Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, filarhos είπε

Έχω σκοπό να το κρατήσω όσο αντέχει... Αλλά δεν διαβάζω ενθαρυντικά σχόλια για τον κινητήρα που φοράει 1.6fsi blf...

Μέχρι στιγμής ετησίως κάνει από 2 έως 4 χιλ χλμ, αλλά στο μέλλον μπορεί να αλλάξει αυτό και να είναι 5+. Με το σενάριο των 2-4 τον χρόνο δεν υπάρχει λόγος να το δοκιμάσω... Αλλά αν είναι να θέλω κινητήρα μετά από μερικά χρόνια δεν μου αρέσει η ιδέα... 

Δεν ξέρω για τον κινητήρα σου, αλλά θεωρώ αν κάνεις κάτω από 8000χλμ δεν αξίζει η διαδικασία. Εγώ δηλαδή δεν θα έβαζα. Η απόσβεση που θα κάνεις θα αργήσει πολύ, και αν έρθει και καθόλου. 

Εγώ είχα/έχω σε MR2 υγραέριο απ'το 2012, και του έκανα 120.000 σε 9 χρόνια (παροπλισμένο από Οκτ 2021 λόγω αγοράς άλλου). Πήρα βέβαια στο χέρι τον κινητήρα σε μία φάση το 2014 (δεν ξέρω αν σχετίζεται, ο μάστορας μου είπε τότε ότι κάνει λέει πιο ξηρή καύση το LPG), αλλά από τότε κανένα θέμα. Ακόμα και με το κόστος επισκευής του κινητήρα πάντως μέσα στην εξίσωση, άξιζε πολύ η εγκατάσταση. 

Σωστά σέρβις χρειάζεται και τακτικό έλεγχο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, filarhos είπε

Αλλά αν είναι να θέλω κινητήρα μετά από μερικά χρόνια δεν μου αρέσει η ιδέα... 

ούτε καν, δεν ισχύει κάτι τέτοιο , απλά πας σε καλό εγκαταστάτη αλλά

8 ώρες πριν, filarhos είπε

Μέχρι στιγμής ετησίως κάνει από 2 έως 4 χιλ χλμ, αλλά στο μέλλον μπορεί να αλλάξει αυτό και να είναι 5+.

όταν κάνεις παραπάνω χλμ >5000-6000 , τότε το ξαναψάχνεις το θέμα . 2000-4000 χλμ είναι λίγα

 

 

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι διάβαζα ότι υπάρχουν κιτ που αλλάζουν τα μπεκ, με διπλού καυσίμου... Και έτσι δεν καίει καθόλου βενζίνη αλλά κατευθείαν αέριο. Οπότε έτσι ας πούμε ότι δεν αλλάζει η λειτουργία του κινητήρα, άρα θα αντέξει και περισσότερο; Και μεγαλύτερη οικονομία... Γνωρίζει κανείς τίποτα;

Θεωρητικά θα είναι λίγο πιο ακριβό το κιτ αυτό με μπεκ αμέσου ψεκασμού αντί για απλά μπεκ στην εισαγωγή.

Άλλη σκέψη είναι ότι με τα έξτρα μπεκ στην εισαγωγή (συμβατικό κιτ) θα καθαρίζει και τις επικαθίσεις αφού θα ψεκάζονται οι βαλβίδες, πονάνε οι fsi εκεί...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα. Πηρα ενα  toyota avensis 1600 μοντελο του 1999. Θελω καθε 2-3 μερες 20€ βενζινα. Κανω περιπου 70-80 χλμ. Που μπορω να βαλω ενα φθηνο κιτ αεριο στην αττικη. Θα εχω προβλημα με την μηχανη. Οποια γνωμη δεκτη. Ευχαριστω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, nyo64 είπε

Καλησπερα. Πηρα ενα  toyota avensis 1600 μοντελο του 1999. Θελω καθε 2-3 μερες 20€ βενζινα. Κανω περιπου 70-80 χλμ. Που μπορω να βαλω ενα φθηνο κιτ αεριο στην αττικη. Θα εχω προβλημα με την μηχανη. Οποια γνωμη δεκτη. Ευχαριστω

Βρίσκεις Ιταλικό ή Πολωνικό σύστημα υγραερίου.

Το αμάξι πριν τη μετατροπή του, πρέπει να δουλεύει σωστά στη βενζίνη και στη ανάφλεξη γιατί μετά θα έχεις θέμα στη λειτουργία του υγραερίου (κοψίματα στη επιτάχυνση κ.λ.π)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, meletis_m είπε

Βρίσκεις Ιταλικό ή Πολωνικό σύστημα υγραερίου.

Το αμάξι πριν τη μετατροπή του, πρέπει να δουλεύει σωστά στη βενζίνη και στη ανάφλεξη γιατί μετά θα έχεις θέμα στη λειτουργία του υγραερίου (κοψίματα στη επιτάχυνση κ.λ.π)

 

Οκ θα το ψαξω. Τι τιμες παιζουν περιπου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, meletis_m είπε

Βρίσκεις Ιταλικό ή Πολωνικό σύστημα υγραερίου.

Το αμάξι πριν τη μετατροπή του, πρέπει να δουλεύει σωστά στη βενζίνη και στη ανάφλεξη γιατί μετά θα έχεις θέμα στη λειτουργία του υγραερίου (κοψίματα στη επιτάχυνση κ.λ.π)

 

Καλησπερα, 

Ξερεις καποια συγκεκριμενη σελιδα με πληροφοριες για τους κινητηρες. Ψαχνω να βρω οι 2,0 και 2,5 τη VAG απο Αμερικη τι Βαλβιδες εχουν (ρυθμιζομενες ή οχι) και γενικα να καταλαβω πως πανε με το υγραεριο αντεχουν ή οχι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, olsi20 είπε

Καλησπερα, 

Ξερεις καποια συγκεκριμενη σελιδα με πληροφοριες για τους κινητηρες. Ψαχνω να βρω οι 2,0 και 2,5 τη VAG απο Αμερικη τι Βαλβιδες εχουν (ρυθμιζομενες ή οχι) και γενικα να καταλαβω πως πανε με το υγραεριο αντεχουν ή οχι 

Εάν μπορείς δες το στο πρόγραμμα autodata με το κωδικό κινητήρα . Συνήθως το βρίσκεις στο ίντερνετ (χρειάζεται εγκατάσταση) ή το έχουν σε συνεργεία , και έχουν τις τεχνικές λεπτομέρειες του κάθε κινητήρα.

20 ώρες πριν, nyo64 είπε

Οκ θα το ψαξω. Τι τιμες παιζουν περιπου;

Υπολόγιζε από 750 για ένα ποιοτικό πολωνικό ή Ιταλικό συστήμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επανέρχομαι με το Pegeuot 206 (1.4 8ν) μου, το ειχα αφησει το εγχειρημα της αλλαγης επειδη έτρεχα την τελευταία περίοδο. Εχω τις παρακάτω προσφορες (δεν θα αναφερω ονοματα). Το μονο περιεργο ειναι οτι οι 2/3 εγκαταστατες που μιλησα, αυτο που ακουσα να λενε, ειναι οτι το emulator που θα χρειαστει το αυτοκίνητο μου ενδεχεται να μην λειτουργησει (hit or miss η φαση). Ακολουθούν οι προσφορες:

  1. Lovato ExR + emulator + ΚΤΕΟ + αδεια --> 900 ευρω συνολικα (ξεχασα να σημειωσω τα μπεκ εδω)
  2. AEB MP48 Hana mpek  --> 730 ευρω + 50 OBD setting +80 KTEO -αδεια + 80 emulator
  3. EUROPEGAS Avance 48 + ΚΤΕΟ + αδεια --> 800ευρω + 100 Hana mpek +150 emulator

Η προσφορα με το Lovato, ειπαν μονοι τους οτι θα χρειαστει emulator, ενω οι αλλοι 2 οταν ρωτησα για το emulator, Μου ειπαν οτι ειναι πρακτικα hit or miss. Μαλλον για το lovato θα παω, αν και το παλικαρι που μιλησα για το ΑΕΒ ηταν ο πιο κατατοπιστικος, ανελυσε λιγο πολυ τι θα κανει, οτι θα το βγαλει στον δρομο, θα το ρυθμισει για ολο το φασμα στροφων σε υγραεριο κλπ.
Ισχυει αυτο που ειπωθηκε περι hit or miss για το emulator?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, jimakos234 είπε

Επανέρχομαι με το Pegeuot 206 (1.4 8ν) μου, το ειχα αφησει το εγχειρημα της αλλαγης επειδη έτρεχα την τελευταία περίοδο. Εχω τις παρακάτω προσφορες (δεν θα αναφερω ονοματα). Το μονο περιεργο ειναι οτι οι 2/3 εγκαταστατες που μιλησα, αυτο που ακουσα να λενε, ειναι οτι το emulator που θα χρειαστει το αυτοκίνητο μου ενδεχεται να μην λειτουργησει (hit or miss η φαση). Ακολουθούν οι προσφορες:

  1. Lovato ExR + emulator + ΚΤΕΟ + αδεια --> 900 ευρω συνολικα (ξεχασα να σημειωσω τα μπεκ εδω)
  2. AEB MP48 Hana mpek  --> 730 ευρω + 50 OBD setting +80 KTEO -αδεια + 80 emulator
  3. EUROPEGAS Avance 48 + ΚΤΕΟ + αδεια --> 800ευρω + 100 Hana mpek +150 emulator

Η προσφορα με το Lovato, ειπαν μονοι τους οτι θα χρειαστει emulator, ενω οι αλλοι 2 οταν ρωτησα για το emulator, Μου ειπαν οτι ειναι πρακτικα hit or miss. Μαλλον για το lovato θα παω, αν και το παλικαρι που μιλησα για το ΑΕΒ ηταν ο πιο κατατοπιστικος, ανελυσε λιγο πολυ τι θα κανει, οτι θα το βγαλει στον δρομο, θα το ρυθμισει για ολο το φασμα στροφων σε υγραεριο κλπ.
Ισχυει αυτο που ειπωθηκε περι hit or miss για το emulator?

Και τα 3 συστήματα καλά είναι . Εγώ είχα Λοβατο και Europegas. Βασικά όλα πάνω στη λογική της AEB πατάνε.

Εάν βάλεις lovato βάλε τα μπεκ της Lovato τα ΚΠ

Όποιος εγκατάστατης σου φάνηκε πιο καλός προχώρησε .

Για μένα να βάλεις το emulator από τώρα . 

 

 

 

 

Επεξ/σία από meletis_m
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Και τα 3 συστήματα καλά είναι . Εγώ είχα Λοβατο και Europegas. Βασικά όλα πάνω στη λογική της AEB πατάνε.

Εάν βάλεις lovato βάλε τα μπεκ της Lovato τα ΚΠ

Όποιος εγκατάστατης σου φάνηκε πιο καλός προχώρησε .

Για μένα να βάλεις το emulator από τώρα .

Για Lovato με κοβω, με παραξενεψε το γεγονος που αναφερθηκαν οι 2 αλλοι οτι ενδεχεται να μην παιζει το emulator.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και από εμένα , εδώ και ένα μήνα αφού έχω διαβάσει σε αρκετά forum σχετικά με το υγραέριο αποφάσισα να τοποθετήσω αέριο (lovato exr) στα 950€ σε skoda octavia mk1 1.4 75hp με κωδικό κινητήρα(axp/bca).Τα δεδομένα οδήγησης μου είναι 20000km+ /έτος με το 80% σε ε.ο με ταχύτητες φυσιολογικές (max 120km/h) την αλλαγή σε καύσιμο την αποφάσισα δεδομένου ότι το κόστος μετακίνησης μου ,από και προς την εργασία μου (80km σε ε.ο) ανέρχεται στα 320+€/μήνα με ένα mitsubishi colt 2007 1.3 95hp με 350000km την απόσβεση πιστεύω θα την κάνω σε 10 μήνες με τις τιμές που παίζουν τώρα στα καύσιμα. Το αμάξι που θα τοποθετήσω το αέριο είναι του πατέρα μου  ,και θα του δώσω το δικό μου (mitsubishi) αφενός γιατί χρειάζομαι περισσότερους χώρους λόγω αύξησης μελών οικογένειας και αφετέρου το δικό μου έχει 350000χλμ και δύσκολα να αντέξει (σύμφωνα με τον εγκαταστάτη) το lpg σε σύγκριση πάντα με το κινητήρα του skoda που έχει 103.000. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, delistelios είπε

την απόσβεση πιστεύω θα την κάνω σε 10 μήνες με τις τιμές που παίζουν τώρα στα καύσιμα.

μόνο 10 μήνες ? λογικά με τα χλμ που κάνεις αρκετά πιο μπροστά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, delistelios είπε

Καλησπέρα και από εμένα , εδώ και ένα μήνα αφού έχω διαβάσει σε αρκετά forum σχετικά με το υγραέριο αποφάσισα να τοποθετήσω αέριο (lovato exr) στα 950€ σε skoda octavia mk1 1.4 75hp με κωδικό κινητήρα(axp/bca).Τα δεδομένα οδήγησης μου είναι 20000km+ /έτος με το 80% σε ε.ο με ταχύτητες φυσιολογικές (max 120km/h) την αλλαγή σε καύσιμο την αποφάσισα δεδομένου ότι το κόστος μετακίνησης μου ,από και προς την εργασία μου (80km σε ε.ο) ανέρχεται στα 320+€/μήνα με ένα mitsubishi colt 2007 1.3 95hp με 350000km την απόσβεση πιστεύω θα την κάνω σε 10 μήνες με τις τιμές που παίζουν τώρα στα καύσιμα. Το αμάξι που θα τοποθετήσω το αέριο είναι του πατέρα μου  ,και θα του δώσω το δικό μου (mitsubishi) αφενός γιατί χρειάζομαι περισσότερους χώρους λόγω αύξησης μελών οικογένειας και αφετέρου το δικό μου έχει 350000χλμ και δύσκολα να αντέξει (σύμφωνα με τον εγκαταστάτη) το lpg σε σύγκριση πάντα με το κινητήρα του skoda που έχει 103.000. 

Έπρεπε να έχεις εδώ και χρόνια αέριο εφόσον κάνεις τόσα χιλιόμετρα.

Έχω skoda fabia 2004 μοντέλο και έβαλα αέριο το 2013 και από τότε έκανα κοντά στης 90.000 χιλιόμετρα διότι δεν το χρησιμοποιώ ιδιαίτερα αλλά παρόλα αυτά έχω κάνει εξοικονόμηση 3.500 ευρώ όπως το έχω υπολογίσει. Δεν το συζητάμε για τώρα που έφθασε στα 2.40 η βενζίνη είναι χαώδης η διαφορά.Από την μέρα που έβαλα αέριο θυμήθηκα ότι το αμάξι έχει αιρκοντίσιον. :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, korakios είπε

μόνο 10 μήνες ? λογικά με τα χλμ που κάνεις αρκετά πιο μπροστά

Εγώ τα έβαλα χοντρικά αυτή τη στιγμή το skoda καεί 7lit/100 δηλαδή με βενζινη είμαι στα 16.1€ με lpg εάν υπολογίσουμε ότι θα καεί λίγο παραπάνω ,ας πούμε 9/lit/100 θέλουμε 9€,  στο χρόνο για βενζινα θέλουμε 3220€ και με αέριο 1800. Τιμή για βενζίνη έβαλα 2.3€ και για αέριο 1€

4 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Έπρεπε να έχεις εδώ και χρόνια αέριο εφόσον κάνεις τόσα χιλιόμετρα.

Έχω skoda fabia 2004 μοντέλο και έβαλα αέριο το 2013 και από τότε έκανα κοντά στης 90.000 χιλιόμετρα διότι δεν το χρησιμοποιώ ιδιαίτερα αλλά παρόλα αυτά έχω κάνει εξοικονόμηση 3.500 ευρώ όπως το έχω υπολογίσει. Δεν το συζητάμε για τώρα που έφθασε στα 2.40 η βενζίνη είναι χαώδης η διαφορά.Από την μέρα που έβαλα αέριο θυμήθηκα ότι το αμάξι έχει αιρκοντίσιον. :-)

Έκανα υπομονή ,γιατί με έπαιρνε όσο η τιμή ήταν στο 1.7, -1.8 , μετά μεγάλωσε και η οικογένεια ,οπότε αλλάζουν και η προτεραιότητες,  η αλήθεια είναι ότι το φοβόμουν το lpg σαν καύσιμο,με αυτά που ακούς βλάβες κτλ , αλλά κατέληξα μετά από διάβασμα και συζητήσεις με ανθρώπους του χώρου ότι όλη τη δουλειά τη κάνει ο εγκαταστάτης 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...