Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

15 λεπτά πριν, tyf είπε

αν κοιταξεις το τελευταιο κτεο σου αναγραφει την αποδοση τον αμορτισερ.

280χλμ με 46 λιτρα αεριο? ποσα κυβικα ειναι το αμαξι? και με ποσα πηγαινες?

Που αναγραφεται η αποδοση τον αμορτισερ?

280χλμ με AC και χτες που παρκαρα επεσε στο τελευταιο λαμπακι, οποτε εχει ακομα καποια χλμ. 46 λιτρα ειναι σαν συνολο η δεξαμενη, με το 80% να γεμιζει, δηλαδη περιπου 37 λιτρα. Μιλαμε για ενα 206 1.4 8ν, και στον ανοιχτο δρομο πηγαινα 100-120,  επιασα ενιοτε 130 και 4-5 χιλ σαλ σε προσπεραση (ειναι ρυθμισμενο μου ειπε ο εγκαταστατης μετα τις 3.5 χιλ σαλ να ριχνει και λιγη βενζινη στο μειγμα).

Επισης, ενδεχεται με την καρτα καυσαεριων να αλλαζει κάτι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

7 λεπτά πριν, jimakos234 είπε

@Joshua21 ωραιος. Τα παρακατω ειναι πο το ΚΤΕΟ  που εγινε τον Ιουνιο 22.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

image.png.b3df3fce6efbbf5a1df83e720463cf87.png

 

Μια χαρά δείχνουν τα αμορτισέρ σου.

Υπόψιν το πιο σημαντικό δεν είναι το ποσοστό της απόδοσης (από 30% και πάνω θεωρούνται φυσιολογικές τιμές), είναι η διαφορά της απόδοσης ανάμεσα στην αριστερή και στη δεξιά ανάρτηση του ίδιου άξονα. Οι δικές σου διαφορές είναι σχεδόν μηδενικές, σοβαρή έλλειψη θεωρείται όταν οι διαφορές είναι από 31% και πάνω.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Υπόψιν το πιο σημαντικό δεν είναι το ποσοστό της απόδοσης (από 30% και πάνω θεωρούνται φυσιολογικές τιμές), είναι η διαφορά της απόδοσης ανάμεσα στην αριστερή και στη δεξιά ανάρτηση του ίδιου άξονα.

Σωστά. Και μάλιστα, πιο σπορ αναρτήσεις "γράφουν" λιγότερο στον συγκεκριμένο έλεγχο. Οπότε δεν είναι περίεργο ένα Bilstein B4 να γράφει 70% και ένα Bilstein B6 ... 40%.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Haldol είπε

Σωστά. Και μάλιστα, πιο σπορ αναρτήσεις "γράφουν" λιγότερο στον συγκεκριμένο έλεγχο. Οπότε δεν είναι περίεργο ένα Bilstein B4 να γράφει 70% και ένα Bilstein B6 ... 40%.

Το ποσοστό αυτό δείχνει το ποσοστό των κραδασμών που μπορεί να απορροφήσει η ανάρτηση συνολικά, οπότε λογικό είναι με τη Β4 να γράφει μεγαλύτερο νούμερο απο ότι με την Β6.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, jimakos234 είπε

Που αναγραφεται η αποδοση τον αμορτισερ?

280χλμ με AC και χτες που παρκαρα επεσε στο τελευταιο λαμπακι, οποτε εχει ακομα καποια χλμ. 46 λιτρα ειναι σαν συνολο η δεξαμενη, με το 80% να γεμιζει, δηλαδη περιπου 37 λιτρα. Μιλαμε για ενα 206 1.4 8ν, και στον ανοιχτο δρομο πηγαινα 100-120,  επιασα ενιοτε 130 και 4-5 χιλ σαλ σε προσπεραση (ειναι ρυθμισμενο μου ειπε ο εγκαταστατης μετα τις 3.5 χιλ σαλ να ριχνει και λιγη βενζινη στο μειγμα).

Επισης, ενδεχεται με την καρτα καυσαεριων να αλλαζει κάτι?

εγω με toyota corolla 1400 με ac 35 δεξαμενη (3ο παιρνει μεσα) βγαζω εθνικη περιπου 360 χιλιομετρα φορτωμενο το αμαξι.

περιμενε να σου τελειωσει εντελως η δεξαμενη εχει αρκετο ακομα μεσα. μπορει να μην σου εχουν ρυθμισει την ενδειξη για το ντεποζιτο του γκαζιου. εχει μια διαδικασια που το κανεις οταν αδειασει η δεξαμενη , κανεις την διαδικασια , την γεμιζεις και δειχνει σωστα, οταν κανεις τοποθετηση δεν στο κανουν γιατι συνηθως δεν την γεμιζουν. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι γίνεται παιδιά μετά την αύξηση των καυσίμων γίνεται χαμός στο σάιτ για την εγκατάσταση Κιτ υγραερίου.

Να ξέρετε ότι τόσα χρόνια που δεν βάζατε χάσατε αρκετές χιλιάδες ευρώ από την τσέπη σας.

