Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Tasos19s είπε

Αυτό δεν είναι κόλπο ναι εντάξει είναι πολύ γνωστό 

Δεν ειπα εγω οτι ειναι μυστικα.................Το 2010 που γνωρισα εγω τα καγιεν με το αεριο ομως δεν ξερανε που τούς πανε τα τεσσερα......Εξ ου και οι καταστροφες.Ειπα λοιπον στον φιλο που ρωτησε οτι τωρα μπορει να ειναι διαφορετικά τα πραγματα.Άλλη εμπειρία και ποιο σύγχρονη τεχμολογια αλλα υπαρχει και καποια ευπάθεια.........

Spoiler

Καταλαβες γιατι γελαω....

 

Επεξ/σία από filipprin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

11 λεπτά πριν, filipprin είπε

Δεν ειπα εγω οτι ειναι μυστικα.................Το 2010 που γνωρισα εγω τα καγιεν με το αεριο ομως δεν ξερανε που τούς πανε τα τεσσερα......Εξ ου και οι καταστροφες.Ειπα λοιπον στον φιλο που ρωτησε οτι τωρα μπορει να ειναι διαφορετικά τα πραγματα.Άλλη εμπειρία και ποιο σύγχρονη τεχμολογια αλλα υπαρχει και καποια ευπάθεια.........

  Απόκρυψη περιεχομένων

Καταλαβες γιατι γελαω....

 

Ναι εννοείται υπάρχουν μοτέρ που είναι πιο ευαίσθητα 

Υπαρχουν επίσης και μοτέρ που είναι στην μαύρη λίστα και δεν μπαίνουν αέριο καθόλου 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάποιος που να έχει αυτό το σύστημα?
 



Το ValveCare είναι ένα μοναδικό σύστημα παροχής χημικού πρόσθετου, σχεδιασμένο αποκλειστικά για όλα τα συστήματα της Prins. Το σύστημα αυτό είναι κατάλληλο για όλες τις μηχανές καύσης με εναλλακτικά καύσιμα όπως το υγραέριο και το πεπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG). Το ValveCare χρησιμοποιείται για να παρέχει στον κινητήρα τη σωστή δοσολογία από ένα ειδικά παρασκευασμένο χημικό πρόσθετο το οποίο αποτρέπει την πρόωρη φθορά των βαλβίδων και των εδρών τους.

Γιατί να επιλέξω το σύστημα ValveCare;

Οι βαλβίδες και οι έδρες των βαλβίδων μερικών κινητήρων είναι περισσότερο επιρρεπείς στη φθορά όταν οδηγείτε με υγραέριο ή CNG. Αυτό δεν ισχύει με τη βενζίνη, καθώς ένα χημικό πρόσθετο που βρίσκεται στο καύσιμο λιπαίνει τις βαλβίδες και τις έδρες. Αυτό το χημικό πρόσθετο δεν υπάρχει στο υγραέριοκαι το CNG. Με την καινοτομία του συστήματος ValveCare, γίνεται δυνατός ο ψεκασμός αυτού του χημικού μέσα στον κινητήρα υπό πίεση, μαζί με το υγραέριο ή το CNG. Με αυτόν τον τρόπο, μειώνεται αισθητά η φθορά των βαλβίδων και των εδρών τους.

Πώς λειτουργεί το ValveCare;

1-4.jpg?resize=300%2C240&ssl=1Το σύστημα ValveCare αποτελείται από μία αντλία παροχής και μία μονάδα παροχής. Με το που αλλάζει ο κινητήρας σε λειτουργία υγραερίου/CNG, η αντλία παροχής ενεργοποιείται και το χημικό πρόσθετο ValveCare αρχίζει να ρέει υπό πίεση μέσα στη μονάδα παροχής. Η μονάδα παροχής ValveCare κάνει δυνατή μία 100% ισομερή διάχυση σε όλους τους κυλίνδρους (μέχρι 10 κυλίνδρους).

Το σύστημα ValveCare επικοινωνεί απευθείας με το σύστημα της Prins στο όχημα και, σε περίπτωση που αδειάσει η φιάλη του ValveCare, προειδοποιεί τον οδηγό μέσω ηχητικού μηνύματος από τον διακόπτη της Prins που είναι τοποθετημένος στον πίνακα οργάνων του οχήματος. Σε περίπτωση άδειας φιάλης, το σύστημα θα γυρίσει σε λειτουργία βενζίνης αυτόματα μετά από 60 λεπτά, έτσι ώστε να παρέχει τη μέγιστη προστασία στη μηχανή. Σε αυτή την περίπτωση, ο οδηγός μπορεί να αντικαταστήσει την άδεια φιάλη μόνος του ή να απευθυνθεί σε έναν εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο της Prins.

Το ValveCare είναι μοναδικό στο ότι η παροχή του χημικού πρόσθετου γίνεται βάσει του φορτίου της μηχανής και της πραγματικής κατανάλωσης καυσίμου, καθώς και στο ότι η διάχυση του ρευστού γίνεται 100% εξίσου σε όλους τους κυλίνδρους. Κατά συνέπεια, η μηχανή είναι πάντοτε προστατευμένη μέσω της ανάλογης ποσότητας του χημικού πρόσθετου, ακόμη και στην περίπτωση των υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων. Καθώς παρέχεται πάντοτε η ακριβής ποσότητα του πρόσθετου που χρειάζεται, η κατανάλωση του χημικού πρόσθετου είναι ιδιαίτερα οικονομική.

Εγκατάσταση

Το σύστημα ValveCare μπορεί να εγκατασταθεί από έναν εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο της Prins σε οποιοδήποτε όχημα που είναι εξοπλισμένο με ένα σύστημα της Prins.

Οφέλη του Συστήματος Valve Care

  • Εφαρμόσιμο σε όλες τις μηχανές που είναι εξοπλισμένες με ένα σύστημα της Prins.
  • Πάντοτε η ακριβής παροχή του χημικού πρόσθετου ValveCare βάσει της πραγματικής κατανάλωσης υγραερίου/CNG.
  • Οικονομική κατανάλωση λόγω της σωστής παροχής.
  • Μειώνει τη φθορά των βαλβίδων και των εδρών τους.
  • Πλήρως αυτόματη λειτουργία.
  • Εφαρμογή και σε υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες.
  • Μέγιστη απόδοση, ακόμη και με βαριά φορτία.
  • Ισοκατανομή του χημικού πρόσθετου ValveCare σε όλους τους κυλίνδρους μέσω της μοναδικής μονάδας παροχής.
  • Ο βομβητής του συστήματος της Prins θα ακούγεται όταν θα τελειώνει το χημικό πρόσθετο ValveCare.
Επεξ/σία από lalalaxi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Doubt είπε

Ποιος τα λέει αυτά; Ο Παπαγιάννης στο Facebook?

Εγώ και στα 2 οχήματα λίπανση μόνο με βενζίνη είχα μεικτό ψεκασμό . 

Και έκαναν πάνω από 200,000 χιλιόμετρα το καθένα χωρίς θέμα , πάντα με έλεγχο των μηχανικών βαλβίδων.  

 

 

Επεξ/σία από meletis_m
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, lalalaxi είπε

Κάποιος που να έχει αυτό το σύστημα?
 



Το ValveCare είναι ένα μοναδικό σύστημα παροχής χημικού πρόσθετου, σχεδιασμένο αποκλειστικά για όλα τα συστήματα της Prins. Το σύστημα αυτό είναι κατάλληλο για όλες τις μηχανές καύσης με εναλλακτικά καύσιμα όπως το υγραέριο και το πεπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG). Το ValveCare χρησιμοποιείται για να παρέχει στον κινητήρα τη σωστή δοσολογία από ένα ειδικά παρασκευασμένο χημικό πρόσθετο το οποίο αποτρέπει την πρόωρη φθορά των βαλβίδων και των εδρών τους.

Γιατί να επιλέξω το σύστημα ValveCare;

Οι βαλβίδες και οι έδρες των βαλβίδων μερικών κινητήρων είναι περισσότερο επιρρεπείς στη φθορά όταν οδηγείτε με υγραέριο ή CNG. Αυτό δεν ισχύει με τη βενζίνη, καθώς ένα χημικό πρόσθετο που βρίσκεται στο καύσιμο λιπαίνει τις βαλβίδες και τις έδρες. Αυτό το χημικό πρόσθετο δεν υπάρχει στο υγραέριοκαι το CNG. Με την καινοτομία του συστήματος ValveCare, γίνεται δυνατός ο ψεκασμός αυτού του χημικού μέσα στον κινητήρα υπό πίεση, μαζί με το υγραέριο ή το CNG. Με αυτόν τον τρόπο, μειώνεται αισθητά η φθορά των βαλβίδων και των εδρών τους.

