Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εμένα στο Almera mk1 μου είπε ο μηχανικός ότι δεν υπάρχει κάτι να ρυθμίσει όσον αφορά τις βαλβίδες . Έχω βάλει lovato exr και μέχρι στιγμής έχω 55.000 χλμ(με lpg) χωρίς θέμα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, CaMp3on είπε

Εμένα στο Almera mk1 μου είπε ο μηχανικός ότι δεν υπάρχει κάτι να ρυθμίσει όσον αφορά τις βαλβίδες . Έχω βάλει lovato exr και μέχρι στιγμής έχω 55.000 χλμ(με lpg) χωρίς θέμα .

Μάλλον δεν είχε ιδέα ΤΙ πρέπει να ρυθμίσει. Δε παίζει το N15 να είχε αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Haldol είπε

Μάλλον δεν είχε ιδέα ΤΙ πρέπει να ρυθμίσει. Δε παίζει το N15 να είχε αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες.

Δεν έχει αυτορυθμιζόμενες. Μηχανικές έχει. Απλά σε ερώτηση μου αν πρέπει κάθε 30.000 χιλιόμετρα να τις ρυθμίζουμε μου είπε ότι δεν μπορεί να ρυθμίσει κάτι.

Υγ. Έχει ιδέα. Είναι από τα καλύτερα συνεργεία στην ανατολική Θεσσαλονίκη. Αν όχι το καλύτερο για Nissan.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, CaMp3on είπε

Δεν έχει αυτορυθμιζόμενες. Μηχανικές έχει. Απλά σε ερώτηση μου αν πρέπει κάθε 30.000 χιλιόμετρα να τις ρυθμίζουμε μου είπε ότι δεν μπορεί να ρυθμίσει κάτι.

Υγ. Έχει ιδέα. Είναι από τα καλύτερα συνεργεία στην ανατολική Θεσσαλονίκη. Αν όχι το καλύτερο για Nissan.

Ασχετος ειναι !!!!!

8 ώρες πριν, Haldol είπε

Μάλλον δεν είχε ιδέα ΤΙ πρέπει να ρυθμίσει. Δε παίζει το N15 να είχε αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες.

Ακριβως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Haldol είπε

Μάλλον δεν είχε ιδέα ΤΙ πρέπει να ρυθμίσει. Δε παίζει το N15 να είχε αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες.

Μόνο με κωδικό κινητήρα θα είσαι σίγουρος . Μπορεί να έχει με καπελωτα . 

Το βλέπει μόλις ανοίγει το ψευτοκαπακο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, CaMp3on είπε

Δεν έχει αυτορυθμιζόμενες. Μηχανικές έχει. Απλά σε ερώτηση μου αν πρέπει κάθε 30.000 χιλιόμετρα να τις ρυθμίζουμε μου είπε ότι δεν μπορεί να ρυθμίσει κάτι.

Υγ. Έχει ιδέα. Είναι από τα καλύτερα συνεργεία στην ανατολική Θεσσαλονίκη. Αν όχι το καλύτερο για Nissan.

Τα καπελότα δεν ρυθμίζονται, αν υπάρχει σημαντική φθορά αντικαθίστανται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 18/2/2023 στις 4:02 ΜΜ, meletis_m είπε

Ποιας χρονολογίας κοιτάζεις ; Απλώς έχουν μηχανικές βαλβίδες τα περισσότερα Ιαπωνικά . Τι χρονολογίας είναι ;

Δεκαετιας αυτοκινητα,opel corsa,1.2TSI ibiza,i20,ειναι πιο ευκολα στην εγκατασταση οι ατμοσφαιρικοι κινητηρες?,ειναι επιφοβο να κανεις μετατροπη σε τουρμπομοτερ?

Επεξ/σία από Slither
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, Slither είπε

Δεκαετιας αυτοκινητα,opel corsa,1.2TSI ibiza,i20,ειναι πιο ευκολα στην εγκατασταση οι ατμοσφαιρικοι κινητηρες?,ειναι επιφοβο να κανεις μετατροπη σε τουρμπομοτερ?

Με καλο μαστορα δεν ειναι επιφοβο αλλα κοστιζει πιο πολλα και εχει και αυξημενη καταναλωση βενζινης απο οτι τα μη tsi 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Slither είπε

Δεκαετιας αυτοκινητα,opel corsa,1.2TSI ibiza,i20,ειναι πιο ευκολα στην εγκατασταση οι ατμοσφαιρικοι κινητηρες?,ειναι επιφοβο να κανεις μετατροπη σε τουρμπομοτερ?

Στα tsi /fsi μοτέρ εάν βάλεις εμεσσου ψεκασμού θα έχεις παραπάνω κατανάλωση σε βενζίνη . 

