Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, supermarioarv είπε

παιδιά καλησπέρα

έχω ενα hyundia atos prime 1.1 που το κυκλοφορώ αποκλειστικά μέσα στην πόλη....

επειδή η μαμά κατανάλωση είναι αρκετά με την σημερινή τιμή βενζίνης γύρω στα 9lt/100χλμ. (μιλάμε για κίνηση μέσα στο κέντρο Θεσσαλονίκης) σκέφτομαι την τοποθέτηση συστήματος υγραερίου...

Έχει κάποιος άποψη για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (να το βάλω ή όχι υγραέριο)?

αν ναι έχετε να προτείνετε κάποια μάρκα?

Να ενημερώση πως στου πεθερού μου ενα Peugeot 206 του είχα βάλει υγραέριο στο αυτοκίνητο (το αυτοκίνητο έγραψε με υγραέριο 200.000χλμ. σύστημα brc black λεγόταν αν θυμάμαι καλά και δεν έβγαλε το παραμικρό πρόβλημα)

Δυστυχώς ο μάστορας που τότε το τοποθέτησα το έχει κλείσει το μαγαζί και δεν μπορώ να τον βρώ για να μου πεί απόψεις

Μπορείτε να βοηθήσετε?

Πήγαινε σε έναν σωστό μάστορα θα τα δει όλα.

Αν σου πει ότι παίρνει να βάλεις, βάλτο να σωθείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχω την ιδεα οτι καιει πολυ (Meriva B 1.4 turbo εργοστασιακο LPG 1300 κιλα αμαξι) με 43 λιτρα μεσα Αθηνα βγαζω 300 χιλιομετρα.

Εχω αλλαξει μπουκαλα πολυβαλβιδα φιλτρα και γνησια μπεκ.

Ο εγκεφαλος ειναι κλειδωμενος απο την Opel δεν παιρνει ρυθμιση μονο διαγνωση.

Βαζω μονο απο ενα βενζιναδικο υγραεριο θα δοκιμασω και αλλου αν εχετε καποιο να συστησετε εδω δυτικα Περιστερι και γυρω πειτε μου.

Επεξ/σία από LLLEFTERIS
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να κάνω και γω μια ερώτηση για υγραέριο.
Σε καινούριους κινητήρες direct injection με ένα σωρό σένσορες μικρού κυβισμού με τούρμπο υπάρχουν αξιόπιστα κιτ σε λογικές τιμές;
Πχ σε ένα vag group 1.0 tsi του 2019 που μόλις βγήκε ή κοντεύει να βγει από την εγγύηση μπορεί να βάλει κάποιος υγραέριο χωρίς προβλήματα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, Kaboomzer είπε

Πχ σε ένα vag group 1.0 tsi του 2019 που μόλις βγήκε ή κοντεύει να βγει από την εγγύηση μπορεί να βάλει κάποιος υγραέριο χωρίς προβλήματα;

Σε τέτοιο έχω (T-ROC 1.0). Προς το παρόν δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα, αλλά είμαι με 20Κ χλμ ακόμα. Φυσικά όλα τα direct injection είναι πιο ακριβά απ' τα απλά συστήματα, οπότε πρέπει να σκεφτείς την απόσβεσή σου. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγκαταστάση δε θέλω να πω. Είναι λίγο περίεργο το ζήτημα προτάσεων επαγγελματιών σε online fora, οπότε το αποφεύγω. Είναι πάντως απ' το επίσημο δίκτυο της Lovato, ενώ τον βρήκα μέσα από το site της εταιρείας (δε μου τον πρότειναν δηλαδή, ούτε τον ήξερα από κάπου).

Το κιτ είναι το Landi Renzo OMEGAS DIRECT (για 3-cyl, φυσικά). Τελική τιμή στα 1.400€ (όλα μαζί, και το ΚΤΕΟ μέσα). Με τις διαδρομές που κάνω και τον τρόπο οδήγησής μου, καίω περίπου 10-15 λίτρα βενζίνη για κάθε 55+ λίτρα υγραέριο. Φυσικά αν οδηγείς είτε πιο επιθετικά, ή με πιο δύσκολες διαδρομές (βουνό) η κατανάλωση της βενζίνης αυξάνεται. Μπορεί να φτάσει ακόμα να ψεκάζει ακόμα και σκέτη βενζίνη (σε φουλ γκάζι σε ανηφόρα). Υπενθυμίζω ότι σε όλα τα κιτ αέριου ψεκασμού για direct injection ψεκάζεται ΚΑΙ βενζίνη, ποτέ σκέτο υγραέριο, όπως συμβαίνει στα "απλά" συστήματα.

Από οικονομία φουλ ικανοποιημένος. Είναι προφανώς λίίίγο πιο ακριβό λόγω του ότι ρίχνει και βενζίνη, αλλά αυτό δε το αποφεύγεις σε κανένα direct injection (εκτός κι αν πας σε υγρού ψεκασμού). Από επιδόσεις επίσης φουλ ικανοποιημένος. Άλλωστε αν ζορίσεις το αμάξι αυτό θα προσαρμόσει το ποσοστό αυτόματα, ή θα γυρίσει και σε 100% βενζίνη. Από προβλήματα δε μπορώ να πω, είναι νωρίς 

:P

Το μόνο που με χαλάει είναι ότι το ενδεικτικό δίνει ό,τι να'ναι ενδείξεις, αλλά απ' ότι κατάλαβα λίγο καιρό μετά, αυτό συμβαίνει σε ΟΛΑ τα συστήματα. Δηλαδή ανάβει κόκκινο στα 200-κάτι χλμ, ενώ το αέριο τελειώνει πραγματικά στα ... 700+!