Πώς λειτουργεί το ValveCare;

1-4.jpg?resize=300%2C240&ssl=1Το σύστημα ValveCare αποτελείται από μία αντλία παροχής και μία μονάδα παροχής. Με το που αλλάζει ο κινητήρας σε λειτουργία υγραερίου/CNG, η αντλία παροχής ενεργοποιείται και το χημικό πρόσθετο ValveCare αρχίζει να ρέει υπό πίεση μέσα στη μονάδα παροχής. Η μονάδα παροχής ValveCare κάνει δυνατή μία 100% ισομερή διάχυση σε όλους τους κυλίνδρους (μέχρι 10 κυλίνδρους).

Το σύστημα ValveCare επικοινωνεί απευθείας με το σύστημα της Prins στο όχημα και, σε περίπτωση που αδειάσει η φιάλη του ValveCare, προειδοποιεί τον οδηγό μέσω ηχητικού μηνύματος από τον διακόπτη της Prins που είναι τοποθετημένος στον πίνακα οργάνων του οχήματος. Σε περίπτωση άδειας φιάλης, το σύστημα θα γυρίσει σε λειτουργία βενζίνης αυτόματα μετά από 60 λεπτά, έτσι ώστε να παρέχει τη μέγιστη προστασία στη μηχανή. Σε αυτή την περίπτωση, ο οδηγός μπορεί να αντικαταστήσει την άδεια φιάλη μόνος του ή να απευθυνθεί σε έναν εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο της Prins.

Το ValveCare είναι μοναδικό στο ότι η παροχή του χημικού πρόσθετου γίνεται βάσει του φορτίου της μηχανής και της πραγματικής κατανάλωσης καυσίμου, καθώς και στο ότι η διάχυση του ρευστού γίνεται 100% εξίσου σε όλους τους κυλίνδρους. Κατά συνέπεια, η μηχανή είναι πάντοτε προστατευμένη μέσω της ανάλογης ποσότητας του χημικού πρόσθετου, ακόμη και στην περίπτωση των υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων. Καθώς παρέχεται πάντοτε η ακριβής ποσότητα του πρόσθετου που χρειάζεται, η κατανάλωση του χημικού πρόσθετου είναι ιδιαίτερα οικονομική.

Εγκατάσταση

Το σύστημα ValveCare μπορεί να εγκατασταθεί από έναν εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο της Prins σε οποιοδήποτε όχημα που είναι εξοπλισμένο με ένα σύστημα της Prins.

Οφέλη του Συστήματος Valve Care

  • Εφαρμόσιμο σε όλες τις μηχανές που είναι εξοπλισμένες με ένα σύστημα της Prins.
  • Πάντοτε η ακριβής παροχή του χημικού πρόσθετου ValveCare βάσει της πραγματικής κατανάλωσης υγραερίου/CNG.
  • Οικονομική κατανάλωση λόγω της σωστής παροχής.
  • Μειώνει τη φθορά των βαλβίδων και των εδρών τους.
  • Πλήρως αυτόματη λειτουργία.
  • Εφαρμογή και σε υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες.
  • Μέγιστη απόδοση, ακόμη και με βαριά φορτία.
  • Ισοκατανομή του χημικού πρόσθετου ValveCare σε όλους τους κυλίνδρους μέσω της μοναδικής μονάδας παροχής.
  • Ο βομβητής του συστήματος της Prins θα ακούγεται όταν θα τελειώνει το χημικό πρόσθετο ValveCare.

Για πιο λόγο να μην ρίχνω κι ένα ποσοστό βενζίνης παρά αυτό αφού η βενζίνη είναι σίγουρα αυτή που προστατεύει 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, meletis_m είπε

Εγώ και στα 2 οχήματα λίπανση μόνο με βενζίνη είχα μεικτό ψεκασμό . 

Και έκαναν πάνω από 200,000 χιλιόμετρα το καθένα χωρίς θέμα , πάντα με έλεγχο των μηχανικών βαλβίδων.  

 

Για τη "λαδιέρα" εννοούσα.

 

Και σταματήστε να ασχολείστε με πρόσθετα, λαδιέρες, βιομαγνήτες και ότι π@π@ρι θέλει να πουλήσει ο καθένας.

