Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω πολωνικό σύστημα optima nano. Έχω δίπλα στο σπίτι μου ένα συνεργείο lovato. Για τυπικό ετήσιο σέρβις υπάρχει πρόβλημα αν το πάω εκεί? Ή πρέπει να ψάξω εξουσιοδοτημένο του συστήματος που έχω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

16 λεπτά πριν, Dimitris156 είπε

Έχω πολωνικό σύστημα optima nano. Έχω δίπλα στο σπίτι μου ένα συνεργείο lovato. Για τυπικό ετήσιο σέρβις υπάρχει πρόβλημα αν το πάω εκεί? Ή πρέπει να ψάξω εξουσιοδοτημένο του συστήματος που έχω?

Αν εχει το πληρες προγραμμα για το δικο σου δεν υπαρχει προβλημα .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

καλησπέρα εχω mercedes E240 - 2003- V6- 390.000 χλμ  και θέλω να βάλω υγραέριο και ζητάω την βοήθεια σας και την γνώμη σας , τσιμπαει λαδι στα 1,000 1 λιτρο .

να βαλω υγραεριο η οχι ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ntinos16 είπε

καλησπέρα εχω mercedes E240 - 2003- V6- 390.000 χλμ  και θέλω να βάλω υγραέριο και ζητάω την βοήθεια σας και την γνώμη σας , τσιμπαει λαδι στα 1,000 1 λιτρο .

να βαλω υγραεριο η οχι ?

Καλύτερα φτιάξε πρώτα το μοτέρ και μετά . Έχει αρχίσει και λαδωνει και μπουζί; Γιατί εάν αρχίσει θα έχεις θεματα στη ανάφλεξη κάτι που είναι σημαντικός παράγοντας για το υγραέριο.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα

Τι λάδι να βάλω; 

Η χρήση που κάνω είναι σε ανοιχτούς δρόμους, καθόλου κίνηση. ~25.000 χλμ το χρόνο οπότε βάζω λάδια για 15Κ

Είχα ξεκινήσει με Castrol μετά μου πρότειναν motul 8100 5-40. Βλέπω υπάρχουν motul x-clean & x-cess . Ξέρει κανείς τη διαφορά;

Polo 9n3 ατμόσφαιρα 1.4-80, landirenzo υγραέριο μαμά χωρίς ψεκασμό βενζίνης δυστυχώς.

Κάτι με τους αιθέρες και εστέρες ( ;;; ), διάβαζα αλλά δεν βγάζω άκρη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Καλησπέρα

Τι λάδι να βάλω; 

Η χρήση που κάνω είναι σε ανοιχτούς δρόμους, καθόλου κίνηση. ~25.000 χλμ το χρόνο οπότε βάζω λάδια για 15Κ

Είχα ξεκινήσει με Castrol μετά μου πρότειναν motul 8100 5-40. Βλέπω υπάρχουν motul x-clean & x-cess . Ξέρει κανείς τη διαφορά;

Polo 9n3 ατμόσφαιρα 1.4-80, landirenzo υγραέριο μαμά χωρίς ψεκασμό βενζίνης δυστυχώς.

Κάτι με τους αιθέρες και εστέρες ( ;;; ), διάβαζα αλλά δεν βγάζω άκρη.

Δε υποστηρίζει μικρό ψεκασμούς ή δε το έχει ενεργοποιήσει . Καλό θα είναι να το δουλεύεις και βενζίνη για τα μπεκ βενζίνης να μη κολλήσουν και να μη μένει καιρό η βενζίνη . Να τη ανανεώνεις σταθερά .

Όσο για τα λάδια βάζε ότι έβαζες . Είχα υγραέριο για 200,000 χιλιόμετρα . Αλλαγή τακτικά . Όποια προδιαγραφή καλύπτει το κατασκευαστή σου 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Δε υποστηρίζει μικρό ψεκασμούς ή δε το έχει ενεργοποιήσει . Καλό θα είναι να το δουλεύεις και βενζίνη για τα μπεκ βενζίνης να μη κολλήσουν και να μη μένει καιρό η βενζίνη . Να τη ανανεώνεις σταθερά .

Όσο για τα λάδια βάζε ότι έβαζες . Είχα υγραέριο για 200,000 χιλιόμετρα . Αλλαγή τακτικά . Όποια προδιαγραφή καλύπτει το κατασκευαστή σου 

Δεν υποστηρίζει 

Δουλεύει και με βενζίνη στην αρχή μέχρι να ζεσταθεί 

Και στα φορτία το γυρνάω 

Για τα λάδια απλά λέω αν έχει κάποιος εμπειρία, μετρήσεις, search για κατάλοιπα κτλ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

. Βλέπω υπάρχουν motul x-clean & x-cess . Ξέρει κανείς τη διαφορά;

MOTUL 8100 X-CLEAN

100% Συνθετικό Λιπαντικό (Mid-SAPS), ειδικά σχεδιασμένο για φίλτρα σωματιδίων (DPF) και τριοδικούς καταλύτες (Three Way Catalytic Converters). Κατάλληλο για όλα τα οχήματα με κινητήρες Turbo Diesel άμεσου ψεκασμού, αντιρρυπαντικής τεχνολογίας EURO IV και EURO V. Πληροί τις προδιαγραφές λιπαντικών ACEA C3 και είναι σχεδιασμένο για κινητήρες που απαιτούν λιπαντικό υψηλού ιξώδους HTHS (high HTHS) με απαιτήσεις «Mid SAPS». Ενδείκνυται για μέγιστα διαστήματα αλλαγής λιπαντικών.

MOTUL 8100 X-CESS 

Υψηλής Απόδοσης 100% Συνθετικό Λιπαντικό, ειδικά σχεδιασμένο και πρόσφατους, ισχυρούς κινητήρες μεγάλου κυβισμού, βενζίνης ή diesel, ατμοσφαιρικούς ή υπερτροφοδοτούμενους, άμεσου ή έμμεσου ψεκασμού. 
Λιπαντικό πολλαπλών χρήσεων. Διαθέτει πολυάριθμες εγκρίσεις προδιαγραφών αυτοκινητοβιομηχανιών. Συστήνεται ειδικά για οχήματα υπό εγγύηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Dark_Nightfall είπε

MOTUL 8100 X-CLEAN

100% Συνθετικό Λιπαντικό (Mid-SAPS), ειδικά σχεδιασμένο για φίλτρα σωματιδίων (DPF) και τριοδικούς καταλύτες (Three Way Catalytic Converters). Κατάλληλο για όλα τα οχήματα με κινητήρες Turbo Diesel άμεσου ψεκασμού, αντιρρυπαντικής τεχνολογίας EURO IV και EURO V. Πληροί τις προδιαγραφές λιπαντικών ACEA C3 και είναι σχεδιασμένο για κινητήρες που απαιτούν λιπαντικό υψηλού ιξώδους HTHS (high HTHS) με απαιτήσεις «Mid SAPS». Ενδείκνυται για μέγιστα διαστήματα αλλαγής λιπαντικών.

MOTUL 8100 X-CESS 

Υψηλής Απόδοσης 100% Συνθετικό Λιπαντικό, ειδικά σχεδιασμένο και πρόσφατους, ισχυρούς κινητήρες μεγάλου κυβισμού, βενζίνης ή diesel, ατμοσφαιρικούς ή υπερτροφοδοτούμενους, άμεσου ή έμμεσου ψεκασμού. 
Λιπαντικό πολλαπλών χρήσεων. Διαθέτει πολυάριθμες εγκρίσεις προδιαγραφών αυτοκινητοβιομηχανιών. Συστήνεται ειδικά για οχήματα υπό εγγύηση.

Ευχαριστώ αλλά.. 😵‍💫

Δηλαδή;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Ευχαριστώ αλλά.. 😵‍💫

Δηλαδή;;

Το X-Clean προορίζεται κυρίως για diesel κινητήρες με προδιαγραφές ACEA C3 που διαθέτουν DPF (φίλτρο σωματιδίων) 

Το X-CESS για βενζινοκινητήρες αλλά και diesel χωρίς το DPF.

Το σωστό λάδι με τις σωστές προδιαγραφές αναγράφεται στο manual κάθε αυτοκινήτου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Dark_Nightfall είπε

Το X-Clean προορίζεται κυρίως για diesel κινητήρες με προδιαγραφές ACEA C3 που διαθέτουν DPF (φίλτρο σωματιδίων) 

Το X-CESS για βενζινοκινητήρες αλλά και diesel χωρίς το DPF.

Το σωστό λάδι με τις σωστές προδιαγραφές αναγράφεται στο manual κάθε αυτοκινήτου.

Ο κατασκευαστής λέει Castrol 5-30 

Αλλά κοιτάω για κάτι καλύτερο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 25/1/2023 στις 12:54 ΜΜ, Haldol είπε

Εγκαταστάση δε θέλω να πω. Είναι λίγο περίεργο το ζήτημα προτάσεων επαγγελματιών σε online fora, οπότε το αποφεύγω. Είναι πάντως απ' το επίσημο δίκτυο της Lovato, ενώ τον βρήκα μέσα από το site της εταιρείας (δε μου τον πρότειναν δηλαδή, ούτε τον ήξερα από κάπου).

Το κιτ είναι το Landi Renzo OMEGAS DIRECT (για 3-cyl, φυσικά). Τελική τιμή στα 1.400€ (όλα μαζί, και το ΚΤΕΟ μέσα). Με τις διαδρομές που κάνω και τον τρόπο οδήγησής μου, καίω περίπου 10-15 λίτρα βενζίνη για κάθε 55+ λίτρα υγραέριο. Φυσικά αν οδηγείς είτε πιο επιθετικά, ή με πιο δύσκολες διαδρομές (βουνό) η κατανάλωση της βενζίνης αυξάνεται. Μπορεί να φτάσει ακόμα να ψεκάζει ακόμα και σκέτη βενζίνη (σε φουλ γκάζι σε ανηφόρα). Υπενθυμίζω ότι σε όλα τα κιτ αέριου ψεκασμού για direct injection ψεκάζεται ΚΑΙ βενζίνη, ποτέ σκέτο υγραέριο, όπως συμβαίνει στα "απλά" συστήματα.

Από οικονομία φουλ ικανοποιημένος. Είναι προφανώς λίίίγο πιο ακριβό λόγω του ότι ρίχνει και βενζίνη, αλλά αυτό δε το αποφεύγεις σε κανένα direct injection (εκτός κι αν πας σε υγρού ψεκασμού). Από επιδόσεις επίσης φουλ ικανοποιημένος. Άλλωστε αν ζορίσεις το αμάξι αυτό θα προσαρμόσει το ποσοστό αυτόματα, ή θα γυρίσει και σε 100% βενζίνη. Από προβλήματα δε μπορώ να πω, είναι νωρίς 

:P

Το μόνο που με χαλάει είναι ότι το ενδεικτικό δίνει ό,τι να'ναι ενδείξεις, αλλά απ' ότι κατάλαβα λίγο καιρό μετά, αυτό συμβαίνει σε ΟΛΑ τα συστήματα. Δηλαδή ανάβει κόκκινο στα 200-κάτι χλμ, ενώ το αέριο τελειώνει πραγματικά στα ... 700+!

 

εχει τροπο να το ρυθμισεις διαβασε το μανουαλ του εγκεφαλου του αεριου.

στο δικο μου brc το αδειαζεις τελειως . πριν  το γεμισεις πατας το κομπι με συνδυασμο του κλειδιου και μπαινει σε mode  να ρυθμιση την σταθμη και το γεμιζεις.

απλα στην τοποθετηση δεν το κανουν γιατι βαζουν ισα ισα 10 ευρω μεσα.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

έχω ένα citroen c3 2017 1.2 110hp και σκέφτομαι να βάλω υγραέριο, επειδή το αυτοκίνητο ειναι άμεσου ψεκασμού ενδέχεται να παρουσιάσει πρόβλημα η μπορώ να προχωρήσω άφοβα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...