Crowdance Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Μακάρι, αλλά τα ίδια μας λέγανε και για την αμόλυβδη και τα καταλυτικά, μέχρι που <<ανακάλυψαν>> πως ευθύνονται για το φαινόμενο του θερμοκηπίου, και άρχισε το κυνήγι.. και ένα ευρώ να πάει το υγραέριο - που δεν το νομίζω - η βενζίνη θα έχει 2... Εγώ ξέρω ότι σε λιγότερο από ένα χρόνο από τώρα κάνω απόσβεση της τοποθέτησης και μετά μόνο κέρδος... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 (επεξεργασμένο) Εγώ ξέρω ότι σε λιγότερο από ένα χρόνο από τώρα κάνω απόσβεση της τοποθέτησης και μετά μόνο κέρδος... Αυτο εξαρταται απο τα χλμ που κανει καποιος . Εγω με 10000 - 13000 χλμ τον χρονο θα ηθελα πολυυυυ παραπανω. Εσυ βεβια αν κανεις πολλα ισως και να ειναι ετσι. ---------- Προσθήκη στις 13:16 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 12:59 ---------- Αν ενα αυτοκινητο καταναλωνει 7 λιτρα / 100 χλμ εχει κοστος καυσιμου 0,10 ευρω ανα χλμ αν τα υπολογισα καλα. Αν το κοστος με φυσικο αεριο ειναι 0,06 ευκολα μπορει καποιος να υπολογισει ποσο καιρο θελει για αποσβεση. Επεξ/σία 27 Αυγούστου 2010 από Γιάννης Platano Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mercurious Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Στην Ημερησία αναφέρεται : Στην ΕΕ υπάρχει, πάντως, η απόφαση ο ΕΦΚ στο LPG να παραμείνει χαμηλός ως κίνητρο, μια και το καύσιμο είναι φιλικό προς το περιβάλλον http://www.corollaclub.com/forums/ext.php?ref=http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:Q73te7oiP-oJ:www.imerisia.gr/article.asp%3Fcatid%3D16295%26subid%3D2%26pubid%3D35777147+http://www.imerisia.gr/article.asp%3Fcatid%3D16295%26subid%3D2%26pubid%3D35777147&cd=1&hl=el&ct=clnk&gl=gr Δυστυχώς αυτό ισχύει για χώρες που έχουν κάποια σταθερή πολιτική σε τέτοια θέματα (ενεργειακά). Αν λάμβουμε υπόψη ότι εμείς παλεύουμε 10-15 χρόνια τώρα να αποφασίσουμε από ποιά πηγή θα παράγουμε ρεύμα, το σωρό προστίμων που έχουμε φάει για μη συμμορφώσεις με πολλές ευρωπαϊκές υποχρεώσεις, την σχέση τιμής βενζίνης / κατά κεφαλήν ΑΕΠ νομίζω δεν μένει και πολύς χώρος για εμπιστοσύνη στον τρόπο που οι ντόπιοι κυβερνώντες θα αντιμετωπίσουν ένα καύσιμο το οποίο έχει δύο ιδιότητες: είναι φιλικό προς το περιβάλλον ΚΑΙ αποτελεί πηγή επιπλέον εσόδων στον κρατικό προϋπολογισμό. Έτσι κλείνοντας, στην ΕΕ υπάρχει αυτή η απόφαση περί διατήρησης του χαμηλού ΕΦΚ, στο ΔΝΤ όμως το ξέρουν; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
