Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν είναι απαραίτητο να είναι άδεια η δεξαμενή. Δεν ξέρω πως το κάνουν, αλλά το δικό μου όταν το πήρα μετά την αντικατάσταση είχε αέριο μέσα.

Κάπως θα το μεταγγίζουν μάλλον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

7 λεπτά πριν, Doubt είπε

Δεν είναι απαραίτητο να είναι άδεια η δεξαμενή. Δεν ξέρω πως το κάνουν, αλλά το δικό μου όταν το πήρα μετά την αντικατάσταση είχε αέριο μέσα.

Κάπως θα το μεταγγίζουν μάλλον.

Ο μ,αστορας μου ειπε να ειναι αδεια .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Καλημέρα
Συνέβη κι αυτό.
Να παρακαλάς να τελειώσει το υγραέριο και να μην τελειώνει.
Αύριο θα αλλάξω δεξαμενή. Υπολόγιζα να μου βγάλει 10 χλμ έκανα άσκοπες βόλτες και έβγαλε 40 χλμ.
Στο τέλος σε μια κόντρα ανηφόρα πάτησα το κουμπάκι και γύρισε πάλι σε υγραέριο. Ελπίζω αύριο που θα κάνω κάπου 10 χλμ να μην μου κάνει κόλπα.

Κάπου εκεί 

ΔΕΝ πειράζει να πας και με λίγο αέριο στο μάστορα. Εγώ στο ένα αμάξι πήγα άδειος, το γυρναγα στο αέριο αφού είχε τελειώσει. Και πάλι όταν άνοιξε την βαλβίδα είχε αέριο.

Στο άλλο αμάξι είχα γεμάτο ντεπόζιτο 55 λιτρα και απλά το έβαλε με μηχάνημα σε άλλη δεξαμενή. Απλά τους τρώει πολυ χρόνο άδικα 

10 ώρες πριν, Doubt είπε

Δεν είναι απαραίτητο να είναι άδεια η δεξαμενή. Δεν ξέρω πως το κάνουν, αλλά το δικό μου όταν το πήρα μετά την αντικατάσταση είχε αέριο μέσα.

Κάπως θα το μεταγγίζουν μάλλον.

Λογικά έβαλαν 5€ για να δοκιμάσουν

Επεξ/σία από μπαρμπαγιωργος
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα!

Οδηγώ ένα Opel Vectra 1800cc του 2004 το οποίο καίει βενζίνη. Η χρήση που του κάνω είναι κυρίως 5 - 6 μέρες μέσα στην πόλη (αρκετές μετακινήσεις) και το σκ καμία εκδρομή. 

Τα χιλιόμετρα που κάνω είναι γύρω στα 800 - 1000 κάθε μήνα και όπως υπολογίζω η βενζίνη που καταναλώνω είναι γύρω στα 10 lt/100km.

Ενδεχόμενο αλλαγής αμαξιού αυτή τη στιγμή φαντάζει δύσκολο, καθώς κάτι σε "αναβάθμιση" θα κοστίζει γύρω στα 6-7000, οπότε σκέφτομαι έντονα τη μετατροπή σε υγραέριο.

Είμαι παντελώς άσχετος με την αγορά αυτή και με το τι χρειάζεται να ξέρω, να κάνω και να προσέξω. Δεν μπορώ να αντιληφθώ καν το πόσο θα εξοικονομώ και φυσικά ποια είναι τα ενδεχόμενα προβλήματα που μπορεί να έχω.

Θα το εκτιμούσα πολύ αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει στην έρευνά μου, βοηθώντας με το τι πρέπει να κάνω ή να προσέξω, πόση εξοικονόμηση θα έχω ,εφόσον βέβαια θεωρείται καλή λύση, και αν όχι αν υπάρχει κάτι άλλο να προταθεί.

 

Ευχαριστώ πολύ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, grenion7 είπε

Καλησπέρα!

Οδηγώ ένα Opel Vectra 1800cc του 2004 το οποίο καίει βενζίνη. Η χρήση που του κάνω είναι κυρίως 5 - 6 μέρες μέσα στην πόλη (αρκετές μετακινήσεις) και το σκ καμία εκδρομή. 