Corsa c ή d (έχω corsa c ) και θα βάλω κοιτάζεις πριν το υγραέριο το συχνό θέμα που βγάζει με τη φλάντζα καθρέφτη και μπερδεύει λάδι με αντιψυκτικο ειδικά εάν έχει >150,000 δεν έχουν θέμα με υγραέριο.

Ι20 βάζεις σύστημα με μπεκ τύπου βενζίνης (για γραμμικό ψεκασμό σε όλους τους κυλίνδρους) και εάν θυμάμαι έχει μηχανικές βαλβίδες οπότε έλεγχο κάθε 40,000. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Εχουν περασει 10.000 χλμ απο τοτε που το εβαλα το υγραεριο, εκανα και ρυθμιση παλι στα 2000χλμ.

Καποια ενδειξη δεν εχω ουτε στο ταμπλο, ουτε με Obd, κλασσικο service λαδια φιλτρα εγινε περιπου πριν 4χιλ χλμ.

παρατηρω το εξης ομως:

Οταν το εχω στην βενζινη το αυτοκινητο (206 1.4 8ν) το αμαξι κανει απιστευο το θορυβο, πως να το πω, μουγκριζει, ενω μολις γυρισει σε lpg στρωνει απευθειας. βαζω μια φορα βενζινη τον μηνα κανενα 25, προσπαθω να την καιω, αλλα μηπως ενδεχεται να προκαλει η "παλαια" βενζινη το θεμα? Η μπορει να ειναι κατι αλλο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους, αντιμετωπίζω  το εξής πρόβλημα, στα τελευταία κρύα δεν είχα ζεστό αέρα από το καλοριφέρ, η διάγνωση ήταν βουλωμενο ψυγειο καλοριφερ. Έγινε αντικατάσταση καθαρισμος σωλήνων κλπ και αποσύνδεσαμε τα νερά από τον πνεύμονα προκειμένου να λειτουργήσει λίγες μέρες "εργοστασιακά ". Πράγματι το καλοριφέρ επανήλθε, μόλις όμως σύνδεσαμε πάλι τον πνεύμονα έπεσε κατακόρυφα η απόδοση του καλοριφέρ. Οι μηχανικός μου είπε ότι πρέπει να αλλάξει η σύνδεση από σειρά σε παράλληλη αλλιώς θα έχω μειωμένη ροή στο ψυγείο και σύντομα θα ξαναβουλωσει. Ο εγκατάστατης που του το πήγα όντως διαπίστωσε τα λεγόμενα μου και αφού έλεγξε τον πνεύμονα ότι δεν έχει βουλώσει και αυτός, είπε να προχωρήσουμε σε αλλαγή της σύνδεσης σε παράλληλη. Το ερώτημα μου είναι αν υπάρχει σωστό και λάθος στον τρόπο σύνδεσης, σε σειρά η παράλληλη. Είχε κάνεις παρόμοιο πρόβλημα?

Επεξ/σία από tsiro7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, Dim333 είπε

Καλησπέρα μια ερώτηση.για corolla μοντέλο 2005 1.4 vvti  τι προτείνετε για αεριο; Κάποιος που εχει το ιδιο αυτοκίνητο;

Επειδή έχει βαλβίδες μηχανικες με καπελωτα , οπωσδήποτε σωστή ρύθμιση στο δρόμο και στα φορτία . 

Μπορείς να βάλεις οποιοδήποτε σύστημα . 

Έχω δει τόσο  Ιταλικό όσο και Πολωνικό με ψεκασμό στα φορτία .

Έλεγχο διακενων να κάνεις κάθε 50,000

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για την απάντηση σας. Οποτε πλέον ολα τα συστήματα ειναι αξιοπιστα,ο εγκατάστασης ειναι το θεμα. Απο ανταλλακτικά τι γινεται; Τιμες; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, Dim333 είπε

Ευχαριστώ για την απάντηση σας. Οποτε πλέον ολα τα συστήματα ειναι αξιοπιστα,ο εγκατάστασης ειναι το θεμα. Απο ανταλλακτικά τι γινεται; Τιμες; 

 Τι εννοείς ανταλλακτικά ; 

Τιμές ξεκινάνε από 800€ ένα αξιόπιστο σύστημα. Παίζει ρόλο ο εγκέφαλος.

Το αμάξι δουλεύει σωστά πόσα χιλιόμετρα έχει ; 

Βάλε ένα διαγνωστικό πριν για έλεγχο και δες και τη ανάφλεξη του εάν έχει πολλά χιλιόμετρα πριν τη εγκατάσταση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...