autokremis Δημοσ. 29 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2010 Επιλέγω υγραέριο γιατί... • Έχω σχεδόν μηδενικά καυσαέρια. • Έχω μείωση του κόστους των καυσίμων στο 50%. • Έχω όφελος από την μακροζωία του κινητήρα μου. • Έχω απόλυτη ασφάλεια. • Έχω μεγαλύτερη αυτονομία. ... επίσης σέβομαι και το περιβάλλον. Τοποθετώντας συσκευή υγραερίου στο αυτοκίνητο σας δεν αλλάζει και δεν αφαιρείται απολύτως τίποτε από αυτό. Απλά τοποθετούνται κάποια έξτρα εξαρτήματα τα οποία κάνουν το αυτοκίνητο να κινείται είτε με βενζίνη είτε με υγραέριο και μάλιστα με αυτόματο ή χειροκίνητο τρόπο. Περισσότερες πληροφορίες στο http://www.autogazkremis.webs.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 29 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2010 Επιλέγω υγραέριο γιατί...• Έχω σχεδόν μηδενικά καυσαέρια. • Έχω μείωση του κόστους των καυσίμων στο 50%. • Έχω όφελος από την μακροζωία του κινητήρα μου. • Έχω απόλυτη ασφάλεια. • Έχω μεγαλύτερη αυτονομία. ... επίσης σέβομαι και το περιβάλλον. Τοποθετώντας συσκευή υγραερίου στο αυτοκίνητο σας δεν αλλάζει και δεν αφαιρείται απολύτως τίποτε από αυτό. Απλά τοποθετούνται κάποια έξτρα εξαρτήματα τα οποία κάνουν το αυτοκίνητο να κινείται είτε με βενζίνη είτε με υγραέριο και μάλιστα με αυτόματο ή χειροκίνητο τρόπο. Περισσότερες πληροφορίες στο www.autogazkremis.webs.com Το οτι δεν εχεις πια πορτ μπαγαζ δεν εχει σημασια αν κανεις μετατροπη ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
autokremis Δημοσ. 29 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2010 Το οτι δεν εχεις πια πορτ μπαγαζ δεν εχει σημασια αν κανεις μετατροπη ? Ανάλογα τη φιάλη θες φίλε Γιάννη στο χώρο της ρεζέρβας μπαίνει μέχρι 66 λίτρα τα ποία είναι υπεραρκετά γιατί κανένα κινώ αυτοκίνητο δεν έχει τόσα αν άλλος θέλει να έχει αυτονομία τότε βάζει μεγαλύτερη για επαγγελματική χρήση τώρα αν μου πεις για την ρεζέρβα πάρε το ιδικό υγρό που δίνουν στα καινούρια αυτοκίνητα και δεν την έχουν μέσα και μέχρι 6 μμ τρύπα την καλύπτει Σάκης autogazkremis.webs.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 29 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2010 Οπως και να εχει για να κανει καποιος την μετατροιπη πρεπει να εχει βγει απο την εγγυηση του κατασκευαστη και να εχει σκοπο να κρατησει το αυτοκινητο πανω απο 5 χρονια εκτος και κανει πολλα χιλομετρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
autokremis Δημοσ. 29 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2010 Υγραεριοκίνηση Η χρήση υγραερίου μπορεί να μειώσει το κόστος κίνησης των οχημάτων. To υγραέριο είναι φθηνό και η συνολική αυτονομία από σταθμούς τροφοδοσίας καυσίμων αυξάνεται, τo υγραέριο επίσης είναι ένα καύσιμο καθαρό.Τα σύγχρονα συστήματα υγραεριοκίνησης ικανοποιούν υψηλότερες απαιτήσεις στην οδήγηση και στην ποιότητα των καυσαερίων, διότι εισάγουν προοδευμένα συστήματα έγχυσης καυσίμου και τριοδικό καταλύτη με αισθητήρα λαμδα (λόγου αέρα/καυσίμου). Ο τετρααιθυλιούχος μόλυβδος χρησιμοποιείται στη βενζίνη για να αυξήσει τον αριθμό οκτανίων. Η παρουσία μολύβδου επίσης μειώνει τη φθορά στις βαλβίδες και τις έδρες τους. Για τη χρήση της αμόλυβδης βενζίνης, οι βαλβίδες και οι έδρες τους έχουν κατασκευαστεί με τέτοιο τρόπο (σκληρότητα, σύσταση υλικού κ,λπ,) ώστε να μην υπάρχει φθορά παρά την απουσία του μολύβδου. Στο υγραέριο δεν περιέχεται μόλυβδος, οπότε οι κινητήρες που έχουν σχεδιαστεί για αμόλυβδη βενζίνη δεν έχουν προβλήματα φθοράς των βαλβίδων και των εδρών τους. Στους συμβατικούς: όμως κινητήρες (για βενζίνη με 4-αιθυλιούχο μόλυβδο) θα υπάρχει κάποια φθορά όταν γίνεται χρήση υγραερίου. Όταν κάνουμε χρήση συστημάτων υγραεριοκίνησης, τα λάδια της μηχανής θα είναι πολύ καθαρότερα λόγω απουσίας του θείου των καταλοίπων της καύσης και της άκαυστης βενζίνης. Πάντως, καλό είναι να μην παρατείνεται ο χρόνος αλλαγής των λαδιών της μηχανής, διότι ούτως ή άλλως συμβαίνει οξείδωση των λαδιών λόγω των μηχανικών καταπονήσεων και της προσβολής τους από τον ατμοσφαιρικό αέρα (π.χ. λόγω του αερισμού του κάρτερ). Η σύσταση των καυσαερίων καθορίζεται κύρια από την ποιότητα του καυσίμου και την καύση του, η οποία εξαρτάται μεταξύ άλλων από την ομοιογένεια του μίγματος και την αναλογία αέρα/καυσίμου. Λόγω της μεγάλης ομοιογένειας που παρουσιάζει το μίγμα αέρα/υγραερίου, η καύση είναι σχεδόν τέλεια.Για το λόγο αυτό οι εκπομπές μονοξειδίου του άνθρακα (CO) και υδρογονανθράκων (HC) είναι πολύ λιγότερες από την περίπτωση που χρησιμοποιείται η βενζίνη. http://www.autogazkremis.webs.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Crowdance Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Αυτο εξαρταται απο τα χλμ που κανει καποιος . Εγω με 10000 - 13000 χλμ τον χρονο θα ηθελα πολυυυυ παραπανω. Εσυ βεβια αν κανεις πολλα ισως και να ειναι ετσι. ---------- Προσθήκη στις 13:16 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 12:59 ---------- Αν ενα αυτοκινητο καταναλωνει 7 λιτρα / 100 χλμ εχει κοστος καυσιμου 0,10 ευρω ανα χλμ αν τα υπολογισα καλα. Αν το κοστος με φυσικο αεριο ειναι 0,06 ευκολα μπορει καποιος να υπολογισει ποσο καιρο θελει για αποσβεση. Συμφωνώ μαζί σου...εάν δεν κάνεις χλμ τότε δεν έχει νόημα η μετατροπή....Εγώ είμαι ήδη στις 23.000 χλμ φέτος και έχω κι ένα μήνα ακόμη μπροστά μου για να κλείσω έτος...Άρα με 25.000 χλμ το χρόνο σε σύνολο 14 μηνών θα έχει γίνει απόσβεση της μετατροπής. Μάλιστα, στους δύο πρώτους μήνες με το υγραέριο (τώρα στις διακοπές...) έκανα ήδη 5.000 χλμ Για το θέμα με το πορτ παγκαζ υπάρχει η λύση του κιτ επισκευής ελαστικών...Έτσι δε χρειάζεται η ρεζέρβα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Για το θέμα με το πορτ παγκαζ υπάρχει η λύση του κιτ επισκευής ελαστικών...Έτσι δε χρειάζεται η ρεζέρβα Ο χωρος ομως αυτος της ρεζερβας τι δεξαμενη μπορει να παρει και ποση αυτονομια μας δινει σε χλμ ? Καποια αυτοκινητα μαλιστα δεν εχουν καθολου ρεζερβα οπως ηταν το 206 cc της κορης μου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Crowdance Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Ο χωρος ομως αυτος της ρεζερβας τι δεξαμενη μπορει να παρει και ποση αυτονομια μας δινει σε χλμ ? Καποια αυτοκινητα μαλιστα δεν εχουν καθολου ρεζερβα οπως ηταν το 206 cc της κορης μου. Ο χώρος ποικίλει ανάλογα με το μοντέλο. Συνεπώς δεν μπορώ να σου δώσω συγκεκριμένη απάντηση. Φαντάζομαι ότι όσο μεγαλύτερη είναι η ρεζέρβα, τόσο μεγαλύτερη χωρητικότητα φιάλης θα μπορείς να βάλεις. Εγώ έχω ένα Toyota Corolla hatchback και έβαλα φιάλη 44 λίτρων που γεμίζει έως 40 λίτρα και δίνει αυτονομία έως 530 χλμ. Εάν σε αυτά προσθέσεις και τη βενζίνη νομίζω ότι εξασφαλίζεις μια παραπάνω από ικανοποητική αυτονομία. Εγώ μένω Γιάννενα και χρειάστηκε αυτό το καλοκαίρι να ταξιδέψω Αθήνα, μετά πίσω Γιάννενα, μετά Θάσο και πάλι πίσω. Με εξαίρεση όταν γύριζα από Θάσο μετά από διακοπές όπου χρειάστηκε να κάνω καμια 150αρια χλμ με βενζίνη τα υπόλοιπα 2.200+ χλμ τα έκανα με υγραέριο γεμίζοντας στις τρεις πόλεις (Γιάννενα, Αθήνα, Θεσ/νίκη) Βέβαια νομίζω ότι ποτέ δεν πρέπει να ρισκάρεις να μην έχεις και βενζίνη στο ρεζερβουάρ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Μαλιστα...Καθουλου ασχημη αυτονομια για ενα μεσο αυτοκινητο οπως το Corola. Γενικα πιστευω σε ενα αμαξι πανω 1600 κυβικα εκτος εγγυησης και πανω απο 15000 χλμ τον χρονο , με την προοπτικη να το κρατησει καποιος 4-5 τουλαχιστον χρονια αξιζει η επενδυση. Αυτονοητο οτι δεν το αφηνουμε χωρις βενζινη..Τα νεα αυτοκινητα που ελπιζω να εχουν δυνατοτητα επιλογης καυσιμου οπως το Subaru forester που ηδη εχει μαλλον ειναι καλη λυση. Μπορει να εχω και λαθος.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Crowdance Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Μαλιστα...Καθουλου ασχημη αυτονομια για ενα μεσο αυτοκινητο οπως το Corola.Γενικα πιστευω σε ενα αμαξι πανω 1600 κυβικα εκτος εγγυησης και πανω απο 15000 χλμ τον χρονο , με την προοπτικη να το κρατησει καποιος 4-5 τουλαχιστον χρονια αξιζει η επενδυση. Αυτονοητο οτι δεν το αφηνουμε χωρις βενζινη..Τα νεα αυτοκινητα που ελπιζω να εχουν δυνατοτητα επιλογης καυσιμου οπως το Subaru forester που ηδη εχει μαλλον ειναι καλη λυση. Μπορει να εχω και λαθος.... Για τα αυτοκίνητα που είναι κατασκευασμένα για υγραέριο προφανώς η επένδυση είναι και πολύ πιο ασφαλής. Οι υπόλοιποι παίρνουμε και το ρίσκο ότι κάτι μπορεί να στραβώσει μιας και οι κινητήρες δεν είναι κατασκευασμένοι για υγραέριο. Όπως έχω ξαναπεί σε 4-5 χρόνια (ελπίζω όχι νωρίτερα!!) θα ξέρουμε αν ήταν σωστή κίνηση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tgisop Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Ερώτηση σε όλους σας::: Εχει βάλει κανένας υγραέριο σε Citroen C4 Grand Picasso 1800cc ??? Ας μου στείλει pm! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alexioualexios Δημοσ. 31 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 31 Αυγούστου 2010 Ερώτηση σε όλους σας:::Εχει βάλει κανένας υγραέριο σε Citroen C4 Grand Picasso 1800cc ??? Ας μου στείλει pm! τσεκαρε τα εισερχόμενα μηνύματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα