Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 14/10/2022 στις 8:44 ΠΜ, meletis_m είπε

Ότι σου έγραψαν για τη δεξαμενή μαζί με πολυβαλβιδα καλό είναι να αλλάχτει και αυτή στα 10 χρόνια . Για όχημα με υγραέριο

Επιπλέον ένας βασικός παράγοντας είναι να δεις και τι σύστημα έχει επάνω , ώστε να έχεις υποστήριξη 

 

Σε ευχαριστώ για την ανταπόκριση είναι λίγο δύσκολο να μάθω τι σύστημα έχει επάνω γιατί βρίσκεται σε μάντρα της επαρχιας

  • Like 1
  • Απαντ. 4,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

To συστημα παιζει σημαντικο ρολο, οπως και ο εγκαταστατης. Γνωριζω nissan almera με 170.000 με αεριο (300.000 συνολο) και δεν εχει κανενα προβλημα. Αν δεν ειχα παρει ηδη αλλο, θα το αγοραζα μονο και μονο που ειναι δοκιμασμενο.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, czarjuly είπε

Σε ευχαριστώ για την ανταπόκριση είναι λίγο δύσκολο να μάθω τι σύστημα έχει επάνω γιατί βρίσκεται σε μάντρα της επαρχιας

Εάν το δεις από κοντά το αμάξι ή σε συνεργείο δικό σου , δείτε το εγκέφαλο υγραερίου στο χώρο κινητήρα θα έχει κάποιο αναγνωριστικό .

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Παίζει εδώ κανένας κάτοχος με εργοστασιακό LPG ? Σας ζητάνε σε ΚΤΕΟ χαρτί καλής λειτουργίας σαν να είναι μετατροπής ?

Δημοσ.
8 ώρες πριν, korakios είπε

Παίζει εδώ κανένας κάτοχος με εργοστασιακό LPG ? Σας ζητάνε σε ΚΤΕΟ χαρτί καλής λειτουργίας σαν να είναι μετατροπής ?

Λογικα οχι...Αν ειναι εργοστασιακο γιατι να ζητανε ? Ακομα και σε αυτα που δεν ειναι εργοστασιακα οπως το δικο μου δεν ζητανε πια καθε 2 χρονια χαρτι αλλα μονο το αρχικο που εγινε η εγκατασταση .

Ακομα και σε αλλαγη δεξαμενης στα 10 χρονια που ειναι υποχρεωτικη (τουλαχιστον στα μη εργοστασιακα ) ζητανε μονο για την δεξαμενη και οχι για ολη την καλη λειτουργια .Αυτο αλλαξε προσφατα ...Τον Ιουνιο που αλλαξα δεξαμενη περασα κανονικα ΚΤΕΟ υγραεριου οπως στην αρχη .

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

τουλαχιστον στα μη εργοστασιακα

Το ίδιο ισχύει και στα εργοστασιακά. Θυμάμαι είχε γράψει εδώ ιδιοκτήτης Renault με σύστημα icom που του ζητούσαν τρελά λεφτά για την αλλαγή δεξαμενής.

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, Doubt είπε

Το ίδιο ισχύει και στα εργοστασιακά. Θυμάμαι είχε γράψει εδώ ιδιοκτήτης Renault με σύστημα icom που του ζητούσαν τρελά λεφτά για την αλλαγή δεξαμενής.

Ναι η αλλαγη δεξαμενης στα εργοστασιακα ειναι πολυ πιο ακριβη .Με 300 ευρω μαζι με το ΚΤΕΟ την αλλαξα 57 λιτρων μικτα .

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Λογικα οχι...Αν ειναι εργοστασιακο γιατι να ζητανε ?

γιατί το ζητάνε στα εργοστασιακά cng διπλού καυσίμου (>9 λίτρων βενζίνης) και το ψάχνω

5 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Ακομα και σε αυτα που δεν ειναι εργοστασιακα οπως το δικο μου δεν ζητανε πια καθε 2 χρονια χαρτι αλλα μονο το αρχικο που εγινε η εγκατασταση .

