. Διανυει περισσοτερο απο 10000 χλμ ετησιως; Αν ναι, συμφερει η μετατροπη. Εχει καποιο προβλημα με βενζινη; Αν οχι, συμφερει η μετατροπη. Αλλιως αν εχει προβλημα, τοτε επισκευη και οταν δεν θα εχει προβλημα τοτε θα συμφερει η μετατροπη. Επεξ/σία 6 Ιουλίου 2023 από meletis11 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα