Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

13 ώρες πριν, jimakos234 είπε

Όντας σε διακοπές, ας γράψω και εγώ την εμπειρία μου μέχρι στιγμής με το 206 8ν με το Lovato Smart ExR XP μπεκ. Έκανα Αθήνα - Πάτρα πηγαίνοντας με 120 με 30 ευρώ περίπου και Ac ανοιχτο. Γέμισα αεριο ξανά στα ΣΕΑ πριν το Ρίο και μέχρι την Ηγουμενίτσα όλα καλά. Όταν μπήκα στην πόλη για να πάρω το καράβι να πάω Κέρκυρα, είχα την πρώτη στραβή, σε ένα στοπ, όπως έκοβα, το αμάξι απλά έσβησε. Λέω μου πετάχτηκε ο συμπλέκτης και δεν το πήρα πρέφα απ'την κούραση? Σε μεθεπόμενη στάση το ίδιο. Το γύρισα σε βενζίνη και τελείωσα το ταξίδι όταν έφτασα στον προορισμό μου στην Κέρκυρα. Την επόμενη είπα να ξαναδοκιμάσω το αέριο. Μέχρι σήμερα ήμουν χωρίς ac, κυρίως επειδή πήγαινα χαλαρά σε χωριά εδώ στην Κέρκυρα. Έβαλα ακόμα 20 ευρώ.  Το άνοιξα το ac πηγαίνοντας προς την πόλη, και μου έσβησε ξανά 2 φορές ΚΑΘΟΔΟΝ, εξαιρετικά επικίνδυνο θα έλεγα σε στροφές στον επαρχιακό. Πλέον κινούμαι με βενζίνη. Τι έχει πάει λάθος? Αρχική ρύθμιση? Δεν βγήκε ποτέ στο δρόμο? Όπως το οδηγάω το αυτοκίνητο νιώθω ότι κομπιαζει με το υγραέριο, ειδικά μετά τον τελευταίο ανεφοδιασμό καυσίμου. Έχω και ένα elm obd scanner να το συνδέσω αλλά μπορώ να πω ότι είμαι κάπως ανήσυχος - απογοητευμένος από την κατάσταση αυτή. Να αναφέρω για τον δείκτη της βενζίνης που είχα ρωτήσει πρόσφατα, κάνει ρεσετ κάποιες φορές μόνος του, αλλά και με την προσθήκη βενζίνης.

Λογικά έχει χάσει λίγη πίεση αν το λέω σωστά μου το είχε κάνει και εμένα κάποιες φορές.

Οπότε όταν γυρίσεις πρέπει να πας στον τεχνικό που το έφτιαξε να το ρυθμίσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, από διάφορα μέρη διαβάζω ότι τα οχήματα με υγραέριο θέλουν "παραπάνω σπινθήρα". Ότι κι αν σημαίνει αυτό. Υπάρχει κάποιο μπουζί που μπορώ να βάλω ώστε να ικανοποιήσει τη συνθήκη αυτή; Δεν έχω κανένα πρόβλημα με το αμάξι, ως εκ περισσού το σκέφτομαι... 

Τώρα έχω NGK 94224, ήτοι, σειρά "Laser Iridium". 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Haldol είπε

Παιδιά, από διάφορα μέρη διαβάζω ότι τα οχήματα με υγραέριο θέλουν "παραπάνω σπινθήρα". Ότι κι αν σημαίνει αυτό. Υπάρχει κάποιο μπουζί που μπορώ να βάλω ώστε να ικανοποιήσει τη συνθήκη αυτή; Δεν έχω κανένα πρόβλημα με το αμάξι, ως εκ περισσού το σκέφτομαι... 

Τώρα έχω NGK 94224, ήτοι, σειρά "Laser Iridium". 

Ναι χρειάζεσαι αλλά μπουζί.

Τώρα ποια ακριβώς δεν ξέρω αλλά και σε εμένα τα είχε αλλάξει,όχι αμέσως όταν ήταν το Γενικό σέρβις που θα τα άλλαζα ούτος η αλλος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Haldol είπε

Παιδιά, από διάφορα μέρη διαβάζω ότι τα οχήματα με υγραέριο θέλουν "παραπάνω σπινθήρα". Ότι κι αν σημαίνει αυτό. Υπάρχει κάποιο μπουζί που μπορώ να βάλω ώστε να ικανοποιήσει τη συνθήκη αυτή; Δεν έχω κανένα πρόβλημα με το αμάξι, ως εκ περισσού το σκέφτομαι... 

Τώρα έχω NGK 94224, ήτοι, σειρά "Laser Iridium". 

οι γνώμες διίστανται , άλλοι λένε οτι είναι καλύτερα να βάλεις ιριδίου , άλλοι επιμένουν στο να αφήνεις τα μαμά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 13/8/2022 στις 1:59 ΠΜ, MikeGR7 είπε

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες

Γνωμη: 

Σαράβαλα.

 

Έχεις βάλει ποτέ και ξέρεις?? Να ξέρουμε αν έχει και βάση η αποχή σου, όχι σαν κάτι τύπου θα πάρει φωτιά. Γιατί εσύ και κατοστάρα να βάλεις εγώ με το υγραέριο είμαι 120.

Επεξ/σία από jimis_vts
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, jimis_vts είπε

Έχεις βάλει ποτέ και ξέρεις?? Να ξέρουμε αν έχει και βάση η αποχή σου, όχι σαν κάτι τύπου θα πάρει φωτιά. Γιατί εσύ και κατοστάρα να βάλεις εγώ με το υγραέριο είμαι 120.

Δεν εχω δει ποτε, σε φιλο/συγγενη ουτε ενα αμαξι με υγραεριο να δουλευει σωστα.

(Ο πατερας μου αλλαξε 4 μεχρι να το χωνέψει γιατι ηταν υπερμαχος...)

Ούτε ενα ομως.

Ολα εκαναν διακοπές στην καλυτερη περιπτωση και αρκετα αλλα αργα ή γρηγορα αρχιζαν να καινε λαδια.

Επισης 7/10 που ειδα ειχαν αποδοση στο 1/3 τις αρχικης τους ιπποδυναμης.

Τωρα αυτα ειδα ειδα εγω σε αμαξια βεβαια 2010 και πισω, ισως αμα καποιος βαλει σε καποιο πιο καινουργιο οχημα να λειτουργεί αψογα αλλα και αυτο να γινει η προσωπικη μου γνώμη ειναι οτι απλα λόγω νεότητας δεν εχουν προλαβει να χαλασουν ακομη 😁

Επισης κανενας μηχανικος δε μου εχει πει καλα λογια για τα aftermarket υγραερια με εξαιρεση εναν που εκανε τοποθετήσεις....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, MikeGR7 είπε

Δεν εχω δει ποτε, σε φιλο/συγγενη ουτε ενα αμαξι με υγραεριο να δουλευει σωστα.

(Ο πατερας μου αλλαξε 4 μεχρι να το χωνέψει γιατι ηταν υπερμαχος...)

Ούτε ενα ομως.

Ολα εκαναν διακοπές στην καλυτερη περιπτωση και αρκετα αλλα αργα ή γρηγορα αρχιζαν να καινε λαδια.

Επισης 7/10 που ειδα ειχαν αποδοση στο 1/3 τις αρχικης τους ιπποδυναμης.

Τωρα αυτα ειδα ειδα εγω σε αμαξια βεβαια 2010 και πισω, ισως αμα καποιος βαλει σε καποιο πιο καινουργιο οχημα να λειτουργεί αψογα αλλα και αυτο να γινει η προσωπικη μου γνώμη ειναι οτι απλα λόγω νεότητας δεν εχουν προλαβει να χαλασουν ακομη 😁

Επισης κανενας μηχανικος δε μου εχει πει καλα λογια για τα aftermarket υγραερια με εξαιρεση εναν που εκανε τοποθετήσεις....

Αρκετά πιθανόν να μη γνώριζαν από ΜΕΚ οι εγκαταστάτες που είχαν επιλεχθεί και το ρύθμιζαν όπως να είναι το υγραέριο. 

