Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

http://www.avsite.gr/vb/showthread.php?t=58051

Το υγραέριο τώρα το αγοράζεις 0.43 ευρώ το λίτρο και από τον πρώτο χρόνο στα 30.000χλμ ήδη έκανες απόσβεση (1300 ευρώ κόστος) και συντήρηση στον κινητήρα σου.

Έχω γνωστούς με σχολές οδηγών που έβαλαν υγραέριο και είναι υπερ-ευχαριστημένοι με τα αμάξια τους να κάνουν 400χλμ την μέρα. Στην ουσία κάθε 10 χρόνια αγοράζεις ένα καινούργιο αμάξι μόνο από την οικονομία που κάνεις. Και φυσικά είναι πολύ πιο ασφαλές από την βενζίνη.

Από επιδόσεις είναι το ίδιο με την βενζίνη με ένα ζόρι κάποιων κιλών λόγω της εγκατάστασης.

Συνιστάται ανεπιφύλακτα.

  • Απαντ. 4,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

υπάρχει και μία άλλη τεχνολογία.εκτός του υγραερίου.δεν ξέρω πολλές λεπτομέριες.αυτή με το υδρογόνο. 1 λίτρο νερού κρατάει 1500κμ.μπαίνει στον κινητήρα. βέβαια λειτοργεί παραλλήλως με τον βενζινοκινητήρα. βάζεις επίσης ένα μικρό κύκλωμα στον αισθητήρα λ ώστε να μειώσει την ποσότητα του καυσίμου και αντικαθίσταται μέρος αυτου με το παραγόμενο υδρογόνο. κόστος κ τέτοια δε γνωρίζω.Συγγνώμη για το ''εκτός θέματος''.

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

Και εγω αναμεσα σε αλλους πολλους χρησιμοποιο υγραεριο στο αυτοκινητο μου απο το καλοκαιπη του 2009 χωρης απολυτος κανενα προβλημα σε ενα ford fiesta mk6 "facelift " 1.4 εκει που χρειαζομουνα τη βδομαδα σχεδον 50 - 60 ευρο βενζηνι τωρα χρειαζομαι 22 - 30 τις 2 βδομαδες , σαφως εχει μεγαλητερη οικονομια απο τη βενζηνι , αλλα βεβαια ειναι οπως το θελει ο καθε ιδιοκτητης εχω βαλει ντεποζιτο στη θεση της ρεζερβας 45 λιτρα .. και ειμαι μια χαρα! και σε ωρα αναγκης εχω και το ντεποζιτο της βενζηνις φουλαρισμενο

Δημοσ.

Πέρα της οικονομίας, λιγότερους ίππους , επιδώσεις κτλ, σε περίπτωση τρακαρίσματος (σε χτυπάει καποιος από πίσω) και τρυπήσει η μποτίλια κτλ γίνομαι πυροτέχνημα ?

Δημοσ.

περαν της οικονομιας .. σκεψου το εξης, θα βγαζανε ποτε στη κυκλοφορια κατι που δεν ειναι ασφαλες ? η πες πως βγηκε και στη ζουλα οι μπουκαλα /ες ..

1. εχεις δει ποτε καποιο βυτιοφορο υγραεριου να γινεται πυροτεχνημα οπως λες στην ελλαδα ?

2. ολες οι μπουκαλες πανο εχουν ηλεκτροβαλβιδα, που ειτε γυρισεις το διακοπτη του κλειδιου σου κλεινη και ασφαληζει,

ειτε σε τρακαρισμα με το που σβηση η μηχανη ειτε πεσουν οι στροφες της μηχανης κατω απο τις 500rpm κλεινη αυτοματα τη παροχη υγραεριου ξανα απο την ηλεκτροβαλβιδα

3.και πες πως σε τρακαρισμα σε κοπαναει ενας απο πισω, περαν του γεγονουν οτι ειναι σχεδον 2 ποντους παχος η μπουκαλα και να παραμορφοθει απο το χτυπημα υπαρχει βαλβιδα εκτονωσης που αφηνει λιγο λιγο το υγραεριο σε μικρες μικρες ποσοτητεσ μεχρη να φτασει στα κανονικα εππιπεδα πιεσης.

 

Χρειαζεσαι κιαλλεσ πληροφοριες ?

Δημοσ.

Μιας και λογικά το υγραέριο είναι το ίδιο εύφλεκτο με την βενζίνη, οι όποιες απορίες έχουν να κάνουν σχετικά με θέματα ασφάλειες θα πρέπει να τοποθετηθούν στο κατά πόσο τα ντεπόζιτα του υγραερίου φέρουν τις ίδιες προδιαγραφές ασφαλείας με αυτά της βενζίνης. Σε αυτό δεν έχω απάντηση.

 

Από εκεί και πέρα, το σίγουρο είναι πως αν και όταν καθιερωθεί το υγραέριο σαν καύσιμο κίνησης, θα υπάρξει μια κατάσταση όπως υπάρχει σήμερα με το πετρέλαιο θέρμανσης και κίνησης. Το καύσιμο θα είναι ουσιαστικά ίδιο αλλά θα υπάρχει διαφορετική φορολόγηση ανάλογα με τον σκοπό χρήσης του.

 

Είμαι βέβαιος πως κάποια στιγμή το κράτος θα δώσει σοβαρά κίνητρα για να κάνουν όλοι μετατροπή, και μόλις σπεύσει ο κόσμος θα μας τον πιάσουν με την τιμή του υγραερίου. Όπως περίπου έχει συμβεί με το φυσικό αέριο.

Δημοσ.

προβλημα με την ασφαλεια δεν τιθεται καννενα..ειναι οσο ασφαλες οσο και η βενζινη (μπορει και παραπανω) υπαρχει πολυ υλικο στο youtube με crash tests δοκιμες κτλ.

Για μενα τα μονα αρνητικα ειναι οτι ρωτησα εδω θεσσαλονικη για εγκατασταση (πισω απο τα κτελ) και μου ειπαν οτι υπαρχει ελευθερη μερα στα μεσα ιουνιου!!! τιποτα πιο πριν!!! και το αλλο αρνητικο οτι μηπως βαλουν παρα πολλοι (που βαζουν) και αυξηθει πολυ η τιμη του λιτρου...

Δημοσ.

Ενα καλό site για να διαβάσεις πληροφορίες για το υγραέριο είναι το παρακάτω

 

http://www.tetrakinisimag.gr/lpg.htm

 

Παντως η προσωπική μου άποψη είναι οτι το μονο πραγματικό μειονέκτημα είναι ότι στην επαρχία δεν υπάρχουν αρκετά πρατήρια υγραερίου!

 

Αν θέλετε την λίστα με τα πρατήρια υγραερίου στην Ελλάδα, κατεβάστε την από το παρακάτω link

 

http://rapidshare.com/files/357553512/AutoGAS_Stations.pdf

Δημοσ.

Λογω του οτι ειναι σχετικα ακριβη η εγκατασταση του και δεν υπαρχουν αρκετα πρατηρια,λιγοι ειναι αυτοι που θα προχωρησουν σε εγκατασταση τετοιου συστηματος,οποτε λογικα οι τιμες θα ειναι ιδιες για καμποσο χρονικο διαστημα.

Στο εξωτερικο,σε βαλκανικο κρατος,η τιμη για πληρη εγκατασταση κυμαινεται απο 330 μεχρι 450 αναλογα με το συστημα.Τα 1000 ευρω παραπανω που κανει εδω,ειναι παραλογα.Τωρα θα μου πειτε ισως ειμαστε ποιοτικως ανωτεροι και γιαυτο κανει 1000 ευρω,αλλα και παλι ειναι πολυ μεγαλο ποσο,ειδικα για καποιους που αντιμετωπιζουν δυσκολιες,κανουν μεγαλα ταξιδια κτλ και χρειαζονται οτι πιο οικονομικο γινεται.

Δημοσ.

ξέρει κανένας αν υπάρχει κανένα πρατήριο υγραερίου κοντά στην Πάτρα ή Πύργος???

Δημοσ.

Που μπορώ να δω μια ενδεικτική τιμή 1 λίτρου υγραερίου... Search "τιμή υγραερίου" στο google μου βγάζει κυρίως αποτελέσματα για ψησταριές και ψυγεία, ή κάτι αναρτήσεις 3-4 χρόνων...

 

Thanks in advance

Δημοσ.

μίλησα πάντως με έναν ιδιοκτήτη συνεργείου χτες, συγγενή μου, και μου είπε πως το υγραέριο προκαλεί μεγάλη φθορά & καταπόνηση στον κινητήρα...

 

Δεν ξέρω αλλά βλέπω τον κόσμο που ασχολήθηκε διχασμένο για το θέμα, άλλοι μου είπαν τα καλύτερα λόγια, άλλοι πάλι να το αποφύγω... Ποιον να πιστέψεις τελικά...

Δημοσ.

αν το ψαξεις αρκετα θα δεις οτι και οι δυο πλευρες εχουν δικιο! δηλαδη και αυτοι που λενε οτι κανει κακο στον κινητηρα αλλα και αυτοι που λενε οτι ειναι καλυτερο για τον κινητηρα!!

ο λογος ειναι πολυ απλος , το συστημα της υγραεριοκινησης δημιουργει προβληματα σε μοτερ τα οποια καινε σουπερ (παλια αυτοκινητα δλδ) επειδη το υγραεριο ειναι ξηρο καυσιμο (υπηρχαν καποιες πατεντες για να διορθωνεται το προβλημα,λαδιερες κτλ, αλλα πατεντες...)

στα αυτοκινητα με injectioν ομως δεν υπαρχει αυτο το προβλημα και λογω της καθαροτητας του υγραεριου γινεται πολυ καλυτερη καυση που σημαινει μεγαλυτερη διαρκεια ζωης σε μοτερ και καταλυτη.

Δημοσ.

υπαρχουν 2 τυποι υγραεριου.το φυσικο αεριο (CNG) και το (LPG) το οποιο ειναι μια μιξη υγραεριων,προπανιο C3H8,βουτανιο C4H10,και μεθυλοπροπανιο C4H10.το φυσικο αεριο το οποιο τα ταξι προτιμανε ειναι φτωχο σε οκτανια και πιο φθηνο σε τιμη γι αυτο αλλωστε δεν εχουν αποδωση τα αυτοκινητα.το LPG απεναντιας λογω της μιξης που προανεφερα εχει πολλα οκτανια,παραπανω και απο μια 100αρα βενζινη, 10%.οσο για τον χωρο στο πορτμπαγκαζ υπαρχουν καινουρια ρεζερβουαρ τα οποια τα τοποθετουν στον χωρο της ρεζερβας και ειναι πολυ πρακτικα και με μεγαλη χωριτικοτητα και ασφαλεις φυσικα με βαλβιδες εκτονωσεως κ.τ.λ..οσο για την ρεζερβα που θα την βαλετε,δεν το γνωριζω.μπορει μια ρεζερβα αναγκης με αυτοκολητα χαρτς/χρουτς στα πλαγια να τοποθετηθει χωρις να περνει μεγαλο χωρο απο το πορτμπαγκας.απο τις καλυτερες μαρκες που υπαρχουν στην αγορα ειναι η PRINS.το υγραεριο δεν ειναι οπως ηταν παλια ,που αγοραζες μια μποτιλια απο τον μπακαλη της γειτονιας ,και με ενα 18αρι γερμανικο την αλλαζες και αντε οπου βγαλει.σημερα τοποθετουν την ταπα εισοδου υγραεριου διπλα στην ταπα βενζινης χωρις να χαλανε και να τρυπανε λαμαρινες,παλια εβλεπες κατι μικρες μαυρες τρυπες πισω και κατω δεξια η αριστερα απο τα πισω φτερα η ακομα και πισω στον πισω προφυλακτηρα,αυτα ξεχαστετα.εαν καποιος κανει πανω απο 15.000 χλμ τον χρονο συμφερει 100%...τωρα που υπαρχουν σταθμοι ανεφοδιασμου...εαν βρειτε να με πειτε και μενα...σιγουρα υπαρχουν παντος.καπου ανεφοδιαζονται τα ταξι και λεωφορεια

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...