Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Tasos19s είπε

Κι αυτό το θεωρώ πολύ 

Κι εμένα ήταν ρυθμισμένο στους 40 βαθμούς κάτι το οποίο σημαίνει ότι όταν έχει έξω παγωνιά ναι αργούσε πολύ να γυρίσει 

Οπως είπα το κατέβασα 

Οχι τώρα 

Πριν 4 χρόνια. Δεν έχω κανένα πρόβλημα από τότε 

Και επίσης 2-3 ακόμα φίλοι το έχουν κατεβάσει 

Ενταξει δεν λέω κανέναν να πιάσει και να βάζει χέρι και να έχει προβλήματα με το αυτοκίνητο του. Απλά εγώ έκανα πειράματα στο δικό μου αυτοκίνητο σύμφωνα με τις γνώσεις μου και δεν έχω δει πρόβλημα 

Πριν το πειράξω όταν πήγαινα στην δουλειά και είχε έξω -17, -20 σχεδόν έφτανα στην δουλειά και γύριζε. Τι οικονομία να κάνω έτσι; 

Τωρα βάζω εμπρός, πριν πάω 2 σταυροδρόμια παρακάτω, γυρίζει

 

 

Δεν ξέρω το δικό μου σε ποια θερμοκρασία γυρνάει αλλά πάντα συμπίπτει χρονικά(με διαφορά 10 δευτερολέπτων πάνω-κάτω) με τη θερμοκρασία του λαδιού όταν φτάνει στη μέση τιμή στους 90 βαθμούς, το οποίο και με βολεύει με την έννοια  ότι πριν πιάσει αυτή τη θερμοκρασία οδηγώ πολύ νωχελικά δεν προσπερνάω δε γκαζώνω δεν το τουρμπίζω καθόλου άρα και η κατανάλωση(βενζίνης) είναι ελάχιστη

  • Απαντ. 4,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, atrigane είπε

Δεν ξέρω το δικό μου σε ποια θερμοκρασία γυρνάει αλλά πάντα συμπίπτει χρονικά(με διαφορά 10 δευτερολέπτων πάνω-κάτω) με τη θερμοκρασία του λαδιού όταν φτάνει στη μέση τιμή στους 90 βαθμούς, το οποίο και με βολεύει με την έννοια  ότι πριν πιάσει αυτή τη θερμοκρασία οδηγώ πολύ νωχελικά δεν προσπερνάω δε γκαζώνω δεν το τουρμπίζω καθόλου άρα και η κατανάλωση(βενζίνης) είναι ελάχιστη

90 βαθμούς το λαδι; 
Αυτο μπορεί να γίνει και μετά από 6-7 χιλιόμετρα οδήγησης. Μπορεί και παραπάνω 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

90 βαθμούς το λαδι; 
Αυτο μπορεί να γίνει και μετά από 6-7 χιλιόμετρα οδήγησης. Μπορεί και παραπάνω 

Ναι κάπου εκεί τώρα το χειμώνα στα 5χλμ και με τα χιόνια στα 7 με 8, αλλά μπροστά μου έχω άλλα 35 για να πάω δουλειά οπότε δεν το θεωρώ πρόβλημα. Απρίλιο με Σεπτέμβριο γυρίζει σε υγραέριο και το λάδι στους 90 βαθμούς στο 5λεπτο,  μέχρι να βγω στον κεντρικό δρόμο.

ΥΓ. Αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι αν το βάλω μπρος και το αφήσω στο ρελαντί χωρίς να το κινήσω δεν θα γυρίσει ποτέ σε υγραέριο όση ώρα και να το αφήσω. Ισχύει και σε σας αυτό;

Επεξ/σία από atrigane
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, atrigane είπε

Ναι κάπου εκεί τώρα το χειμώνα στα 5χλμ και με τα χιόνια στα 7 με 8, αλλά μπροστά μου έχω άλλα 35 για να πάω δουλειά οπότε δεν το θεωρώ πρόβλημα. Απρίλιο με Σεπτέμβριο γυρίζει σε υγραέριο και το λάδι στους 90 βαθμούς στο 5λεπτ,  μέχρι να βγω στον κεντρικό δρόμο

δείχνει θερμοκρασία λαδιού το αυτοκίνητο σου? 

πάντως είναι παρά πολύ γιατί όπως έγραψα παραπάνω εμένα γυρίζει στα 200 μέτρα από όταν ξεκινήσω 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

13 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

δείχνει θερμοκρασία λαδιού το αυτοκίνητο σου? 

πάντως είναι παρά πολύ γιατί όπως έγραψα παραπάνω εμένα γυρίζει στα 200 μέτρα από όταν ξεκινήσω 

Έχω συνδέσει μετρητή στην OBD

Επεξ/σία από atrigane
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, atrigane είπε

 

Έχω συνδέσει μετρητή στην OBD

κάνε ένα κόπο και δες τι θερμοκρασία νερού έχεις στο μοτέρ την στιγμή που γυρίζει σε αέριο.

αφού έχεις obd είναι πολύ εύκολο να το δεις 

  • Like 1
Δημοσ.
46 λεπτά πριν, atrigane είπε

Αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι αν το βάλω μπρος και το αφήσω στο ρελαντί χωρίς να το κινήσω δεν θα γυρίσει ποτέ σε υγραέριο όση ώρα και να το αφήσω. Ισχύει και σε σας αυτό

Μάλλον έχει κι άλλη προϋπόθεση για να "γυρίσει", τις στροφές του μοτέρ.

  • Thanks 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Tasos19s είπε

κάνε ένα κόπο και δες τι θερμοκρασία νερού έχεις στο μοτέρ την στιγμή που γυρίζει σε αέριο.

αφού έχεις obd είναι πολύ εύκολο να το δεις 

Πραγματική 100-105 βαθμούς, στο MDF κολλάει στους 90

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, atrigane είπε

Πραγματική 100-105 βαθμούς, στο MDF κολλάει στους 90

Πολύ ψηλή.

Και το καλοκαίρι, το 5λεπτο που λες είναι πάρα πολύ. 1-2 λεπτά θα έπρεπε.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, atrigane είπε

Πραγματική 100-105 βαθμούς, στο MDF κολλάει στους 90

Δεν δουλεύει σωστά 

Δεν υπάρχει κιτ που να πρέπει να φτάσει 90 βαθμούς για να γυρίσει 

Λιγο πολύ το βάζουν στο 40

Θα έλεγα να πας να το κοιτάξεις δεν είναι λογικό 

Ο αισθητήρας θερμοκρασίας πνεύμονα είναι επάνω στο μέταλλο του πνεύμονα ή μέσα σε σωλήνα που περνάει νερό; 

9 λεπτά πριν, Doubt είπε

Μάλλον έχει κι άλλη προϋπόθεση για να "γυρίσει", τις στροφές του μοτέρ.

Κάποια μοτέρ έχουν ιδιαιτερότητες και στο ρελαντί μπορεί να μην δουλεύουν σωστά με υγραέριο όποτε τα κάνουν να δουλεύουν βενζίνη 

Με την υποπίεσης νομίζω του μοτέρ έχει σχέση 

Απο εκεί και πέρα δεν υπάρχει λόγος να πρέπει η θερμοκρασία νερού να φτάσει τους 90 για να γυρισει σε υγραέριο 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Doubt είπε

Πολύ ψηλή.

Και το καλοκαίρι, το 5λεπτο που λες είναι πάρα πολύ. 1-2 λεπτά θα έπρεπε.

 

4 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Δεν δουλεύει σωστά 

Δεν υπάρχει κιτ που να πρέπει να φτάσει 90 βαθμούς για να γυρίσει 

Λιγο πολύ το βάζουν στο 40

Θα έλεγα να πας να το κοιτάξεις δεν είναι λογικό 

Ο αισθητήρας θερμοκρασίας πνεύμονα είναι επάνω στο μέταλλο του πνεύμονα ή μέσα σε σωλήνα που περνάει νερό; 

Κάποια μοτέρ έχουν ιδιαιτερότητες και στο ρελαντί μπορεί να μην δουλεύουν σωστά με υγραέριο όποτε τα κάνουν να δουλεύουν βενζίνη 

Με την υποπίεσης νομίζω του μοτέρ έχει σχέση 

Απο εκεί και πέρα δεν υπάρχει λόγος να πρέπει η θερμοκρασία νερού να φτάσει τους 90 για να γυρισει σε υγραέριο 

Με προβληματίσατε τώρα. Ο αισθητήρας είναι μέσα σε σωλήνα. Μοτέρ 2.0 tfsi με ήπιο πρόγραμμα στο 1ο στάδιο(αν παίζει ρόλο)

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, atrigane είπε

 

Με προβληματίσατε τώρα. Ο αισθητήρας είναι μέσα σε σωλήνα. Μοτέρ 2.0 tfsi με ήπιο πρόγραμμα στο 1ο στάδιο(αν παίζει ρόλο)

ιδιαίτερο μοτερ

το πρόγραμμα της βενζίνης όχι δεν έχει σχέση με αυτά που συζητάμε 

εγώ θα πήγαινα να το ψάξω, να ρωτησω να μάθω γιατί αλλάζει τόσο ψηλά 

είμαι τέτοιος τύπος βασικά που θέλω να γνωρίζω και γι αυτό είχα αγοράσει το καλώδιο ώστε συνδέω το αέριο με τον υπολογιστή και βλέπω οτι θέλω

εγώ το πλήρωσα, εγώ το βαζω φωτιά άμα θέλω γιατί μερικοί μάστορες λένε όχι δεν σε αφήνω να το πειράξεις 

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Tasos19s είπε

ιδιαίτερο μοτερ

το πρόγραμμα της βενζίνης όχι δεν έχει σχέση με αυτά που συζητάμε 

εγώ θα πήγαινα να το ψάξω, να ρωτησω να μάθω γιατί αλλάζει τόσο ψηλά 

είμαι τέτοιος τύπος βασικά που θέλω να γνωρίζω και γι αυτό είχα αγοράσει το καλώδιο ώστε συνδέω το αέριο με τον υπολογιστή και βλέπω οτι θέλω

εγώ το πλήρωσα, εγώ το βαζω φωτιά άμα θέλω γιατί μερικοί μάστορες λένε όχι δεν σε αφήνω να το πειράξεις 

θα το ψάξω να δω τι θα μου πει και ο μάστορας, σίγουρα είναι καλό να υπάρχει ένα καλώδιο να παρακολουθεί κάποιος τυχών αλλαγές σε σχέση με τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Εξάλλου με αυτή τη λογική έβαλα το οργανάκι και πήρα vcds(άσχετα αν έκανα μαλακία και μου κλείδωσε)

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, atrigane είπε

θα το ψάξω να δω τι θα μου πει και ο μάστορας, σίγουρα είναι καλό να υπάρχει ένα καλώδιο να παρακολουθεί κάποιος τυχών αλλαγές σε σχέση με τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Εξάλλου με αυτή τη λογική έβαλα το οργανάκι και πήρα vcds(άσχετα αν έκανα μαλακία και μου κλείδωσε)

το σύστημα που φοράς είναι υγρού ψεκασμού ή αερίου ψεκασμού το απλό οπως τα περισσότερα? αν είναι υγρού ψεκασμού δεν έχω καμία άποψη για το παραμικρό στην λειτουργία τους όποτε μπορεί και να δουλεύει άψογα στο αυτοκίνητο σου

 

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

το σύστημα που φοράς είναι υγρού ψεκασμού ή αερίου ψεκασμού το απλό οπως τα περισσότερα? αν είναι υγρού ψεκασμού δεν έχω καμία άποψη για το παραμικρό στην λειτουργία τους όποτε μπορεί και να δουλεύει άψογα στο αυτοκίνητο σου

 

Είναι αερίου ψεκασμού. Γενικά δουλεύει καλά, το έχω 8 χρόνια, και σε απαγορευμένες ταχύτητες και σε πατήματα, όμως που και που μου δίνει την εντύπωση ότι με βενζίνη αποκλειστικά έχει λίγο καλύτερο πέταγμα. Παίζει και ρόλο από που θα βάλω υγραέριο, γιαυτό έχω σταματήσει τα πειράματα και έχω 2 σταθερούς όπου θεωρώ ότι έχει απόδoση παρόμοια με τη βενζίνη

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...