Τα χιλιόμετρα που κάνω είναι γύρω στα 800 - 1000 κάθε μήνα και όπως υπολογίζω η βενζίνη που καταναλώνω είναι γύρω στα 10 lt/100km.

Ενδεχόμενο αλλαγής αμαξιού αυτή τη στιγμή φαντάζει δύσκολο, καθώς κάτι σε "αναβάθμιση" θα κοστίζει γύρω στα 6-7000, οπότε σκέφτομαι έντονα τη μετατροπή σε υγραέριο.

Είμαι παντελώς άσχετος με την αγορά αυτή και με το τι χρειάζεται να ξέρω, να κάνω και να προσέξω. Δεν μπορώ να αντιληφθώ καν το πόσο θα εξοικονομώ και φυσικά ποια είναι τα ενδεχόμενα προβλήματα που μπορεί να έχω.

Θα το εκτιμούσα πολύ αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει στην έρευνά μου, βοηθώντας με το τι πρέπει να κάνω ή να προσέξω, πόση εξοικονόμηση θα έχω ,εφόσον βέβαια θεωρείται καλή λύση, και αν όχι αν υπάρχει κάτι άλλο να προταθεί.

 

Ευχαριστώ πολύ

Ενα καλο εγκαταστστη και θα σου βαλει οτι πρεπει

Οικονομια σε καυσιμα να υπολογιζεις 40% σε χρημα 

Να ελεγθει απο μηχανικο το αμαξι να ειναι σε αριστη κατασταση για να μην σου λενε μετα οτι φταιει το υγραεριο ενω προυπηρχαν προβληματα 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, grenion7 είπε

Καλησπέρα!

Οδηγώ ένα Opel Vectra 1800cc του 2004 το οποίο καίει βενζίνη. Η χρήση που του κάνω είναι κυρίως 5 - 6 μέρες μέσα στην πόλη (αρκετές μετακινήσεις) και το σκ καμία εκδρομή. 

Τα χιλιόμετρα που κάνω είναι γύρω στα 800 - 1000 κάθε μήνα και όπως υπολογίζω η βενζίνη που καταναλώνω είναι γύρω στα 10 lt/100km.

Ενδεχόμενο αλλαγής αμαξιού αυτή τη στιγμή φαντάζει δύσκολο, καθώς κάτι σε "αναβάθμιση" θα κοστίζει γύρω στα 6-7000, οπότε σκέφτομαι έντονα τη μετατροπή σε υγραέριο.

Είμαι παντελώς άσχετος με την αγορά αυτή και με το τι χρειάζεται να ξέρω, να κάνω και να προσέξω. Δεν μπορώ να αντιληφθώ καν το πόσο θα εξοικονομώ και φυσικά ποια είναι τα ενδεχόμενα προβλήματα που μπορεί να έχω.

Θα το εκτιμούσα πολύ αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει στην έρευνά μου, βοηθώντας με το τι πρέπει να κάνω ή να προσέξω, πόση εξοικονόμηση θα έχω ,εφόσον βέβαια θεωρείται καλή λύση, και αν όχι αν υπάρχει κάτι άλλο να προταθεί.

 

Ευχαριστώ πολύ

Να σου δώσω να καταλάβεις, πόσο διαφορά θα έχεις στα χρήματα.

Με ένα παρόμοιο σε κατανάλωση που έχω (A.R. 147 1.6 120ps) που το ξεσκίζω κάθε πρωί μεσσημέρι πηγαινέλα δουλειά με υγραέριο καίω περίπου 12 λίτρα υγραέριο + 1,5-2 λίτρα βενζίνη τα 100 χιλιόμετρα. Δλδ με 1000 χιλιόμετρα που λες εσύ τον μήνα, με τιμή βενζίνης 2,3 σε 1 χρόνο θα έχεις γλιτώσει περίπου 1000 ευρώ. Μέσα στην πόλη που δεν θα καις και βενζίνη (εμένα ψεκάζει επειδή πάω 120+), θα γλιτώνεις πιο πολλά ακόμα.

Σε τέτοια οχήματα πραγματικά χωρίς δεύτερη σκέψη. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, grenion7 είπε

Καλησπέρα!

Οδηγώ ένα Opel Vectra 1800cc του 2004 το οποίο καίει βενζίνη. Η χρήση που του κάνω είναι κυρίως 5 - 6 μέρες μέσα στην πόλη (αρκετές μετακινήσεις) και το σκ καμία εκδρομή. 

Τα χιλιόμετρα που κάνω είναι γύρω στα 800 - 1000 κάθε μήνα και όπως υπολογίζω η βενζίνη που καταναλώνω είναι γύρω στα 10 lt/100km.

Ενδεχόμενο αλλαγής αμαξιού αυτή τη στιγμή φαντάζει δύσκολο, καθώς κάτι σε "αναβάθμιση" θα κοστίζει γύρω στα 6-7000, οπότε σκέφτομαι έντονα τη μετατροπή σε υγραέριο.

Είμαι παντελώς άσχετος με την αγορά αυτή και με το τι χρειάζεται να ξέρω, να κάνω και να προσέξω. Δεν μπορώ να αντιληφθώ καν το πόσο θα εξοικονομώ και φυσικά ποια είναι τα ενδεχόμενα προβλήματα που μπορεί να έχω.

Θα το εκτιμούσα πολύ αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει στην έρευνά μου, βοηθώντας με το τι πρέπει να κάνω ή να προσέξω, πόση εξοικονόμηση θα έχω ,εφόσον βέβαια θεωρείται καλή λύση, και αν όχι αν υπάρχει κάτι άλλο να προταθεί.

 

Ευχαριστώ πολύ

Τα Opel γενικά δεν έχουν θέμα με υγραέριο. 

Πριν τη μετατροπή το αμάξι θα πρέπει να δουλεύει σωστά στο κύριο καύσιμο (βενζίνη) και στη ανάφλεξη του , και καλό θα ήταν να συνδεθεί και σε ένα διαγνωστικό εργαλείο για να δείτε εάν έχει κάποια βλάβη. Συστήματα υπάρχουν τόσο Ιταλικά όσο και Πολωνικά . Σημασία έχει να ρυθμιστεί σωστά από τον εγκατάστατη που θα το αναλάβει

Όταν εννοείς μικρές αποστάσεις εντός πόλης , τι απόσταση δηλαδή ; Γιατί για να γυρίζει υγραέριο πρεπει να έχει μια θερμοκρασία 35 βαθμούς  για  αλλιώς θα καίει βενζίνη περισσότερο.

Γενικά τα συστήματα να υπολογίζεις από 850€ . Οικονομία υπολόγισε 40% . Από ότι καίει λτ/100 στη βενζίνη με υγραέριο υπολόγισε να αυξηθεί ~ +1λτ .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλαξα δεξαμενη χθες λογω 10ετιας σε Honda CRV του 2008

57 λιτρα μικτο 

Πολυβαλβιδα δεν χρειαζοταν μου ειπε ο μαστορας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 8/7/2022 στις 11:00 ΠΜ, meletis_m είπε

Είτε τα έχει φτύσει ο λ ή θες καλύτερη ρύθμιση υγραερίου. Να οδηγάει κάποιος και ο εγκατάστατης να φτιάξει σωστά το χάρτη υγραερίου μέσω Η/Υ τη ώρα που κινείται το αμάξι. 

Αν ήταν θέμα λ θα το έκανε και στην βενζίνη σωστά;

Άναψε για πρώτη φορά από την στιγμή που μπήκε υγραέριο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 8/7/2022 στις 3:17 ΜΜ, meletis_m είπε

Όταν εννουμε ρύθμιση , συνεπάγεται με σωστές τιμές fuel trims.

Δηλαδή όταν μπει το υγραέριο με τη πολύωρη ρύθμιση σε διάφορες συνθήκες πετυχαίνεις να ταυτιστούν τα fuel trims της βενζίνης με του υγραερίου.

Εάν υπάρχει διαφορά αυτά τα 2 >10% τότε ανάβει το check 

Ο πελάτης εάν γνωρίζει μπορεί να τα ελενξει μόνο με διαγνωστικό.

Πώς μπορώ να τα ελέγξω με το διαγνωστικό μου? Εμένα μου άναψε p0171 που έσβησε μόνο του μετά από 1 μέρα και κάνοντας λίγα χλμ με βενζίνη και σήμερα άναψε p2626. Το έσβησα και θα περιμένω να δω αν ανάψει πάλι μέχρι να το πάω στον εγκαταστάτη. Υποτίθεται ότι το έβγαλε στο δρόμο. Στο κοντέρ είχε γύρω στα 35 χλμ όταν το πήρα. Επίσης στο δεύτερο γέμισμα μου έβγαλε 40χλμ λιγότερο αν και αυτό νομίζω οφείλεται στις διαφορετικές συνθήκες οδήγησης (πόλη με ac). Fuel trims εννοούμε ταυτόσημους χάρτες βενζίνης υγραερίου? 

Επεξ/σία από tsiro7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, meletis_m είπε

Τα Opel γενικά δεν έχουν θέμα με υγραέριο. 

Πριν τη μετατροπή το αμάξι θα πρέπει να δουλεύει σωστά στο κύριο καύσιμο (βενζίνη) και στη ανάφλεξη του , και καλό θα ήταν να συνδεθεί και σε ένα διαγνωστικό εργαλείο για να δείτε εάν έχει κάποια βλάβη. Συστήματα υπάρχουν τόσο Ιταλικά όσο και Πολωνικά . Σημασία έχει να ρυθμιστεί σωστά από τον εγκατάστατη που θα το αναλάβει

Όταν εννοείς μικρές αποστάσεις εντός πόλης , τι απόσταση δηλαδή ; Γιατί για να γυρίζει υγραέριο πρεπει να έχει μια θερμοκρασία 35 βαθμούς  για  αλλιώς θα καίει βενζίνη περισσότερο.

Γενικά τα συστήματα να υπολογίζεις από 850€ . Οικονομία υπολόγισε 40% . Από ότι καίει λτ/100 στη βενζίνη με υγραέριο υπολόγισε να αυξηθεί ~ +1λτ .

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για την άμεση ανταπόκριση!!! 

Λοιπόν, οι αποστάσεις είναι του στυλ 7 - 15 χιλιομέτρων εντός πόλης και πάλι πίσω. Δηλαδή από την ώρα που θα ανάψει η μηχανή διανύω μέσο όρο ας πούμε 10 χλμ. και μετά πάλι πίσω. Αυτό γίνεται 2 - 3 φορές τη μέρα. Δεν ξέρω σε τι επηρεάζει αυτό.

Υπάρχει κάποιο σύστημα ή κάποιος εγκαταστάτης που μπορείτε με γνώση να προτείνετε (προτιμότερο κέντρο ή νότια προάστια);

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, grenion7 είπε

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για την άμεση ανταπόκριση!!! 

Λοιπόν, οι αποστάσεις είναι του στυλ 7 - 15 χιλιομέτρων εντός πόλης και πάλι πίσω. Δηλαδή από την ώρα που θα ανάψει η μηχανή διανύω μέσο όρο ας πούμε 10 χλμ. και μετά πάλι πίσω. Αυτό γίνεται 2 - 3 φορές τη μέρα. Δεν ξέρω σε τι επηρεάζει αυτό.

Υπάρχει κάποιο σύστημα ή κάποιος εγκαταστάτης που μπορείτε με γνώση να προτείνετε (προτιμότερο κέντρο ή νότια προάστια);

Εκτιμώ ότι τον χειμώνα τα μισά χλμ θα τα κάνεις με βενζίνη γιατί δεν θα προλαβαίνει να αλλάξει σε αέριο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, atrigane είπε

Εκτιμώ ότι τον χειμώνα τα μισά χλμ θα τα κάνεις με βενζίνη γιατί δεν θα προλαβαίνει να αλλάξει σε αέριο.

Για διαδρομη 5χλμ με χαμηλες θερμοκρασιες τα 3,5 χλμ τα κανω με βενζινη 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Για διαδρομη 5χλμ με χαμηλες θερμοκρασιες τα 3,5 χλμ τα κανω με βενζινη 

Εμένα αργεί ακόμα πιο πολύ. Ίσως λόγω κρύου; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, atrigane είπε

Εμένα αργεί ακόμα πιο πολύ. Ίσως λόγω κρύου; 

εξαρτάται την εξωτερική θερμοκρασία και τη ρύθμιση θερμοκρασίας αλλαγής σε αέριο

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...