Εγώ το υπολόγισα απο το 2013 που έβαλα μέχρι σήμερα γλύτωσα 4.500 ευρώ και δεν το χρησιμοποιώ πολύ σε σχέση με την χρήση που κάνει ο μέσος Έλληνας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο αμορτισερ  εισαι κομπλε. αν ειχαν θεμα θα ειχες πολυ χαμηλη τιμη.

εγω σε ενα σμαρτ ειχα αλλαξει ψαλιδι γιατι ειχε θεμα και παω στο κτεο τωρα και μου βγαζει το δεξι εμπρος στο 7% !!!!

εν τωμεταξυ το αμαξι ειναι ελαφρυ και στον δρομο ουτε ακουγεται ουτε κανει κατι απο θεμα αμορτισερ. αν δεν περναγα κτεο δεν θα το εβλεπα. τωρα το παω για αλλαγη μπροστα και στα δυο. με την αποδοση των δικων σου δεν θα πειραζα κατι στα αμορτισερ.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Τι γίνεται παιδιά μετά την αύξηση των καυσίμων γίνεται χαμός στο σάιτ για την εγκατάσταση Κιτ υγραερίου.

Τώρα έφτασε το σκ*τό στην κάλτσα, με τη βενζίνη στα ουράνια. Κι εγώ πρόσφατα έβαλα... όσο ήταν < 1.50€ δε μ' απασχολούσε. Απλά κινήθηκα λίγο γρήγορα και πρόλαβα τον χαμό που γίνεται τώρα :P

Έβαλα το κιτ όταν ήμασταν στα 2,40€ / λτ. Μετάνιωσα... που δε το 'βαλα νωρίτερα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 31/7/2022 στις 6:50 ΜΜ, Haldol είπε

Τώρα έφτασε το σκ*τό στην κάλτσα, με τη βενζίνη στα ουράνια. Κι εγώ πρόσφατα έβαλα... όσο ήταν < 1.50€ δε μ' απασχολούσε. Απλά κινήθηκα λίγο γρήγορα και πρόλαβα τον χαμό που γίνεται τώρα :P

Έβαλα το κιτ όταν ήμασταν στα 2,40€ / λτ. Μετάνιωσα... που δε το 'βαλα νωρίτερα.

Όταν ήταν η βενζίνη 1.50 το αέριο ήταν 0.80 οπότε πάλι χαώδης η διαφορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν 14 μήνες που το έβαλα, ο μάστορας μου είπε "Έπρεπε να το είχες βάλει νωρίτερα". Του είπα ότι φοβόμουν λόγω αυτών που ακούγονταν, βαλβίδες κλπ. και μου είπε ότι όντως πριν  χρόνια δεν υπήρχε η γνώση που υπάρχει τώρα.

Τώρα που πήγα και άλλαξα το φίλτρο, μου λέει "τυχερός ήσουν που το έβαλες πέρυσι, πρόλαβες την αύξηση". Επίσης πολύς κόσμος ξαναψάχνεται για αέριο ακόμα και οι φανατικοί που δε θέλουν μόντες στα μοτέρ τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 31/7/2022 στις 6:19 ΜΜ, vaggooss είπε

Τι γίνεται παιδιά μετά την αύξηση των καυσίμων γίνεται χαμός στο σάιτ για την εγκατάσταση Κιτ υγραερίου.

Να ξέρετε ότι τόσα χρόνια που δεν βάζατε χάσατε αρκετές χιλιάδες ευρώ από την τσέπη σας.

Εγώ το υπολόγισα απο το 2013 που έβαλα μέχρι σήμερα γλύτωσα 4.500 ευρώ και δεν το χρησιμοποιώ πολύ σε σχέση με την χρήση που κάνει ο μέσος Έλληνας.

ισχυει. πηγα να κανω σερβις και εκλεινε ραντεβου για μεσα σεπτεβρη...

εγω εχω γυρω στα 100κ με αεριο. γυρω στις 5.500-6000 ευρω δηλαδη τσεπη. αφαιρωντας την εγκατασταση και τα σερβις ειναι κανα 4500 ανετα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, vaggooss είπε

Όταν ήταν η βενζίνη 1.50 το αέριο ήταν 0.80 οπότε πάλι χαώδης η διαφορά.

Βασικά ρόλο παίζει και το πόσα διαθέτεις για καύσιμα και όχι μόνο το πόσα γλιτώνεις.

Πέρυσι, με 1.50 βενζίνη και 0.80 αέριο, ήθελα εγώ για 1000 χλμ το μήνα, περίπου 105 βενζίνη ή 68 αέριο. Διαφορά 37 ευρώ.

Φέτος με 1 ευρώ αέριο και 2.30 περίπου βενζίνη, ήθελα 161 βενζίνη ή 85 αέριο.

Διαφορά 76 ευρώ.

Αυτό το 161 βενζίνη, θα πονούσε πολύ αν δεν είχα κάνει κάτι πέρυσι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...