 

Και τα 4 αμάξια ήταν συντηρημένα όπως πρέπει πριν τοποθετηθεί  το υγραέριο; Είχαν βγει στο δρόμο για ρύθμιση ; 

Το να καίνε λάδια δεν ευθύνεται το υγραέριο κατά κύριο λόγο .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Αρκετά πιθανόν να μη γνώριζαν από ΜΕΚ οι εγκαταστάτες που είχαν επιλεχθεί και το ρύθμιζαν όπως να είναι το υγραέριο. 

 

Και τα 4 αμάξια ήταν συντηρημένα όπως πρέπει πριν τοποθετηθεί  το υγραέριο; Είχαν βγει στο δρόμο για ρύθμιση ; 

Το να καίνε λάδια δεν ευθύνεται το υγραέριο κατά κύριο λόγο .

Φιλε θα σε γελάσω για τα τεχνικα απλα ειπα την γνωμη μου με βαση αυτα που εχω δει.

Τωρα αμα υπαρχουν αλλοι παράγοντες πολυ πιθανο αλλα σε κανονικα αυτοκινητα δεν εχω δει τοσο κακες συμπεριφορες ή μηχανικες βλαβες απο τους ιδιους ιδιοκτήτες οπότε τι να πω.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, MikeGR7 είπε

Δεν εχω δει ποτε, σε φιλο/συγγενη ουτε ενα αμαξι με υγραεριο να δουλευει σωστα.

(Ο πατερας μου αλλαξε 4 μεχρι να το χωνέψει γιατι ηταν υπερμαχος...)

Ούτε ενα ομως.

Ολα εκαναν διακοπές στην καλυτερη περιπτωση και αρκετα αλλα αργα ή γρηγορα αρχιζαν να καινε λαδια.

Επισης 7/10 που ειδα ειχαν αποδοση στο 1/3 τις αρχικης τους ιπποδυναμης.

Τωρα αυτα ειδα ειδα εγω σε αμαξια βεβαια 2010 και πισω, ισως αμα καποιος βαλει σε καποιο πιο καινουργιο οχημα να λειτουργεί αψογα αλλα και αυτο να γινει η προσωπικη μου γνώμη ειναι οτι απλα λόγω νεότητας δεν εχουν προλαβει να χαλασουν ακομη 😁

Επισης κανενας μηχανικος δε μου εχει πει καλα λογια για τα aftermarket υγραερια με εξαιρεση εναν που εκανε τοποθετήσεις....

Stag υγραέριο από 10 πλευρές ρυθμισμένο δουλεύει άψογα εδώ και 5 χρονια (grande punto του '08). Όλα τα υγραέρια aftermarket είναι απλά κάθε εταιρεία συνεργάζεται με κάποια που κάνει συστήματα . Δεν υπάρχει πχ να βγάζει η Skoda δικό της αλλά βάζει με παραγγελία από τη lovato (τυχαίο παράδειγμα). Αν αυτός που τα περνάει ξέρει τι δουλεύει που και τα έχει δοκιμάσει ποτέ δεν θα έχεις θέμα. Αν πας σ' ένα μάστορα που ξαφνικά έβαλε στην ταμπέλα "υγραεριοκίνηση" και θα βάλει ένα έτοιμο BRC χωρίς ρυθμίσεις θα εύχεσαι απλά να δουλέψει. Εδώ λένε για τα γιαπωνέζικα ότι δεν βάζουν αλλά οι αντιπροσωπείες δεν κάθονται να ρυθμίσουν βαλβίδες όπως λέει ο κατασκευαστής. Μετά σου λένε δεν δουλεύει το αέριο. Κάντο να δουλέψει κανονικά πρώτα και μετά μιλάμε. Έχω ακούσει ότι μ@λ@κια μπορείς να φανταστείς περί αερίου. Βρες μάστορα που ΞΕΡΕΙ να περνάει και πες μετά ότι σου έβγαλε θέμα. 

Επεξ/σία από jimis_vts
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως κι εγώ έχω ακούσει για προβλήματα με το υγραέριο. Βασικά δεν υπάρχει κανένας(νομίζω) που να το πήρε και να μη χρειάστηκε να ξαναπάει τουλάχιστον μία φορά για ρυθμίσεις... 

Και τις ρυθμίσεις χαρτογράφησης ποιος είναι ο Μαστοράς ξέρει να τις κάνει όπως οι κατασκευαστές του κινητήρα στο εργοστάσιο?

Ποιος μαστρομητσος συγκρίνεται με τους μηχανικούς του εργοστασίου?Και αν ακόμη είναι κανένας"τρελαμενος" με τα αυτοκίνητα (κυρίως ραλλακιας) πόσο χρόνο θα αφιερώσει να δει και να δοκιμάσει τις ρυθμίσεις για το δικό σου αμάξι όταν από τα χέρια του περνανε εκατοντάδες διαφορετικοί κινητήρες?(κρύο, ζεστό, χειμώνα, καλοκαίρι, κίνηση, Εθνική οδό κλπ)

 

 

 

 

 

 

 

 

Επεξ/σία από pdionisis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, MikeGR7 είπε

Δεν εχω δει ποτε, σε φιλο/συγγενη ουτε ενα αμαξι με υγραεριο να δουλευει σωστα.

(Ο πατερας μου αλλαξε 4 μεχρι να το χωνέψει γιατι ηταν υπερμαχος...)

Ούτε ενα ομως.

Ολα εκαναν διακοπές στην καλυτερη περιπτωση και αρκετα αλλα αργα ή γρηγορα αρχιζαν να καινε λαδια.

Επισης 7/10 που ειδα ειχαν αποδοση στο 1/3 τις αρχικης τους ιπποδυναμης.

Τωρα αυτα ειδα ειδα εγω σε αμαξια βεβαια 2010 και πισω, ισως αμα καποιος βαλει σε καποιο πιο καινουργιο οχημα να λειτουργεί αψογα αλλα και αυτο να γινει η προσωπικη μου γνώμη ειναι οτι απλα λόγω νεότητας δεν εχουν προλαβει να χαλασουν ακομη 😁

Επισης κανενας μηχανικος δε μου εχει πει καλα λογια για τα aftermarket υγραερια με εξαιρεση εναν που εκανε τοποθετήσεις....

Σε δυο οχηματα κανενα προβλημα με πανω απο 80κ χλμ απο την τοποθετηση εκαστο. Διαφορετικα μοτερ, διαφορετικοί εγκαταστατες. Μια ρύθμιση θελει μετα απο μερικες μερες και τελος. Στο ενα αλλαξα μπεκ γιατι ηταν της πλακας τα πρωτα (σύστημα των 600ευρω) και δεν δουλευαν καλα. Προβλημα ομως δεν ειχε, δεν με αφησε στο δρομο η κατι τετοιο. Μοντέλα 2001 και 2003.

 

Δεν κουμπώνει σε ολα τα αμαξια σωστα το αεριο. Τωρα πια υπαρχει μπολικο feedback ομως. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, jimis_vts είπε

... Εδώ λένε για τα γιαπωνέζικα ότι δεν βάζουν αλλά οι αντιπροσωπείες δεν κάθονται να ρυθμίσουν βαλβίδες όπως λέει ο κατασκευαστής. Μετά σου λένε δεν δουλεύει το αέριο. Κάντο να δουλέψει κανονικά πρώτα και μετά μιλάμε. Έχω ακούσει ότι μ@λ@κια μπορείς να φανταστείς περί αερίου. Βρες μάστορα που ΞΕΡΕΙ να περνάει και πες μετά ότι σου έβγαλε θέμα. 

Ετσι λενε για τα Γιαπωνέζικα ε, τι να πω παντως τα 3 απο τα 4 του πατερα ηταν toyota και ενα Honda.

Συμπτωση?

 

1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

Σε δυο οχηματα κανενα προβλημα με πανω απο 80κ χλμ απο την τοποθετηση εκαστο. Διαφορετικα μοτερ, διαφορετικοί εγκαταστατες. Μια ρύθμιση θελει μετα απο μερικες μερες και τελος. Στο ενα αλλαξα μπεκ γιατι ηταν της πλακας τα πρωτα (σύστημα των 600ευρω) και δεν δουλευαν καλα. Προβλημα ομως δεν ειχε, δεν με αφησε στο δρομο η κατι τετοιο. 

Αυτο με τα μπεκ ταιριαζει με το συμπτωμα των διακοπων που τοσο συχνα βλεπω.

Καλα στο δρομο δεν εμεινα κανενα μη λεμε και υπερβολες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...