macattack1 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2010 Πάντως όσοι σκέφτεστε να βάλετε υγραέριο στον Καρβούνη, εγώ θα συνιστούσα να το ξανασκεφτήτε.....δεν είναι και πολύ επαγγελματίες. Εγώ την πάτησα εκεί γιατί άλλα συμφωνήσαμε στην αρχή και άλλα γίνανε τελικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
neo24gr Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2010 Διαπιστώνω ότι είναι τέτοιο το ποσοστό των οδηγών που κάνουν τη μετατροπή που το κράτος θα έχει μεγάλες απώλειες στα προσδοκώμενα έσοδα.Αμφιβάλλω αν θα αργήσει πολύ η αναζήτηση εσόδων και από τον τομέα της υγραεριοκίνησης...Κοινώς, αναμείνατε επιβαρύνσεις... βασει νομου και βασει ολων αυτων που εχουν υπογραφει,η τιμη του υγραεριου θα ειναι παντα στο 50 με 60 % της τιμης της βενζινης! θα πρεπει να να παει 2 ευρω πχ η τιμη της βενζινης για να παει 1 ευρω η τιμη του υγραεριου κινησης! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Crowdance Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 βασει νομου και βασει ολων αυτων που εχουν υπογραφει,η τιμη του υγραεριου θα ειναι παντα στο 50 με 60 % της τιμης της βενζινης!θα πρεπει να να παει 2 ευρω πχ η τιμη της βενζινης για να παει 1 ευρω η τιμη του υγραεριου κινησης! Μακάρι να υπάρχει τέτοιος νόμος. Αλλά, τον είδες κάπου ο ίδιος ; Γιατί διαφορετικά μπορεί να είναι μονάχα ευσεβής πόθος... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
neo24gr Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Μακάρι να υπάρχει τέτοιος νόμος. Αλλά, τον είδες κάπου ο ίδιος ; ναι το ειδα στο Ν24 ( δορυφορικο Γερμανικο καναλι ) οπου μιλουσαν για της τιμες πετρελαιου και υγραεριου,οπου και εν ολιγοις ανεφεραν και εδειξαν την συμφωνια ,εως το 2018 , για το υγραεριο οτι θα διαπραγματευεται παντα στο 50% με 60 % ποιο κατω απο την τιμη της βενζινης! γιαυτο ,οσοι γνωριζουν ,οταν παλαιοτερα η τιμη της βενζινης ειχε 86cents ,το υγραεριο ειχε 39 με 42 cents το litro! δεν μπορουν να << πειραξουν >> την τιμη του υγραεριου ,εαν πρωτα δεν << πειραξουν >> και την τιμη της βενζινης ! αλλα επειδη με την παρουσα κυβερνηση,εχουμε συνηθησει να παιρνουν πισω- αλλαζουν αυτα ου ελεγαν χθες,κυριολεκτικα, ποτε δεν ξερεις τι σου ξημερωνει! οποιος μπορει βαζει υγραεριο στο αυτοκινητο του και ας μην ψαχνει εγγυήσεις για το μελλον! ετσι οπως μας κανανε,πρεπει να κοιταμε πως θα περασει η μερα! και οσο ποιο οικονομικα,τοσο το καλυτερο! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eliasole Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Άλλος ένας εγκαταστάτης εδώ. Λοιπόν ο neo24gr έχει δίκιο για την τιμή του υγραερίου ,είναι όπως τα λέει. Μια σωστή εγκατάσταση διαρκεί απο 2 εως 3 ημέρες. Διάβασα πιο πριν οτι υπήρχαν παράπονα για οτι τους χρεώσανε το υγραέριο και οτι βρήκαν το αυτοκίνητο με 70+ χιλιομετρα. Φυσικά και πρέπει να σου χρεώθει το υγραέριο ,είναι έξτρα κόστος και πρέπει να πληρωθεί ως έχει. Για να χαρτογραφηθεί η cpu του υγραερίου χρείαζεται να βγει το αυτοκίνητο στο δρόμο και να κάνει καποια χιλιόμετρα με εναν συνοδηγό και laptop να χαρτογραφή. Τα χαρτιά του κτεο πρέπει να τα παραλαμβάνει ο καθέ πελάτης το αργότερο σε 5 ημέρες απο την ημέρα που τα ζητάει. Οτιδήποτε απορίες έχετε ευχαρίστως να σας απαντήσω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
neo24gr Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Άλλος ένας εγκαταστάτης εδώ.Λοιπόν ο neo24gr έχει δίκιο για την τιμή του υγραερίου ,είναι όπως τα λέει. Μια σωστή εγκατάσταση διαρκεί απο 2 εως 3 ημέρες. Διάβασα πιο πριν οτι υπήρχαν παράπονα για οτι τους χρεώσανε το υγραέριο και οτι βρήκαν το αυτοκίνητο με 70+ χιλιομετρα. Φυσικά και πρέπει να σου χρεώθει το υγραέριο ,είναι έξτρα κόστος και πρέπει να πληρωθεί ως έχει. Για να χαρτογραφηθεί η cpu του υγραερίου χρείαζεται να βγει το αυτοκίνητο στο δρόμο και να κάνει καποια χιλιόμετρα με εναν συνοδηγό και laptop να χαρτογραφή. Τα χαρτιά του κτεο πρέπει να τα παραλαμβάνει ο καθέ πελάτης το αργότερο σε 5 ημέρες απο την ημέρα που τα ζητάει. Οτιδήποτε απορίες έχετε ευχαρίστως να σας απαντήσω. μια εγκατασταση 6ης γενιας υγραεριοκινησης ,γνωριζεις ποσο στοιχηζει αυτην την στιγμη? επισης εμαθα ,οτι καποιοι που ειχαν βαλει παλαιοτερα,βρεθηκαν στο συνεργειο με τρυπια πιστονια και αλλοι με στραβωμενα κεφαλαρια! λογω υπερθερμανσης?λογω κακαης εγκαταστασης?λογω παλαιοτερης τεχνολογια ( 4ης γενιας και πισω)? η μπορει επειδη το καιγανε συνεχεια υγραεριο και ξεραθηκαν οι κυληνδροι μεσα με ολα τα επακολουθα? καπου ειχα διαβασει οτι πλεον μαζι με το υγραεριο ψεκαζει και λιγο λαδακι , για λίπανση του κινητήρα και για να μην υπαρχουν προβληματα τον χειμωνα! ισχυει κατι τετοιο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eliasole Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Οτιδήποτε πρόβλημα παρουσιαστεί (λαμπάκι κινητήρα ,ζημιές στον κινητήρα και οτιδήποτε άλλο ) είναι αποτέλεσμα κακής έγκατάστασης. Ο γνώστης εγκαταστάτης με την χαρτογράφηση του δεν αφήνει περιθώρια δημιουργίας οποιοδήποτε προβλήματος. Κατά την γνώμη μου δεν χρειάζεται λαδάκι ψύξης σε κανένα αυτοκίνητο. Οχι για έκτης γενίας δεν ξέρω να σου απαντήσω τίποτα περισσότερο απο το οτι στα σεμινάρια στην Ιταλία μας είπαν οτι βγάζει πολλά προβλήματα στα μπέκ και στην πόμπα υψηλής. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
neo24gr Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Οτιδήποτε πρόβλημα παρουσιαστεί (λαμπάκι κινητήρα ,ζημιές στον κινητήρα και οτιδήποτε άλλο ) είναι αποτέλεσμα κακής έγκατάστασης. Ο γνώστης εγκαταστάτης με την χαρτογράφηση του δεν αφήνει περιθώρια δημιουργίας οποιοδήποτε προβλήματος. Κατά την γνώμη μου δεν χρειάζεται λαδάκι ψύξης σε κανένα αυτοκίνητο. Οχι για έκτης γενίας δεν ξέρω να σου απαντήσω τίποτα περισσότερο απο το οτι στα σεμινάρια στην Ιταλία μας είπαν οτι βγάζει πολλά προβλήματα στα μπέκ και στην πόμπα υψηλής. οκ! σευχαριστω! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
afroditi9 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 (επεξεργασμένο) Οτιδήποτε απορίες έχετε ευχαρίστως να σας απαντήσω. η καταναλωση μου με το υγραεριο ειναι κατα 25% αυξημενη σε συγκριση με την βενζινη (αντι τα 10% που θα επρεπε να ειναι) Το πηγα στο συνεργειο για να γινουν οι απαραιτητες ρυθμισεις, αλλα η καταναλωση συνεχιζει να ειναι στα ιδια επιπεδα. Το αυτοκινητο δουλευει καλυτερα με βενζινη παρα με το υγραεριο. Εχω το ZAVOLI 4ης γενιας σε ενα καινουριο SUZUKI SX4 Μηπως το ZAVOLI ειναι προβληματικο? Υπαρχει διαφορα στην ποιοτητα του υγραεριου, απο βενζιναδικο σε βενζιναδικο? Επεξ/σία 29 Σεπτεμβρίου 2010 από afroditi9 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Crowdance Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 ναι το ειδα στο Ν24 ( δορυφορικο Γερμανικο καναλι ) οπου μιλουσαν για της τιμες πετρελαιου και υγραεριου,οπου και εν ολιγοις ανεφεραν και εδειξαν την συμφωνια ,εως το 2018 , για το υγραεριο οτι θα διαπραγματευεται παντα στο 50% με 60 % ποιο κατω απο την τιμη της βενζινης!γιαυτο ,οσοι γνωριζουν ,οταν παλαιοτερα η τιμη της βενζινης ειχε 86cents ,το υγραεριο ειχε 39 με 42 cents το litro! δεν μπορουν να << πειραξουν >> την τιμη του υγραεριου ,εαν πρωτα δεν << πειραξουν >> και την τιμη της βενζινης ! αλλα επειδη με την παρουσα κυβερνηση,εχουμε συνηθησει να παιρνουν πισω- αλλαζουν αυτα ου ελεγαν χθες,κυριολεκτικα, ποτε δεν ξερεις τι σου ξημερωνει! οποιος μπορει βαζει υγραεριο στο αυτοκινητο του και ας μην ψαχνει εγγυήσεις για το μελλον! ετσι οπως μας κανανε,πρεπει να κοιταμε πως θα περασει η μερα! και οσο ποιο οικονομικα,τοσο το καλυτερο! όπως τα περιγράφεις, έτσι ακριβώς νομίζω κι εγώ ότι είναι τα πράγματα για την Ελλάδα...Εάν μυριστούν παραδάκι αλλάζουν τις νομοθεσίες δίχως καμία λογική... Εδώ, με τα τέλη κυκλοφορίας κάθε χρόνο δεν ξέρουμε τί θα μας ξημερώσει...Τη μια χρονιά ανεβαίνει η τιμή, την άλλη κατεβαίνει, μετά πάλι ανεβαίνει...αλλάζουμε κριτήρια ανά έτος... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eliasole Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 η καταναλωση μου με το υγραεριο ειναι κατα 25% αυξημενη σε συγκριση με την βενζινη (αντι τα 10% που θα επρεπε να ειναι) Το πηγα στο συνεργειο για να γινουν οι απαραιτητες ρυθμισεις, αλλα η καταναλωση συνεχιζει να ειναι στα ιδια επιπεδα. Το αυτοκινητο δουλευει καλυτερα με βενζινη παρα με το υγραεριο. Εχω το ZAVOLI 4ης γενιας σε ενα καινουριο SUZUKI SX4Μηπως το ZAVOLI ειναι προβληματικο? Υπαρχει διαφορα στην ποιοτητα του υγραεριου, απο βενζιναδικο σε βενζιναδικο? Κανονικά δεν θα έπρεπε να δεις διαφορά πάνω απο 5 αντε 7%. Που το πέρασες? Το Zavoli είναι πολύ καλό κιτ και δεν θα έπρεπε να καταλαβαίνεις καμία διαφορά στην λειτουρία του κινητήρα. Καυσαέρια μέτρησες? Μήπως να τους το ξαναπήγενες μια βόλτα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
afroditi9 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Κανονικά δεν θα έπρεπε να δεις διαφορά πάνω απο 5 αντε 7%. Που το πέρασες? Το Zavoli είναι πολύ καλό κιτ και δεν θα έπρεπε να καταλαβαίνεις καμία διαφορά στην λειτουρία του κινητήρα. Καυσαέρια μέτρησες? Μήπως να τους το ξαναπήγενες μια βόλτα? Ναι εχεις δικιο, θα το παω αυριο στο συνεργειο και θα ζητησω να γινουν οι απαραιτητες ρυθμισεις εκ νέου. Δεν θα ηθελα να αναφερω που το περασα… διοτι φοβαμαι οτι θα δημιουργησω προβλημα στη εταιρια και δεν θα το ηθελα. θα το κανω μονο οταν βεβαιωθω οτι τα προβληματα εχουν προκυψει λογο κακης τοποθετησης. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2010 Οτιδήποτε πρόβλημα παρουσιαστεί (λαμπάκι κινητήρα ,ζημιές στον κινητήρα και οτιδήποτε άλλο ) είναι αποτέλεσμα κακής έγκατάστασης. Ο γνώστης εγκαταστάτης με την χαρτογράφηση του δεν αφήνει περιθώρια δημιουργίας οποιοδήποτε προβλήματος. Κατά την γνώμη μου δεν χρειάζεται λαδάκι ψύξης σε κανένα αυτοκίνητο. Οχι για έκτης γενίας δεν ξέρω να σου απαντήσω τίποτα περισσότερο απο το οτι στα σεμινάρια στην Ιταλία μας είπαν οτι βγάζει πολλά προβλήματα στα μπέκ και στην πόμπα υψηλής. δεν υποτιθετε οτι η χαρτογραφηση που γινετε ειναι απλα copy paste με την υπαρχον του αυτοκινητου?ετσι θυμαμαι οτι γραφαν πριν 2 χρονια.. δεινει εγγυηση(οχι καλης λειτουργιας του κιτ) το συνεργειο σου και ειναι τοσο σιγουρο οτι φταιει η εγκατασταση? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eliasole Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2010 δεν υποτιθετε οτι η χαρτογραφηση που γινετε ειναι απλα copy paste με την υπαρχον του αυτοκινητου?ετσι θυμαμαι οτι γραφαν πριν 2 χρονια..δεινει εγγυηση(οχι καλης λειτουργιας του κιτ) το συνεργειο σου και ειναι τοσο σιγουρο οτι φταιει η εγκατασταση? Copy paste είναι μ..α.ία να κάνεις , αφού κάθε αμάξι βγάζει διαφορετικό χάρτη ακόμα και ολόιδια αυτοκίνητα να είναι με διαφορετικά χλμ στο καντράν. Αν πάρουμε παράδειγμα οτι τοποθετήθηκε σε δύο ίδια αυτοκίνητα της ίδιας εταιρείας κιτ απο δυο διαφορετικούς εγκαταστάτες και το ενα δουλεύει απροβλημάτιστα ενω το άλλο οχι. Τι σου έρχεται πρώτο στο μυαλό? Υπάρχει εγγύηση καλής λειτουρίας γενικά σε κιτ και κινητήρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 θυμαμαι πριν 2 χρονια που συμμετειχα σε συζητηση οτι στην ουσια γινετε κλωνος της ecu και δουλευει ενας παραλληλος για υγραεριο?!? ποιος ιδιωτης δεινει εγγυηση σε κινητηρα περα απο τις αντ/πειες που διαβασα οτι εχουν αρχησει και βαζουν?! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα