Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, fragma είπε

Επειδή σκέφτηκα ότι ίσως είναι καλύτερο να μην ξοδέψω 20 χιλιάρικα τώρα με την κρίση που λένε ότι έρχεται, μηπως απλά να βάλω αέριο σε ένα Opel Corsa 1,4 του 2008 με 150.0000 χλμ που έχουμε για δεύτερο; Το είχα για να το δώσω για απόσυρση. Αξίζει πιστεύετε; 

Τα corsa είναι εύκολα στο αέριο, απ' όσο ακούω από φίλο.

Με 1000 χλμ το μήνα, σε 1 χρόνο θα κάνεις απόσβεση και μετά βγάζεις κέρδος. Ακόμα και αν το μετανιώσεις, σε ένα χρόνο μπορείς να αγοράσεις άλλο αυτοκίνητο χωρίς ουσιαστική χασούρα.

Και ανεβαίνει και η μεταπωλητική αξία του Corsa.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, fragma είπε

Επειδή σκέφτηκα ότι ίσως είναι καλύτερο να μην ξοδέψω 20 χιλιάρικα τώρα με την κρίση που λένε ότι έρχεται, μηπως απλά να βάλω αέριο σε ένα Opel Corsa 1,4 του 2008 με 150.0000 χλμ που έχουμε για δεύτερο; Το είχα για να το δώσω για απόσυρση. Αξίζει πιστεύετε; 

Τα συγκεκριμένα μοτέρ δέχονται καλά το υγραέριο, έχουν και υδραυλικές βαλβίδες.

Άσχετα από το υγραέριο, βγάζουν φλάντζα καθρέφτη (μπερδεύουν τα νερά με λάδια) , οπότε εάν ανοιχτεί αλλάζεις και σετ χρονισμού (καδένα) και το πολλ/στη - dis.

Βάλε ένα Ιταλικό ή Πολωνικό σύστημα υγραερίου και δεν θα έχεις θέμα , με σωστή ρύθμιση του. 

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, korakios είπε

για μένα ναι , εννοείται οτι αξίζει να ψατείς για τη μετατροπή μιας και δεν αξίζει οποιαδήποτε αγορά αυτοκινήτου σήμερα

Συμφωνώ. Είναι τρελή η κατάσταση. Λιγα χρόνια πριν με 20 χιλιάρικα έπαιρνες υπερεξοπλισμένες αμαξάρες. Τώρα σούπερμινι στην βασική έκδοση..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνεχίζω να το σκέφτομαι για μετατροπή του passat b6 1,6 fsi blf σε υγραέριο.

Διάβαζα ότι υπάρχει κιτ που αλλάζεις τα μπεκ με μπεκ διπλού καυσίμου. Αλλά δεν βρίσκω κάτι για αυτόν τον κινητήρα... Γνωρίζουμε τίποτα;

Το κόστος πάει από τα 1500 στα 2500 αλλά μετά θεωρητικά δουλεύει σαν το εργοστασιακό χωρίς έξτρα μπεκιέρες και τρύπες στην εισαγωγή.

Δεν με ενδιαφέρει να κάνω γρήγορα απόσβεση, έχει 90χιλχλμ ο κινητήρας, και είναι σε άψογη κατάσταση. Έχω σκοπό να το κρατήσω 10 χρόνια ακόμα οπότε τι να κάνω απόσβεση σε 2 χρόνια τι σε 3, αλλά με ενδιαφέρει να μην έχω θέμα με τον κινητήρα και ψάχνομαι...

 

Υ.Γ. Σίγουρα αν πήγαινα σε απλά συστήματα με έξτρα μπεκιέρα να έβαζα υγρού καυσίμου. Αλλά κι αυτό το φοβάμαι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σας. Ενδιαφερομαι για αγορά ενος μεταχειρισμενου c230 mercedes ,με τον m271 κινητηρα ,facelift 2006. Εχει ηδη εγκατεστημενο το lovato easy fast kit απτο 2013, χωρις κανενα προβλημα. 

Θελω να μαθω εαν το αγορασω τι πρεπει να προσεξω ετσι ωστε να μη μου βγαλει προβληματα . Θα αντεξει άλλα 3-4 χρονια που θελω εγω να κρατησω το αμαξι? Εχει αλλαξει ,προσφατα ,πολυβαλβιδα και μπουκάλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, lele322 είπε

Γεια σας. Ενδιαφερομαι για αγορά ενος μεταχειρισμενου c230 mercedes ,με τον m271 κινητηρα ,facelift 2006. Εχει ηδη εγκατεστημενο το lovato easy fast kit απτο 2013, χωρις κανενα προβλημα. 

Θελω να μαθω εαν το αγορασω τι πρεπει να προσεξω ετσι ωστε να μη μου βγαλει προβληματα . Θα αντεξει άλλα 3-4 χρονια που θελω εγω να κρατησω το αμαξι? Εχει αλλαξει ,προσφατα ,πολυβαλβιδα και μπουκάλα.

Καλό θα ήταν να μετρηθεί συμπίεση μοτέρ να δεις μια εικόνα . Και εάν το κλείσεις να το δει εννοείται τις ρυθμίσεις του υγραερίου ένας εγκατάστατης στο δρόμο εν κινήσει.

Ίσως χρειαστεί αλλαγή μπεκ υγραερίου ή και μειωτηρα μαζί. Αναλόγως πόσα χιλιόμετρα έχει κάνει με το υγραέριο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, meletis_m είπε

Ίσως χρειαστεί αλλαγή μπεκ υγραερίου ή και μειωτηρα μαζί. Αναλόγως πόσα χιλιόμετρα έχει κάνει με το υγραέριο

Κάθε πόσα χλμ χρειάζεται αλλαγή ο "πνεύμονας" ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Doubt είπε

Κάθε πόσα χλμ χρειάζεται αλλαγή ο "πνεύμονας" ?

Δε υπάρχει στάνταρ αριθμός .

Εγώ για παράδειγμα το επισκεύασαν με το ανάλογο Κιτ στις 90,000. Είχε δώσει σημάδια .

Άλλοι τη έχουν πατήσει από κακό καύσιμο ή έπαθε ζημιά στις 15,000-20,000.

Συνήθως σε πετάει από υγραέριο όταν ζητάς επιτάχυνση (σε περίπτωση που δεν είναι και ο map υγραερίου)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, meletis_m είπε

Καλό θα ήταν να μετρηθεί συμπίεση μοτέρ να δεις μια εικόνα . Και εάν το κλείσεις να το δει εννοείται τις ρυθμίσεις του υγραερίου ένας εγκατάστατης στο δρόμο εν κινήσει.

Ίσως χρειαστεί αλλαγή μπεκ υγραερίου ή και μειωτηρα μαζί. Αναλόγως πόσα χιλιόμετρα έχει κάνει με το υγραέριο

Ποσο κάνουν αυτά? Ειναι ακριβά?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, borealisnor είπε

Γνωρίζει κανείς αν σε suzuki swift μπαίνει υγραέριο της προκοπής;

Γενικά είναι ιδιαίτερα ,με ποιο κινητήρα είναι;

Θέλει  Κιτ με μεικτό ψεκασμό στα φορτία ή ακόμη καλύτερα και ηλεκτρονική λαδιερα (όχι τη απλή υποπίεσης) να ρίχνει σε όλους τους κυλίνδρους ίση ποσότητα συνέχεια .

Έλεγχος διακενων βαλβίδων κάθε 40,000..Εάν κάνεις μια αναζήτηση θα βρεις παρόμοια θέματα στο διαδίκτυο.

 

1 ώρα πριν, lele322 είπε

Ποσο κάνουν αυτά? Ειναι ακριβά?

Υπολόγισε κανένα 300-350€. Εάν αξίζει γενικά το αμάξι προχώρησε , και ίσως είναι πιο συμφέρουσα λύση εάν δεις ότι έχει θέματα να αλλάξεις όλο το εμπρός σύστημα υγραερίου. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, meletis_m είπε

Γενικά είναι ιδιαίτερα ,με ποιο κινητήρα είναι;

Θέλει  Κιτ με μεικτό ψεκασμό στα φορτία ή ακόμη καλύτερα και ηλεκτρονική λαδιερα (όχι τη απλή υποπίεσης) να ρίχνει σε όλους τους κυλίνδρους ίση ποσότητα συνέχεια .

Έλεγχος διακενων βαλβίδων κάθε 40,000..Εάν κάνεις μια αναζήτηση θα βρεις παρόμοια θέματα στο διαδίκτυο.

 

 

Είναι το facelift 2013 1.2/94 γράφει για μοντέλο κινητήρα K12B.

Επειδή δεν ξέρω καθόλου τεχνικά αν δεν είναι διαφήμιση μπορείς να μου δείξεις τι ταιριάζει;τα brc βλέπω είναι κατάλληλα για το swift αλλά ποια συστήματα ακριβώς;

1000 ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, borealisnor είπε

Είναι το facelift 2013 1.2/94 γράφει για μοντέλο κινητήρα K12B.

Επειδή δεν ξέρω καθόλου τεχνικά αν δεν είναι διαφήμιση μπορείς να μου δείξεις τι ταιριάζει;τα brc βλέπω είναι κατάλληλα για το swift αλλά ποια συστήματα ακριβώς;

1000 ευχαριστώ.

Εάν κανείς μια αναζήτηση θα δεις ότι έχει αναφερθεί ότι δουλεύει καλά το Seq 24 ή Plug & Drive με τα electro injectors της BRC και με ρύθμιση αυτολιπανσης (με ποσοστό βενζίνης ή ηλεκτρονική λαδιερα ) στα Suzuki.

Οποιοδήποτε σύστημα υγραερίου βάλεις προτίμησε μπεκ τύπου βενζίνης και όχι ηλεκτροβαλβιδες γιατί τα Ιαπωνικά έχουν χαμηλό ρελαντί.  

Αυτό που πρέπει να δεις είναι ο εγκατάστατης και να γίνει σωστή ρύθμιση με το αμάξι εν κινήσει και να δουλεύει σωστά πριν τη μετατροπή. Καλό θα ήταν να γίνει και ένας έλεγχος με διαγνωστικο να δείτε μήπως έχει καταγραφεί κάποια βλάβη.

 

Επεξ/σία από meletis_m
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Doubt είπε

2022 και μιλάμε ακόμα για λαδιέρες;

Δε έχει καμία σχέση η απλή λαδιερα υποπίεσης με το ηλεκτρονικό σύστημα λίπανσης . Σε ευαίσθητα μοτέρ ford. Suzuki έχουν μπει και έχουν γράψει αρκετά χιλιάδες χιλιόμετρα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...