Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 26/6/2022 στις 4:25 ΜΜ, _filippos_ είπε

παίδες γνωρίζει κανείς έαν συμφέρει να προσθέσω LPG σε Hyundai i20 (του 2018);

Περιμένω να συμπληρώσω την 5ετία της επίσημης εγγύησης και μετά να προσθέσω LPG στο τεχνικό τμήμα/service της αντιπροσωπίας Hyundai. Έχει κανείς εμπειρία σχετικά; Θα εμφανίσει το αμάξι θεματάκια με την προσθήκη αυτή;

οτι συμφέρει ,συμφέρει το θέμα είναι πόσο

πες μας πόση βενζίνη καίει μέσο όρο (όχι απο trip) και τι διαδρομές κάνεις καθημερινά (χλμ) και πόσα χλμ κάνεις ανα έτος γενικά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

βρε ακομα με το υγραεριο ασχολειστε? παρτε πετρελαιο να ησυχασετε.....!!!  αφηστε τα υγραερια για τις χωρες που εχει πραγματικα φθηνο υγραεριο. εδω δεν συμφερει.....!  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, cabdik είπε

βρε ακομα με το υγραεριο ασχολειστε? παρτε πετρελαιο να ησυχασετε.....!!!  αφηστε τα υγραερια για τις χωρες που εχει πραγματικα φθηνο υγραεριο. εδω δεν συμφερει.....!  

Ίσως ο μοναδικός χαμένος σε όλη την κατάσταση, είναι το πετρέλαιο. ΑΝ το πήρες χαμπάρι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Lanike71 είπε

Ίσως ο μοναδικός χαμένος σε όλη την κατάσταση, είναι το πετρέλαιο. ΑΝ το πήρες χαμπάρι.

Αιτιολογησε το....! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, cabdik είπε

Αιτιολογησε το....! 

δεν εβηχα για όλη την διαδρομή σήμερα να πιω εναν καφέ σαν άνθρωπος στις διακοπές μου, έβηχα μόνο στα φανάρια που είχα μπροστά κάτι audi και mercedes. Άρα, ΜΕΧΡΙ να βήχουμε σε όλη την διαδρομή, μπορούμε να πουλάνε πετρελαίου 15ετίας ακόμα και χωρίς τεκμήρια!. Αλλα βενζίνης του 22, δίλιτρο δεν κάνει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, korakios είπε

άνοιξε νέο θέμα , υγραέριο vs πετρέλαιο  , μη σπαμάρεις αυτό

για καλο σας, το λεω. αν θελετε υγραεριο.., κανεις δεν προκειται να σας εμποδισει....!! 

8 ώρες πριν, Sakiz105 είπε

δεν εβηχα για όλη την διαδρομή σήμερα να πιω εναν καφέ σαν άνθρωπος στις διακοπές μου, έβηχα μόνο στα φανάρια που είχα μπροστά κάτι audi και mercedes. Άρα, ΜΕΧΡΙ να βήχουμε σε όλη την διαδρομή, μπορούμε να πουλάνε πετρελαίου 15ετίας ακόμα και χωρίς τεκμήρια!. Αλλα βενζίνης του 22, δίλιτρο δεν κάνει

σοβαροτατη αιτιολογια....!!! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Με κατω απο 10000 χλμ τον χρονοα δεν αξιζει να βαλεις υγραεριο εκτος και εχεις σκοπο να κρατησει πολλα χρονια το αυτοκινητο

Υπολογισε ποσα θελεις τον χρονο τωρα για καυσιμα και βγαλε μ.ο. κοστους ανα χλμ 

Με υγραεριο θα εχεις μειωση κοστους 40% σε ευρω 

 

13 ώρες πριν, Lanike71 είπε

Ίσως να είναι και λίγο μεγαλύτερη η μείωση, αν κρίνεις ότι η αναλογία τιμής αερίου προς βενζίνης είναι 1:2,40, ανάλογα το αυτοκίνητο.

 

 

12 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Αν υπολογισεις και την βενζινη που θα κατανλωσεις που ειδικα τον χειμωνα αν κανεις μικρες διαδρομες ειναι σημαντικη καθως και το service του υγραεριου δεν νομιζω να ξεπερναει το 40%

 

Δυστυχώς δεν με καλυπτει ένα απλό ποσοστό (κάπου είχα γράψει την εμπερία μου από εγκαταστάτες που απλώς λένε ένα ποσοστό)... 

Σας ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια αλλά λόγω ιδιοσυγκρασίας θα ήθελα κάποια μέτρηση π.χ. 10λ υγραέριο και 1 λ βενζίνη ανά 100χλμ...  Επειδή οι τιμές παίζουν συνέχεια θέλω τέτοια στοιχεία ώστε να κάνω τα σενάρια μου και να δω ότι πραγματικά με συμφέρει...

Υ.Γ. Το θέμα είναι ότι άλλο κόστος έχεις αν το υγραέριο στοιχίζει 1€ και η βενζίνη 2,4€ (=12,4€ σε σχέση με το 8*2,4=19,2€) και άλλο όταν ήταν 0,85€ και 1,5€ (=10 σε σχέση με το 8*1,5=12€). Δεν είναι πάντα σταθερό το κέρδος.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, filarhos είπε

Σας ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια αλλά λόγω ιδιοσυγκρασίας θα ήθελα κάποια μέτρηση π.χ. 10λ υγραέριο και 1 λ βενζίνη ανά 100χλμ...  Επειδή οι τιμές παίζουν συνέχεια θέλω τέτοια στοιχεία ώστε να κάνω τα σενάρια μου και να δω ότι πραγματικά με συμφέρει...

Αν έχεις σκοπό να το κρατήσεις το αυτοκίνητο και κάνεις αρκετά χιλιόμετρα/έτος, δεν χρειάζεται κανένα σενάριο, ειδικά τώρα. Κάτω από 1€ (οριακά) έβαλα προχθές LPG, με την αμόλυβδη 2,25€.

 

*

Με το fuel pass βάζω αποκλειστικά βενζίνη "λόγω τιμής", οπότε για πολύ καιρό δεν θα με απασχολήσει η αναλογία LPG/βενζίνη στην κατανάλωση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Doubt είπε

Αν έχεις σκοπό να το κρατήσεις το αυτοκίνητο και κάνεις αρκετά χιλιόμετρα/έτος, δεν χρειάζεται κανένα σενάριο, ειδικά τώρα. Κάτω από 1€ (οριακά) έβαλα προχθές LPG, με την αμόλυβδη 2,25€.

 

Έχω σκοπό να το κρατήσω όσο αντέχει... Αλλά δεν διαβάζω ενθαρυντικά σχόλια για τον κινητήρα που φοράει 1.6fsi blf...

Μέχρι στιγμής ετησίως κάνει από 2 έως 4 χιλ χλμ, αλλά στο μέλλον μπορεί να αλλάξει αυτό και να είναι 5+. Με το σενάριο των 2-4 τον χρόνο δεν υπάρχει λόγος να το δοκιμάσω... Αλλά αν είναι να θέλω κινητήρα μετά από μερικά χρόνια δεν μου αρέσει η ιδέα... 

 

 

Υ.Γ. Θα πάει αρκετά γιατί μπορεί να είναι του 2006 αλλά έχει μόλις 85χιλχλμ και μέσα έξω είναι σε άψογη κατάσταση... Εντωμεταξύ μικρότερης κατηγορίας πάει 25+, αν πούμε και ηλεκτρικό 30+ που δεν υπάρχουν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι λίγο "ναι μεν, αλλά" η κατάσταση, για την περίπτωση σου.

Αν χρειαστείς περισσότερα χλμ/έτος ή θα πρέπει να το ρισκάρεις (μοτέρ) ή να το αλλάξεις με κάποιο πιο LPG friendly ή CNG.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, filarhos είπε

Έχω σκοπό να το κρατήσω όσο αντέχει... Αλλά δεν διαβάζω ενθαρυντικά σχόλια για τον κινητήρα που φοράει 1.6fsi blf...

Μέχρι στιγμής ετησίως κάνει από 2 έως 4 χιλ χλμ, αλλά στο μέλλον μπορεί να αλλάξει αυτό και να είναι 5+.

Για τόσα χιλιόμετρα αξίζει και δεν αξίζει. Αν έλεγες 10κ και πάνω θα σου έλεγα πήγαινε αμέσως.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, Doubt είπε

Είναι λίγο "ναι μεν, αλλά" η κατάσταση, για την περίπτωση σου.

Αν χρειαστείς περισσότερα χλμ/έτος ή θα πρέπει να το ρισκάρεις (μοτέρ) ή να το αλλάξεις με κάποιο πιο LPG friendly ή CNG.

 

Αυτός είναι ο προβληματισμός...

Βέβαια έχουμε στην οικογένεια και μικρό πετρέλαιο που χρησιμοποιούμε συνέχεια (>20χιλχλμ το έτος). Αλλά το ταξίδι που κάνει το passat δεν το κάνει το punto.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, filarhos είπε

Αυτός είναι ο προβληματισμός...

Βέβαια έχουμε στην οικογένεια και μικρό πετρέλαιο που χρησιμοποιούμε συνέχεια (>20χιλχλμ το έτος). Αλλά το ταξίδι που κάνει το passat δεν το κάνει το punto.

η εναλλακτική είναι βάζεις lpg στο passat και το εχεις σαν κύριο αυτοκίνητο η/και δίνεις το punto. Εκεί θα γλιτώσεις ΠΟΛΛΑ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Sakiz105 είπε

η εναλλακτική είναι βάζεις lpg στο passat και το εχεις σαν κύριο αυτοκίνητο η/και δίνεις το punto. Εκεί θα γλιτώσεις ΠΟΛΛΑ.

Δυστυχώς χρειαζόμαστε 2 αυτοκίνητα, οπότε το πουντο θα μείνει καιρό ακόμα...

Με υγραέριο το πασσατ θα στοιχίζει ανά 100χλμ , θεωρητικά πάντα, περίπου όσο στοιχίζει και το πουντο, με τις σημερινές τιμές...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...