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Haldol είπε

Υπενθυμίζω ότι σε όλα τα κιτ αέριου ψεκασμού για direct injection ψεκάζεται ΚΑΙ βενζίνη, ποτέ σκέτο υγραέριο, όπως συμβαίνει στα "απλά" συστήματα.

και σε έμμεσου υπήρχε δυνατότητα μεικτού ψεκασμού

4 ώρες πριν, Kaboomzer είπε

Σε καινούριους κινητήρες direct injection με ένα σωρό σένσορες μικρού κυβισμού με τούρμπο υπάρχουν αξιόπιστα κιτ σε λογικές τιμές;
Πχ σε ένα vag group 1.0 tsi του 2019 που μόλις βγήκε ή κοντεύει να βγει από την εγγύηση μπορεί να βάλει κάποιος υγραέριο χωρίς προβλήματα;

μπορείς να πας και σε ακριβού υγρού ψεκασμού ,αλλά ψάξτο γιατί δεν έχω καταλάβει απο fb groups που βλέπω , αν μπορεί να το ρυθμίσει ο εγκαταστάτης ή είναι κονσέρβα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, korakios είπε

και σε έμμεσου υπήρχε δυνατότητα μεικτού ψεκασμού

μπορείς να πας και σε ακριβού υγρού ψεκασμού ,αλλά ψάξτο γιατί δεν έχω καταλάβει απο fb groups που βλέπω , αν μπορεί να το ρυθμίσει ο εγκαταστάτης ή είναι κονσέρβα

Πάνε βάσει κινητήρα με ετοιμη κυρίως χαρτογράφηση. Λίγα πράγματα μπορεί να πειράξει .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Καθώς έχουν περάσει ήδη 2 υγραερικινητα αμάξια ( Honda Accord και Mazda 6 ) έφτασε η ώρα να βάλω και σε Opel Corsa C. Το αμάξι πρόσφατα επισκευάστηκε από φλάντζα καθρέφτη  και αλλαχθηκε και πολλ/στης . Έχει 210,000 χιλιόμετρα, η συμπίεση κυλίνδρων  είναι κανονική  .

Έχω καταλήξει στα εξής 2 σύστηματα και τα 2 μπεκ υγραερίου της Hana.

Europegas avance 32 ή Basico στη ουσία ο εγκέφαλος αλλάζει .

Stag qbox plus . 

Το θέμα είναι εάν θα παίξει η obd σύνδεση γιατί σε Mazda 6 του 2005 δούλεψε κανονικά . 

Έχει νόημα τα +100€ ;  Αλλιώς θέλει καλή ρύθμιση του χάρτη στο δρόμο .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Καθώς έχουν περάσει ήδη 2 υγραερικινητα αμάξια ( Honda Accord και Mazda 6 ) έφτασε η ώρα να βάλω και σε Opel Corsa C. Το αμάξι πρόσφατα επισκευάστηκε από φλάντζα καθρέφτη  και αλλαχθηκε και πολλ/στης . Έχει 210,000 χιλιόμετρα, η συμπίεση κυλίνδρων  είναι κανονική  .

Έχω καταλήξει στα εξής 2 σύστηματα και τα 2 μπεκ υγραερίου της Hana.

Europegas avance 32 ή Basico στη ουσία ο εγκέφαλος αλλάζει .

Stag qbox plus . 

Το θέμα είναι εάν θα παίξει η obd σύνδεση γιατί σε Mazda 6 του 2005 δούλεψε κανονικά . 

Έχει νόημα τα +100€ ;  Αλλιώς θέλει καλή ρύθμιση του χάρτη στο δρόμο .

Αν ρωταει και η ΔΟΜΗ του lpg χαθηκαμε Μελετη !!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Mr_Laptop είπε

Σοβαρά προβλήματα στον κινητήρα έπαθα εγώ προσωπικά σε ένα  golf του 2005  μετά από μετατροπή......

Δηλαδή ; Καθώς έχουν περάσει 2 αμάξια 

Και επιπλέον τι μοτέρ tsi /fsi;

Εάν έχει οποιοδήποτε θέμα πριν θα επιδεινωθεί σημαντικά με το υγραέριο. Και το σημαντικότερο είναι να ρυθμιστεί σωστά . Παλιότερα δε τα ρύθμιζαν οι περισσότεροι 

6 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Αν ρωταει και η ΔΟΜΗ του lpg χαθηκαμε Μελετη !!!!!

Έχω μπερδευτεί γιατί ο ρώτησα και τους 2 αντιπροσώπους ο ένας είπε θα δουλέψει ο άλλος μου λέει βάλε το απλό . 

Θα τηλεφωνήσω στο εγκατάστατη που είχε αναλάβει το Mazda 6 . Είναι οριακά η χρονολογία του Opel Corsa C αρχές 2004

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...