Μάρκετινγκ 1000%

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, Doubt είπε

Για τη "λαδιέρα" εννοούσα.

 

Και σταματήστε να ασχολείστε με πρόσθετα, λαδιέρες, βιομαγνήτες και ότι π@π@ρι θέλει να πουλήσει ο καθένας.

Μάρκετινγκ 1000%

 

Οι λαδιερες έφταιγαν στο 100% για τα καμένα μοτέρ στο παρελθόν 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Tasos19s είπε

Για πιο λόγο να μην ρίχνω κι ένα ποσοστό βενζίνης παρά αυτό αφού η βενζίνη είναι σίγουρα αυτή που προστατεύει 

 

Και τι ποσοστό βενζίνης πρέπει να μπαίνει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, lalalaxi είπε

Και τι ποσοστό βενζίνης πρέπει να μπαίνει?

Αυτό ρυθμίζεται έχει διάφορους παράγοντες . Θα σου πει και εγκατάστατης .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, lalalaxi είπε

Και τι ποσοστό βενζίνης πρέπει να μπαίνει?

Αυτοί που κατασκευάζουν τα κιτ υγραερίου δίνουν οδηγίες στους εγκαταστατες τι πρέπει να κάνουν 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Tasos19s είπε

Αυτοί που κατασκευάζουν τα κιτ υγραερίου δίνουν οδηγίες στους εγκαταστατες τι πρέπει να κάνουν 

Οοι κατασκευαστές δίνουν πολύ διαφορετικά νούμερα καμιά φορά, για το ίδιο αμάξι! Όταν έβαλα εγώ το καλοκαίρι στο T-ROC, η Landi Renzo έδινε 10% βενζίνη, ενώ η Prins έδινε 5%. Τελικά, έβαλα Landi Renzo (και η παραπάνω βενζίνη ήταν ένας απ' τους λόγους που την προτίμησα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Haldol είπε

Οοι κατασκευαστές δίνουν πολύ διαφορετικά νούμερα καμιά φορά, για το ίδιο αμάξι! Όταν έβαλα εγώ το καλοκαίρι στο T-ROC, η Landi Renzo έδινε 10% βενζίνη, ενώ η Prins έδινε 5%. Τελικά, έβαλα Landi Renzo (και η παραπάνω βενζίνη ήταν ένας απ' τους λόγους που την προτίμησα).

Ε ναι εννοείται αυτό ο κάθε κατασκευαστής βλέπει διαφορετικά την λειτουργία του κάθε αυτοκινήτου 

Επισης τα παρελκόμενα που χρησιμοποιεί είναι διαφορετικά

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, Haldol είπε

Οοι κατασκευαστές δίνουν πολύ διαφορετικά νούμερα καμιά φορά, για το ίδιο αμάξι! Όταν έβαλα εγώ το καλοκαίρι στο T-ROC, η Landi Renzo έδινε 10% βενζίνη, ενώ η Prins έδινε 5%. Τελικά, έβαλα Landi Renzo (και η παραπάνω βενζίνη ήταν ένας απ' τους λόγους που την προτίμησα).

Και σε μένα το Landi Renzo τη τσιμπάει τη βενζινούλα του!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, atrigane είπε

Και σε μένα το Landi Renzo τη τσιμπάει τη βενζινούλα του!!

καλό είναι μιας και πρέπει να ανανεώνεται έτσι κι αλλιώς , μου έχει τύχει να μείνει σε μπιτόνι για κανα χρόνο και μόνο βενζίνη δεν είναι (σα νέφτι με καφέ αδιάλυτες κηλίδες ), ούτε βενζινοπρίονο δεν παίρνει μπρος

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, korakios είπε

καλό είναι μιας και πρέπει να ανανεώνεται έτσι κι αλλιώς , μου έχει τύχει να μείνει σε μπιτόνι για κανα χρόνο και μόνο βενζίνη δεν είναι (σα νέφτι με καφέ αδιάλυτες κηλίδες ), ούτε βενζινοπρίονο δεν παίρνει μπρος

Οταν η σταθμη ης βενζινης στο αυτοκινητο με υγραεριο που εχω παει λιγο κατω απο το μισο βαζω 20 ευρω περιπου 10 λιτρα 

Οχι αυτη με τα πιο πολλα οκτανια που θελουν να πουλησουν οι βενζιναδες .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...