Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 ώρες πριν, fragma είπε

Παιδιά σε Opel Corsa 1.4 16V Ecotec βενζίνη του 2008 με 160.000 χλμ που έχει αρχίσει να καίει μπόλικο λαδάκι, αξίζει να γίνει μετατροπή υγραέριο; 

Ποσα λαδι καις στα 1000χιλιομετρα;

Επισης δεν ειναι φυσιολογικο ενας ατμοσφαιρικος κινητηρας χαμηλων επιδοσεων οπως τον δικο σου να καιει πανω απο 80-100ml στα 1000 χιλιομετρα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 11/9/2022 στις 1:29 ΜΜ, Γιάννης Platano είπε

Δυστυχως τα λαμπακια για το υγερεριο σε ολα τα αυτοκινητα ειναι μονο για Χριστουγενιατικο δεντρο 

 

Τα λαμπάκια είναι κακόγουστο αστείο. Πρώτο στα 50 χλμ. Δεύτερο στα 100-120, τρίτο - τέταρτο μέχρι 200- 250 το πολύ. 

Μετά έχω άλλα ~400 με υγραέριο (με κόκκινο!) πριν αδειάσει όντως! :P

Καθόλου γραμμικά τα λαμπάκια... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκτος και αν το μοτερ δουλευει με λαθος λαδια διοτι το εχουμε δει πολυ συχνα το εργο Η με νοθευμενα (παιζει πολυ ειδικα σε πολυ γνωστες μαρκες)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Haldol είπε

Τα λαμπάκια είναι κακόγουστο αστείο. Πρώτο στα 50 χλμ. Δεύτερο στα 100-120, τρίτο - τέταρτο μέχρι 200- 250 το πολύ. 

Μετά έχω άλλα ~400 με υγραέριο (με κόκκινο!) πριν αδειάσει όντως! :P

Καθόλου γραμμικά τα λαμπάκια... 

Σε εμένα είναι 70-140-210-360 όπου τελειώνει το αέριο με 30 λίτρα περίπου.

Αν και δεν είναι γραμμικό, είναι σταθερό όμως, οπότε γνωρίζω αν έκαψα ή όχι παραπάνω (αν δε με έκλεψαν φυσικά...)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλος μου σκέφτεται για Polo 2004 1400cc 74hp να βάλει σύστημα

πήγε σε γνωστό να δει κατάσταση πολλαπλασιαστών και να  μετρήσει τη συμπίεση που τη βγάλανε , 190 στους κυλίνδρους 1,2,4 και 180 στον 3 και του είπαν να το προχωρήσει . Δεν είναι πεσμένη ???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/7/2022 στις 9:09 ΜΜ, jimakos234 είπε

Μια ερωτηση που έχω, ειχα δει σε ενα αλλο φορουμ για κατι προσθετα στα ελατηρια για να ειναι καπως πιο σκληρα/σηκωνουν λιγο παραπανω βαρος, αντιστοιχα σε ενα γαλλικο, γιατι το βαρος πισω ηταν μεγαλο. Αισθανομαι αντιστοιχα σαν να εχει κατσει λιγο το αυτοκινητο, ειδικα σημερα που φουλαρα το αεριο, ειχα και μισο ντεποζιτο βενζινη + ρεζερβα. Εχει καποιο καποια ιδεα πως τα αναζηταμε αυτο ή γενικα να προτεινει κατι?

Για να απαντήσω εδω, επειδή τελικά με έτρωγε αρκετά, ρώτησα τον μηχανικο μου και με παρεπεμψε σε ένα άλλο ειδικό για κούρδισμα του άξονα (πίσω) στους +3 πόντους. Το αποτέλεσμα είναι οτι επανήλθε στο αρχικό εργαστασιακό ύψος και πίσω, χωρις να χρειαστεί κάποια αλλαγη σε αμορτισερ/αναρτήσεις/ ελατηρια κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, korakios είπε

Φίλος μου σκέφτεται για Polo 2004 1400cc 74hp να βάλει σύστημα

πήγε σε γνωστό να δει κατάσταση πολλαπλασιαστών και να  μετρήσει τη συμπίεση που τη βγάλανε , 190 στους κυλίνδρους 1,2,4 και 180 στον 3 και του είπαν να το προχωρήσει . Δεν είναι πεσμένη ???

Να προχωρήσει , το αμάξι καίει λάδι ;  Τι ορια για τη συμπίεση κυλίνδρων δίνει ο κατασκευαστής ;  Εάν το αμάξι δουλεύει σωστά στη βενζίνη (ας βάλει και ένα διαγνωστικό), να κάνει έλεγχο . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, meletis_m είπε

Να προχωρήσει , το αμάξι καίει λάδι ; 

όχι , καθόλου, γενικά μηχανικά είναι προσεγμένο

1 λεπτό πριν, meletis_m είπε

Τι ορια για τη συμπίεση κυλίνδρων δίνει ο κατασκευαστής ; 

δε θυμάμαι , αλλά ήταν πάνω απο τα όρια σίγουρα

2 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Εάν το αμάξι δουλεύει σωστά στη βενζίνη (ας βάλει και ένα διαγνωστικό), να κάνει έλεγχο . 

σωστά δουλεύει ,δεν έχει βγει σφάλμα μέχρι στιγμής , γενικά έγινε καλός έλεγχος για να δει αν το προχωρήσει ,

βέβαια πήρε μια κρυάδα σε γνωστό καλό δυστυχώς όνομα μιας και κάποια πατάτα έκανε ο μάστορας με τους πολ/στές και μετά δεν έπαιρνε μπροστά (οκ , απλό ήταν ,στο 5λεπτο λύθηκε αλλά δεν πρόκειται να κάνει εκεί την εγκατάσταση )

απλά για την πεσμένη συμπίεση ρώτησα ,ειδικά που είναι μικρότερη στον ένα κύλινδρο , αν θα δημιουργήσει θέμα μελλοντικά (έχει και φορτωμένα χλμ ~250000 αν θυμάμαι καλά)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, korakios είπε

όχι , καθόλου, γενικά μηχανικά είναι προσεγμένο

δε θυμάμαι , αλλά ήταν πάνω απο τα όρια σίγουρα

σωστά δουλεύει ,δεν έχει βγει σφάλμα μέχρι στιγμής , γενικά έγινε καλός έλεγχος για να δει αν το προχωρήσει ,

βέβαια πήρε μια κρυάδα σε γνωστό καλό δυστυχώς όνομα μιας και κάποια πατάτα έκανε ο μάστορας με τους πολ/στές και μετά δεν έπαιρνε μπροστά (οκ , απλό ήταν ,στο 5λεπτο λύθηκε αλλά δεν πρόκειται να κάνει εκεί την εγκατάσταση )

απλά για την πεσμένη συμπίεση ρώτησα ,ειδικά που είναι μικρότερη στον ένα κύλινδρο , αν θα δημιουργήσει θέμα μελλοντικά (έχει και φορτωμένα χλμ ~250000 αν θυμάμαι καλά)

Εφόσον δεν καίει λάδια , είναι καλή η συμπίεση κυλίνδρων προχωράει . Ρύθμιση στο δρόμο , και καλό θα ήταν να βάλει μεικτό ψεκασμό . Ας ρίξει καθαριστικο ή καθαρίσει μπεκ βενζίνης καλό θα κάνει , γιατί από εκεί συνήθως παίρνουν το παλμό. Καλό είναι να ογκομετρηθουν να δει εάν ψεκάζουν ομοιόμορφα και τα 4. .

Πάντως εγώ είχα βάλει σε Honda accord με 300,000 χιλιόμετρα. Το αμάξι ήταν συντηρημένο , ρυθμίστηκε σωστά μια έκανα άλλες 200,000 χιλιόμετρα με υγραέριο χωρίς θέμα σε 3 χρόνια 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν, όπως είχα αναφέρει τα λαμπάκια είναι εξαιρετικά ανακριβή:

-το τέταρτο πράσινο λαμπάκι διήρκεσε για 190 χλμ (το τρίτο είχε διαρκέσει για 140 χλμ)

-άναψε λοιπόν το κόκκινο στα 190 και άρχισε να κάνει 'μπιπ μπιπ' 🤬 ...δεν σταμάτησε μέχρι να το γεμίσω...

-το γέμισα (τελείως, όσο έπαιρνε, 33 λίτρα πήρε)

-με γεμάτο το ντεπόζιτο...ανάβουν...δύο (!!!) από τα τέσσερα πράσινα λαμπάκια...😜...επική η ανακρίβεια του συστήματος μέτρησης

 

Όταν άναψε το κόκκινο, αναβόσβηνε το κόκκινο και τα πράσινα λεντ ενώ αμέσως άναψε και το λαμπάκι με το σήμα της βενζίνης. Άρα όταν ανάψει το κόκκινο γυρνάει αμέσως στη βενζίνη; Με το κόκκινο όσα χιλιόμετρα κάνεις καις βενζίνη; (νόμιζα ότι καις αέριο για 80 χλμ, έτσι μου 'χε πει ο εγκαταστάτης).

Το σύστημα μέτρησης είναι εντελώς για τα μπάζα.

Επεξ/σία από panosssss
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, panosssss είπε

-με γεμάτο το ντεπόζιτο...ανάβουν...δύο (!!!) από τα τέσσερα πράσινα λαμπάκια...😜...επική η ανακρίβεια του συστήματος μέτρησης

Αν το συνεχίσει να πας για ρύθμιση.. είπαμε ανακριβές όχι άλλα 'ντ' άλλων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι εγινε ρε παιδια, εχουμε τωρα extra παραπληροφορηση απο τα ΜΜΕ για το υγραεριο? Αποσκοπει καπου αυτο αραγε?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα

Έχω ένα μηχανικό που λέει οτι λόγω αερίου τα μπουζί πρέπει να τα κρατάς για τα μισά Χλμ

Δηλαδή τα απλά αντί για 30.000 , αλλαγή στις 15

Και τα ιριδίου αντί για 60, στις 30

Κάπου τυχαία έπαισε το μάτι μου ότι τα ιριδίου κρατάνε για 100.000 μίλια δηλαδή 160Κ χλμ

Επεξ/σία από μπαρμπαγιωργος
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...