NT1G Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tgisop Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 ωραίος............... :-):-):-):-):-) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tgisop Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 ωραίος............... :-):-):-):-):-) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
autokremis Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Καλο ποσοτικο δειγμα..Ενα μειονετημα για καινουργια αυτοκινητα ειναι οτι παυει να ισχυει η εγγυηση. σε αυτο εχεισ δικιο αλλα αμα την πσακσησ εν μερη δεν ισχυει η εγγυηση και αυτι πσαχνουν μια δικαιολογια να κρατησουν service εκη μεσα απο που εισε χαρικα παντοσ σακησ απο πιερια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
autokremis Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Καλο ποσοτικο δειγμα..Ενα μειονετημα για καινουργια αυτοκινητα ειναι οτι παυει να ισχυει η εγγυηση. σε αυτο εχεισ δικιο αλλα αμα την πσακσησ εν μερη δεν ισχυει η εγγυηση και αυτι πσαχνουν μια δικαιολογια να κρατησουν service εκη μεσα απο που εισε χαρικα παντοσ σακησ απο πιερια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 σε αυτο εχεισ δικιο αλλα αμα την πσακσησ εν μερη δεν ισχυει η εγγυηση και αυτι πσαχνουν μια δικαιολογια να κρατησουν service εκη μεσα απο που εισε χαρικα παντοσ σακησ απο πιερια Παρακλιση.Διορθωσε λιγο τα ελληνικα σου.Δυσκολευομαι να διαβασω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 σε αυτο εχεισ δικιο αλλα αμα την πσακσησ εν μερη δεν ισχυει η εγγυηση και αυτι πσαχνουν μια δικαιολογια να κρατησουν service εκη μεσα απο που εισε χαρικα παντοσ σακησ απο πιερια Παρακλιση.Διορθωσε λιγο τα ελληνικα σου.Δυσκολευομαι να διαβασω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
autokremis Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Παρακλιση.Διορθωσε λιγο τα ελληνικα σου.Δυσκολευομαι να διαβασω. Συγγνώμη έχω μάθη να γράφο γρήγορα αγγλικά και λατινικά λόγο δουλιας και όταν γράφο γρήγορα μοναχα τους παν τα χέρια μου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
autokremis Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Παρακλιση.Διορθωσε λιγο τα ελληνικα σου.Δυσκολευομαι να διαβασω. Συγγνώμη έχω μάθη να γράφο γρήγορα αγγλικά και λατινικά λόγο δουλιας και όταν γράφο γρήγορα μοναχα τους παν τα χέρια μου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gtz750 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 25 Αυγούστου 2010 (επεξεργασμένο) θα ηθελα να ρωτησω κατι και εγω!! πιο ειναι καλητερο να βαλεις υγρου ψεκασμου ή αεριου ψεκασμου?? ξερετε κανεναν που να κανει την μετατροπη?? εχω αποφασησει σχεδον οτι θα βαλω υγραεριο αλλα ειμαι στο ψαξιμο για το τι και που! ευχαριστω!! Επεξ/σία 26 Αυγούστου 2010 από gtz750 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mercurious Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Καλησπερα σε ολους. Στο βαθμό που η υγραεριοκίνηση γίνεται κυρίως για περιορισμό των εξόδων κίνησης προσωπικά πιστεύω οτι η σημαντικότερη ερώτηση είναι πως θα διαμορφωθεί στο μέλλον η τιμή του υγραερίου (σε σχέση πάντα με αυτή της βενζίνης). Αυτό γιατί η οικονομία δεν έρχεται από την οικονομικότερη διαχείριση καυσίμου (βλέπε diesel) αλλά από την σχεδόν μισή τιμή του υγραερίου (με κατά κανόνα μικρή αύξηση στην κατανάλωση). Επίσης η χαμηλή τιμή στο πρατήριο οφείλεται στην χαμηλή φορολόγηση και λιγότερο στην χαμηλή αρχική τιμή διυλιστηρίου (είναι περίπου στο 80% της τιμής βενζίνης διυλιστηρίου). Τι θα γίνει λοιπόν όταν σε 1 χρόνο θα κυκλοφορούν 500 χιλιάδες υγραεριοκίνητα; Ο Παπακωνσταντίνου θα μείνει με σταυρωμένα τα χέρια και θα χάνει από τους φόρους της βενζίνης ή θα τσιμπήσει το υγραέριο; Με βάση την γνωστή Ελληνική κυβερνητική λογικη:αφήνεις να βάλουν αρκετοί (άρα παίρνεις τον φόρο που αντιστοιχεί στο κόστος μετατροπής) και μετά κάνεις μία αύξηση στο φόρο ίσα να πάει 1 ευρώ το υγραέριο. Πάλι θα συμφέρει απλά θα κάνεις απόσβεση του κιτ σε 4-5 χρόνια). Κλέινω ρωτώντας αν έχετε ακούσει τις φήμες που Ακούγονται γενικά περί κλειδωμένης αναλογίας τιμής βενζίνης - υγραερίου. Πιστεύω όποιος έχει κάτι συγκεκριμένο να προσθέσει σε αυτό θα κάνει το μεγαλύτερο δώρο και σε εμάς και στους εγκαταστάτες τέτοιων συστημάτων. Προσωπικά (παρότι θα με βόλευε πάρα πολύ λόγω πολλών καθημερινών χλμ) η παντελής απουσία τεκμηριωμένων απόψεων περί της διατήρησης των χαμηλών τιμών του υγραερίου με παραξενεύει και είναι ο μόνος λόγος που δεν έχω βάλει ακόμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 τοτε παιρνεις ενα τεραστιο ντεποζιτο το βαζεις στο υπογειο και αποθηκεις 5.000 λιτρα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_BASSstarlet_ Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Μέχρι να δω τον νόμο δημοσιευμένο στο φύλλο της εφημερίδας της κυβέρνησης, αυτό το <<κλείδωμα>> της διαφοράς βενζίνης-υγραερίου θα το θεωρώ urban legend.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Crowdance Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Μέχρι να δω τον νόμο δημοσιευμένο στο φύλλο της εφημερίδας της κυβέρνησης, αυτό το <<κλείδωμα>> της διαφοράς βενζίνης-υγραερίου θα το θεωρώ urban legend.. Στην Ημερησία αναφέρεται : Στην ΕΕ υπάρχει, πάντως, η απόφαση ο ΕΦΚ στο LPG να παραμείνει χαμηλός ως κίνητρο, μια και το καύσιμο είναι φιλικό προς το περιβάλλον http://www.corollaclub.com/forums/ext.php?ref=http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:Q73te7oiP-oJ:www.imerisia.gr/article.asp%3Fcatid%3D16295%26subid%3D2%26pubid%3D35777147+http://www.imerisia.gr/article.asp%3Fcatid%3D16295%26subid%3D2%26pubid%3D35777147&cd=1&hl=el&ct=clnk&gl=gr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_BASSstarlet_ Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Μακάρι, αλλά τα ίδια μας λέγανε και για την αμόλυβδη και τα καταλυτικά, μέχρι που <<ανακάλυψαν>> πως ευθύνονται για το φαινόμενο του θερμοκηπίου, και άρχισε το κυνήγι.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα