Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, tsiro7 είπε

Δλδ αν δουλέψει η obd δεν θέλει ρύθμιση στο δρόμο ή είναι πιο απλή η διαδικασία? 

με τη συνδεση με τη obd θα κάνει διορθωση και απο μόνο του , το είχα δει στο Mazda 6 που εβαλα με obd .

Ρυθμιση στο δρόμο θα γίνει στην αρχή με autocallibration .

Aπλώς δε ξέρω τωρα εάν στο corsa c λειτουργεί 

  • Απαντ. 4,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Όταν λέμε obd εννοούμε να επικοινωνεί το σύστημα  υγραερίου με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου μέσω της θύρας ή το σύστημα αυτό καθεαυτό έχει obd θύρα και το ρυθμίζουμε από εκεί. Ελπίζω να έθεσα σωστά την ερώτηση και μην φαίνεται ανόητη. 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, tsiro7 είπε

Όταν λέμε obd εννοούμε να επικοινωνεί το σύστημα  υγραερίου με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου μέσω της θύρας ή το σύστημα αυτό καθεαυτό έχει obd θύρα και το ρυθμίζουμε από εκεί. Ελπίζω να έθεσα σωστά την ερώτηση και μην φαίνεται ανόητη. 

Ο εγκέφαλος υγραερίου έχει δυνατότητα επικοινωνίας . Υπάρχουν δύο καλώδια επιπλέον από τη μεριά εγκεφάλου υγραερίου, τα οποία αναλόγως το πρωτόκολλο επικοινωνίας που διαθέτει το κάθε μοντέλο τα συνδέει στη κεντρική θύρα του αμαξιού δηλαδή εγκέφαλο βενζίνης .

 

  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Doubt είπε

Παλιό αμάξι είναι, εγώ θα έβαζα πάνω το πιο φθηνό/απλό που θα μου κάνει τη δουλειά.

Η διαφορά είναι 100€ . Το ψάχνω λίγο να μη έχω θέματα με φτωχό / πλούσιο μείγμα .

Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα μπουν μπεκ τύπου βενζίνης 

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Ποιο μικρομεσαιο μεταχειρισμενο θα επιλεγατε για μετατροπη σε υγραεριο,καποιο συγκεκριμενο μοντελο να εχουμε υποψην η να αποφυγουμε,για αυτοκινητο που θα κανει καθημερινες μετακινησεις εντος και εκτος πολης.Τα ιαπωνεζικα μου εχουν πει οτι δεν συνεργαζονται και τοσο καλη στην μετατροπη,δεν γνωριζω ποσο ευσταθει αυτο ομως στην πραγματικοτητα.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Slither είπε

Τα ιαπωνεζικα μου εχουν πει οτι δεν συνεργαζονται και τοσο καλη στην μετατροπη,δεν γνωριζω ποσο ευσταθει αυτο ομως στην πραγματικοτητα.

Δεν βγάζουν σημαντικά θέματα, αλλά δεν είναι κι η καταλληλότερη επιλογή για LPG. "Έτσι κι έτσι" θα τα'λεγα. Εφόσον θες να πάρεις αυτοκίνητο με σκοπό τη μετατροπή του σε LPG, μάλλον η πρώτη σου επιλογή πρέπει να 'ναι η FIAT. :P

  • Like 1
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, Haldol είπε

Δεν βγάζουν σημαντικά θέματα, αλλά δεν είναι κι η καταλληλότερη επιλογή για LPG. "Έτσι κι έτσι" θα τα'λεγα. Εφόσον θες να πάρεις αυτοκίνητο με σκοπό τη μετατροπή του σε LPG, μάλλον η πρώτη σου επιλογή πρέπει να 'ναι η FIAT. :P

Ποιος το λεει αυτο για τα Ιαπωνικα ???? Με ενα καλο εγκαταστατη πολυ λιγα αυτοκινητα θα εχουν προβλημα αν εχουν .

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Γιάννης Platano είπε

Ποιος το λεει αυτο για τα Ιαπωνικα ???? Με ενα καλο εγκαταστατη πολυ λιγα αυτοκινητα θα εχουν προβλημα αν εχουν .

Η στατιστική. :P

Ναι, πάντα θέλουμε καλό εγκαταστάτη και σοβαρό σύστημα (και συνήθως αυτό δίνει αρκετή "σιγουριά" στο θέμα αν θα υπάρξει πρόβλημα ή όχι). Αυτό δεν έχει να κάνει με τη μάρκα. Αλλά όπως και να το κάνουμε, τα FIAT βγάζουν πιο σπάνια προβλήματα στο LPG απ' ότι άλλες μάρκες. Ίσως να φταίει ότι οι κινητήρες τους σχεδιάζονται για υγραέριο, σε αντίθεση με τα ιαπωνικά, που δε το δουλεύουν και πολύ στη χώρα. 

Όποιος έχει τη διάθεση να διαβάσει τις 235+ σελίδες του παρόντος νήματος (ελπίζω ο @Slither να την έχει) θα βγάλει αρκετά συμπεράσματα. Ο γενικός κανόνας όμως είναι ότι με ιταλικό έχεις πιο πολλές πιθανότητες υπέρ σου σε σχέση με ιαπωνικό, στο θέμα LPG.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Slither είπε

Ποιο μικρομεσαιο μεταχειρισμενο θα επιλεγατε για μετατροπη σε υγραεριο,καποιο συγκεκριμενο μοντελο να εχουμε υποψην η να αποφυγουμε,για αυτοκινητο που θα κανει καθημερινες μετακινησεις εντος και εκτος πολης.Τα ιαπωνεζικα μου εχουν πει οτι δεν συνεργαζονται και τοσο καλη στην μετατροπη,δεν γνωριζω ποσο ευσταθει αυτο ομως στην πραγματικοτητα.

Ποιας χρονολογίας κοιτάζεις ; Απλώς έχουν μηχανικές βαλβίδες τα περισσότερα Ιαπωνικά . Τι χρονολογίας είναι ;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, meletis_m είπε

Ποιας χρονολογίας κοιτάζεις ; Απλώς έχουν μηχανικές βαλβίδες τα περισσότερα Ιαπωνικά . Τι χρονολογίας είναι ;

30 ευρω κοστος για ελεγχο καθε 40.000 χλμ 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

30 ευρω κοστος για ελεγχο καθε 40.000 χλμ 

Καλα μην το λες , λιγοι τσεκαρουν/ρυθμιζουν / ξερουν και δεν ζητανε τοσα ειδικα και ενα αλλαξουν και φλατζα Η

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

30 ευρω κοστος για ελεγχο καθε 40.000 χλμ 

Εάν είναι με κοκοράκια το σύστημα βαλβίδων εάν έχει καπελωτα σύστημα βαλβίδων έχει άλλο κόστος , λόγω εργασίας που έχει 

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Εάν είναι με κοκοράκια το σύστημα βαλβίδων εάν έχει καπελωτα σύστημα βαλβίδων έχει άλλο κόστος , λόγω εργασίας που έχει 

Εγω στο crv τοσα εδωσα ...Μαλλον ηταν απο τα ..ευκολα 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...