ναι , αυτό έχει κάποια χρόνια που ισχύει

  • Like 2
Δημοσ.

Η αδερφή μου πρόσφατα αγόρασε ενα Fiat 500 Hybrid αλλά παρόλη την σχετικά χαμηλή κατανάλωση του (6lt/100km) η απόσταση που διανύει καθημερινά για την δουλειά της είναι μεγάλη και το εξοδο για καυσιμα σημαντικό. Αξίζει πιστεύετε να μπεί υγραέριο στο φιατάκι, ακυρώνοντας την 5ετη εγγυηση; 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, fragma είπε

Η αδερφή μου πρόσφατα αγόρασε ενα Fiat 500 Hybrid αλλά παρόλη την σχετικά χαμηλή κατανάλωση του (6lt/100km) η απόσταση που διανύει καθημερινά για την δουλειά της είναι μεγάλη και το εξοδο για καυσιμα σημαντικό. Αξίζει πιστεύετε να μπεί υγραέριο στο φιατάκι, ακυρώνοντας την 5ετη εγγυηση; 

Εγω δεν θα εβαζα .Γιατι να χασει την εγγυηση ?

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, fragma είπε

Η αδερφή μου πρόσφατα αγόρασε ενα Fiat 500 Hybrid αλλά παρόλη την σχετικά χαμηλή κατανάλωση του (6lt/100km) η απόσταση που διανύει καθημερινά για την δουλειά της είναι μεγάλη και το εξοδο για καυσιμα σημαντικό. Αξίζει πιστεύετε να μπεί υγραέριο στο φιατάκι, ακυρώνοντας την 5ετη εγγυηση; 

βάλε κάτω το κέρδος του υγραερίου vs πιθανή ζημιά , πάντως το έκανε γνωστός μου σε i10 στη διετία (δε γινόταν να περιμένει να λήξει η εγγύηση)

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Εγω δεν θα εβαζα .Γιατι να χασει την εγγυηση ?

Μου εχουν πεί οτι με μετατροπή σε υγραέριο χάνεται η εργοστασιακή εγγύηση. Δεν ισχύει; 

 

 

1 ώρα πριν, korakios είπε

βάλε κάτω το κέρδος του υγραερίου vs πιθανή ζημιά , πάντως το έκανε γνωστός μου σε i10 στη διετία (δε γινόταν να περιμένει να λήξει η εγγύηση)

Οταν λες πιθανή ζημιά τι εννοείς; Υπάρχει περιπτωση πχ να καταστραφεί η μηχανη; Κέρδος θα έχει σίγουρα απο τα καύσιμα με 100χλμ που κάνει καθημερινά. 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, fragma είπε

Μου εχουν πεί οτι με μετατροπή σε υγραέριο χάνεται η εργοστασιακή εγγύηση. Δεν ισχύει; 

Να ρωτήσετε στην αντιπροσωπεία, πιθανόν να υπάρχει λύση που την εγκρίνουν.

  • Like 1
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, fragma είπε

Οταν λες πιθανή ζημιά τι εννοείς;

αστοχία υλικού

24 λεπτά πριν, fragma είπε

Υπάρχει περιπτωση πχ να καταστραφεί η μηχανη;

απο το υγραέριο όχι , μόνο αν πετύχεις "μάστορα" που να στο αφήσει αρρύθμιστο 

αλλά ρώτα και αντιπροσωπίες αν αναλαμβάνουν , πχ Ιταλία έρχονται προρυθμισμένα στις εκδόσεις GPL

Δημοσ.
6 ώρες πριν, korakios είπε

αστοχία υλικού

απο το υγραέριο όχι , μόνο αν πετύχεις "μάστορα" που να στο αφήσει αρρύθμιστο 

αλλά ρώτα και αντιπροσωπίες αν αναλαμβάνουν , πχ Ιταλία έρχονται προρυθμισμένα στις εκδόσεις GPL

Βάλε υγραέριο να σωθείς φίλε.

Μετά το ρεύμα είναι το δεύτερο ποιο οικονομικό καύσιμο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...