Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, korakios είπε

καλό είναι μιας και πρέπει να ανανεώνεται έτσι κι αλλιώς , μου έχει τύχει να μείνει σε μπιτόνι για κανα χρόνο και μόνο βενζίνη δεν είναι (σα νέφτι με καφέ αδιάλυτες κηλίδες ), ούτε βενζινοπρίονο δεν παίρνει μπρος

Μου τοχει πει και ο προγραμματιστής μια στο τόσο να το γυρίζω σε βενζίνη και να το "αδειάζω"

  • Απαντ. 4,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, atrigane είπε

Μου τοχει πει και ο προγραμματιστής μια στο τόσο να το γυρίζω σε βενζίνη και να το "αδειάζω"

γιαυτό και ανάλογα τα χλμ/έτος και τον τρόπο οδήγησης καλύτερα να αυξηθεί το % μείγμα βενζίνης , παρά να φτάνει κάποιος σε σημείο να το γυρνά σε βενζίνη για να καεί

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, korakios είπε

γιαυτό και ανάλογα τα χλμ/έτος και τον τρόπο οδήγησης καλύτερα να αυξηθεί το % μείγμα βενζίνης , παρά να φτάνει κάποιος σε σημείο να το γυρνά σε βενζίνη για να καεί

μπορείς απά να βάζεις 5-10 ευρώ τον μήνα 

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Αναλογα και τα χλμ 

Εγω 20 ευρω αναν δευτερο γεμισμα καπου στα 500 χλμ

Παρά πολύ καίει 

Δεν κανείς οικονομία έτσι 

Τι αυτοκίνητο έχεις; 

Δημοσ.
45 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Αναλογα και τα χλμ 

Εγω 20 ευρω αναν δευτερο γεμισμα καπου στα 500 χλμ

περίπου στα ίδια. 27 λίτρα χωράει περίπου εμένα, αν βάλω 20 ευρώ βενζίνη + φουλ αέριο, στο επόμενο μόνο αέριο, μετά αέριο + 20ε βενζίνη, μετά αέριο και μετά πάλι μόνο αέριο. Αλφα 147 1,6 η διαδρομή που κάνω όμως είναι κοντινή κάθε μέρα (7,3χλμ χ2 σε εθνική)

Δημοσ.

Α ρε αμαξαρα την ειχα και εγω με αεριο χωρίς κανενα προβλημα.Τσεκαρε τον θερμοστατη.Βαλε γνησιο μονο αυτός δουλεύει σωστα.Αμα δεν δουλεύει σωστα αργει να γυρισει στο αεριο και καίει παραπανω βενζινα

Δημοσ.

Εγώ το δικό μου το έχω βάλει να γυρίζει μετά τους 27 βαθμούς που πιάνει ο πνεύμονας 

Στον δρόμο το έχω κλείσει να μην καίει καθόλου βενζίνη 

20€ βενζίνη μπορεί να με πάνε 3 μήνες ίσως και παραπάνω απλά το αποφεύγω γιατί χαλάει μετά τους 2-3 μήνες η βενζίνη 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το 27 ειναι λιγο θελει τουλαχιστον 38-40 βαθμούς.Ο θερμοστάτης στο αέριο ειναι πολυ σημαντικός για την οικονομοια στην βενζινη  αλλα και για την σωστη λειτουργεια

Επεξ/σία από filipprin
  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Tasos19s είπε

Παρά πολύ καίει 

Δεν κανείς οικονομία έτσι 

Τι αυτοκίνητο έχεις; 

Τι ξέρω αλλά καίει εντός πόλης με μικρές διαδρομές 15 λίτρα στα 100 όπως και με βενζίνη 

Honda CRV του 2008 με αυτόματο κιβώτιο 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, filipprin είπε

Το 27 ειναι λιγο θελει τουλαχιστον 38-40 βαθμούς.Ο θερμοστάτης στο αέριο ειναι πολυ σημαντικός για την οικονομοια στην βενζινη  αλλα και για την σωστη λειτουργεια

Γιατί θέλει τόσο; 

1 λεπτό πριν, Γιάννης Platano είπε

Τι ξέρω αλλά καίει εντός πόλης με μικρές διαδρομές 15 λίτρα στα 100 όπως και με βενζίνη 

Honda CRV του 2008 με αυτόματο κιβώτιο 

Αν έκαιγε 10% βενζίνη θα έκαιγε πάλι λιγότερο από όσο σου καίει 

Εγω θα το πήγαινα να το αλλάξω δεν νομίζω ότι είναι φυσιολογικό να καίει τόση βενζίνη 

Να πω είναι κάποιο vw άμεσου ψεκασμού…

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Γιατί θέλει τόσο; 

Αν έκαιγε 10% βενζίνη θα έκαιγε πάλι λιγότερο από όσο σου καίει 

Εγω θα το πήγαινα να το αλλάξω δεν νομίζω ότι είναι φυσιολογικό να καίει τόση βενζίνη 

Να πω είναι κάποιο vw άμεσου ψεκασμού…

Εχω αλλαξει εγκεφαλο απο NIGS  σε omvl χωρις διαφορα .

Ισως ημουν λιγο υπερβολικος στην καταναλωση βενζινης αλλα ειδικα τον χειμωνα με θερμοκρασιες 4-5 βαθμους  θελει 3-4 χλμ για να γυρισει σε υγραεριο 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Εχω αλλαξει εγκεφαλο απο NIGS  σε omvl χωρις διαφορα .

Ισως ημουν λιγο υπερβολικος στην καταναλωση βενζινης αλλα ειδικα τον χειμωνα με θερμοκρασιες 4-5 βαθμους  θελει 3-4 χλμ για να γυρισει σε υγραεριο 

Κι αυτό το θεωρώ πολύ 

Κι εμένα ήταν ρυθμισμένο στους 40 βαθμούς κάτι το οποίο σημαίνει ότι όταν έχει έξω παγωνιά ναι αργούσε πολύ να γυρίσει 

Οπως είπα το κατέβασα 

Οχι τώρα 

Πριν 4 χρόνια. Δεν έχω κανένα πρόβλημα από τότε 

Και επίσης 2-3 ακόμα φίλοι το έχουν κατεβάσει 

Ενταξει δεν λέω κανέναν να πιάσει και να βάζει χέρι και να έχει προβλήματα με το αυτοκίνητο του. Απλά εγώ έκανα πειράματα στο δικό μου αυτοκίνητο σύμφωνα με τις γνώσεις μου και δεν έχω δει πρόβλημα 

Πριν το πειράξω όταν πήγαινα στην δουλειά και είχε έξω -17, -20 σχεδόν έφτανα στην δουλειά και γύριζε. Τι οικονομία να κάνω έτσι; 

Τωρα βάζω εμπρός, πριν πάω 2 σταυροδρόμια παρακάτω, γυρίζει

 

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Tasos19s είπε

 

Πριν το πειράξω όταν πήγαινα στην δουλειά και είχε έξω -17, -20 σχεδόν έφτανα στην δουλειά και γύριζε. Τι οικονομία να κάνω έτσι; 

Τωρα βάζω εμπρός, πριν πάω 2 σταυροδρόμια παρακάτω, γυρίζει

 

Κάπου είχε προτείνει κάποιος πατέντα, χαρτόνι στις γρίλιες των αεραγωγών το χειμώνα, αν θυμάμαι καλά.

Δεν ξέρω στους -17 αν κάνει δουλειά βέβαια. Το θέμα είναι αν εξαερώνεται το υγραέριο στους 28 βαθμούς.

Σε εμένα δουλεύει στους 50.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Lanike71 είπε

Κάπου είχε προτείνει κάποιος πατέντα, χαρτόνι στις γρίλιες των αεραγωγών το χειμώνα, αν θυμάμαι καλά.

Δεν ξέρω στους -17 αν κάνει δουλειά βέβαια. Το θέμα είναι αν εξαερώνεται το υγραέριο στους 28 βαθμούς.

Σε εμένα δουλεύει στους 50.

Τι χαζομάρα είναι αυτό; 
Ο πνεύμονας θερμαίνεται από τα νερά της μηχανής. 
Τι να κάνει το χαρτόνι; 
Το υγραέριο γίνεται αέριο από πριν τους 0 βαθμούς από όσο γνωρίζω πάντως 

Γι αυτό το κατέβασα θερμοκρασία 

50 θεωρώ είναι κατά πολύ υπερβολικό 

Το υγραέριο το θερμαίνουνε για να μην σπάσει τα μπεκ 

Στα παλιά αυτοκίνητα με καρμπυρατέρ δεν χρειάζεται να πάρει μπροστά με βενζίνη. Απευθείας ψεκάζει αέριο 

Ο θάλαμος καύσης από την αρχή που θα βαρέσεις μίζα αναπτύσσει μεγάλες θερμοκρασίες 

Επεξ/σία από Tasos19s
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...